Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dDiego
aktív tag
válasz bReeZer #2000 üzenetére
Ezt már mind végigcsináltam. Modem, szűrő, T-Com kizárva. Jeleztem a hibát többször is, kértem felülvizsgálatot. Volt itt T-Com szerelő, akit amúgy ismerek és nem félvállról vewszi a melót.
Azért vagyok biztos abban, hogy az Externet/Ultraweb a hibás, mert március elejétől tré az egész, pont azóta, amióta átvette a TV-Nettől a szolgáltatást.Szóval kell valami más, csak Fibernet és T-Online nem.
báránybőr = juhhéj
-
ToBeY
nagyúr
Más nem kapott email hogy a kedvezőtlen piaci hatások miatt,Jún 1-től 6-7% megmeleik a havidíjat?!
-
bReeZer
tag
ADSL vonali hibát akkor sem tud csinálni egy szolgáltató sem. Az átvételkor nem változott semmi, csak a felhasználói név, ergo a T-com közőponti portod és minden más is ugyanaz maradt. Szerintem kérdezz rá a T-comos ismerőstől, hogy a központban minden rendben van-e, mert ha váltasz szolgáltatót, akkor is lényegében ugyanez történik majd veled. Új felhasználói név, de régi port, és ha ott is szar, akkor foghatod a fejed
''sötétedés után kitágul a világ''
-
alacrity
csendes tag
Hi!
Úgy május közepén írtam, hogy folyamatosan szakad a netem.
Szóval azóta kiderült, hogy a modemmel volt a baj. Még az eredeti Externetes modemet használtam. A t-Com-os szerelő szerint ezek a fajták 1-2 évet bírnak csak (az enyém pont most lett volna 2 éves). Akinek rendszeres apróbb szakadásai vannak érdemes kipróbálni egy másik modemet.ToBey:
nekem is jött ilyen levél. Június 2-án kapom meg, hogy júni 1-től nő az ára...hát nem örülök neki.[ Szerkesztve ]
-
dDiego
aktív tag
válasz bReeZer #2003 üzenetére
Nincs másik felhasználónevem. Ugyanaz van, mint előtte. Nem akarom megmagyarázni, hogy az Externet a hibás, de pont azóta szar, mióta átvette. Más ex-TV-Net-esnek is hirtelen rossz lett. Már olyan érzésem van, mintha szándékosan szakítanának, egy bizonyos adatforgalom után. Ha a váltáskor nem történt semmi, akkor előtte miért nem volt ilyen gond?
Júliustól váltok valami másra, mert ezekkel tele van a ....
Csak még nem tudom, hogy mire.báránybőr = juhhéj
-
D600
tag
Az 1 éves szerződéseknél is emelnek? Egyelőre még nem kaptam levelet. Vagy e-mail-ben küldik?
-
wiggen123
senior tag
D600 igen e-mailben küldték ki az értesítőt. Ma meg is kaptam az emelt számlát. 7159 lett a 4M net. Valaki tud valami jobb szolgáltatót?
Sometimes you win, sometimes you learn.
-
dDiego
aktív tag
Ez már egy kabarénak felel meg, ami ma történik. Egyszerűen annyira szar, hogy nem tudok egy mondatot elmondani haveroknak ventrilon, mert mindig megszakad. Volt, hogy kb 15 percig 718-as hibával nem is csatlakozott vissza. Persze az adsl test simán működött ez idő alatt.
Ügyfélszolgálat hiába 24 órás, 5 percnyi zenehallgatás után feladtam. Kapják be!
Már csak egy faxszám kell és holnap küldöm is a felmondást!
báránybőr = juhhéj
-
kovi831
aktív tag
Egyetértek az előző hozzászólóval, igaz nekem más problémám van Externettel!
Régebben a net előfizetés bátyám nevén volt 1-2 évig, most az én nevemre írattuk át(ja és csupasz prepaid lett).Csak az a problémám, hogy állandóan küldözgetik tesóm nevére a 72E forintos csekket, mikor én már régen befizettem ennek az összegnek a több mint a dupláját!
Egyszer már le lett rendezve, hogy ez így van megoldva, akkor régebben(vagy 3hónapja).
Ja, de még a netet is kikapcsolták, ami elvileg 8Mbit-es de nekem csak 3.5Mbit-tel jön meg néha szakadozik is...hát már tényleg nekem is elegem van!
Küldtem nekik emailt + lefényképeztem a csekket, sajnos faxot nem tudtam küldeni...stb.
Sajnos telefonon meg szart sem lehet intézni, nem is tudom akkor minek vannak egyáltalán!??Várok pár napot, de ha nem kapcsolják vissza, akkor a fogyasztóvédőkhöz fordulok, vagy feljelentem őket!
Ha valakinek van valami jobb ötlete az szóljon!
[ Szerkesztve ]
-
dDiego
aktív tag
Na, ma elfaxoltam a felmondást 2x is, két különböző helyről.
Az ügyfélszolgálatról meg annyit, hogy ma ugyan felvették a telefont kb 1 perc csörgetés után, de az a "hölgy", akivel beszéltem...Ha ennyire utálja az embereket és ennyire bunkó velük, akkor miért nem megy el mondjuk sírásónak. Ott nem kell az ügyféllel kommunikálni.
Fenti hozzászólásommal nem szeretném a sírásókat megbántani, semmi bajom velük, tisztességes munkát végeznek.
báránybőr = juhhéj
-
wiggen123
senior tag
Ahelyett, hogy a tőzsdével foglalkoznak inkább az ügyfelekkel kéne. Én is megyek el a picsába tőlük, amint találok valami kedvező lehetőséget.
Sometimes you win, sometimes you learn.
-
wiggen123
senior tag
Azt írtam, hogy keresek, de jelenleg nem találtam jobbat, csak hasonlót. Pár 100Ft-ért meg nem váltok
http://www.t-com.hu/egyeni/internet/adsl/fooldal.vm Itt vannak a szolgáltatók, de amiket megnéztem mind hasonló, de inkább még magasabb áron adja, mint externet.Ami nagyon zavar, hogy az új előfizetőknek akkora kedvezményt adnak, hogy elképesztő. Arra kíváncsi lennék, ha a mostani újaknak lejár az 1 év hűségnyilatkozat, akkor emelnek nekik olyan szintre, mint nekünk, akiknek már régen van ADSL, vagy ugyanazon az áron kapják tovább. Ha az utóbbi, akkor megérné elgondolkodni egy 3 hónapos szüneten
Sometimes you win, sometimes you learn.
-
pisty6666
csendes tag
Hello!
Szerintetek megérné váltanom,Szeptemberben, UltraWeb-röl (4M/256k)
erre-->? [link]Magyarországon a legnagyobb! http://www.technomixes.hu
-
Thulcandra
senior tag
válasz pisty6666 #2018 üzenetére
Esetleg olvass bele a buzinesstel topikjába itt a PH! -n aztán mérlegelj, biztos megér-e az havi 1-2 száz forint spórolást, továbbá én nem venném olyan biztosra, hogy szeptemberben ugyanezek az árak lesznek még
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
zolee26
csendes tag
Üdv.
A következö a problémám: lassan 1 hete nem tudok netezni! Próbálok csatlakozni, kiirja, hogy tárcsázás, és annyi, nincs válasz! Próbáltam uw, externet véggel, sőt egyik haver inviteles account-jával is!
Másik modem, másik szűrő megvolt; (telefonálni egyébként lehet)!Ami a poén a dologban hogy kb 3 utcával arrébb uncsitesomnál ugyanez a helyzet, pedig nála mindig minden ugyanugy van, nem állitgat, nem kötözget semmit!
Hivtam externet ügyfélszolgálatot, azt mondták nincs náluk hiba, továbbitják a T-com-nak, majd kaptam egy mailt (nem megy a net, és mailt küldenek ), hogy mindenhol minden rendben, nálam van a hiba!Járt már valaki igy? Minden ötletet, tanácsot szivesen fogadok! Köszi elöre is!
[ Szerkesztve ]
-
wiggen123
senior tag
válasz zolee26 #2020 üzenetére
adsl test-et nézd meg. Esetleg kérj meg valakit (ismerősa stb), hogy állítsa be neked, hátha te rontottál el valamit.
Ha a tcom-osok felveszik veled a kapcsolatot, hivatkozz az adsl test számára, vagy ha addig el se jutsz, akkor mondd nekik, hogy már azt is próbáltad.
[ Szerkesztve ]
Sometimes you win, sometimes you learn.
-
D@ni88
addikt
nálatok nem "megy" el a net? de ezen a héten 30percenként elmegy... Kicsit idegesítő
-
dDiego
aktív tag
Most telt meg a f.szom ezzel a szarral!
Az Externet ott hazudik, ahol tud, hátráltatja az ISP váltást. Ma kb 1 órát telefonálgattam T-Com és Externet között, hogy vajon miért nem igazolták még vissza a lemondásomat a T-Com kérelmére. Majdnem egy hete képtelenek erre. Az ügyfélszolgálaton nem tudnak semmiről, biztos a T-Com a hülye. Küldtek nekem levelet már aznap, mikor a faxot mekapták (4-én). Ehhez képest ma kaptam meg 9-ei keltezéssel. T-Commal küldettem még egy kérelmet Externet felé. Még mindig semmi válasz, ügyfélszolgálatuk délután 4 után gyakorlatilag halott.Nevetségesek!!!
báránybőr = juhhéj
-
D600
tag
Azért a mindenki nem teljesen találó. Már írtam többször is hogy biztosan vannak olyan előfizetők akiknek földrajzi elhelyezkedésük a központhoz képest, illetve a kiépített vonal minősége megkérdőjelezhető minőségi szempontból. Ezek szerencsétlen százalékos hibák, amik minden szolgáltatónál megvannak. Nálam már második éve tökéletes az externet, a maximummal tudom használni, nem szakadozik. Ebből is látható, hogy nem biztos a szolgáltatónál van egyértelműen a hiba. Nagyon sok dologtól függ egy jó kapcsolat minősége.
-
DjPremier
aktív tag
Nah igen,sok mindentöl függ
''A mennyország szép hely, de a pokolban több az ismerős.''
-
D@ni88
addikt
válasz bReeZer #2034 üzenetére
ezzel sztem tisztába vannak akik idejárnak...
csak ha egyszer szar a vonalad akkor az konstans szar. Persze este terheltebb ezért 1-2 szakadás/nap elviselhető sztem. de ez sem kellene.
Azt nehéz megérteni, hogy ha 3-4 hétig nincs semmi gond, 1 szakadás sincs. aztán 1-2talán 3napig félóránként szakad, és ez nem csak 1 usernél van, hanem a bixen ott van a véső nyoma. Sztem a válasz ezekután egyértelműjah meg amikor volt olyan hogy úgy nem volt net, hogy a modem nem esett ki a szinkronból...
Szval kapcsolat az volt, csak net nem.[ Szerkesztve ]
-
prisz
aktív tag
Ez pedig igaz. A "tüneteim" pontosan megegyeznek, pedig a vonalam tökéletes. És a gyakori szakadás, a bix-en pontosan látszik. Valószínű, hogy a probléma helyi jellegű valamilyen port hiba lehet amikor pakolják fel az új userereket. Folyamatosan kivásárolnak valamilyen szolgáltatót.
-
mezis
félisten
Én ma (Debrecenben) 18:30-19:30 között a következőt tapasztaltam: a routerem pár percre kap IP címet, de akkor sincs internetelérés. (Az Externet DNS-ei nem válaszolnak a ping-re.)
Felhívom az 56/523-111-et, azonnal kapok mü.-i ügyintézőt, akinek javaslata, hogy iktassam ki a routeremet. Nem iktattam ki, tovább figyeltem az eseményeket. Nem sokkal ezután már csak IP címet tudott felmutatni (pár percre) a routerem, de DNS-t egyet sem. Aztán 19:30 óta minden rendben. (Úgy látszik, hogy meggyógyult a routerem . Vagy valahol máshol volt a bibi. . Lehet, hogy valami kütyüt resetelni kellett.... )mezis
-
dDiego
aktív tag
Azért a szolgáltató volt a hibás, mert tvnet-ről externetre történő váltás során (ami tőlem független volt, mivel externet megvette a tvnet adsl szolgáltatási jogát t-com területen), hirtelen rossz lett és ritka volt, amikor egy nap nem voltak szakadások.
De mindegy, mert végre megszabadultam tőlük, igaz ez a szünetmentes ISP váltás sem úgy ment, mint ahogy kellett volna, de mától már csak rossz emlék az externet.báránybőr = juhhéj
-
-
D600
tag
Rendben értettem amit leírtál előzőleg is, nem pont erre gondoltam. Viszont, mint írtam is százalékos hibák előfordulnak minden szolgáltatónál. Nem egy előfizető jár pórul az internettel, ettől még szerintem nem indokolt, hogy mindenkinek menekülnie kellene tőlük, ahogy Te írtad. Miért mennének el tőlük? Egész olcsóak, plusz, ha adottak a jó körülmények a kapcsolathoz, akkor tökéletes a szolgáltatás is.
Reggeltől ment a letöltésem szakadás nélkül, most állítottam le. -
dDiego
aktív tag
Nem azt írtam, hogy meneküljenek, hanerm, hogy kerüljék el. Ezzel arra gondoltam, hogy aki mosakar velük adsl-t kötni, az gondolja át, aki meg ügyfelük, az úgyis el tudja dönteni, hogy jó-e neki.
Reggeltől ment szakadás nélkül ?! Nemsemmi!
Ennek örülsz, vagy mindig így van?
Mert, ha nekem ilyen volt az externetnél, akkor bizony ünnepnap volt.písz
báránybőr = juhhéj
-
DjPremier
aktív tag
Egy kis érdekesség.
Externet[ Szerkesztve ]
''A mennyország szép hely, de a pokolban több az ismerős.''
-
kovi831
aktív tag
Én is teljesen ki vagyok akadva ezeken az Externetes srácokon!
Kiderült, hogy én voltam a "hibás" amiért nem fizettem be a "tartozásomat"!??
El is szaladtam a postára, hogy befizessem...ez meg is volt, aztán még faxoltam 1et...
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ők azt mondták nem érkezett meg a pénz(monták esetleg nem-e befizetném mégegyszer, szerintem tuti nemnormálisak), na ekkor lettem ideges...vagy gondoltam pár nap és megérkezik. Postánál azt mondták ,hogy náluk minden rendben.
Most már tényleg nem tom mi van?? -
Tom5
addikt
[I]Tisztelt Előfizetőnk!
Társaságunk mindig igyekezett a piaci lehetőségekhez mérten kedvező árfekvésű szolgáltatásokat nyújtani előfizetőinek, és valamennyi olyan kedvezményt átadni, melyet az aktuális piaci feltételek lehetővé tettek.
Az elmúlt években a kedvezőtlen hazai gazdasági környezet, a jelentősen növekvő infláció, illetve a költségek általános növekedése az Externet Nyrt. működését is érintette, ezért az ezekből adódó költségnövekedés egy részét kénytelenek vagyunk előfizetői árainkban érvényesíteni.
Ennek következtében az Ön ADSL előfizetési díja a tárgyévet megelőző naptári év fogyasztói árindex mértékével, vagyis 6.7%-kal emelkedik 2008. július 1-től, összhangban az ÁSZF 7.3. pontjával.
Bízunk benne, hogy szolgáltatásunkkal elégedett és továbbra is előfizetőink között tisztelhetjük.
Üdvözlettel,
Externet Nyrt[/I]Hát nemtudom...4900ft-ot fizetek az 1M/128-as netért...ennyiért máshol már gyorsabbat kapok,3 éve vagyok az externetnél eddig egyszer estem a sávszél emelésbe.Októbertől keresek vmi más szolgáltatót.
[ Szerkesztve ]
-
D600
tag
Nekem is jött levél és ezt most én sem értem náluk. Az internetre egyre nagyobb a kereslet, egyre bővűl a piac, tehát elvileg csökkenteni kellene, nem emelni. Nem tudom kik ülnek ott a vezérkari székbe náluk, de szerintem ez hibás döntés. Azt hittem ügyfél bázist akarnak növelni, de ezzel a lépéssel csökkenteni fogják.
Nekem bevált a szolgáltatásuk, eddig nem panaszkodhattam rájuk, de árban nálam is van egy határ ami fölé már nem megyek. -
shabbarulez
őstag
Azért az internet már nem olyan dinamikusan bővülő piac. Ahogy a fák sem nőnek az égig, úgy a növekedés kezdeti magas üteme sem tarthat örökké. ADSL-nél anno 2001-2003 között voltak a magas akár 100%-ot meghaladó növekedési ütemek, ami értelemszerű hisz kevésről könnyű nagyot nőni, ez minden kezdetnél így szokott. Utána 2004-2006 között volt az abszolút számértéken történő nagyarányú bővülések időszaka, amikor évi 100-200 ezer között bővült az ADSL-ezők tábora.
De 2006 végével a bővülés elérte a csúcspontján, onnantól már egyre gyorsuló ütembe lassul a növekedés, de ez minden piaci termék esetén így játszódik le, ez a tipikus növekedési görbe. 2006 év végén volt az utolsó kétszámjegyű növekedést produkáló negyedév, a tavaly évben már csak átlag 4% körüli negyedéves növekedések voltak, ami idén első negyedévre már 2% alá csökkent. Abszolút számban ez alig 11 ezer új előfizetőt jelentett egy negyedév alatt. Ha ez elosztot Externet úgy ~7%os piaci részaránya szerint, az úgy havi 300 ügyfelet jelentett idén első negyedévben, ami már nem valami sok.
A piaci növekedés már jó ideje lassul, nagy valószínűséggel idén év végére akár stagnálni is kezdhet. Új, friss hús ügyfelet már igen nehezen lehet fogni, akinek kellett net az már megvette. Ilyenkor már igazából csak felvásárolásokkal lehet növekedést produkálni, nem véletlenül történt az elmúlt egy év során több felvásárlás az ADSL piacon. A piciket szépen lassan majd megveszik a közepesek, a köpeseket meg idővel a nagyobb cégek.
Itt van pár számadat Tíkom ADSL növeledésről időszaki bontásban egy korábbi hsz.emből: [link]
-
D600
tag
válasz shabbarulez #2048 üzenetére
"Új, friss hús ügyfelet már igen nehezen lehet fogni, akinek kellett net az már megvette."
Na éppen ezzel van a gond. Ha már nehéz új ügyfelet fogni, legalább a régieket tartsák meg minden áron. A piac akkor is egyre bővűl, ha ügyfélbe nem is olyan ütemesen, de szolgáltató számban igen. Ilyen piacon ügyfelet veszíteni áremeléssel hibás döntés. Még egyszer hozzáteszem, hogy elégedett ügyfélként írom ezt, így mi van azokkal akik még nem is elégedettek a szolgáltatásukkal?
Sokan azért vannak náluk, mert valamivel olcsóbbak néhány szolgáltatónál, így viszont már el fognak gondolkodni. -
AstraCDX
senior tag
Sziasztok !
Van az Externetnek ez a Webmail oldala amit én rendszeresen használok .
A kérdésem ezzel kapcsolatos .
Hogy tudnák én egy címsorba másolható, vagy kedvenceim közé menthető linkkel, egy kattintással belépni a fiókomba ?
Tehát a Webmail honlapból kéne kimásolni "valamelyik" sort, és megmondani, hova illesszem be a felhasználónevemet, és jelszavamat .
Ehhez én már nem értek . De meg lehet ezt így oldani ?
Üdv.
Astra
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi belépő szinten
- BMW topik
- Politika
- NBA és kosárlabda topic
- Horgász topik
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest