Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #45051 üzenetére
Az meg rendben is lenne, hogy az uvegtetore nem lehet bringa szallitot vagy csomagtartot rakni. De hatra sem? Mert azt meg direkt kihangsulyozza, hogy uvegtetovel ott sem.
Ezek jol tokon lottek magukat, csinaltak egy Golf meretu (valoszinuleg Passat belseju) varosi kisautot. Mert mashova vagy csomaggal, vagy bringaval, vagy csaladdal utazik a vasarlok jo resze esetenkent. Na ok most kiesnek. Oda meg minek a nagy akksi?
Lehet igy terelik majd a zembereket az auto berles fele ahol lehet az utazas celjanak megfelelo modelt is berelni?
FőDudu
-
npera
újonc
válasz Samott #45046 üzenetére
Ezek a cikkek most eléggé ráálltak a VW ekézésére, amit részben nem is csodálok, mivel a dízeles mókájuk után van nyomás rajtuk. Ettől függetlenül nem érdemes leragadni egy bevezető modell első lépéseinél.
Ha visszamegyünk időben, akkor hogyan ment a Tesla Roadster a kezdetekben? Milyen problémák voltak vele? Mennyire hamar is adták ki az eredeti elképzelésekkel szemben? Ott is ment az ekézés elég szépen.
A Tesla akkor kezdett el gyártani és autót tervezni. A VW már egy ideje tervez ugyan autót, meg gyárt is. De egy BEV gyakorlatilag felfogható teljesen új autónak és nem csak a tophatre gondolok most. Alapjaiban más az egész filozófia, a hajtáslánc jellege és a magasfeszültségű akksi miatt ez egy paradigmaváltás. A platformok között nincs átjárás. Hiába csináltál előtte akár 100 évig ICE kocsikat, csak a magasfeszültségű vonatkozás és a szoftverben rejlő kihívások miatt minimális az áthallás az ICE-kocsik vezérlése és a BEV-ek között. Semmi nem úgy működik rajta. A biztonsági követelmények alapjaiban különböznek BEV esetén. Szerintem itt a fórumon ez kábé kitárgyalhatatlanul komplex kérdés, de az elektromos architektúra annyira más egy BEV esetén, hogy a szoftveres gondok abszolút várhatóak ilyenkor.
Az egy másik kérdés, hogy ezt miként kezelik és mire a vevőhöz kerül a dolog mennyire érett és biztonságos kalibráció megy ki.
Ismét túl mély téma lenne és az IP miatt nem is igazán átlátható külsősöknek. De nagyon jól emlékszem, amikor Model S és Model 3 esetében kielemeztem a korai vevőhöz kiadott kocsik szoftveres és hardveres jellemzőit és megállapítottam, hogy ez gyakorlatilag egy C-sample szintű prototípus amit pénzért eladnak. És azt is kitárgyaltuk, hogy a „loss of life or limb” mennyire nem tréfás kategória az FMEA-ban. Ez az amivel abszolút nem lehetne hazardírozni, de van aki megteszi. És van aki nem.
Nem tisztem a VW-t védeni, nincs semmiféle érdekeltségem ott. És a Teslát sem érdekem fikázni. De sokszor teljesen mellőzik a cikkek a dolgok hátterét és olyasmikről írnak, amiről igazából fogalmuk sincsen.
Továbbra is fenntartom, hogy nemsokára jön a VW-től és a német prémium triótól márkánként kábé 25-30 modell és majd akkor nézzünk újra rá a témára. Addig a Tesla sem fog pihenni, de pár szereplő helyett lesz hamarosan közel 100 kocsi, ami nagyon meg fogja változtatni a piacot. -
Jahno
őstag
Röviden. Szóban felmentem a HRre, most viszem aláírva a papírt. Ott nem örülnek. Meg persze cégen belül jóban is voltunk, az sokszor ritka.
Itteni főnököm azt mondta, hogy ha látok valamit akkor Neki is szóljak, mert szintén nem érzi túl biztosnak a pozícióját és ez a dátum most hetente közelebb jön
Kinti főnököknek még nem szóltam, bár jó arcok de mivel egy ideje hanyagolva vagyok és csak a kötelező scrum meg egyéb kötelező dolgok vannak, így most nem erőltetem. Du 4re meg megyek a következő helyre meghallgatni.
-
-
npera
újonc
válasz FőDudu #45057 üzenetére
Nálunk 2019 december 31-ig tervezték a kötelező push kinyomását a W10-nek. Aztán karácsony előtt bemondták, hogy bizonytalan ideig halasztják. De van külön egyezségük Microsofttal, hogy kapunk frissítéseket. Majd talán 2021-ben újra előveszik a kérdést.
Mondjuk 1978 óta ugyanaz a szoftver kezeli az összes alkatrészt, összeállítást, rajzot, specifikációt, a teljes gyártást (az összes valaha eladott kocsi teljes BOM-ja egyenként), aftermarket rendszert, az előrendeléseket, valamint a hozzá tartozó logisztikát.
Lehet sejteni, hogy a stabilitás fontosabb dolog, mint az, hogy a legújabb szoftver fusson mindenhol.
-
-NoVa-
őstag
válasz FőDudu #45053 üzenetére
Eléggé ködösít a Mojo a specifikációi között, a valóság kicsit más. Leközlik a hivatalos statok között, hogy 8 ohm-on 1kHz-en 720mW-ot tud, 800 ohm-on meg még 32mW-ot kinyög, eddig szép. Aztán azért kissé szétboncolva jól ki lehet mérni, hogy közel torzításmentes karakterisztikával 16 ohm-on 130-180mW között ad le frekvenciafüggően, a P1 20ohm-ján ennél még kicsit arányosan kevesebb. A legtöbb normál membrános fejhallgatónak elég is, planároknál és elektrosztatikusoknál más a helyzet.
Azaz kb az ES100 balanced kimenetének a szintjét alulról közelítve hozza itt ami konkrétan 3x nagyobb kimeneti teljesítmény. És az ES100 oldalanként elkülönítve ad le ennyit, nem sztereóban összesítve.
És emellett mondom azt, hogy az ES100 egész jó mobil kompromisszum, de az ehhez képest 4x-es teljesítményt leadó PowerDAC-on már érezni, hogy van alatta nyomaték, teljesen más világ. Cserébe közel 50 fokra hevül az asztalon üzemszerűen (még nem éget meg, de kellemetlen rátenni a kezed), és telefonra rádugva kb másfél percenként szív le 1% akkuidőt, sokkal inkább asztali megoldás.Az eredeti hypeindító revieweknél is egészen sokat számít az az apró tény, hogy pl Zeos fogta, bedugta az asztalon álló teljesen jelentéktelen kinézetű, ha jól emlékszem xDuoo DSD TA01-be, és közölte, hogy WOW. Az egy 2W-os kimeneti teljesítményű csöves asztali DAC. Ki sem merem próbálni az E1DA-nál erősebb cuccon, mert akkor még a végén kell rendeljek valami táposabb csöves asztali megoldást.
-
FőDudu
addikt
Van olyan helyzet amikor kenytelen valaki a W7-en maradni.
Erre talalta ki a MS az Extended Security Update megoldast.
3 evig meg tamogatja az adott rendszert, evenkent novekvo koltseg aran.Elso evben 50, aztan 100, aztan 200 dollar (vagy Euro) es meg ad ra tamogatast.
Nekunk is van egy rendszer aminek a vezerlo resze nem portolhato W10-re.
Koszi Siemens...Amit leirsz az tipikusan a bankok altal hasznalt osregi rendszerek megletenek mintapeldaja
Lattam belulrol egy ATM-et, pl. azon is W7 futott, de nem is az ipari vagy thinPC verzio.
Sima. Gondolod most ezrevel frissitik vagy dobjak ki oket?
Amig valaki vallalja a feleosseget, addig banja a fene ha DOS/Cobol/Fortran fut valami alatt.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Samott
addikt
A Tesla ennek a toredeket benazta a Model 3-al, aztan mennyi kritikat kaptak erte. Szoval megerdemli a VW a savazast. Nekik igazan kene tudniuk merre mennyi. A Tesla a Roadsterbol meg nem gyartott harmincezret a gyarudvarra.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #45062 üzenetére
Nem vagyok naoprakesz az auto gyartasbol sem, de nem ugy megy, hogy gyartasba akkor kerul ha kvazi kesz van?
Ezek meg legyartanak tobb tizezer darabot ugy, hogy a vezerlo szoftver nem is letezik?
Beraktak a rendszereket ugy, hogy npera szolasaval le sem teszteltek 1 darab auton sem?FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #45063 üzenetére
Ne is mondd. Mult heten lattam egy igeretes Dell lapost.
32GB ram (es bovitheto, nem beforrasztott), ujfajta proci (G7 vagy 7G vegu grafikus maggal), 15" fullhd, touchscreen - Ubuntu linux gyarilag.Azt hittem rosszul latok. Bivalyeros konfig, linux rendszerrel, gyarilag.
FőDudu
-
eattila
csendes tag
Van igazság abban amit mondasz. Sőt. De!
A szállítható személyek száma, és a hátra szerelhető kerékpár tartó versus panoráma tető kérdése se nem szoftveres, és szerintem se nem elektromos kérdéskör.
Szerintem az Id3 egy public teszt. Azon kitapasztalják amit még ki akarnak, és kezdődnek a megszokott platformok gyártásai.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #45061 üzenetére
Amúgy igen, ezrével frissítik és dobják ki, itt is terjed a Diebold lassú izé vas. Meg dolgoztam is ilyenben ugye, ahol Win10 és mindenféle hasonló kenyérpirító volt a témakör.
Zárt cucc megint más, mint Sanyika gépe. Most egy régebbi UHt sem dobsz ki, bár inkább ott is a funkciók miatt bővítenek, ami Win10el jön. Néha van meló a frissítés mögött, néha csak tényleg felrakják, felelősséget sem vállalnak aztán sok pénz.
-
-
Gabibácsi
tag
válasz eattila #45079 üzenetére
én ipadon játszom a legtöbbet (gta széria meg wot), aztán meg switch skyrim, de mostmár kaptam jahnotol egy retro laptopot, azon szoktam emulátorozni is néha, sega ilyesmi
fotót buherálni kár belém, ipad automata képjavító és szevaszHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
eattila
csendes tag
válasz FőDudu #45088 üzenetére
Ha kiiktatjuk a kütyüb_zi énemet (ami x idő után amúgy is elalszik adott eszközzel kapcsolatban), akkor:
- nem kéne gamer laptop.
- nem kéne nagy kaptop.
- nem kéne nehéz laptop.Én igazából egy kisebb tableten agyalok. Ágyban filmezni, netezni bőven jó. Ha kell kiküldöm a tv-re a képet. Ha nem kell akkor meg a hasamon elvan. Osztjóvan. Bár én nem vagyok gamer, mert a legújabb játékom amit tolok a COD Black Ops 2.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
csendes tag
-
ncc1701
veterán
Notiban az új ryzen mobil procik a várósok nekem. Elvileg ténylegesen verik az intelt, mint vak a poharat, plusz van benne valami "értelmezhető" integrált vga is. Meglássuk, ezért sem pattogok nagyon noti ügyben.
-
-NoVa-
őstag
válasz eattila #45094 üzenetére
Ha sebesség, akkor a 2 éves rMBP-nél 40fps-re kell low detailben limitálni a PUBG Lite-ot, hogy passzívan vigye, ne zúgjon. A gamer desktopgépemen fullfullfull detailen 60fps-en nagyritkán egy pár másodpercre megmozdul a tápventillátor, vagy a GPU hűtő, aztán áll is le, szintén passzívan kussol. Mással meg nincs időm játszani, ez pont jó néha.
-
-
npera
újonc
válasz Samott #45062 üzenetére
Én elmondtam amit NDA nélkül kábé lehet, a különféle OEM-ek gyepálásába nem megyek bele.
Ez a téma jóval mélyebb annál, hogy mennyire hülyék, hogy az udvarra gyártanak és miért nem megy az OTA egyből vagy miért nem olyan az akksi, mint korábban valamilyen forrásból utalt rá valaki.
De mint mondtam NDA nélkül kábé ezen a szinten lehet beszélni róla, így pedig okafogyott hamar.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Politika
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Riasztó topik
- Autós topik
- Trollok komolyan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen