Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz npera #143744 üzenetére

    Be is ástuk, én nem éreztem a karmát, hogy technikázzak vele, eleve több helyen homályos az elmélete és itt nem a dőlésszög meg hasonló alapokra gondolok :D Haver fogta magát és kitolatott. Eleve elbasztuk, nem volt nálunk ásó, csak kávé és fotós cucc.

    Pár éve volt itt egy kis mambójambó, na mindjárt folytatom meg ugye a klasszikus, mikor a kb. 50 kilométerrel éppen bejáratós Pahérót kinyírtam és ment a vakarózás, mert másnap Micu gyémánt túra állomáson az a fő attrakció, hogy legújabb vasat ki lehet próbálni a homokdombon és mivel új autó, így sorbaállt érte TotalCar és mindenki is, mert bemutatnák a hírekben. De hát ha egyszer az a telekjáró metálfényű teljes automata foshalom olyan volt és egy alap dombra nem ment fel, akkor az olyan :DD Előtte a régi Pahéróval meg Defenderekkel forgolódtunk, azoknak visszatérő téma, ennek meg nem adta ki, szóval kihúztuk, jött a tréler, jónapot. Világot meg haver ősöreg Pahéróje mentette ki, azzal lehetett Defender ellen menni, gázos hajtás, bukócső :DD

    Szakcsoportot máig vissza tudom keresni, mert előtte napokban mindenki nagyon okos volt, hogy hol mit kell csinálni utána meg egy szűkebb helyre nem mertek bemenni, mert karcolódik a kocsi és ősz van eshet az eső, homokos úton majd SÁROS lesz a telekjáró. Akkor az egyik szervező illető megadta az ívet az egyéb szakértőknek, tessék, meg lehet mutatni:

    "PMR rádiót mindenki hozzon.

    A szokásos patakátkelő (mély) helyünk most nem használható, mert egy fa kidőlt, elállja az utat. Tehát lesz egy bónusz feladat az aktívabb fotelterepjárósoknak: fejsze, fűrész, kötél, csörlő, pár autó, pár ember, aki önként jelentkezik, hogy járhatóvá tegye a patakátkelőt. Az odavezető egyik út az irgalmatlanul karcos, de a másik az tuti.

    A tervem szerint fél egy, egy körül lenne az ebéd, addig a pálya illetve szabad program, illetve fa-elhárítás. A pályát meg lehetne futni normál módon, aztán pedig bekötött szemmel+külső irányítással, vagy akár bátrabbaknak tolatva is."

    Egyik versenyen durávn látszódott a pro vonal, bár azt a videót most nem tudom előkapni. Megpróbálom. Letekert ablakokkal egyik srác beleborult fejjel lefelé egy elég szép vizes árokba. Éppen csak a kerekek látszódtak ki alvázzal felfelé. Na, fotelnézők sipítoztak és sápadtan lestek ki a fejükből, mire gyorsan odatolatott 2 gép, kötél, áthúzták ott ahol kell, emberek el, gépet kihúzták a mocsárból féloldalast, egy arc oldalról behasalt és pilótát bontotta a sárból (+sok pontos öv...), brigád másik fele meg közben talpa rakta a vasat. Nem egész 2 percet volt mocsár alatt és én csak azt néztem, hogy nem is beszéltek, de működött minden, nem olyan, mint a vidéki rally, mikor hatan körbeállják jó szándékkal az autót és azért nem lehet visszaborítani, mert más útban van, vagy hülyeséget csinál és csak a káoszt növelik esetleg sérült pilótát ész nélkül rángatnak 8 irányba. Pilóta a feleségének arca ilyenkor előttem van rendesen....

Új hozzászólás Aktív témák