Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz ayo #122878 üzenetére

    Köszöni szépen jól van, készülget. :K

    Persze az nem használt neki hogy szeptember elején "kiadták", és így kapásból AAA szemmel lett mérve, miközben továbbra is Early Access indie, mint ahogy a Squad is(már vagy 4 éve :DDD ) amire ez épül.
    Nemsokára jön az Arnhem pálya(már lehet rajta bétázni), év végére az amcsi légideszant még 3 térképpel.

    A gond az, hogy még tényleg ízig-vérig Early Access, még nyúlkálnak az alap játékmenethez is. A hetekben épp az újraéledési számokat piszkálták meg; míg régebben is volt, de olyan magas számban hogy kvázi nem számított, és minden szigorúan idő alapon számítódott(katonák / járművek / felszerelés újra megjelenése, parancsnoki képességek feltöltődése, területek elfoglalása), felezett számmal hirtelen sokkal fontosabb lett a ki nem múlás, és a felcserek újraélesztése. De eközben egy rakás probléma is felszínre került, ami a KD vadász pistikéknek kedvezett, így az egész dobva lett. Mindemellett több jól körülírható csoport van akik számára egyszerre kellene megfelelnie a fejlesztőknek.

    ARMA és valósághűség bolondok MINDENT Zaloga könyvek, és technikai leírások alapján akarnak látni, játékgyensúly(illetve 100 másik tényező amit a játék nem tud, vagy nem is akar lemodellezni, de a valóságban befolyásolta a hollandiai harcokat) nem érdekli őket, csak a szerepjáték. :U

    Squad veteránok a másik nagy csoport, azok 1:1 Squad másolatot szeretnének látni, ha (a modern gépkarabélyok mintájára) minden katonánál csak automata géppisztolyok és géppuskák lennének, nem baj, csak előny, és a szakaszparancsnokon való feltámadás ill idő helyett az újraéledési jegyrendszer az abszolút minimum ami után egyáltalán hozzányúlnak a játékhoz.

    Van viszonylag sok játékos aki kimondottan árkád(Battlefül természetesen), vagy legalábbis kevésbé grognard(pl Insurgency/Day of Infamy, Red Orchestra 2) játékokból érkezik, nekik a folyamatos gyaloglás(a játékban van min 4 féle szállítóeszköz pályánként egyszerű bakáknak is, de simán nincsenek használva, még a géppuskás féllánctalpasokat is ott hagyják parlagon :( ), az ingerszegény környezet(nagyok a pályák, a támadó fél pedig a lehető legkevésbé védett területen támad), illetve az előjel nélküli elhalálozás(ami tényleg gond, mert oldalanként összejöhet 5 mesterlövész is jelenleg, az pedig rettenet sok, korlátozni kell mindenképp 1-2 főre) a fő bajuk, persze millió más egyéb mellett, ki mit hiányol épp az eddigi kedvenc játékából. :)

    No meg van a csendes többség, akik szimplán arra várnak hogy elkészüljön a játék, avagy simán plusz tartalom és bugmentesítés a kívánalmuk.

    Jelenleg kb 1000-1200-as a napi játékos maximum, Squad 2000 környékét tudja felmutatni, de ott kevesebb a bug, és sokkal nagyobb a térkép választék több játékmóddal. PS fejlesztői szerint ez nem olyan vészes egy niche játéktól, majd ha már lesz tartalom és nem bugzik annyira akkor lesz ez jobb is.

    Fórumon, amit ráadásul nem is látogatnak a fejlesztők, természetesen egész napos a dráma színpad nyitvatartása, és minden kis halom azt képzeli, ha nem pontosan az ő meglátásai alapján fejlesztik tovább a játékot, akkor irtózatosan borzasztóan mindmeghalunk már tegnapra. ^^

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák