Új hozzászólás Aktív témák

  • Atti777

    senior tag

    válasz eattila #20776 üzenetére

    Csak úgy általában a közvetlen befecskendezésről:
    "Mivel a modern kori, méretcsökkentett turbómotorok többnyire közvetlen befecskendezéssel készülnek, BMW-től a Volkswagenig probléma lehet a szelepek kokszosodása. Ez a direktbefecskendezős szívómotorokra ugyanúgy igaz
    ...
    A gyártó szerint például az új Opel Crossland X 1,2 literes turbómotorjával is aggályos az itthoni 95-ös benzin minősége és javasolják a 100-as benzin használatát. (A PSA, az Opel új tulajdonosa a Citroën- és Peugeot-modellekben éveken át tiltotta pont ennek az 1,2-es turbómotornak az értékesítését hazánkban, épp a motor működését veszélyeztető lerakódások miatt.)
    ...
    Az elégő benzinből a szelepekre rakodó szenny a megfelelő vegyszerekkel tisztítható. A folyadékos tisztítás ára körülbelül 60 000 Ft
    . "
    [link]

    Erre érdemes lehet még figyelni, ha használt autóban gondolkodsz:
    "Biztosat a kettős tömegű lendkerék létéről a márkaszervizek tudnak mondani az alvázszám alapján. Támpontként annyit, hogy az Audi, SEAT, Škoda, Volkswagen TSI és TFSI turbómotorokban valószínűleg lesz kettős tömegű lendkerék."

    Új autónál ezekkel 2-3 évig nem lesz gond, de a használtnál érdemes különösen megnézni.
    Meg érdemes a motorkódra rákeresni, hogy miket írnak róla, mik a jellemző hibák, VW konszernnél volt pár különösen beteges típus.
    [link]

    Szerk: ez elég durvának tűnik: [link] [link]

    Szóval azt hiszem inkább a nem ajánlott kategória...

    [ Szerkesztve ]

    Путин, иди нахуй!

Új hozzászólás Aktív témák