Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz A. Crowley #58633 üzenetére
Akkor sajnos kifogytam az ötletekből.
-
npera
újonc
Nova, ha elmegy a Subaru, akkor valami városi kis gyöszt?
Talán ezért döntött úgy Philippe Duperray, amikor 2012-ben egy lepukkant 106-os átépítésébe kezdett, hogy sutba dobja a megszokásokat, és mer nagyot álmodni. Végül is a 106 Rallye homologizációs célból készült 1993-tól, és mi készült akkoriban még homologizációs célból? Például a Mitsubishi Lancer Evo IV.
Az 280 lóerőt tud utcai változatban, de ennél fontosabb, hogy ügyes négykerék-meghajtás van alatta. Igen ám, csakhogy 12,5 centivel hosszabb a tengelytávja, és persze szélesebb is sokkal a Lancer, tehát a hajtáslánc egyszerűen nem fért volna el a picinyke Peugeot-ban. Ez azonban nem tántorította el az alkotót, hanem a lángvágóért, majd a hegesztő apparátért nyúlt, és a japán padlólemezre valami mágia, illetve üvegszálas szélesítések segítségével ráfeszegette a 106 karosszériáját. Az eredmény pont olyan beteg, mint amilyennek hangzik.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #58647 üzenetére
Erre mindenki rajzik mint a mehek...
Vasarolnak mint az orult.Az eddigi mesterséges izolációban levő megőrült fogyasztani akaró csorda a tökéletes hordozóplatform egy újabb hullámra.
Eddig le voltak fojtva az emberek, most akkor átcsap a dolog a másik irányba. Természetes reakció. Csak most veszélyes.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #58655 üzenetére
Itt szerintem a filozófiai különbség döntő.
A svéd (és kezdetben angol, de aztán becsicskultak) megoldás az volt, hogy a falka immunitás épüljön fel és lassítva, de fertőződjenek az emberek. Ez természetesen egy bizonyos mennyiségű halálesetet von maga után, amiért valakinek vélhetően kell viselnie az erkölcsi felelősséget.
A legtöbb másik országban pedig jött a kvázi totális izoláció (már amennyire ilyesmi lehetséges). Ilyen esetben viszont erősen növekszik a rizikó, hogy amikor vége lesz az izolációnak és az emberek kirajzanak, mivel már megőrültek a bezártságtól, akkor nem épült fel semmiféle természetes védelem a fertőzéssel szemben és ha ilyenkor kapnak dózist, akkor kábé beszopták. Ahogy az angol mondaná: they have had it. Like proper fucked...
Nem vagyok sem virológus, sem orvos. Én ezt a rizikót látom.
Ez az egész úgyis csak fotelből okoskodás, majd kábé 1-2 év múlva lehet visszatekinteni és levonni a következtetéseket.
Szóval egy csipet sóval olvasd, amit írok....
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #58656 üzenetére
Az 1290????
Arra felültem, amikor karácsony előtt egy nappal megnéztem őket a helyi dílernél. Groteszk méretű a cucc. Minden (!) túldimenzionált rajta. Felálltam endurósan (he-he) a lábtartókon, miközben a díler fogta a gépet elölről. Még úgy is olyan érzésem volt, mintha két db mosogép lenne elrejtve a fejidomban, olyan széles volt. Leülve még durvább.
Mivel még sosem motoroztam (10 évesen Babetta nem számít), ezért szerintem egy kis csettegő 690 Enduro R-en is tele lenne a gatya az első komolyabb gázadásra. A 790 kábé Saturn V ehhez képest. A 1290 pedig hyperspace, Millenium Falcon.
A 690 aszfalton nem tekeri el a hátsó kereket, maximum elkezd feljönni a kormány. A 790 durván ágaskodik és már képes eltekerni a hátsó kereket, ha előre dőlsz picit. A 1290 alighanem teljesen egyenesen ülve is eltekeri a hátsó kereket és közben elkezd arcba jönni a kormány, de durván. Akarom mondani dulván.
Ha valami erősebb járművet vezetek és találok kövéret nyomni (mondjuk Polestar 1 vagy 2 vagy Model 3 Performance), akkor többnyire vihogok és nevetgélek, de fehérednek a bütykök a kezemen, ahogy fogom a kormányt. Egy 1290 esetén szerintem a viháncolás elmaradna és csak a tömény rettegés maradna.
-
npera
újonc
Vélhetően még Nova sem nézi végig, de érdekes (lehet).
50 percnyi analízis Joshua Bardwell "tollából". Különféle modulok parkolóházban.Érdekes módon a True-D 3.x igen jól teljesített. Az OWL RC hibás modult küldött. A Skyzone Sky03 is nagyon jól teljesít.
Itt még nem jött ki a True-D X és a True-D 4.0 sem, szóval azok még nem szerepelnek a tesztben. Meg a Foxeer Wilddire sem.
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #58681 üzenetére
Ej...
Nem akarom az ördögöt a falra festeni. Van riasztó? Úgy értem nem sima vinnyogós, hanem őrszolgálatos-kivonulós-kamerás? Mert akkor nem ártana.
Nálunk amíg lakásban laktunk nem volt riasztó. Aztán jött valami litván liga, akik felnyomták az utcában az összes házat, kirámolták azokat a lakásokat amiket tudtak és feltörték azokat a tárolókat a pincében, amit tudtak.
Na, akkor behúzott a rinya-relé és vettünk szolgáltatást. Azóta is van. Ez sem ad teljes védelmet, mert olyan nincsen. De ha már csak annyit ér el vele az ember, hogy máshova mennek, akkor is jobb a semminél.
-
npera
újonc
válasz cyberde #58712 üzenetére
Asszony apja a műszaki vezető volt a törökbálinti téglagyárban. Volt talán 10 cigány munkása, meg a többiek. A cigányokat elverte rendszeresen, ha lopás volt. Aztán megértették, hogy ha lopás van, akkor őket elverik. Így egy idő után a cigányok egyfajta kis belső rendőrségként felügyelték a dolgokat és ha egy másik munkás lopott, akkor elverték ők, hogy ne őket verje el megboldogult apósom. Aztán szépen kialakult egy belső rend, ha valaki lopni akart, akkor azt a munkások saját hatáskörben összeverték, így apósomnak már nem kellett fáradoznia. És működött...
-
npera
újonc
Nem paráztatni akarom. Itt skandináviában a baltikumból jönnek szovjet exkatonák lopókörutakra. Nagyon hatékonyak és előzetes karrierjük révén szervezettek, tudnak megfigyelni és fegyelmezetten cselekedni.
Kollégám járt úgy, hogy komplett utcában leszerelték egy éjszaka alatt a kereket az összes kinn álló céges kocsiról. Csak a szép felniket vitték, de mivel szép villanegyed volt várostól messze elővárosban, így szinte csak szép autók voltak.
Most persze nagyon nem a lomizós kék-norvég szintjéről beszélünk, mert azok nem ilyen hatékonyan működnek.
-
npera
újonc
Nova, egy modern Tarot váz gyakorlatilag.
Specification:
Wheelbase: 139mm
Meterial: Carbon Fiber
Bottom plate: 2.5mm
Flight Controller Install hole: 25.5x25.5mm 26.5x26.5mm 20x20mm 16x20mm
Weight: 30gRecommend parts(Not Included):
Flight Controller & ESC: GEPRC GEP-12A-F4
Camera & VTX: DJI CADDX VISTA
Motor: AOKFLY 1108 4500KV
Propeller: EMAX 3 Inch -
npera
újonc
-
npera
újonc
Ez egy mindenes kompiláció, egész jó anyag. Lehet belőle tanulni.
-
npera
újonc
3"-os quadon 5"-os propellerek. És aztán kigyullad az egész miskulancia...
Jó a B-roll
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Azt nem értem, hogy az ilyen hova siet? Mekkora veszteség az életéből, ha megvárja a vonatot? Mert ha megbotlott volna, akkor ott helyben feltiporja a vonat.....
-
npera
újonc
Találtam barterelési lehetőséget. A kisnorvég kollégám volt az aki még 2016-ban talán vett mindent IS quadkopteres repüléshez. Egy fullos kittet Ebayről, de tényleg mindent egyben. Töltő, akksik, rádió, Fatshark szemüveg, 5"-os racing quad, kábé mindent.
Aztán egyszer kipróbálta, kapott tőle egy kisebb sokkot és felrakta az egészet a polcra.
Időközben a csóka megőrült a Legótól és gyűjti őket. Amikor beköltöztünk ide, akkor az előző tulaj meghagyott egy doboz Legót, valamint egy gigantikus Forma-1 autót, valami régi Technics készlet. Nem teljes, de közel.
8458-as.
Most kiderült, hogy ezt megvenné még hiányosan is tőlem. Így akkor csökken a goggle ára. Olyan szintre nem, mint amennyiért Nova szerválta a sajátját, de win-win situation kezd kialakulni.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #58795 üzenetére
Ha szépen le van válogatva, ép a doboz, nincs szétgyűrve az összerakási instrukció, et cetera, et cetera.
Ez is olyan, mint a legtöbb gyűjtői hobbi, nagyon könnyű kategóriákat esni, ha van pár hiányosság.
Ami nekem van, az kábé semmit nem ér. Nem is komoly összegért veszi át a kisnorvég.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #58796 üzenetére
Kolléga vett egy olyan belépő DJI cuccot, ami már nincs is. Spark asszem.
Egy csóka árulta, akinek az eredeti drónja elszállt magától és kapott garanciában egy újat. Viszont a bizalom is elszállt a régi drónnnal, így eladta olcsón. Ezt vette meg a kolléga.
Elképeszteőn stabil már az is, meg jó a videó. Oké, egy új Hasselblad optikás Mavic Pro 2 az szénné gyalázza mindenben IS, de annyiért olyan pici csomagban a Spark is kegyetlen jó.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Végre sikerült megszerkeszteni a múltkori garázsos repülés videóját.
Van benne egy lezuhanás is. Vagy inkább felzuhanás? Az 5"-os gépet egy oldalirányból érkező széllökés miatt megpróbáltam korrigálni, de a 2.5-méteres belmagasságú garázsban sikerült egy positive feedback loop jelenséget produkálnom a gázkarral. És belek*rtam a plafonba. Sadface.Nem tört el semmi, szóval megint mázlim volt. Utána még beleküldtem a mezőn egy bokorba is kábé 80 km/h sebességgel, attól a propellerek picit csipkések lettek...
Viszont amikor a 3"-os géppel nyomultam a garázsban, akkor elöntött a zen-nyugalom. Elképesztően jól kontrollálható és mókás volt vele repülni.
-
npera
újonc
válasz Grillo #58804 üzenetére
Ha felpuffadt, akkor az fullra volt töltve és úgy elrakva?
Ha tárolni akarod, akkor lehetőleg 3,8V cellafeszültségen legyen az akksi. Tehát mondjuk "kirepülöd" és úgy rakod le tárolni.
Aztán amikor tudod, hogy repülni fogsz, akkor feltöltöd és repülsz.
Nem tudom milyen a töltője, de még ha nem is jelzi mennyi a feszültség akkor is lehet nagyjából tudni, hogy mennyire van feltöltve. Full töltés tipikusan 4,2V cellafeszültség, amikor jelzi, hogy lemerült, akkor pedig vélhetően 3,7-3,8V körül van.
-
npera
újonc
válasz Grillo #58806 üzenetére
Igazából kis odafigyeléssel (akksi menedzsment) meg lehet előzni. Csak állandóan figyelni kell.
Nekem "könnyű", mert egy iCharger 106-al nyomom, amit még elképesztően régen vettem és azóta is megy. Azzal lehet storage charge szintre rakni az akksit, aztán akkor 3,8V per cella és bódottá.
Ilyen egyszerű töltős cuccnál meg ki kell repülni az akksit és úgy elrakni. Ha nem 3,3-3,5V körülre merül, akkor az sokkal jobb, mint a full töltés. Nem tudom, hogy a Tello miként jelzi az akksi végét, de amikor jelzi, hogy vége, akkor arra gyanakszom, hogy kábé az egészséges storage charge környékén lehet.
-
npera
újonc
Még asszem 2009-ben kezdtem el a 450-es helikoptert tölteni. Akkor vettem 3 db 2,2 Ah 3S Turnigy akksit. És azokat szépen elraktam feltöltve
Fel is puffadtak...
De mentek továbbra is, csak puffadtan.
Amikor utána a repülővel kezdtem el inkább foglalkozni, mert a helikopter annyira stresszes volt, hogy az élvezet helyett inkább csak fostam tőle, akkor már odafigyeltem és a storage charge szintre merítve raktam el az akksikat. Azokat nemrég ajándékoztam oda egy kollégának, ő repülőzik most is. Teljesen szép hasáb alakúak voltak több év után is. Pár havonta kaptam storage charge töltést, aztán várakoztak 3,8V-on. Semmi puffadás, semmi gond. A kisütési áram nagyon alacsony volt rajtuk (20C), quadra nem jók sajnos.
Még megvannak a beltéri repülőhöz való 2S akksik is, azokat is leellenőrzöm pár havonta és kapják a 3,8V-os töltést. Azok is szép hasábosak, nincs felpuffadás.
-
npera
újonc
Asszonynak bedurrant az agya, hogy g*cizik velünk az óvoda.
A kiindulási alap az az oktatási minisztérium részéről, hogy ahol permittérázták a dolgozókat, ott a gyerekek azokon a napokon amikor otthon vannak 5-órás sémában adhatják le a gyerekeket. Ilyenkor 9-től 2-ig lehet benn a gyerek, nem kap se reggelit, se uzsonnát. Az idő fix, nem lehet tologatni. Viszont a többi napon lehetséges full napra leadni, ami a szülő munkaideje + transzport idő. És ilyenkor fullos ellátás jár a gyereknek. Reggeli és uzsonna is.
Az óvodánkban az igazgatónő viszont nagyon szereti ha kevés gyerek van benn, így mindenfajta diskurzust kizárva rá akarta kényszeríteni a szülőkre, hogy mindenki 9-től 2-ig lehet benne aki otthon van valamilyen százalékban.
Beszéltünk vele, de csak meglehetősen cinikus hangnemben okoskodott, hogy ez csodálatos lehetőség, hogy több időt töltsön el a szülő a gyerekekkel és hasonlók. Ami egy elég komoly elferdítése a helyzetnek. Ugyanis 3 napot dolgozom a héten, amit totál keresztülhúz a 9-től 2-ig terjedő séma, elképesztően nehéz úgy minden meetinget követni, hogy közben ki kell ugorjál leadni és felvenni.
A feleségem 100%-ban tanul, most írja a szakdolgozatát, amit szintén kábé hazavág, hogy a gyerekek itthon tombolnak, ha én nem megyek el velük órákra játszani. Munkaidőben, mert 2-kor el kell hozni őket. Aztán este dolgozhatom pluszban.
Most felhívtuk a minisztériumot, kaptunk első kézből infót és ment levél az igazgatónőnek és a minisztériumi kapcsolattartónak. És akkor most érdekes módon egyből tudott válaszolni az igazgatónő.
Holnaptól megyek be irodába, még csak ki sem tudok ugrálni a gyerekekkel ide-oda menni, hogy később ledolgozzam este vagy kora hajnalban az időt. Szóval most akkor mennek majd szépen oviba rendesen, az igazgatónő pedig elmegy a k*rva anyjába.
Nem értem miért kellett magára haragítania asszonyt, most akkor fel lett nyomva rendesen az idióta.
-
npera
újonc
Nova, ez érdekes.
Holnap viszek Legót, a kisnorvég pedig hozza a Fatsharkot. Azt mondta, hogy vigyem haza, próbáljam ki nyugodtan, aztán eldöntöm megveszem-e.
Úgy nézem, hogy van egy eredeti akksi, meg egy Tattu 2,5 Ah-s 2S Fatshark dugóval. Lehet, hogy sikerült neki úgy elrakni, hogy nem fullra töltve, akkor talán még menthetőek az akksik. Majd kiderül.
Van a helyi Conradban 18650-es tartó is, amit a mai Fatsharkokhoz adnak. Szóval vész esetén tudok venni helyi boltból hamar.
Már érik a gondolat, hogy először kipróbálom párhuzamosan az Eachine 7"-os FPV-monitorral együtt. Akkor lehet összevetni a botantennás diversityt és valamilyen DVR-t a egy vevős Fatshark modullal, de cloverleaf antennával. És a Fatshark DVR-el.
Ez a legjobb teszt, amikor 3 ismeretlen faktort próbál összevetni az ember, ismeretlen súlyozással és paraméterekkel....
-
npera
újonc
Oj, Banggood lemondott egy rendelést. Életem első ilyen eseménye.
Megnéztem a Paypal számlát és már vissza is utalták az 56 koronámat.
We are sorry to inform you that order 83471257 was canceled due to one of the following reasons:
Some of the items in your order are out of stock.
Delivery failed due to incomplete information and we received no response from you.
Unsuccessful payment or a suspected high risk transaction.
You sent a cancellation requests for this order.Ez viszont még egy érv, hogy nem kell feltétlenül az OWL RC modult kergetni. Nézek még pár rivjút. Meg ki kell próbálni, hogy az ősrégi nem diversity modul mit tud.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #58973 üzenetére
Ja, attól félek, hogy az ősrégi eredeti Fatshark modul teljesen jó lesz és akkor mit tudok csinálni? Egyszerűen csak nyugodjak le és használjam úgy????
Az Eachine 7"-os cucc a 2 db full fapad bot antennával például szinte semmit nem sercegett a parkolóházban. Nem tudom láttad-e a videót. De elvileg ez az a fajta multipath környezet, ami komoly kihívás a vevőknek. Beton mindenhol, oszlopok hosszú sorban és hegyes szög alatt repülve sok-sok oszlop volt közöttem és a vevő között (amikor a másik oldalon voltam a parkolóban). Oké, a végéig nem repültem el még, de ki kell próbálni azt is.
Szóval még nagyon messze vagyok attól, hogy a 30 dolláros nagyon nem prémium FPV-monitor képességeit feszegessem.
Szóval a Rapidfire a legdurvább antennákkal nem igazán indokolt.
Leginkább a Szent Excel-táblázat és a tudományos érdeklődés kedvéért nézem a modulokat.
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #58977 üzenetére
A nagyobb futamot (Hisingen Runt) átrakták 2021-re. A város körüli 70 km-es (abból van 140-es is) Göteborgsgirot nevű futamot vélhetően későbbre rakják az évben.
Jelenleg maximum 50-fős korlátozás van, amit kábé 6-7000 bringással nehéz megoldani. De ha a nyár folyamán elengedik a korlátozást, akkor még lehet futam.
Én arra gondoltam, hogy privát letekerem a szokásos távot majd, aztán az lesz az idei "futam"
-
npera
újonc
Küldtem tegnap levelet, a fiam óvodai tanulmányainak lejelentése a magyar hatóságok felé.
Ajánlott levél Svédországból Magyarországra.
Ártippek?
Új hozzászólás Aktív témák
- -- HATALMAS RETRO PC KÉSZLET --
- Packard Bell TJ65
- AM számla - Mini PC / SFF / MT - Brand gépek - Fujitsu / Lenovo / HP / DELL - több db, 1 év garancia
- GIGABYTE RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 92.000.-
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 16,1" -40% AMD Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FULLHD 144Hz!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest