Új hozzászólás Aktív témák
-
Vodike
tag
válasz Bujdy81 #129104 üzenetére
Nálam egy sima Y volt, bőven elégnek éreztem. Beszéltem Virágh Danival (őrült Tesla fan) és azt javasolta, hogy ne a dual motort vegyük, mert az régebbi motor konstrukció és kínai gyártmány. Viszont a most rendelt sima Y már az új motoros és Berlinben gyártott, így az lesz + az akksi cellák is jobban fekszenek mi a használati igényeinknek
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
Phülöp
addikt
válasz Bujdy81 #129107 üzenetére
Köszönöm, ha foglalkozol vele.
Igazából 3 bemeneti paraméter van csak, minden más abból adódhat, hogy nem jól fogalmaztam meg, mit is szeretnék.
Mostanra jobban érdekel a képlet meg a matekja, mint a kapott eredmény.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-NoVa-
őstag
válasz Bujdy81 #129118 üzenetére
Mondjuk amíg 3 alkatrészből állt egy autó (fej-tor-potroh), addig nem volt akkora nyűg a konyhaasztalon végzett nagyszerviz. Meg amíg a kalapács franciakulcs flex trió elég volt az autószereléshez, és ebből a háromból is bármelyiket lehetett a másik kettő helyett használni.
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #129104 üzenetére
Egy baj van az erős kocsikkal. Mindig van erősebb. Amióta vezettem a Lucid Air Dream Editiont (1112 lóerő) pályán egy egész napig, azóta vágyok az 1300-lovas verzió után. Az lenyomja a Model S Plaidet is. A Dream Edition 44 méter alatt volt fenn százon és 1G-vel gyorsult előre. A tripla motoros változat ehhez képest még rárak egy lapáttal. Az 1G-s gyorsulás első pár alkalommal furcsa csiklandozó érzést okozott az agyam és a gerincem csatlakozásánál, mivel gyakorlatilag szabadesés előre. Kábé 10 alkalom után már elmúlt a jelenség, akkor már csak egy tesztkocsi volt, amiből kihajtottam a lelket is.
Ugyanakkor teljesen normális lehet közlekedni a 122-lóerős Totoyával is, ami pedig ad referenciát a talajhoz. Mert elszállni sem jó teljesen.
A végén mindig oda jutok, hogy mókás az erős autó, de igazából semmi értelme.
-
zetor2000
senior tag
válasz Bujdy81 #129136 üzenetére
Mondom, utasként tökéletes volt.
Valami betét volt a műszerfalon végigvezetve, meg persze középen a kijelző. Világos belső volt, nem bőr, talán valami szövetféle kárpit, színben passzoló biztonsági öv. Típust nem tudok mondani, mert nem tesztelni voltam, hanem elérni a hazafelé tartó gépet. Annyi maradt még meg, hogy eléggé csendes.Az itthoni árát nem tudom, ott az indiai taxis meg tudta venni. A szálloda - a legbelebb belvárosban van Amsterdamban - és a reptér közt fix 50€ volt az út. Schiphol. ~20-30 perc közt volt az út.
Nem tudom, mennyi fuvarja van egy holland taxisnak, de híradások szerint van költség rendesen odakinn - lakás, rezsi, verda, kaja... mások az árak, de kell keresni a pénzenergiát.A villanytaxinak annyi előnye van, hogy behajthat mindenhová, mert a kibocsájtása megfelelő. Színes rendszámmal látják el, hogy melyik merre mehet be a városba.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #129428 üzenetére
Lehet, de mi van ha az se müxik?
Mert ebből még tudok egyszer medencét csinálni, de egy komplett viziparkra mostanában nem lesz keretBár most kertépítésre találtam embert, aki eddig meglepően korrekt és gyors. (ami egészen hihetetlen a házat építő vállalkozó után, aki még mindig pár méter kerítés befejezését ígérgeti)
Első alkalommal délelőtt felhívtam, délben idejött, estére 3d rajzokkal együtt küldött egy korrekt ajánlatot.
Kitaláltam újabb dolgokat, múlthét hétfőn idejött 10re, délben hívott egy kérdéssel, majd 2kor küldte az árajánlatot, 3kor már a díjbekérőt. Átutaltam, szerdán idehozta a kifizetett anyagot, vasárnap délután a munkagépet és ma reggel 8kor elkezdett dolgozni.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bujdy81 #129433 üzenetére
mondjuk ha fent szarra van kopva a veztengely, tipikusan annak a jele, hogy nem volt kenes, es akkor altalaban alul is van baj...
...de ezt en csak mint laikus gondolom igy, nem vagyok autoszerelo, csak lattam egyet-mast mar
rutinbol is levehettek volna az aljat kipucolni az olajteknot, mert az a femkopadek is vhova kerult...
egy szervizben ez max 10perc es akkor latja, hogy gameoveregy bontott motort kellett volna bele, nem hengerfej
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #129423 üzenetére
3 másodperc alatt kezd vicces lenni igazán. 2 másodpercnél jobban gyorsulót még nem próbáltam. Abból elég kevés van igazából.
A vicc az, hogy normális közlekedésre a papíron 122 lovas Totoya is teljesen elég. Városban simán el lehet vele indulni elég kicsi gázzal is. Padlót még mindig nem nyomtam neki, de ha csak 3000-ig nyomja be a fordulatot az ember, akkor a normál forgalom (!) ellenében már kirívóan ellép az ember.
Most nem arról beszélek, hogy mindent IS inasba tesz (asszem így mondják a Totálkáron), csak normális közlekedéshez egyáltalán nem kell dinamikusan gyorsítani vele, mert a hibrid hajtás szépen kimaszkolja a szívó benzines gyengébb tartományait. Autópályán cserébe nem nyeklik hátra az ember feje 100-ról 120-ra gyorsítva, de ez egy ilyen műfaj.
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #129478 üzenetére
Jah minden relatív.
Enyém csak 320 ló, nyilván nem villám, Teslak közt főleg nem, de azért odébb lehet állni vele.
Pár napja országúton 70el gurult előttem valaki, hátulról már engem is tolt vmi agresszív Alfa SUV. Gondoltam majd előzésnél úgyis lemarad a 2.0 tdi. Hát padlóval előzés közben úgy tolt tovább mintha én nem nyomnám a gázt.
Asszem nem a fapad Stelvio volt, hanem inkább valami quadroformaggiSoha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bujdy81 #129478 üzenetére
hat a 2sec az meg annal is rajabb
Tesla Model S Plaid vs BMW S1000RR: DRAG RACEtöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #129478 üzenetére
Lucid Air 2-motorost nyúztam egy egész napot. Az 1112 ló, de most jön a 3-motoros Sapphire Edition (vagy mi a neve), ami 1300 ló körül van. Az jobban gyorsul, mint a Model S Plaid. A 2-motoros a dinamikus load transfer miatt ugye elemeli az első tengelyt, mint minden kocsi, de akkor hátul már nincs elég neki. A Plaid 3-motoros, tehát hátul betapad mint Démon Hill és van elég nyomaték a tengelyen, hogy gyorsuljon is.
A Sapphire erősebb hátul, tehát le tudja adni a nyomatékot és akkor be tud esni 2 másodperc alá a 0-100.
Nekem a gerincem és az agyam találkozásánál csiklandozott az első pár alkalommal az 1G előre gyorsulás, de utána már elmúlt a dolog és "megszoktam". A vicc az, hogy azt a kocsit a helyi P-rendszámmal odaadták és a kábé 80 km-re levő tesztpályára közúton vittem fel és hoztam haza. Közúton értelemszerűen nem húzogattam a bajszát, de amikor sávváltásnál volt lehetőség előrefelé menekülni, hogy beférjek, akkor mókás volt még a sima közúti módban is.
Volt egy sáv összefonódás, ahol egy VW SUV nem akart beengedni és állt a gázon. Ott például egy kisebb rágyorsítás is elég volt, hogy be tudjak sorolni előtte 50 méterrel kisebb térugrást végrehajtva. Utána visszalassultam 70-re, mert annyival lehetett menni és a szakállas effendi qrva duhösen le tudott előzni, mert ő fontos ember. Hagytam, nekem elég volt a megengedett tempó is.
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #129713 üzenetére
Felőlem menjen 90-el, ha akar, de nem húzza rám a pótot direkt úgy, hogy nekem erősen fékezve a leállósávra kelljen menekülnöm, amikor megpróbálok szabályosan közlekedni.
Az ilyet addig ütném, amíg mozog, ha kiszedtem a fülkéjéből.....
Ha már összeszarta és hugyozta magát, akkor megállhatunk pihenni picit, de aztán verném tovább. Picit felhúztam magam... -
Sipi-
tag
válasz Bujdy81 #129819 üzenetére
Az szép! Akkor hátradőlhettek, már csak el ne felejtsétek a rangsort jól beállítani egy hét múlva
Nálunk éppen behívták szóbelire, mert 85 pontja lett. De jól sikerült, 50. a rangsorban (vagyis már 49. a lányod miatt ) Statisztika szerint innen be kellene jutnia, de a biztos majd csak április 22-én lesz.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
fatpingvin
őstag
válasz Bujdy81 #129918 üzenetére
én megoldom annyival hogy nem idegesítem magam a kérdésen. a kutyák is ki-be járkálnak és hullik a szőrük, nagyon gyorsan leszoktatja az embert arról a hülyeségről hogy mindennek pormentesnek kell lennie.
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #129918 üzenetére
Nekünk S5 Max van, ami alapján maximálisan ajánlani tudom a márkát.
Ha most kéne vennem akkor vennék dokkoló nélkül egy S7-et vagy S8-at.
(sőt a hibátlan S5 Max mellett is néha gondolkodok cserén, bízva a jobb felmosó képességben)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
eattila
csendes tag
válasz Bujdy81 #129954 üzenetére
1? A 20 volt meg 51 perc környékén. 1:46 volta teljes 40k. (Mondanám, hogy cross trekking bringa, meg szembe szél, de csak csirke vagyok )
Futni nem voltam szerintem 1 hónapja. Bár kéne az is. De tekerni jobb.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Samott
addikt
válasz Bujdy81 #129955 üzenetére
Amazonon trukkosek az arak, nemet afaval irjak ki de ha magyarorszagra veszed akkor a fizetes elott megvaltozik az ara a magyar afa miatt (nyilvan dragabb lesz) es azt fizeted. Maganszemelykent rendeltem onnet, igy nem tudom h el lehet-e szamolni ezeket a szamlakat.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #129953 üzenetére
Mert q drága, és nekem annyit nem ér az a plusz amit nyújt.
Azt is üríteni/tölteni kell, lehet nem 2 naponta csak 6 naponta azon túl sokat nem tesz hozzá.Nálunk naponta minimum 1x de inkább 2x (vagy 3x) megy körbe az étkező/konyha/előszoba részen. Kb ahányszor valamelyik gyerek eszik
Amazon:
Igen, áfás árak vannak fent.
16% áfával szerintem nem fogod megkapni, mert ha beállítod hogy Magyarországra kell postázni akkor vagy 27%-al számolnak ahogy Samott is írja (és így az ár is változik), vagy cégre áfa nélkül (céges accounttal eleve áfa nélküli árakat mutat).
Nekem van céges regisztrációm, így áfa nélkül vásárlok, és egész korrekt számlát adnak.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest