Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #101401 üzenetére
Jajám, annak írják a közért listájában. Én minden nap meglepődöm valamin. Kerestem dokumentációt, néztem felhasználói videót. Van mikor majdnem öklömnyi darabokkal füstölnek. Erre azt írták, hogy füstre és fűtésre is jó. Meglátjuk. 3 egyforma zsákkal nem akartam venni, ha gyújtósnak használom akkor is megérte.
Télre pont kikavarjuk és szomszéd sajtjaiból jöhet a füstölt verzió is.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz -NoVa- #101315 üzenetére
A határ nekünk is kb. 15 perc volt, max. 30, regisztrációval. Ellenben ismét felhúztam magam a horvátok lehúzásán!
Azok kedvéért, akik azzal példálóznak, hogy a horvátoknál milyen olcsón épül az autópálya:
Azt az útszakaszt, ami osztottpályás, leállósáv nélküli, keskenyebb sávokból áll és 60-110 között váltakozik a sebességhatár, nos azt NEM autópályának hívjuk. Gyakorlatilag két dologban hasonlít az autópályára: osztott pályás és fizetni kell érte. Károlyváros (Karlovac) és Pula között konkrétan nulla méter olyan szakasz van, ahol 130-cal szabadna menni...Mindezért a határtól Puláig fizettünk kb. 6000 Ft-ot irányonként!
Ja, és azt is illene felmérni illetékes elvtárséknak, hogy ha a turizmusból élnek, akkor az A1-es autólályán Zágráb-Károlyváros között ne legyen már dugó a semmitől! Odafelé hétfőn mentünk, visszafelé pénteken, szóval nem a szombati csúcsban...
Egyszerűen túl van terhelve az út és nem látszik a kapacitás bővítése, miközben drága és a GDP egy húzóágazatát veszélyezteti (speciel átgondoltuk, hogy 9-10 órás tortúra árán NEM fogunk menni jövőre is)...
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #101403 üzenetére
Na, 8 éve voltam Zágrábban, akkor hasonlókat írtam, de senki nem akarta felfogni. Ugyanúgy 60-70es tábla, kihajtós parkoló és benyakút is minimálisabb (valami megállás/kaja kellett volna, de akkor kb. nem is létezett) és árban hasonló rettenet. Igazából egy vastagon fizetős főút volt, csak azért nem emlegettem mostanában, mert gondoltam tán fejlődött valamit.
-
-NoVa-
őstag
válasz Bujdy81 #101403 üzenetére
Nin felé nem volt ilyan gond, 126-os átlagsebességet produkáltam onnan BP-ig.
Most meg BP-Kolozsvár-BP kör volt, a Brandenburgi szakaszon megállapítottam, hogy 200 körül a légnyomás feltolja a tetőablakot tokostól közel fél centit, és megnő a zaj a beltérben. Visszanyomkodással és óvatosabb gázpedálkezeléssel nincsenek ilyen gondok.
Romániából befelé alaposan ellenőriznek, csomagtartót is nyittatnak mindenkinek. Onnantól haladósabb volt. Az M4 végre elmegy a határig, progress.
-
Sipi-
tag
Várpalota mellett ne akarjatok holnap a Vár-völgybe menni, mert le van zárva a Hungarian Baja verseny miatt. Ma is le volt zárva
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Sipi-
tag
Nem messze tőlünk parkol egy ID.4. Jól néz ki, nem kicsi autó. Elfogadnám
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-NoVa-
őstag
Én most Taycan Turbo S-eket láttam közelről bőven, és levontam a konklúziót. Kell a hang a sportkocsinak, anélkül unalmas. Egy Cayman S-ért, vagy egy 944-ért is végtelenül tudok rajongani, a Taycant meg csak megnéztem egyszer, aztán hagytam. Közlekedési eszköz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bujdy81 #101403 üzenetére
voltam ma az Euroring-n a 4h-s versenyen csak nezokent
M5-n Ocsa utan vmi kamion beborult az arokba jobbra....hurra
Ocsa elott dugo lett az M5-n nyilvan, nezem, hm vhol errefele lehet kimenni... amikor a jobb oldali kamionsor is elindult vegre, akkor lattam, ket tgk kozott, hogy ja pont a kihajtoval vagyok egyvonalban, de mar azzal reszevel, ahol mar fordul az ut jobbra, es kezd a szalagkorlat
nab+
na akkor tovabb... keccsolunk kb 1.5km-t lepesnel is lassabban, egyszercsak ott a tenyallas helyszine, a leallo sav es a kulso sav lezarva, belso savban lepesben megy el a sor a mentes mellett, de szo szerint katasztrofa turistaskodva menek el mellette
elmegyek en is a belso savban, <enter>, 500m mulva nem lattam a mogottem jovot mar a turkorben se, aki meg elottem volt a baleset mellett elhaladaskor
ja meg a szokas szerint a magat mindenkinel IS fontosabbnak erzo sok tolakodo faszkalapkiraly hozta a formajat, nemet meg bolgar meg szerb rendszamos gyokerek, akik a lealloban akarnak elozni, es dudal a kamionra, aki beall felig a kulso, felig a leallo savra
volt par magyar is persze, mert ki nem maradhattak volna ok se ebbol, tipikusan a merkelvagenesek persze mind... ja meg egy SuperB, de hat az is VAG
----------------------
piros Punto az most csak a 4. lett a versenyen, mert jobb eleje nem volt kompatibilis egy gumibalaval, es a futomu is kapott, aztan kesobb megint ugyanott
feltengely is mar kattogott a vegen, meg ajobb oldali ajto is csak ugy nyilt , hogy erintore vette a sarvedot
nyertek a Vályi Pista-ék a Speedzone csapataval a SzaboKrisz23 rallycross pilota es a Nagy Norbi turaauto versenyzovel harmasban
most nem ok hibaztak, hanem a "mieink"-nek nem adta ki a dolog
de azert az megvan videon, amikor a ~5. korben a GT elmegy celegyenesben a Vályinak
kovetkezo racse november elejen lesztöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #101412 üzenetére
Tegnap jött szembe valami YT videó, azt a végén mondják, hogy "a Pista most nem lesz itt, mert megy a 4h-sra." Ez valami élő volt, vagy olyasmi, mert az volt, hogy "premiering", talán a Pannon Portyák... volt élő cset is, akármi.
Na, a lényeg, hogy volt élő is a 4órás versenyről, de ha baj van/volt a képpel-hanggal, akkor az csak azért lehet, mert egy nem annyira technikus kezelte. Meg állítólag térerő gond... összes szolgáltató
Namindegy.Legalább jó volt?
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
válasz Sipi- #101245 üzenetére
Megoldottam a négyzetes, kábelleszorítós alátét problémáját. Megvettem a legolcsóbb mixvill kapcsolót, mivel abban még csavaros a kábelek rögzítése és nem rugós, mint a drágábbakban. Szétszedtem és kiszedtem belőle a kábel leszorítót. Kireszeltem akkorára a lyukat rajta, hogy az M4-es csavar jól elférjen benne
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
senior tag
válasz Sipi- #101414 üzenetére
Azt nem értem, hogy ez a rugós leszorító miért jó... Nekem a csavaros időtállóbbnak tűnik, és bármikor javítható - szóval szerintem ennek kéne a drágábbakban lennie.
Kolegám vett anno valami Mixvill szutykot, abban meg olyan volt a kábelszorító, hogy kb. 1x használatos. Na, olyat se többet.
Amúgy ilyen csavarboltban nincs? M6os az a rackanyákban akad, de kisebbet / nagyobbat nem tudok, max M3as az ilyesmi szerelvényekben.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #101413 üzenetére
jo, csak az elozes utan tul sok lett a maradek lendulet a 3. kanyarban es a elejen meg lett utve a futomu... onnatol meg buko volt, a hatra levo ~140 korre
a terero meg hat olyan amilyen, de ha van ilyen elo adas, akkor sokan ki sem mennek, szoval a rendezvenynek nem annyira jotöbb drón kell ;P
-
Sipi-
tag
válasz zetor2000 #101415 üzenetére
Csavarboltban nem találtam ilyen anyát vagy alátétet.
Gondolom a rugós rögzítő gyorsabban és kevesebb hibával szerelhető. Ha pl. egy új társasháznál egy szinten be kell szerelni 2-300 dugaljt és kapcsolót, akkor gyorsabb, hogy csak bedugja a kábelt és kész. Nem kell csavarozni, meg van-e húzva rendesen, stb. Szerelni meg alapvetően egyszer szokták, nem piszkálod napi szinten a bekötéseket Te sem.[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
veterán
válasz zetor2000 #101413 üzenetére
olyan valóban van, hogy a világvégén ha x ezer ember rászabadul a puszták lefedésére hivatott cellákra, akkor megfekszik a szolgáltatás, de erre vannak eszközök, amik x darab simre szét tudják osztani a streamet, és a túloldalon összerakják. mondjuk a dolog hátránya, hogy ez pénzbe kerül
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
Finnek már a spájzban vannak: [link]
-
Samott
addikt
Ok, ez azert durva: SpaceX Starship Fully Stacked for the first time
Richard Branson meg Jeff Bezos bohockodnak az urugrasaikkal, kozben Musk ilyesmiket epit a SpaceX bazisan. Par honapja nevetgeltunk a felrobbano horpadt hordokon, most meg mar itt tartanak (amikor emelokosarban dolgoznak rajta emberek, ott latszik mekkora nagyok ezek a raketak). Amugy erdemes kovetni a csatornat, mert nem csak SpaceX hanem aktualis urkutatasi tortenesekrol is egesz jo beszamolot csinal a srac.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #101422 üzenetére
a NASA szerinted elsore csinalt meg mindent?
a Challenger is egy teszt gep volt korabban, azert is volt OV-099 a sorszama, amin 1.2x tulterhelesi teszteket vegeztek
mikozben a szinten tesztgep Enterprise volt a OV-101 es az elsokent elesben is hasznalt gep a Columbia az OV-102több drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #101423 üzenetére
Azert az nem ugyanaz, ott nem szamoltak annyi veszteseggel mint Muskek. A SpaceX-nel ugy vannak vele hogy olcsobb megepiteni egy ujabb raketat mint mindent vegigtesztelni. Megepitik, fellovik lesz ami lesz es annak alapjan ujratervezik a kovetkezot. Mondom: agile fejlesztest tolnak a klasszikus waterfall helyett.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Jahno
őstag
válasz NauTiLUS_HUN #101434 üzenetére
Azon kívül, hogy NASA meg pár éve oroszok is elpukkantottak ezt meg azt, de nem is akartak mellédumálni, hogy jaaaaaj ez csak éles üzemi teszt volt. Egy ilyen cuccnál csak az indítás veri a 100 millió dollárt, meg még pár 100as kerekítési hibát. Néhánynál kíváncsi lettem volna a részletekre, mikor pld. pár műhóddal visszapottyant az indítóállásra, de szerintem ezt sosem fogjuk megtudni.
Maga a cég sem nulláról jött, nyilván tele volt megfelelő szakikkal is, akik hozták a tudást, vagy előtte máshol vagy ott a cégnél növesztettek agyat, de nekem a SpaceX alapítása sem teljesen tiszta. Utána kelllene nézni, akkus cégnél is bevásárolt pár akkus/inverteres céget, aztán kihúzta a mellét, hogy nulláról megcsinálta és feltalálta. Ami meg nem jött össze, arról nincs hír.
Sebajja, még kb. 3 év van hátra a Hold-misszióból, arra kíváncsi vagyok, mert szépen lassan osonkodnak előre, csak úgy különösebb hírverés nélkül. Úrprogramban meg kicsit sajnálom a Boeinget, ez most megint nem adta ki :-/
Lehet fel is iratkozom valami értelmesebb hírlevélre, ezt jól megbeszéltem magammal :-D
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #101435 üzenetére
OK... es miert nem vette meg azt az akksis/inverteres ceget a merci meg a nyolcvagen meg a tojota
ezeknek annyi penzuk van, hogy mellenyzsebbol ki tudtak volna kohogni
vagy mit csinal az tobb ezer sw mernok, ha csak tavolodnak igy is?7-8 eve makettkodnak egy BEV-vel, aminel a megjelenesekor is elavult volt, mert addigra mar 2-3 eve kaphato volt epkezlababb egy Tesla akarmi annal, ami messzebb megy, jobb a juzer interfesze multimediaja, meg egy dimenziougras ahogy megy hozza kepest
tapsoljunk, béláim
kiskutya kispocset se erdekli a luxusabb belso, lathato hogy pont leszarjak vevok a diszvarrast meg a csucsminosegu beltereket is
lejon 200k db negyed ev alatt es mindet el tudjak adni igy isID3-bol mennyi ment eddig el, 50k az is 2 ev alatt?
wow
es az volt beallitva az egyik fo-fo-fo "Teslakiller"-nekkivi leszek beindul a berlini uzem jovore, akkor mi lesz a csizio
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #101437 üzenetére
Merci minek vegye meg, ha autóban utazik és nem lakossági látványpékséges mambójambóban? Ezt megoldja más. Esetleg gazdaságosan oldja meg.
Az, hogy nem érdekli a luxusabb belső, meg díszvarrás az erős. Engem és sok más egyszeri parasztot nem érdekel, az egy dolog, de ezeknek biza jelentősége van a piacon. Merci meg csak úgy eladja és kész. Még a kamu Rolex is megy ugye, miért pont ne ez menne (:-
Berlini üzem akár a beharangozott Semit is gyárthatná, mert arról elég nagy a kuss. Kíváncsi lennék mire gondolnak az előrendelősök, de hát éppen járvány volt ugye. Meglátjuk, szerintem ami ott lesz akkora tippet a TC egyik cikke sem mer bedobni :-)
Hírek meg mindig vannak, akár vállalhatók akár elvetemültebbek. Persze én vagyok a kocsog, mint amikor a Semire írtuk, hogy nagyon nem adja ki a matek sem hatótávban sem töltési sebességben.Pld. ez sem adja ki, ha kis méretben nagy hatótávot és nagy utazósebességet (bár emleget sugárhajtóművet, az meg más miatt alig fog beleférni) ígér, mellé egy forradalmian új konstrukciót és sok mást. Aztán meglátjuk: [link] Na, lesz belőle prototípus?
-
NauTiLUS_HUN
újonc
válasz hobizoli #101437 üzenetére
Gondolom azért mert az EV autók térnyerésének az egyetlen oka a fasz törvényi szabályozás. Amikor a Tesla kezdte senki sem gondolta volna, hogy arra jutnak a törvényhozók hogy a jövő a több száz kilós plusz teher folyamatos hordozása limitált hatótáv mellett. Ha egy átlagos dízelbe 600 kiló gázolajat töltenének "végtelen" lenne a hatótávolsága.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz NauTiLUS_HUN #101441 üzenetére
atlagjuzer mikor megy annyit egyszerre, hogy ez szamitson? egy evben 1-2x
a BEV-t minden reggel teletoltve veheted le a kanocrol
meg egy atlag juzernek ket hetente eleg lenne toltenie, ami siman kivitelezheto egy hetvegi bevasarlaskor is akar
nekem is van ismeros, aki evente 70-75k km-t furikazik egy dizel Modeo-val, mert utazo ugynok
BEV-t nem neki talaltak ki egyelore, meg ok az autosok toredeket teszik ki
nezd meg reggel munkabajaraskor van a legtobb auto az utakon egyszerre, az utazo ugynokok meg egesz nap mennek, napkozben megsem tunik fel, hogy ott vannak az utontöbb drón kell ;P
-
Grillo
senior tag
Jahno, mi a csodaprogram, ami mutatja a napkeltét-nyugtát?
-
zetor2000
senior tag
válasz Grillo #101447 üzenetére
Karórán a Nappal/Éjjel számlap szarkínai Patek utánzatomon van. Vagy orosz tengeralattjárós órákon a 24H skála - nem 12 óra alatt ér körbe a mutatója naponta 2x, hanem csak 1x, 24H alatt.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
- PS4 Dualshock 4 V2 Ezüst-Silver Kontroller (Bontatlan)
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- Sega Saturn Model 1 PAL Konzol + 2 pad és egyéb cuccok eladók (játék, 3D kontroller, Action Replay)
- Xiaomi Redmi Note 12 4/128 , MediaMarkt garancia !
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1050 2GB Windforce 2X OC 2G VGA videókártya