Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi-
tag
FYI: Balatonban kellemetlenül sok (döglött, szétnyílt) kagyló van idén. Az én lábujjam is elvágta egy, gyerekét is, ismerős gyerekének is (vérzésig). Korábban alig találtak a srácok "búvárkodás" közben néhányat, csak többszöri lemerüléssel hoztak fel egyet. Most egy lemerüléssel 6-8 darabot könnyedén felhoznak.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
Sikerült DHL-el beszélni, a bringát parkolják 11-ig, akkor majd fel tudom venni a reptér melletti depóban. Ez jó, mert egyébként 2-án megpróbálták volna kihozni, de akkor nem vagyok itt.
Profit.
-
Jahno
őstag
válasz npera #101156 üzenetére
Esetleg megnézhetjük megint a Pikk dámát is, hogy közelebb legyél a bázishoz és akkor rövidebb lesz a nap. Vagy 2 palack üdítővel bekavarunk az erdőbe valahol ott Nyék magasságába. Esetleg csillaghullós este van, hátha érdemes kiülni a HHH oldalába.
Hűvösvölgyben meló után 5re akármikor ott is vagyok.
Túl sok pont körül forog az agyam
-
zetor2000
senior tag
Újabb 2 nap (lehet) a vodafon kiesése:
[link]Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
-
Samott
addikt
#mithallgatszmost
Wellhello - Nemszámítapénz - a zene az olyan amilyen, de a szoveg meg a klipp jol sikerult... bar itthon szerintem nem sok radio fogja jatszani.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz npera #101114 üzenetére
Na igen, a töltőhálózat se elhanyagolható szempont az elemeseknél. Teslán kívül a többiek meg látszólag sz@rnak erre.
Kiváncsi leszek milyen feltételekkel fogja beengedni a Tesla az idegeneket és milyen prioritás marad a saját autóknak.Amúgy még a mai napig meg tud lepni, hogy mennyire fontos a külső hőmérséklet és az ebből adódó levegő sűrűség - légellenállás.
Leaffel ma Bp-Győr távon közel végig tartható tempomat 140 (gps 137) mellett 21% maradékkal értem haza (95%-ról indulva), rendesen légkondizva.
Télen (hidegben, esőben) ugyanezen a távon 100%ról indulva örülök ha tempomat 110-el úgy érek haza hogy 8-10% körül marad benne (6% alá még sose mentem, de azt tudom hogy 0ra meríteni nem engedi, annál hamarabb megáll, állítólag 4-5% körül)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #101174 üzenetére
Nem baj, majd a teslae lesz a legnagyobb "benzinkuthalozat" is a vilagon. Es azokon az autokon is ok fognak keresni, amit nem ok gyartottak. Komolyan nem ertem hogy lehet ennyire rovidlato a tobbi autogyar. Ok egyszer keresnek a vason amikor eladjak, a Tesla minden "tankolaskor". Sok kicsi sokra megy.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #101175 üzenetére
Csak azt a sok kicsit baromira meg kell előre finanszírozni, aztán egyelőre van még sok más töltő is a világon. Addig meg minek fektess be, míg a Penny Market megcsinálja helyetted? Aztán majd ha keresni lehet, akkor újragondolják valami klubkártyás vagy ki tudja milyen megoldással. És állítólag a szervízhálózaton is keresnek még utólag (:-
-
Samott
addikt
válasz Jahno #101176 üzenetére
Hat ugye eveken at ment a sirankozas hogy veszteseges a tesla, mikozben nem egettek hanem befektettek a penzt tobbek kozt a toltohalozatba. Ebben a tortenetben most a tesla vezet utcahosszal. Amig szukseg volt ra oriasi propagandafogas volt hogy ezekkel nem gond a toltes. Most hogy nincs mar erre szukseguk (mert barmit csinalnak mindent el tudnak adni) meg lehet nyitni es keresni a toltesen.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #101176 üzenetére
De ilyen Penny Market féle dologban én nem bíznék, hogy ott lehet tankolni, mert egy tollvonás, és vásárolnom is kell, és csak addig "tankolhatok", amíg vásárolok (~30 perc, ami néha kevés). Ráadásul jóval kevesebben vannak, mint kellene, és lassabban is építik ki, mert más a prioritás.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #101177 üzenetére
Valahol olvastam, hogy relatív rövid távon jelentős mennyiségű töltőállomás települ Európa szerte. Az EU szerint 2030ra 1M töltőpont kéne, de ettől még messze vagyunk.
De folyamatosan épülnek ki, ha rákeres az ember, talál mindenfélét.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #101179 üzenetére
Igen, volt olyan iras is hogy pont emiatt nyitja meg a Tesla a halozatat. Hogy reszt vehessen ebben a penzosztasban. Meg tobb supercharger lesz, de most mar az EU penzen...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Kíváncsi vagyok a Totalcar mikor repül rá a témára. Van egy raktárhoz vezető rakodórámpa, ami előtt nagyméretű táblák figyelmeztetik az autósokat, hogy tilos parkolni és el fogják vontatni a kocsit. De sokan csak megpróbálják, aztán kábé 20 percen belül el is húzzák a kocsit. Nos, erről van kompiláció is. Pár éve néztem, aztán most megint megtaláltam.
Ha pár hét múlva felbukkan a TC-n, akkor tudjátok, hogy honnan lesték az ihletet
-
Samott
addikt
válasz npera #101181 üzenetére
Ilyet lattam mar korabban is, lehet hogy pont te hoztad. Azzal a Maserattival bajban lesznek, mert feltortek, ha a nonek jo ugyvedje van meg tudja szopatni oket csunyan. Egy dolog elhuzni egy szabalytalanul parkolo autot de egy masik dolgo kutakodni az utastereben... nem egy sulycsoport a ket eset.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Nova és Phülöp. Flip-flop keréken hogyan van felfogatva a lánckerék? Egyik oldalt szabadonfutó, másik oldalon fix. Valami hasonló módon, mint egy kazetta egy váltós gépen?
Hol lehet különféle méretű (fogszámú) lánckerekeket kapni? Vagy hogyan keressem leginkább?
-
npera
újonc
válasz Samott #101182 üzenetére
Igen, azt néztem, hogy kinyitották valahogyan. Ami már önmagában vicces, hogy ki tudták nyitni. A kormány kifordult amikor húzni kezdte a vontató, gondolom azt akarták fixre rakni középre.
Japp, Ámerikában mindent IS ki lehet perelni. Anyu úgy nézett ki, mint Szörnyella Dö Frász, szóval a vontató lehet bajban volt utána.
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #101183 üzenetére
Racsnisból egyszerű, ha pályaláncot használsz pályahajtóművel. Akkor olcsón kapsz BMX racsnis fogaskereket hátra.
A fix fogaskerék simán feltekerve jól meghúzva nem fog lelazulni, a gumid tapadása jóval hamarabb adja fel, nem egy bonyolult dolog. Létezik záróanya, de nem kell túlgondolkodni, közúton hegyen lejtőn soha nem volt gondom vele.
-
npera
újonc
A menetes a fixie oldalra megy, ugye?
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #101185 üzenetére
Ah, köszi! Ez egy BMW 18T elvileg. Szabadonfutó.
A bringán KMC S1 lánc van, standard szélességű.
A lánckerék elöl 46T, de fogalmam sincs milyen lyukkörön megy. Csak annyit írnak, hogy 46T a honlapon.
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #101188 üzenetére
Akkor 16, vagy 15 mehet hátra, racsnisból 15 vagy 14. Nekem a 48:16 pont jó hegyre is, síkon meg elmegy. Pedálfordulatszám kérdése, az meg idővel fixin kialakul. Asszony szokta nézni hátulról, hogy mennyire semmi oldalirányú fölös csámpázást nem lát nálam, amit más országútisok produkálnak.
-
WiZARD
addikt
Kár hogy végül a plaid+ törölve lett és csak ezt a gyengébbet árulják
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #101191 üzenetére
Sikeresen eltűnt a hozzászólás, beírom újra
Az országúti 53/39T elöl és 11-25T hátul. Az eloszlása a következő.
Use: Road
Group: Veloce
Gear: 10-speed
Teeth: 11-25
Gradation: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25 teethA Fuji 46/17T. Ha visszafelé számolok, akkor a 6. és 7. fokozat között van valahol. Majd kipróbálom holnap, hogy kábé milyen érzés. A melóba menet van pár emelkedő, egyik sem tragikusan meredek, de az elején alighanem majd lehet eléggé szívkodni magam, mert a cadence furcsa lesz.
Melóba az átlagom széliránytól és erőtől függően kábé 22-25 km/h körül szokott lenni. A gyorsabb részeken kábé 35-el lehet menni, a nagyon hosszú lejtőn pedig akár 50 is, de akkor ugye váltok. A meredek emelkedőn meg kábé 15-18 körül. Szóval furcsa lesz, de nem lehetetlen.
A gépen slick abroncsok vannak, amit alighanem elhasználok, aztán úgyis megy rá a szegecses, ha befér a 30-as szélességű. Alapból 28 mm-es van rajta.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #101193 üzenetére
Ja, ez eléggé a helyére teszi a dolgokat. Ha lenne benne rendes kormánykerék és bajuszkapcsolók, akkor az ultimatív családi kocsi lenne.
Majd alaposan megnézem a "kormányt", ha vezetem. Meg az ülésre is kíváncsi vagyok.
Egy olyan tesztpályán tudom alighanem meghajtani, ahol maximum 130-al lehet menni, de már elméletileg láttam magasabb sebességet is ott....Közúton nem igazán akarom majd feszegetni a határokat, mert ez kábé olyan, mint lajhárok között egy gepárd. Vagy vándorsólyom....
-
-NoVa-
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #101195 üzenetére
De az mi paraszt mar, ahogy elmegy tole...
mondjuk a Raven Model S ellen mar neztek a multheten, hogy mennyire megy jobba, es azt is qrvara otthagyta, a Raven ellen meg a Teaskanna messze nem volt ennyire latvanyosan gyorsabb
ezek utan az Nring-n szerintem bemegy 7perc ala(!) istöbb drón kell ;P