Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • toxicjew

    addikt

    válasz #96241664 #37 üzenetére

    Irigyellek, hogy neked ez volt a legfőbb bajod a játékkal :D Én mindig is élveztem a squad buildinget, kis agyalast, hogy mit hogyan kéne megcsinálni. Ennek most kb. vége. De elfogadom a véleményed.

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #2908 üzenetére

    Persze, hogy nincs valós fizika. De mond már mi alapján dönti el, hogy odamegy a labda a videópéldámban? Se nem passzolta oda, a jtáékosa átvette volna a labdát. A fifa communitynak az tenne a legjobbat, ha senki nem játszaná ezt a szart. Ja és persze videójáték. Érdekes, ha kimész seasonsbe egyből más a játék korlátja. Ott valahogy nem í]y történnek a dolgok. De persze mindenki ragel... Mert egy csomó időt fektet belé, majd jön egy két patch és a játék még szarabb lesz. Megveszel valamit, majd ők néhány hónap múlva játszhatatlanná teszik. Jó téged ne idegesítsen. Örülj neki.

    Kdani1 amúgy persze hogy olyankor tol. A gond hogy a másik meg szív. De persze ez is csak a videójáték korlátja, és nem azért mert pénzéhes idióták csinálják.

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #2908 üzenetére

    Amúgy ha már talán te értesz hozzá érdekel a véleményed :szerinted nem állítja át az a gép bizonyos nem ismert (ezek conteok) tényezők alapján a játék az AI-t... Nekem nem azzal van a gondom, hogy hogyan néz ki hogy csal a gép, hanem azzal hogy csal. Annyi hogy én nem hiszem hogy csak ellenem csal. De nem tudom, valaki hogyan gondolja hogy nem buherál a játék. Mondom, ki mész seasonsbe és az alapján minden egyértelművé válik.

    [ Szerkesztve ]

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #2923 üzenetére

    Attól, hogy nem bizonyították bíróságon... Eleve milyen tárgyalás? Van róla link, vagy mendemonda? Mi volt a vád? Milyen alapon? Egy játékba olyan mechanikát raknak amit akarnak. Ha akarják akkor csak neked amatőrön védekeznek a játékosaid, míg a másiknak legendáson... Emiatt aztán perelheted. Az ő játékuk. Felőlem, ha te nem látsz soha semmi különbséget... Bárki lehet vak ha úgy akarja. Nem azt mondom, hogy ellenem csal mindig, hanem azt hogy rengetegszer belenyúl. Ide-oda. Ezt szerintem csak a vak nem látja. A sírásaim általában erre példák. A szerencse meg... Annyira ismerem a matematika valószínűségszámítást, hogy olyan nincs, hogy egy meccsen pl semmit nem véd a kapusod. Persze fontos kiemelni, hogy én ziccerekről vagy védhetőnek tűnő lövésre gondolok. A másiknak meg mindent. Érted 5szor nem dobhatsz zsinórban hatost. Vagyis igen, de egy élet alatt talán egyszer. itt meg kicsit gyakorta előfordulnak ezek. Aki egy kicsit is sokat squad battlesezik, amiben ugye szintekre van belőve az AI, azok alapján eléggé felismerhetőek az online játék szintkülönbségei. Na meg eleve a játék szintjei is csúszkák szerint vannak. A játékban a egyik legfontosabb tényező azok a játékosok, akiket épp nem irányítasz a tizenegyből. Ezek mozgása, és viselkedése pedig aligha kapcsolat függő. Legalábbis óriási különbségek aligha lehetnek. Eleve azt mondod, hogy mert videójáték. Akkor a Seasonsben ez miért nem érződik ennyire. Ez a sok hiba? Az nem videójáték? Ott ugye nem lehet egy használt autó árát elkölteni. Hmmm érdekes. :D Nem célom, hogy meggyőzzelek. Ha akarsz hinni a Mikulásban tedd boldogsággal.

    A példamutatás: Persze szeretném abbahagyni, és folyamatosan arra várok hogy minél több coint adjak el belőle. Bár mostanában inkább csak arra, hogy el tudjam adni a befektetést... Persze lehet, hogy még akkor is húzom egy darabig. Nem tudom, valami mindig itt tart, de nem a játékmenet az biztos. Amúgy meg talán napi négy nincs meg. Mert eleve már nem minden nap játszom, és akkor sem minden nap írok. Én nem statisztikákat hozok, hogy hány XGvel kaptam ki, hanem a játék faszságait próbálom bemutatni. Ha szerinted nem gáz, hogy egy focis játékban a labdának nincs teste akkor... Ne haragudj, ha zavar hogy a játékot szidom, mert szerinted jó. A fórumtársak együttérzésére van szerintem minden panaszkodónak szüksége. Mert sokan egy hajóban evezünk. Te meg élvezd ezt a fair játékot és a hologram labdát. :DD Meg a 0,6 másodperc alatt 25re gyorsuló és megálló játéksokat. A dühítő, hogy nem így vettem meg. De nem baj mert mindannyian tudjuk, hogy ez még szarabb lesz. Ahogy javítgatják. De mit is várunk azoktól, akik egy számlálót nem tudnak megcsinálni.

    [ Szerkesztve ]

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #2968 üzenetére

    Én a nyitásokról nem beszéltem. Szerintem lehetne bőkezűbb a játék, de az hagyján. Ez a programozz te egy jobbat hozzáállás meg... Nem az én feladatom. Én megveszek egy játékot. Majd patchel játszhatatlan lesz. Az pl, hogy egy labdát átvesz egy csatár, majd hirtelen mégis átmegy a lábán a labda egy masik játékoshoz az nem a fizika hiánya miatt van. És lényegtelen, hogy seasonsben az első osztályban tegyük fel gyengébb játékosok vannak, mivel ez a dolog nem a játékoson múlik. Ez a játékon múlik. Ott ilyet nem látsz.
    Én sem hiszem hogy meg tudlak győzni, hogy egy profitorientált cég mindent megtesz azért,hogy sok százezret kicsikarjon egy szélesebb réteg pénztárcájából. Nem is akarlak. Ha neked tetszik élvezd. Bár nem értem, de jó neked. Van lehetőség egy tag némítására is. Hajrá. Dkaro: nem mondtam hogy kell a pénz. Bár az idő is pénz. A coin nekem nem gond, így is csináltam kb 1,5 millát egy 270ezres nyitással és kereskedéssel. Én arról beszéltem, hogy a játék tesz meg mindent, hogy akiben van költési hajlandóság az lehetőleg megtegye. Szerintem ez logikus.

    [ Szerkesztve ]

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #3028 üzenetére

    Látom nem érted: A fentebbi példámban a labdát átvette a csatára. Megtörtént a mozdulat, de a labda hirtelen a lábán át tovább ment a mögötte álló csatárnak. Ez se nem tudás és nem is a fizika hiánya. Hanem gondolt egyet a játék és oda ment a labda. Ez NEM múlik játékoson. Persze, minden lehet conteó. És ezek vagy igazak vagy nem, de nem véletlen hozza felé annyi ember. Nem azt mondtam, hogy azt a játékost pont tolni akarja a játék, vagy mindig ellenem van. Hanem azt, hogy ilyen alap és egyszerű lehetetlen, játékostól FÜGGETLEN dologgal érik el, hogy a kis Jürgen, akinek annyi esze van mint egy káposztának, de cserébe ujja is csak 3 tudjon pénzt költeni a játékra. Ezt persze cáfolhatod nem létező perekkel, meg hogy amúgy nehéz fizikát programozni, de egyiknek sincs köze hozzá. Nem modnom, hogy igazam van. Viszont ha én egy elvtelen profitorientált cég lennék én ezt tenném. Ezt le lehet programozni. Ennyi. Persze, szerinted az is véletlen fordul elő, hogy a kapus 11esnél elvetődik, majd félutón hangsebességgel visszafordul és kivédi. (ebből nem egy eset volt). Meg valaki középen marad a kapussal, de elvetődik és kivédi a 11est. De mindegy, nincs itt semmi látnivaló, ezek csak véletlenek. :D Ahogy mondod, SZERENCSE... És seasonsben azért nincs mert annyira nem jók a játékosok, hogy ne nyomjanak semmit.

    [ Szerkesztve ]

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #4260 üzenetére

    Ajjjajj látom nem érted. Nem értékesítik. Egyszerűen nekik az az érdekük, hogy pénzt vonjanak ki a piacról. Hiszen minél kevesebb van, annál inkább kényszerül az ember fifa pontot venni. Senki nem mondta, hogy igaz. Se az ok. Ez conteo. Igazából minden lehet véletlen,ahogy te gondolod. Ezek max statisztikával bizonyíthatók. Azzal viszont igen. Ha kb első 20 meccsen lő egy sbc játékos 40 gólt. Aztán onnantól 20 meccsenként 10et, akkor kijelenthető, hogy valami nem stimmel. Főleg ha ez MINDIG előfordul. Remélem tudod, hogy a MINDIG nem egyenlő a véletlennel. Persze lehet, hogy egy profitorientált cégnél meg segghülye angyalok dolgoznak. És semmilyen pszichológiát nem alkalmaznak a profitért. Bár kezdem azt hinni,hogy te a kaparós sorsjegynél is elhinnéd, hogy mindig pont egy kellett a győzelemhez. Ja és ez épp egy olyan játékos gondolata volt, aki látszatra nem buta mint a föld, és a játékkal kel és fekszik. Persze bárki képzelhet bármit. Bárki dughatja a homokba a fejét, és gondolhatja, hogy egy cég nem használ olcsó trükköket, hogy a hülyékből pénzt szedjen ki. Soha egyik sem csinál ám ilyet... :DD ez pont olyan képtelenség, mint a gyíkemberek... :))

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #4262 üzenetére

    Attól, hogy reductio ad abszurdumot használsz, még nem lesz értelme a hozzászólásodnak. :U
    Egyszerűbb a képlet. Van aki új accountot kezd, és tényleg jól játszik, és kapcsolatilag is jó helyen van. Ha sokadik win-nél találkozol egy gyengébb csapattal két dolog lehet. Vagy gyengét adott a gép, hogy nyerj, vagy valaki odáig eljutott ezzel a csapattal, ami sok jót nem jelent egy átlagos játékosnak átlagos helyről.
    Statisztika kell nem hülyeség. Az esetek többségében a gyengébb csapatokat simán elvered. Az a pár eset meg megmarad, amikor kikapsz. Bár valaki már akkor is háborog, ha nem rohadt könnyen veri meg a gold csapatot.

    [ Szerkesztve ]

  • kapeti07

    senior tag

    válasz #96241664 #4262 üzenetére

    Boldog új évet mindenkinek!

    Én is egyre többször találkozom Rivalsban full Gold csapattal, ráadásul rossz chemyk vannak a jétékosokon, főleg a belső védőkön. A betöltőképernyőn dörzsölöm a tenyerem, hogy könnyű mecs lesz, végre egy Noob. Erre ha odateszem magam akkor is max döntetlen. Ha meg jön egy Fullos csapat Mbappe, Jarzinho, stb. az ellen meg engem tol a gép. Szerintem a csapatod ratingje miatt adhat vagy kap az ellenfél egy handicap-et, hogy kiegyenlítettebb legyen a küzdelem.

    Amúgy aki fontolgatja Kroos-t kirakni, én nem ajánlom. Olyan nagy csalódás volt, pedig mindig szerettem a lapjait. 20 meccs után se lett jobb vagy rosszabb. Ment is bele a Maldini SBC-be. Sajnos a játék ezen szakaszán túl lassú, hiába ad álompasszokat. Talán csak arra jó, hogy SB-ben elszórakozzon vele az ember ha RM fan.

    Xbox: kapeti

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #4290 üzenetére

    Nem én mondtam. Hanem egy olyan játékos aki állítólag top játékos. Nem tudom te milyen szinten vagy, de nem is érdekel. Sokan mondják, és mondták ezt. Én is így gondolom, de az eladhatós dolgot nem tudom, mivel szinte sosem veszek játékost. Az elmúlt idoszakban egyáltalán nem sírtam, főleg nem napi háromszor. Én tudom miért szar a játék. A pénz miatt. Szerinted meg ez egy fair verseny, ahol EA bácsi szépen becsületesen próbál pénzt kicsalni a játékosokból.ez is egy vélemény. Szíved joga. Te úgy általánosságban nem írsz ide, csak néhányszor beszólsz védvén ezt a céget és termékét, amit kb a játékosok 80% szid, mert buherált. Nem akarom minősíteni a véleményed. Továbbra is mondom. Ezt most egy olyan játékos mondta aki jó, és nagyobb intelligenciával bír mint egy kaktusz. Amúgy nála is úgy jön ki, hogy megkapja Ronaldot, és rengeteg képtelen gólt lő, majd később nem. Aztán jön Jerzinho, akivel megint minden gól. Egy közepes de nem vak játékos is meg tudja állapítani, mi az a gól ami ritkán gól. Ha ebből van 3 meccsen 8... Az szerintem nem szerencse. Nálad igen... Próbálom nem minősíteni. Amúgy az ha valamit nem veszel észre az nem cáfol semmit. Ha észre veszed az se feltétlen elég. Ha sokan észreveszik. Nem zörög a haraszt... Amúgy meg arról, hogy mi a kontraproduktív: 12 ezerért pakkokat árulni, melyből 20ból egy sem hozza vissza a pakk értékenek a felét. Ez is logika alapján az. Viszont mégis működik. Mivel a játékosok egy jelentős része agyilag kb egy kaktusz szintjén.

    [ Szerkesztve ]

  • nitro16

    senior tag

    válasz #96241664 #4555 üzenetére

    +1

    Amikor már nem te játszol a játékkal hanem az játszik veled esete.

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #4570 üzenetére

    Látom te valami programozó szerű vagy.
    Aztán a játékos statjai és a lövés körülményei által befolyásolt RNG dönti el végül, hogy milyen lesz a lövés. Ezt valójában mindenki sejtette, de ha már statisztika számít, akkor az hogy lehet, hogy sokszor egy rosszabb statokkal lévő játékos jobb, mint egy nála jobb. Ezt talán itt mindenki megerősítheti. Na meg amit már írtam számtalanszor. A valószínűségszámítás szerint olyan nincs, hogy egyik oldalon 5x bejön a 83% míg a másik oldalon 5x nem. Ilyen nincs. Én már régóta nem idegeskedem ezen, inkább kiírom a játék problémáit, hogy mások nagy programozó tudásuk alapján írjanak rá valamit.
    Mint mondtam, továbbra is a némító funkció ott van a programozó szemed előtt. Ha kell csinálok róla neked egy tutorial videót. A játékról és a körülötte lévő számomra hamisnak ítélt marketing kultuszról írok. Konteók? Mivel egyikőnk se vett részt a fifa programozásában, ezért NEM TUDJUK, hogyan működik. Ha valaki kijelenti, az... Persze lehet ez sokakat nem érdekel. Ezért teszem már offba. Értelmetlen. Valakinek lehet. Annak van értelme, hogy mit nyitottam, meg melyik játékos kinél mennyire patika? Amiből jött a mai "sírásom", hogy miro kolléga írta, hogy teljesen mindegy, hogy zambrotta vagy gold trippier. Ezt én is részben így gondolom. Akkor van értelme erről beszélni? Valakinek igen. Van értelme a "végig az ellenfelet tolta a gép mert lett 8 xg-m a másiknak meg 2, de végül nyertem mert király vagyok" posztoknak? Valakinek igen, nekem nincs. Nem is írok ilyet. Van értelme azt íni, hogy sosem nyitok semmit. Valószínűleg aki épp frusztrált, mert a a reward miatt ölt bele a játékba több órát, neki van. Másnak nincs. A fentebbi anyázásoknak, meg tényleg semmi értelme. Akkor bezárhatjuk a topikot? Más nem fordul itt meg, max egy két kezdő kérdés. Ha nem tetszik amit írok ne olvasd el. Hidd el azt könnyebb megtenni, mint ezt a játékot lerakni. Ha meg írsz, akkor ne csodálkozz ha visszaírok. Én próbálok személyeskedés nélkül, bár sokszor persze nehéz. Azért mert programoztál már, ne tudd mi van a programkódban. Vagyis mondd. Engem érdekel. Amúgy meg te általában itt nem sokszor írsz manapság, csak a konteóimra szólsz be. A többi sírásra nem. EA marketinges vagy?
    Viszont tőled is megkérdezem: Hogy lehetséges, hogy egy ilyen szerveres kapcsolatban stabil netről, és instabil magas késésű netről ugyanazt az eredményt lehet elérni? A játék nem akadozik. Hogyan működik a lagkompenzáció? A tegnapelőtti "sírásom" ez volt. Vagy amit nem tudok megmagyarázni általános iskolás programozási szinttel arra nem írok, csak hogy sírás. Ok.

    [ Szerkesztve ]

  • Madn!ght

    addikt

    válasz #96241664 #4570 üzenetére

    Teljesen rendben van, amit leírsz. Nem is szükséges szerintem off-ba se tenni, mert a játék természetét illetik a leírtak. :K ;)

    A valós focival màr évek óta nem hasonlítom össze, mert ennek álláspontom szerint csak annyi a hasonlósága, hogy a pálya hasonlít, 2x11 játékos játssza és kapuba kell juttatni a labdát. Nem véletlenül neveztem ezt el valamelyik évben “góljátéknak”.

    A legtöbb mezei játékos, aki panaszkodik a játékra, azoknak véleményem szerint pont az a baja, hogy a valós futballt szeretné a kèpernyőn viszontlátni és tekintettel arra, hogy ez egy futball szimulátorként reklámozott videojátékként kerül kiadásra, talán okkal azt szeretné, hogy a valós fizikához közelítsen a játékmenet. Minimális programozói ismeret birtokában egyet tudok érteni az általad leírt működéssel, ugyanakkor a Fifa sorozat 30 évre visszamenő múltjára tekintettel még inkább a valósághű működést lenne szerintem elvárható (irányító gombok darabszámától függetlenül).

    Persze kedvezni kell azoknak is, akik a focihoz “nem értenek”, illetve akik a potenciàlis játékon belüli vásárlóik lehetnek.

    Az általad is említett előre elkészített animáció(sorozato)kkal van sokszor a legnagyobb baj, mikor a jàtèk igyekszik helyetted dönteni sorozatban. (Ellép a védő, nem oda megy a passz/lövés, stb.)
    A “broken meta dolgok”-hoz sok hozzáfűznivalóm nincs, sajnos ez is hozzátesz ahhoz, hogy kevésbé a valóság irànyába fejlődjön (?) a játék. Szerintem ez a pár szó (sajnos) reprezentálja az egészet.

    Ehhez hozzájön az adatkapcsolati megoldásokon alapuló anomáliák, azaz, hogy egy meccs során kinek és mi alapján kompenzál (vesztett csomagok újraküldése, pozíciók “jóslása”, stb.) többször előnyére a játék.

    Az is biztos, hogy egy (hozzám és még itt jó pár) átlagos tudású/teljesítményű játékos számára ezek ellenére is jó teljesítményt produkálni jelenti a legnagyobb nehézséget.

    Egyet értek, a profizmus egyik eleme a higgadtság, illetve az ilyen körülmények tudatos uralása.
    Annyit fűznék még hozzá, hogy a mystery ball játékmód reprezentálja számomra, hogy a program miként is képes bizonyos alapvető játékbeli elemet manipulálni.
    Persze beszélhetünk itt kapcsolatról, érzésekről, véletlenekről, vélt és valós programozási megoldásokról, mindenki saját tapasztalataira tud csak tàmaszkodni.

    Nekem évek utàn az a szerèny vélemènyem, hogy ebben a játékban semmi sem következetes működésű a lapokra írt számokkal megkezdve, a beállított utasításokat, csapatműködést befolyásoló beállításokat, a kiírt latencyt, csak hogy a pack luckról (droprate) már ne is beszéljek.

    Meglátásom szerint valahogy nem a szó szoros értelmében vett JÓ JÁTÉKÉLMÉNYről szól ez az egész, hanem ellenkezőleg, a jàtékosok folyamatos frusztràltság alatt tartásáról, az alapvető emberi emberi érzelmek (vágyakozás, kíváncsiság, irigység, versengési szellem, düh, indulat provokálása stb.) befolyásolásával.

    Sajnos mivel nincs más alternatíva, illetve más játékokkal sem játszom így nyilván a megszokás/elfogadni törekvés marad.

    Volt pár év, mikor időt, energiát és valódi pénzt sem sajnálva beletettem apait anyait, hogy valamilyen fejlődést előidèzzek, de el kell fogadnom, hogy ez csupán egy bizonyos szintig elég.

    Marad a manageri rèsze a jàtèknak, ami többé-kevésbé leköt, a többit meg megpróbálja az ember figyelmen kívül hagyni.
    Szerencsére nálunk is gyarapodott augusztusban a család, így a figyelmem jelentős rèszét inkább az élet fontosabb dolgaira összpontosítom. :K :B

    ₪ Herbalife Nutrition ₪ (rendelésben tudok segíteni) - FB: fit2gether

  • david368

    aktív tag

    válasz #96241664 #4795 üzenetére

    Nagyon éled még a covidos korszakot, remélem azért màr kimersz menni az utcára maszk nélkül. :C

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #4798 üzenetére

    Persze ez jó érv, bár az appban bot vagy segédprogram nélkül snipolni gyorsan lehetetlen. Lehet tényleg elcseszték, de mondjuk nem tudom mihez nyúltak hozzá, amivel elrontották... Semmihez? Cserébe ez sem jön rosszul nekik. Mondjuk nekem ez a gondolatmenet nem jutott volna eszembe, nem is érdekel. Viszont érdekelne, mivel te úgy is programozó zseni vagy, hogy mit írtak át a programkódban, hogy ez lett? A kártyák színét? Az arcokat? A pressing staminafogyasztását?

  • csaszika87

    csendes tag

    válasz #96241664 #4809 üzenetére

    Tisztelem a kitartásodat, hogy ennyi frusztrált, csipkelődő hozzászólás után is próbálsz értelmesen válaszolni MR Konteónak. Szerintem a konteó zseninek van akkor is igaza, nincsenek profik, nincsen hiba benne, csak az EA szivathatja ŐT. Annyi hibája van ennek a cégnek, még konteót se kellene gyártani. De ha ettől jobban alszik, görcsöljön csak. Jöhet a következő 300 karakteres gúnyos, 0 önreflexiót tartalmazó hozzászólás. Legalább nem a falat üti(remélem).

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #4856 üzenetére

    Köszönöm a választ. Ez az inputos dolgot megmagyarázza, de egy olyan játékban, ahol az ai is irányít játékosokat számomra felfoghatatlan. Van nálam a játék, ahol látok ai által irányított játékosokat. A játékosok kb 10 ms alatt megtesznek 5-6 métert. Ha ő beállít nekem 30 ms késést akkor kb semmilyen labdát nem tudnék megtartani,vagy akár én magam megszerezni. Én ezért feltételezem, hogy van az input delayen kívül más mechanika. Kell lennie kisebb rásegítésnek. Gondolom neked is volt már olyan, hogy egy védő akire frissen váltottál, mint egy hőkövetős rakéta kiugrik és szerel. Az irányt kb te nyomtad, de mégis olyan rásegített a dolog. Egyszerűen a játékban túl sok a változó, és túl gyors a 22 játékos mozgása. Szerintem. Akkor te állításod szerint minden játékos mindig ugyanazzal a feltétellel áll neki a meccsnek? Mindegy honnan játszik? (persze ha hozzá van szokva az adott pinghez)

    [ Szerkesztve ]

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #4863 üzenetére

    valamennyi client-side prediction, vagy hasonló megoldásnak és interpolációnak egészen biztosan a részét kell képeznie a fifában használt lagkompenzációnak is.
    Ezen kívül nem tudom mit nem értettem meg, persze egyszerű azt mondani, hogy egészet nem érted minden alátámasztás nélkül. Te meg azt nem érted meg, hogy nem TUDOD, hogyan működik. Tudod milyen típusú lagkompenzáció lehetséges az adott típusok közül. Programoztál is már valamit unreal enginben, szóval nagyobb a rálátásod bizonyos dolgokra. De nem vettél részt ilyen méretű projektben, gondolom online játékot sem csináltál, és végképp nem dolgoztál az EA-nek. Azt, hogy mi van ezen felül vagy nincs azt senki nem tudja. Az már csak találgatás. Az, hogy most valamit rásegítésnek nevezünk, vagy lag kompenzációnak, vagy tököm tudja lényegtelen nekem. Szerintem olykor a védekezés rá van segítve. Én erről beszélek. Persze kíváncsi vagyok, hogy van valaki még ezen a véleményen? Szerintem enélkül nem is lehetne játszani vele. Ez az én véleményem. Én nem mondom, hogy tudom. Te, ha jól értem mindig úgy beszélsz mintha tudnád. Ha nincs kedved írni, akkor ne írj. Viszont ne vitass úgy valamit, hogy nincs kedved érveket írni. Ez az a vitakultúra ami szerintem kéne. Vagy hagyj meg a tudatlanságban, ahogy másokat is. ;) Mások is toltak "conteokat" az elmúlt egy napban.

  • Kristof_94

    Topikgazda

    válasz #96241664 #5305 üzenetére

    Tudom! Csak nem nagyon van más opció, ha nem szeretnék draftozni. :(

  • thebigK

    addikt

    válasz #96241664 #5877 üzenetére

    :C

    “Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #7941 üzenetére

    Én el tudom fogadni. Amúgy te is érdekes vagy. Egyszer visszakerestem az összes hozzászólásod az utóbbi évek fórumaiba. Kb semmit nem lehet tudni rólad, hogy hogyan, miként játszol. Soha nem írsz semmit, csak időnként jössz és megvéded ezt a trágyadombot.
    Figyelj programozó zseni. Mondjuk olyat nem lehet beprogramozni, hogy ha hátulról jön a labda, akkor azt a játékosnak muszáj legyen átvenni? Pl ebben a példában? [link]
    Ja, hogy ezt a játék sokszor meg is teszi... át kell neki vennie, és úgy tolja meg, vagy kacskán ráfordulásból ellövi. Ja hogy néha nem kell. Ha normálisan meglennének írva a mozdulatok akkor a passz irányához mérten be kéne adni a megfelelő animációt. De néha nem kell átvenni, néha elég ha átmegy a lábán. Én kérek elnézést, ha egy játékban firtatom azt a problémát, hogy azért jut az ellenfél előnyhöz egy KOMPETITíV játékban, mert olyan dolog történik, ami a játék jellegéből adódóan nem kéne megtörténnie, és nem lehet ellene mit csinálni, és ami a lényeg. NEM KONZEKVENS. Egyszer átmegy a labda a lábon, mert ez egy ilyen játék, máskor nem megy át, mert át kell venni. Képzelj el egy call of dutyt, ahol néha át lehet lőni a falon, de néha NEM... Majd amikor ezt valaki panaszolja (nem vagyok ideges, csak ahogy mások, én is megírom az észrevételeimet, elmélkedek mit is lehetne változtatni...), akkor jön sosem látott János és odaírja, hogy "ez ilyen, a falnak nem tud fizikája lenni, miből számolja ki, hogy a golyó átmegy-e a falon, ez egy ilyen random játék, ne játssz vele... (ja meg néhány programozó szakszó, hogy kompetensnek tűnjön)" Én a KONZEKVENCIÁT hiányolom, és az viszont leprogramozható. Nevezzük szabálynak. Ha szerinted az normális, hogy egy csilliárdokat kereső játékban, mely elvileg esport, ilyen mértékben számítanak a random dolgok... Akkor légy boldog vele. Nyugi, én is tudom hogy ez egy komolytalan játék... Valószínűleg te is. Szerintem köss bele másba. Más is szidja rengeteget, még konteót is ír. Vagy inkább segíts EA cégnek leprogramozni egy WL számlálót, vagy segíts nekik bannolni azokat a cheatereket, akiket jelentenek sokan. Ezzel a pár szóval már valószínűleg kompetensebb vagy, mint az ott ülők egy jó része... Én már annak is örülni fogok, a "fizika" meg majd jöhet egyszer. Addig nézegetem, ahogy egy meccsen "véletlen" 4szer lepkézik zsinórban az egyik oldalon a kapus, míg a másikon szuperment játszik "véletlen" 4szer... A random matematikai valószínűségszámok tengerében én ilyen esélyekről nem tudok. A 10% ritkán jön be négyszer egymásután. (kb 10 000ből egyszer) De valószínűleg a valószínűségszámításról is más az ismeretünk. Javasolom, a squad battles játékmódot, melyen megtapasztalhatod az AI működési szintjeit ebben a csodában, meg a csúszkákat a beállításokban, ahol mindent testre tudsz szabni, és a statisztika semmit nem számít. Hátha néha felismersz valamit belőle. Ha nem, az sem baj. Kérlek hagyj meg ebben az álomvilágban. :R

    [ Szerkesztve ]

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #7945 üzenetére

    Az a vicces, hogy amit írtál, az nem írta felül azt, amit én írtam. Azt mondtam, hogy jobb lenne, ha mindig szerelne a játék, amikor a labda egy távolságon belül van, mert különben kompetitív játék ellenére a végkimenetel két hasonló szintű játekosnál a gépen, a lutrin múlik. Ezért LENNE jó, valamilyen szabályrendszer. Le is írtam, hogy valószínűleg ezt nem tudják máshogy kivitelezni, mert nem ilyen érzékeny az irányítás. Majd jössz, és nem erről beszélsz, nem arra reagálsz amit pontosan írok. Sebaj, legalább megvillantottad OKJ programozói tudásodat 3 egyszerű szakszóval, bár egyáltalán nem volt releváns. Reagálj arra amit írtam, vagy ne reagálj. Azt meg hagyd meg nekem, hogy nekem való a játék vagy nem. Itt szerintem a játékosok 90%nak nem való. Mindenki szidja. Valaki azt írja simán, hogy csal a gép, én meg jobban kibontom az álláspontom. Viszont értelmetlen veled vitázni, mert továbbra sem tudunk semmit rólad, csak az okj programozóid. Nem ragálsz arra, amit írok. Általánosságban meg kijelenteni, hogy ki mennyi hülyeséget mond. Ki vagy te? ÉRVELJ!!!! Ha meg nincs hozzá erőd, akkor NE Írj. A COD példa lényegét sem érted, de fel is adom. Ha a hátulról jövő labda átvétele szerinted bonyolult animáció, és a játék nem találja a jót, ezért glitchel... Ha így van az már rég szomorú lenne. Bár a wl számláló sem megy, mit is várunk. Azt sem érted, hogy sokszor át kell vennie. Sokszor "jól működik" a játék. Azt sem érted, hogy a 10 % nem jön be két meccsenként zsinórban négyszer (erre írja más, hogy csal... Ne menjünk bele, szerinted nem így van, egyikőnk sem tudja csak vélemény
    ... ) az AInál meg örülnék, ha a passz pillanatában tökéletesen álló játékos nem futna el a labda elől. Szerintem ettől még nem lenne túl jó az AI.
    "napi 3 hsz-ben panaszkodik ilyenekre" . Majd légyszíves privátban linkeld el a napi hármat. Az elmúlt 3 hétben dátummal (nehogy meg erőltesd magad). Vagy csak ez is jól hangzik, mint a három hozzáértő szakszó? Tanulj meg vitázni, vagy ne köss bele senkibe. Köszönöm. Inkább néha oszd meg a játékkal kapcsolatos élményeidet, hátha többet megtudunk rólad.

    [ Szerkesztve ]

  • EA's hit

    őstag

    válasz #96241664 #8723 üzenetére

    Egy totál átlagos, ingyen kiszedhető fos Payet miatt nem örülni igazán egy prime Garrinchának? :F :F

  • EA's hit

    őstag

    válasz #96241664 #8731 üzenetére

    Annak, hogy kinyitottad a játék egyik legjobb lapját, akinél nem a kártyára írt statok számítanak, mert ingame 10x jobb azoknál. Annak, hogy egy sokmilliós ikon, akit nem fogsz minden évben használni, míg Payetnek évente 2-3 ugyanolyan, unalmas sablon spec lapot adnak. Annak, hogy a valaha volt legjobb játékosok egyikével játszhatsz, és nem kell egy olyan payettel bohóckodnod, aki minden 2. csapatban szembe fog jönni, és aki még a saját legjobb formájában sem volt soha az akkor aktuálisan 100 legjobb focista között. Ha komoly volt a kérdésed, akkor őszintén sajnállak, még a nullánál is kevesebb élvezetet találhatsz ebben a játékban :R

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #8738 üzenetére

    Nézd pozitívan. Pl nyithattál volna prime Hagit.... Na őt se nem szeretnéd, és még Payet szintjét sem éri el :D Mondjuk nem Payet miatt lesz Garrincha átlagos játékos, hanem azért mert az. Egy egy millás lap ilyenkor már nem extra. Amúgy szerintem meg pont ez az időszak részben a legjobb. Mert itt egyre kevésbé számít a szerencse, vagy a beleköltött százezrek. Egy közepes játékossal, mint a te nyitásod már nem lehet előnyhöz jutni, mert ingyen is adnak hasonlót. Később már az extrával sem. Attól még lehet neki örülni, bár szerintem sem ad ez okot már örömre, de szerintem ez nem Payet miatt van, hanem mert már nem extra.

    Amúgy szerintem most nagyon kitettek magukért a season rewardban. Végre tényleg meg is fogja érezni az ember, hogy halad a progressben. Ebből is kijön pár icon lutri, és lehet kaszinózni. Végülis engem ez az, ami benttart.

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #8741 üzenetére

    Amúgy hanyadik osztályban vagy? Bár mindegy részben, mert ha Maldini elég volt 4 hónapig, akkor valszeg Garrincha is elég lesz még egy ideig. Alsóbb osztályba meg végképp. Amúgy a játék úgy van kitalálta, hogy vagy tudsz játszani, és jó a kapcsolat... Akkor mindegy ha nem tartod annyira a lépést, vagy pedig kb csak az a pár elit lap húzza sokáig, és folyamatosan tartani kell a lépést. Ezért addiktív a játék. Csak a jók lazsálhatnak.

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #8748 üzenetére

    Mondjuk ha wl-t nem nyomsz soha, úgy megértem hogy az ikon lottót nem rakod ki hetente kétszer. Szóval a Garrincha is öröm lehet. Mondjuk ha csak ezeket tolod, akkor oda jó lesz, meg legalább könnyebben megszerezhetsz egy Payet. Szerintem jobb ez, hogy adogatnak most jobb dolgokat, mert a hobbisták is kaszinózhatnak kicsit. Csak nehogy ráfüggj XD bár ahogy néztem a season megváltozását lehet ehhez is sokat kell grindolni. Többet mint eddig.

    [ Szerkesztve ]

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #8753 üzenetére

    De az nem rossz ebben a játékban. Főleg hogy nyithattál volna prime rivaldot, aminek örülhettél volna 5 ms-ig amíg nem tudatosul, hogy szar ;D igy meg majd örülsz megint másnak pár hét múlva :)

Új hozzászólás Aktív témák