Új hozzászólás Aktív témák

  • #96241664

    törölt tag

    válasz Madn!ght #4558 üzenetére

    Egy dolog az, hogy frusztráló a játék (mert tényleg az) és néha kiírja magából az ember. Az meg egy másik, hogy valaki a játék alapvető működését nem képes sem megérteni, sem elfogadni és idegesíti inkább magát rajta folyamatosan.

    Ez egy olyan játék, amiben látszólag labdát rúgsz. Valójában meg semmi ráhatásod nincs, hogy hogyan találod el a labdát, mert 1db gombot nyomsz meg, ami triggerel egy előre elkészített animációt a játékosnak és egy ettől tök független erőhatást, ami a labdára hat. Aztán a játékos statjai és a lövés körülményei által befolyásolt RNG dönti el végül, hogy milyen lesz a lövés.
    Passzolni manuálban szinte lehetetlen, asszisztálva pedig a gépnek kell kitalálnia a gondolataidat, hogy kihez akarsz passzolni. Meg hogy az éppen nem általad irányított 10 játékossal mit csináljon.

    És így működik minden mozzanata a játéknak. Törvényszerűen látni fogsz a valós focival össze nem egyeztethető dolgokat, törvényszerűen fognak összeakadni és beglitchelni benne elemek.
    Ezek nem csalások, csak egyszerűen nem lehet máshogy megoldani. Az a fajta fizika, amit itt hiányolnak páran, kivitelezhetetlen jelenleg.
    Nem lehet egy ilyen típusú játéktól elvárni azt a fajta e-sport élményt, amit egy fps, szimulátor, vagy akár Rocket League tud adni, mert egyszerűen tök más elven működik. És itt magasabb szinten nem a foci tudás a skill, hanem hogy hogyan tudod a broken meta dolgokat kihasználni benne. Akinek ez nem tetszik, az ne játssza... Vagy csak casual szinten.

    A kapcsolattal sem lehet mit kezdeni, csak ha minden faluban lenne szerver és annyi játékos, hogy csak a környékről tudjon adni folyamatosan ellenfelet.
    Akikre mi panaszkodunk, hogy előnyben vannak, azok meg azt mondják, hogy az ő gameplay-üket a K-Európaiak rontják el. És van benne valami, mert mindkét játékosnál ugyanazoknak a dolgoknak kell történnie, folyamatosan megy köztük és a szerver között az információcsere. Ha valamelyik irányban packet loss van és újra kell küldeni az információt, azt annak is kénytelen lesz megvárni, aki szerver mellett ül --> nála is delay lesz.

    Én ilyen rendszerben nem hiszek a kapcsolati előnyben. Abban hiszek, hogy valaki jobban érzékeny a kapcsolat minőségére, vagy jobban szereti arra fogni a dolgokat.
    Nekem is volt sokszor olyan ellenfelem, aki azt hitte, hogy jó volt a játékmenetem. Közben meg egy frászt, csak sokszor így is kiadta a dribbling, mert nála is késés volt és nem tudta rendesen levédekezni.

    Máshogy meg ezt nem lehet megoldani. Most azért onnantól, hogy egy adott útvonalon felcsatlakozol a szerverre, arra a játék session-re viszonylag konzisztens gameplay-ed lesz.
    P2P-t ha visszahoznák, akkor meg tényleg meccsenként változna, hogy tök reszponzív, maximum pár percenként beakad, vagy pedig full diavetítés. Más opció meg nincs, más fajta lagkompenzáció ilyen típusú játékban nem működne.

    Ez van, ez egy ilyen játék. Aki ennek ellenére tudja élvezni, az játsszon vele, aki nem, az meg ne erőltesse.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák