Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Broki1
tag
Aki esetleg nem kapott mailt:
Tisztelt Előfizetőnk!
Ezúton értesítjük, hogy Társaságunk szétválasztotta az ADSL hozzáféréseket korlátlan, illetve forgalommért szolgáltatásokra.
Tekintettel arra, hogy Ön korlátlan ADSL szolgáltatást vesz igénybe, kérjük változtassa meg ADSL bejelentkezési azonosítóját az alábbi módon:
Jelenleg használt azonosító: @externet.hu
Új azonosító: @uw.hu
Tehát mindössze annyit kell tennie, hogy a login névben kicseréli @externet.hu részt @uw.hu-ra. Azonosítója és jelszava nem változik, eddig használt szolgáltatásait változatlanul tudja használni.
Üdvözlettel,
Externet Kft.
Most mindenki értelmezze ahogy akarja! -
lazydog
addikt
válasz Bandus99 #1438 üzenetére
Tudtommal senkinek sem csökkentették az előfizetés árát, így nekem sem, pedig már durván egy éve lejárt a hűségem. Maximum arról olvastam ebben a topicban, hogy az előfizető kérésére, csökkentette a szolgáltó, minimális mértékben.
Másrészt, én sem kaptam semmiféle felszólítást arra vonatkozóan, hogy változtassak a @uw.hu-ra. Gyanús ez a dolog.Quick brown fox jumps over the lazy dog - but can't the Gigabyte!
-
adakiller
senior tag
az oldalukra kitették asszem ápr. 4.-én
[link]
és mi van ha én nem váltok át? mit tudnak csinálni? -
#32577792
törölt tag
rendelt már valaki megafone-t? valamikor pénteken regisztráltam, de azóta sem jött jelszó...
-
Kiskutya
veterán
meg en sem kaptam levelet de nekem meg nem is jart le az 1 ev huseg vagy az nem szamit?
hmm...
-
rzoli
senior tag
válasz adakiller #1453 üzenetére
Ezt kinek válaszoltad? Nekem?
Ezt már láttam én is, de a tájékoztatás és a mailnek szerintem semmi köze egymáshoz. Legalábbis elolvasva és tartalmukat összehasonlítva... Ebben egy szó sincs uw-ről, és forgalommérésről. Csomagot pedig nem váltottam mostanában.
''Tájékoztatás hírlevelünkről
2007.04.04.
Tájékoztatjuk ADSL előfizetőinket, hogy a közelmúltban, e-mailben küldött hírlevelünk a korlátlan csomagváltási lehetőségekről teljesen biztonságos, az Externet Kft. hivatalos tájékoztatásának minősül.''
Az e-mail:
''Tisztelt Elõfizetõnk!
Ezúton értesítjük, hogy Társaságunk szétválasztotta az ADSL hozzáféréseket
korlátlan, illetve forgalommért szolgáltatásokra. Tekintettel arra, hogy
Ön korlátlan ADSL szolgáltatást vesz igénybe, kérjük változtassa meg ADSL
bejelentkezési azonosítóját az alábbi módon:
Jelenleg használt azonosító: <az Ön azonosítója>@externet.hu
Új azonosító: <az Ön azonosítója>@uw.hu
Tehát mindössze annyit kell tennie, hogy a login névben kicseréli
@externet.hu részt @uw.hu-ra. Azonosítója és jelszava nem változik, eddig
használt szolgáltatásait változatlanul tudja használni.
Üdvözlettel,
Externet Kft.''
Pénteken írt levelemre meg nem válaszoltak, de általában 4-5 munkanap volt eddig mindig, ha kérdeztem valamit és egyáltalán válaszoltak.
üdv
Z
[Szerkesztve]Motorola Defy+, Lg G2, Doogee X5 Pro, Vernee Thor, MAZE Alpha, MI A1, Mi Mix3
-
ToBeY
nagyúr
Ugyan nekem nem jött mail hogy írjam át uw-ra de átírtam.2005 vagyok előfizető és most 2007 kötöttem ismét +1évet náluk
-
D600
tag
''ha véletlenül valami adathalász próbálkozás lenne...''
Ej de bizalmatlan vagy. Amúgy adathalász próbálkozás útján sztem nem kapnád továbbra is a 8 mbit-es netet, ugyanazzal a jelszóval nem?
Amúgy igazad van. Sztem is nagy a hallgatás ezen a téren. Vmi komolyabb pontosítást is írhatnának erről a dologról. -
lazydog
addikt
Meghalt a routerem, így átmenetileg kénytelen vagyok nélküle tolni a netet.
Nagyon kényelmetlen, hogy ha nem böngészek folyamatosan, akkor durván húsz perc után megszakad a net-kapcsolat. Ha később folytatom a böngészést, felugrik a Hálózati Kapcsolatok ablak és általában újraépül a kapcsolat.
Ez idáig nem újság, mindenkinek így működik, ha nincs routere. Az igazi kellemetlenség, ami egyébként újdonság számomra, hogy nem tudok torrent-ezni, mert ezt nem érzékeli forgalomnak és így ezt is leállítja. Néhány óra elteltével már a böngészővel sem indul a net, csak akkor áll helyre a kapcsolat, ha újraindítom a gépet.
Várom a segítséget a probléma megoldására.Quick brown fox jumps over the lazy dog - but can't the Gigabyte!
-
adakiller
senior tag
nálam meg nem akar bekonnektálni a rúter. ha simán rúter nélkül nyomom egyből kapcsolódik, de rúterral meg ma délután kb 2 órát szenvedtem mire összejött a kapcsolat.
-
rzoli
senior tag
válasz lazydog #1463 üzenetére
A kapcsolat tulajdonságainál nem tudod beállítani - tulajdonságok/beállítások/bontás elötti üresjárati idő: Soha - ? Ekkor elvileg nem bont. Legalábbis barátnőmnél nem, nállam is router van, úgyhogy nem használom ezt a részt.
üdv
ZMotorola Defy+, Lg G2, Doogee X5 Pro, Vernee Thor, MAZE Alpha, MI A1, Mi Mix3
-
adakiller
senior tag
8 megás netet megint emelték egy ezressel. gyakorlatilag minden hónapban rátesznek egy ezrest. jan. közepén nekem még 7290 volt, most vmi 10500 körül van.
csupasz adsl meg 15ezer körül van. többe kerül mintha telót megrendelem+sima adsl.
kicsit kezdenek begajdulni.... -
TGa
tag
Egy kedves levelet kaptam. Gondoltam megosztom veletek:
Tisztelt Előfizetőnk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy határozott idejű ADSL előfizetői szerződése hamarosan, 2007. június 22. dátummal lejár. Bízunk benne, hogy szolgáltatásunkkal elégedett, és szeretnénk, ha továbbra is előfizetőink között tisztelhetnénk.
Tekintettel arra, hogy szerződésünk megkötésekor Ön új belépőnek számított az ADSL piacra, igyekeztünk minden olyan egyszeri, illetve havidíj kedvezményt - melyet ADSL nagykereskedelmi partnerünk biztosít az Internetszolgáltatók számára - az Ön részére a lehetséges legnagyobb mértékben átadni.
Mivel nagykereskedelmi partnerünk a korábban létrejött ADSL szerződésekre semmilyen további kedvezményt nem biztosít az Internetszolgáltatók - ezáltal az előfizetők - részére, minden szándékunk ellenére kénytelenek vagyunk az ebből eredő költségnövekedést árainkban érvényesíteni a határozott idejű szerződés lejáratát követően.
Amennyiben nem kerül sor Társaságunk és Ön között újrakötésre a lentebb hivatkozott lehetőségek valamelyike alapján, az ADSL előfizetői szerződés határozatlan időtartamúvá válik, és a havi előfizetési díj bruttó 8490 forint összegre módosul.
Szeretnénk felhívni figyelmét arra is, hogy a jelenleg a piacon kedvezőbb díjakkal reklámozott ADSL ajánlatok csak új belépőkre érvényesek, csak azok vehetik igénybe, akiknél az utolsó 3 hónapban nem üzemelt ADSL szolgáltatás.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság 2006 nyarától előírja az ún. Retail Minus ADSL nagykereskedelmi árképzést, mely várhatóan 2007. első félévétől kötelezni fogja a nagykereskedelmi ADSL szolgáltatókat a korábban létrejött ADSL szerződések nagykereskedelmi árának csökkentésére is. Amint az ebből adódó nagykereskedelmi árcsökkenés lehetővé teszi, az Externet is csökkenteni tudja az Ön által fizetett díjat.
Kérjük, hogy jelentkezzen be Online Ügyfélszolgálatunkra, és tekintse meg ajánlatainkat az új szerződési periódusra vonatkozóan, amelyet néhány kattintással elfogadhat, bonyolult szerződési procedúra nélkül.
Amennyiben még nem rendelkezik hozzáféréssel az Online Ügyfélszolgálatunkhoz, a bejelentkezés mellett lévő REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva hozhat létre egyet.
Online Ügyfélszolgálatunk az alábbi címen érhető el: https://www.externet.hu
Bízunk benne, hogy ajánlatunk elnyeri tetszését és a jövőben is előfizetőink között tisztelhetjük.
Üdvözlettel,
Externet Kft.
Kellemesek az ilyen meglepetések. Emelnek 2. félévben, de a következő bekezdésben hivatkozik, hogy 1. félévtől csökkent... Hogy is van ez??? -
adakiller
senior tag
szép...
-
TGa
tag
Most néztem az árakat és módosítanom kell. Az újaknak ezt kínálják:
Otthoni PrePaid Charlie (8Mbit/s) 10 140 Ft (bruttó)
Nekem meg felkinálta a bruttó 8490 forintot. Azért ez sem rossz.
De még várok nyárid, addig sok minden történhet...
[Szerkesztve] -
LordTorin
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Sajna nekem is akadnak problémáim.
Nemrég kötöttem 4Mbit-es szerződést a prohardver oldalán az externetnél, és eddig úgy tünt hogy minden rendben van. Multhét közepe óta kb 10-15 percenként elmegy a net és kb 5 percet kell várni mire visszajön, és néha a sávszélesség sem 4 hanem jó ha eléri az 1Mbit-et.
Van routerem és akár közvetlen a modemről próbálkozok akár a router mögül ugyanezt a hibát produkálja annyi különbséggel hogy ha a router mögött vagyok akkor nem kell mindig a felhasználónév és jelszó megadása után ráhasalnom a Csatlakozás gombra, hanem csak várni kell és egyszercsak magától visszajön. Eleinte azt hittem a routerrel van a baj de a modemről is ezt produkálja így teljesen tanácstalan vgyok.
Számlákat kifizettem és a karbantartásnál sem szerepel győr ezekbven az időpontokban.
Pls segitsetek!... -
Atti0925
tag
válasz LordTorin #1472 üzenetére
Írtam már régebben is:nekem is hasonló problémám volt,(igaz nekem nem ingadozott a sebesség)túlságosan felmelegszik a modem,és nem birja a viszonylag nagy sebességet!Egy próbát megér,hogy vmi plusz hütést biztosítol a modemnek!Ha akkor se lesz stabil,akkor ügyfélszolgálat!!!
Realme Narzo 30 5G
-
D600
tag
válasz Atti0925 #1473 üzenetére
Valóban nagyon melegszik a 360R, szerencsére nekem kettő van. Többször is észrevettem, ha kezd meghalni a letöltés, utána kicserélem a másik modemre és máris rendben minden. Sajnos néha cserélgetni kell, vagy ha csak egy van akkor pihentetni, vagy hűteni ahogy Atti is mondja.
Ilyen ratyi modemet dobnak a felhasználóknak. -
pazsolt
csendes tag
válasz LordTorin #1472 üzenetére
Emberek, vigyázzatok az EXTERNET –tel!
Nagyon rossz tapasztalatom van velük.
Olyan, mint ügyfélszolgálat az EXTERNET-nél szinte nincsen.
Mindig mindenben késnek, nem beszélve a hozzá nem értésükről.
Ez az EXTERNET sajnos.
A legutóbbi szösszenet, hogy milyen az EXTERNET:
Át szerettem volna állítani az egyik domainem-nek a dns szervereit egy másik szerverre.
Elvileg 48 óra alatt frissül a világban az új beállítás. De az EXTERNET-nél NEM.
Szerdán de 10-kor telefonáltam, egyeztettem, milyen úton tudom megváltoztatni a DNS szervereimet. A választ negyed óra zenehallgatás után megkaptam: belső, tehát EXTERNET-es email címről küldjem el kérésemet az externet@externet.hu-ra.
Az emailbe külön kihangsúlyozva beleírtam telefonszámom, ha esetleg valami probléma merülne fel, vagy akármi kérdés merülne fel, feltétlenül hívjanak.
Aznap délután egy másik szolgáltatónál is kezdeményeztem egy ugyanilyen DNS cserét.
Szerdán este 9 órakor hopp mit látok, a „másik” szolgáltatónál, már frissült az új DNS beállítás, az EXTERNET-nél még nem. Nem baj, gondoltam, hagyjunk időt a frissítésnek, nem megy ez egyik percről a másikra.
Csütörtökön reggel, már aggódni kezdtem, nosza rajta, újra ügyfélszolgálat telefonon. Újabb 20 percnyi zenehallgatás után Az EXTERNET ügyfélszolgálata – mivel ebben a témában nem nagyon tud segíteni – megadta az illetékes kolleganőnek, Szabó Mariann –nak a telefonszámát, aki az EXTERNET munkatársa. Felhívtam volna, azonban hosszas próbálkozás után feladtam a telefonálást. Délfelé újból próbálkoztam, amikor a harmadik tárcsázás után felvette a telefont a domain ügyekben állítólag járatos kolleganő. Miután kérdeztem, hogy hol tart a DNS frissítésem azt közölte, hogy hát nem is jó a technikai beállítás, és ezért visszadobták a kérésemet. Én közöltem a hölggyel, hogy a beállítás bizony jó, és rendben lefut a www.domain.hu szerverén. Visszakérdezett: alul zöld? Válaszom: igen zöld, lefutott hiba nélkül. Megegyeztünk abban, hogy „frissíti a kérést”. Megnyugodtam, hogy ha nem is 24, de azért 48 óra alatt csak összejön a dolog. De tévedtem, hiszen ez az EXTERNET kft.
Péntek van..Lassan letelik a 48 óra és még mindig semmi jele a változásnak a hálón. Gondoltam reggel 9 óra körül felhívom mégegyszer Mariann kisasszonyt. Hála istennek felvette (később kiderül miért hála istennek), s mondta, most megy a munkába, de 10 körül hívhatom akkor gépközelben lesz. Hagytam neki 3 órát, nem akartam hogy úgy tűnjön, hogy ZAKLATOM a kis apró-cseprő ügyemmel (kihangsúlyozom, üzleti előfizető vagyok, nem 250 000 ft ot hagytam ott az EXTERNET-nél évente.
Péntek dél van. Felhívtam Mariann számát, egy hetvenes számot, ami céges telefon, illetve nem felhívtam, csak szerettem volna, ez annyit jelentett, hogy hívtam, majd amikor szétkapcsolt a hívás, újra hívtam. Egy órán keresztül semmi mással nem foglalkoztam, csak avval, hogy tárcsáztam, gombot nyomtam, meg tárcsáztam. Néha magától szakadt meg, néha meg hirtelen egy-két kicsöngés után foglalt lett. Egy óra után nosza rajta, már görcsben álló kezekkel, kellően paprikásan felhívtam az EXTERNET ügyfélszolgálatát. Kértem, hogy adják Mariannát, azonban ő nem ott dolgozik. Akkor kapcsoljanak valakihez, aki felelős a munkaerőért az EXTERNET-nél. Én kis naív. Persze hogy senki nem volt kapcsolható az ügyben, mit tegyek, kifakadtam az aktuális ügyfélszolgálatosnak, aki hosszas hallgatás után megígérte, hogy ő felhívja a kolleganőt, és intézkedik. A telefon kapcsolat végén, eldöntve, hogy addig hívom Szabó Mariannát, amíg nem válaszol, elkezdtem tárcsázni. Újabb 30 perc elteltével, felvette a telefont. És közölte velem, hogy nem tud mit csinálni, mert hibás DNS szerverre nem tudja átállítani a rekordokat. Én bizonygattam, hogy de igenis jó! Ő azt válaszolta hogy nem jó. Akkor már követelően mondtam neki, rendben, csináljuk együtt az ellenőrzést, lépésről lépésre telefonon keresztül. Kihangsúlyoztam a domain nevét, betűzve (ekkor egy kis csöndet érzékeltem – lehet hogy a kolleganő teljesen más domaint próbálgatott?). És lássunk csodát, nálam rendben találta az ellenőrző szkript, lefutott hiba nélkül. Mariann azt mondta az ő gépén nem jó. Mondtam, egy azon hálózati szegmensen vagyunk ugyan azt csináljuk, nem lehet más eredmény. Azt mondta, hogy küldjem el neki az eredményt emailben. Leraktuk a telefont, 1 perc alatt lementettem, és elküldtem az email címére a jó eredményt, azzal a kéréssel megtoldva, hogy az Ő ellenőrzésének végeredményét, a rosszat pedig Ő küldje el., és természetesen beállítva hogy jellezzen ha elolvassa a levelet.
Egy perc és a levél elolvasva, gondoltam „nyomogatom a telefonom gombjait kicsit megint”, mivel ugye más dolgom nincsen…...
Egy órán keresztül tárcsáztam, és tárcsáztam. Semmi, nem vette fel, csak egy válasz jött az emailemre, aminek a tartalma semmit nem mondott, így nézett ki:
Tisztelt cím!
Domain: xxxxxxx
Domain-használó: xxxxxxx
Domain használó: xxxxxxx
Admin-kontakt: xxxxxxx
Tech-contact: xxxxxx
Zone-kontakt: xxxxxxx
Névszerver: xxxxxxxxxxx az új névszerver (elsődleges)
Na most az a problémám, hogy ez nem tudom mi, mit jelent. Ez volt a levél, semmi olyasmi, hogy elindítottuk, vagy nem sikerült, vagy akármi. Gondoltam csak nem halok meg hülyén, addig tárcsázok, amíg meg nem unja, és fel nem veszi azt a …. Telefont (már nagyon mérges voltam). Küldtem egy emailt neki amiben kértem vegye fel legyen szíves a telefont (könyörögtem, én az ügyfél – nevetséges). Egyik hívásom után nem hittem a fülemnek, az EXTERNET központi ügyfélszolgálata jelentkezett. Pedig nem tárcsáztam félre, REDIAL volt. Kicsit megszeppenve vettem tudomásul, hogy Szabó Mariann fogta magát és a telefonját átirányította az Externet központi ügyfélszolgálatára, mivel megunta hogy egy ügyfél a közbenjárását szerette volna kérni
Itt tartok, illetve nem tudom hogy hol tartok, csak azt, hogy elbúcsúzom az externet KFT –től.
Ez nem szolgáltató cég, ez csak pénzbeszedő cég, vagy lehet hogy az sem? Ugyanis az egy éves prepaid előfizetésem egy hónapja lejárt, egy hónapja ingyen kapom a „szolgáltatást” vagy nem tudom minek nevezzem ezt.
Pálfi Zsolt -
pazsolt
csendes tag
A folytatás következik...
[Szerkesztve] -
adakiller
senior tag
kíváncsian várom, mert érdekes és egyben tanulságos sztori
-
D600
tag
Igen most már én is kíváncsi lettem.
-
erdoke
titán
Januárban lejárt a hűségidőm, és az akkori árak ill. az üfsz működése (működésképtelensége) miatt előtte felmondtam az előfizetést szolgáltatóváltással. A gyakorlatban február 5 magasságától történt meg a szolgáltatóváltás. Tehát kaptam még egy számlát töredék hónapról. Azóta nem hallottam felőlük, ami teljesen normálisnak tűnik. Viszont tegnapelőtt kaptam egy levelet, benne 393 Ft-os csekkel, amin októberi és novemberi (!) késedelmi kamatok szerepelnek. Namost. Nem tudom, hogy az igényük jogos-e, mert már nem emlékszek, mikor fizettem be a havidíjakat, de miért nem számlázták ki a decemberi, januári vagy februári számlával? Miért kellett az általuk is pontosan ismert jogviszony megszűnési időhöz képest 3 hónap ahhoz, hogy rájöjjenek, 6-7 hónappal ezelőtt késve fizettem be az aktuális havidíjakat? Közröhej, amit művelnek.
A legjobb aláírás a héten
-
Kiskutya
veterán
na kaptam en is emailt az uw-ra atszerzodesrol. felhivtam az ugyfelszolgalatot es azt mondtak ha atszerzodok ugy modosul a havidij is mondtam neki hogy mivel en akcioba rendeltem meg eleg kedvezo a havidij 8000 alatt van a 8megas es nem szivesen fizetnek erte tobbet mivel meg a huseg sem jart le. erre o azt mondta hogy akkor maradjak nyugodtan az externetnel a huseg lejertaig. meg azt is megkerdeztem hogy akkor mi lesz az adatforgalom meressel amire azt valaszolta hogy azt termeszetesen ugy nezik mint ahogy a szerzodest kotottem azaz korlatlan marad! lehet nekem ebbol megis bajom hogy esetleg lekorlatoznak?
hmm...
-
laci666
senior tag
válasz Kiskutya #1480 üzenetére
Én is kaptam egy ilyen emailt most akkor át kell váltani uw-ra vagy nem?
Tudja valaki?ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Etzel
aktív tag
akkor lehet automatikusan meghosszabították a szerződésedet.
Én 2004. okt. 1én kötöttem velük egy, 1 éves hűségnyilatkozatot, azóta csomagotváltottam, mert aránytalanul sokat fizettem a sávszélnövelés, és új csomagok meghatározásával..., sztem nekem is automatice meghosszabították a szerződésemet.
pazsolt, az ügyfélszolgálatuk enyhén szólva sz@r, nincs más kifejezés rá!
Nekem 1,5 hónapomba, és 20 e ft-os telefonszámlámba került a a csomagvátoztatás, de a végén már ők kértek nagyban elnézést, természetesen csak e-mailben, a sok várakozásomért...
Egyébként a szolgáltatással semmi problémám, a net megy szépen, nem szakad, gyors, nincsennek kihagyások, szétkapcsolások, stb...
Csak ez a fránya ügyfélsz. lenne jobb, de szinte mindenhol talállkoztam már ilyennel
[Szerkesztve] -
Kiskutya
veterán
hali!
az lenne a gondom hogy kb 3-4 napja mintha lecsokkent volna a sebessegem a speedtest is max 2megat hoz mikor nekem 8megas a netem es januar 31 ota hozta is azt a sebesseget. a modemem az d-link 360r nem tudjatok mitol lehet? probaltam sima oldalakor meg torrentekrol is lehuzni de ugyan ugy max 2megahmm...
-
Csiszike
tag
válasz Kiskutya #1486 üzenetére
Üdv!
Akkor úgy néz ki, hogy nem vagy/vagyok egyedül a problémával. Nekem is 8 M -> 1~1,5 M lett a letöltés. Feltöltés jó (nekem a torrent is), 30-40 szálon (WinHTtrack, DAP) tudok úgy 6 megával tölteni.
Matáv szerver is gyenge eredményt mutat.
Nyíregyháza/D-Link 360R 8096/512-re szinkronizálva.
Hibát bejelentettem, továbbítják a matáv felé. -
Csipisz
tag
Nem tudom másnál, hogy működik az Externetes net, de nálam az a szó, hogy kiszámíthatatlan az egyszerűen enyhe kifejezés!
Néha órákon keresztül tökéletes, hozza a sávszélességet stb, utána gondol egyet és megszakadozik 10-15 percenként vagy teljesen megáll 1-2 órára.
Még egyetlen nap sem telt el úgy, hogy normálisan működött volna.
Amikor gondom volt a legelején folyamatosan hívogattam az ügyfélszolgálatot, akik természetesen továbbították a hibát a T-Com felé! Ők persze mindig betartották a kötelező 48 órát és persze pont akkor amikor nézték nem volt hibajelenség! Én voltam a hülye, mindig a T-Com-os teszetszerverrel jöttek, mire sikerült velük megértetnem, hogy nem a sávszélességgel van bajom (ha működik a net), hanem a szakadásokkal és leállásokkal! Ha pedig leáll, akkor hogy kapcsolódjak a sz@ros tesztszerverükre!
A két szolgáltató (T-Com, Externet) egymásra mutogat és állandóan hülyének nézik a felhasználót.
Ha valaki hasonló cipőben járt és megoldódott a problémája vagy valaki tud valami megoldást, akkor please help!XCapitol
-
Kiskutya
veterán
válasz Csiszike #1487 üzenetére
talan nalam megoldodott en is szoltam termeszetesen atiranyitottak a t-com-hoz ok kijottek es megneztek es elmeletileg minden ok de mondta a szerelo aki kijott hogy tobben is panaszkodtak a hetvegen ugyan ilyen problemaval de a kozpontban senki nem ismerte be hogy hiba lenne pedig tuti volt valami!
hmm...
-
Csipisz
tag
Egyébként nincsen szerintetek a topikolvasók között Externetes szakember?
Kiváncsi lennék a magyarázataira!XCapitol
-
D600
tag
válasz Csipisz #1490 üzenetére
Ezen már én is gondolkodtam. Nem hiszem, hogy őket nem érdekelné mit írnak róluk egy ilyen topikban. Meg hát vannak ott rendszergazdák azok is szoktak unatkozni, gondolom munka közben netet böngészik és párszor már lehet átfutották ezt a részt.
De tényleg jó lenne itt egy ügyfélszolgálati tag is. -
Csipisz
tag
Szerintem biztos van olyan, aki olvassa közülük a topikot és jókat röhög a markába!
Tisztában vannak azzal, hogy aláírtunk, meg hogy ott a T-Com akire mutogatni lehet, ha baj van!
Őrjöngjön a topikban és derítse ki a hülye user, hogy hol is van itt a hiba!
[Szerkesztve]XCapitol
-
Noxy
veterán
Ma délelőtt szerződést szertettem volna módosítani, mert a T-Com nem tudja a 6-7.5Mbit/s biztosítani. Csak 4.5Mbit/s a sávszéleségem. A szerződés módosításért az EXTERNET 5000+áfa 6000 Ft Bruttó Hun Ft kér. Elegem van a Tré Onlájn Externet párosból.
Júniustól UPC Chello 5 Mbit/s.
[Szerkesztve]''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
-
Blaise
veterán
Nagy nehezen sikerült újra felcsatlakozni, de a külföldi oldalak és az msn sem működik.
-
wiggen123
senior tag
DNS szerverük elbaszódott, már megint Ez már szokássá válik náluk
De akkor mi a faszért van 2 dns szerver, ha ezek a nyomorékok nem bírják normálisan megcsinálni? Ha az egyik kidől átvenné a helyét a másik.... de nem, az túl egyszerű lenne.Sometimes you win, sometimes you learn.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Androidos fejegységek
- Építő/felújító topik
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Battlefield V
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Huami Amazfit Bip okosóra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest