Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pist@bácsi

    őstag

    válasz pokers #6302 üzenetére

    Nem bonyolult, de konkrétan olyan, hogy multifruit nincs. Ez csak egy gyűjtőnév.
    A fillTypes -t egyenként tudsz hozzáadni. Ha neked csak napraforgó kell, akkor azt az egyet add hozzá.
    Ha a gépeshez és a póthoz is akarod akkor külön-külön kell.

    Editorban meg kell keresni a planes bejegyzéseket, nincs szabványosított neve, lehet GrainPlans vagy hasonló
    Itt többféle szerepel, de vannak növények amik annyira hasonlóak, hogy ugyanazt használják. (pl búza/árpa)
    A napraforgó néha a repcéjét kapja, de lehet neki külön is csinálni.
    Ha a repcéjét használod akkor viszonylag egyszerű a dolgod. Az editorban nincs tennivalód.
    Külön textúra vagy particle system sem kell neki, használhatod a repcéjét.

    A gép/pót xml -ben megkeresed a
    <fillPlanes> bejegyzést
    itt a rape szakaszt másolod és beilleszted az utolsó után, így kezdődik
    <fillPlane type="rape">
    ....
    </fillPlane> és ez a vége, a rape helyére pedig beírod, hogy sunflower, az index és minden más maradhat

    ezután megkeresed a
    <dischargeParticleSystems> bejegyzést és itt is a rape sorát másolod és beilleszted utolsónak, majd a rape helyére beírod, hogy sunflower

    végül a
    <fillTypes fruitTypes=
    felsorolásba beírod a sunflower -t

    bonyolultabb, ha saját textúrát akarsz neki, akkor
    - először kell egy textúra, dds formátum, ezt bemásolni a mod megfelelő mappájába a többi közé
    - utána editorban duplikálni kell valamelyik plane-t,
    - a másodpéldányt átnevezni sunflower -re az Attributes ablakban
    - ezt exportálni mondjuk sunflower.i3d néven a modon belülre
    - majd Editorban kitörölni a sunflower -plane -t
    - notepad++ al átírni a sunflower.i3d - ben a textúra elérési útját és nevét az első lépésben berakott textúráéra
    - ezután Editorban importálni a sunflower.i3d -t
    - cut/paste módszerrel beilleszteni a többi plane alá
    - Attributes ablakban megnézni milyen indexet kapott, ez kelleni fog az xml -be
    - elmenteni, mentés után a sunflower.i3d és a hozzá tartozó shapes törölhető a mod -ból

    ezután a korábban leírt módon, az xml -ben másolni és beilleszteni most már tetszőleges növényre vonatkozó szakaszt alulra a
    <fillPlanes> bejegyzésen belül és nem csak a növény nevét kell átírni sunflower -re, hanem az indexet is arra amit az editorban feljegyeztél az Attributes ablakban

    mivel saját ürítés animációt nem tudsz létrehozni ezért használd valamelyiket, mondjuk a repcét
    <dischargeParticleSystems> ugyanúgy mint fentebb a repce sorát másolod és beilleszted alulra és átírod a növény nevét sunflower -re
    végül a
    <fillTypes fruitTypes= sorba beírod a sunflower -t

    ha nagyon akkurátus akarsz lenni, akkor a modDesc -ben a leíráshoz hozzáadhatod az új növényfajtát, már ha egyáltalán van normális leírás, de saját célra ez felesleges

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák