Új hozzászólás Aktív témák

  • Bazsesz

    őstag

    válasz jozsi252 #7029 üzenetére

    Ha az RA Tradet hívtad, ők gyorsak. 1, max 2 hét, és visszakapod. De valszeg az lesz, hogy ők is csinálnak pár fejtisztítást, hátha helyrehozza, de általában nem jellemző. Hirtelen még arra gondoltam volna, hogy a tartály peremével "odaszorítottad" a csöveket a nyomtató oldalához, de az L365-ben ezt már javították (L355-ben előfordulhat).

    (#7040) Sakab: L310-re 30k oldal garancia van, L130-ra 15k, az L310-hez összesen 6, az L130-hoz 4 tintapalackot adnak. A nyomtató szerkezete ugyan az, nem lesz se gyorsabb, se lassabb.

    (#6975) AngerFîsT: a nyomtató szerkezete kb. ugyan az, mint az úőj ITS vonalé, viszont a patron horror bele, és még utángyártottat egyik nagykerem se forgalmaz.

    (#7025) maszekember: Drivereket uninstallláld, Epson M200 oldaláról tölts le a Product Setupot (Támogatás -> Illesztőprogramok), és telepítsd fel. Esetleg ha nem tenné, akkor az Epson Scan-t is telepítsd mellé. Meg kell oldja a problémát.

    (#7033) Cha-b: Epson SX235W oldaláról letöltöd a product setupot. Ha nincs csatlakozva van a WiFi-re (wifi led nem világít), a nyomtatót bekapcsolod, 2 másodpercig nyomva tartod rajta a Wifi gombot, majd a routeren megnyomod a QSS/WPS gombot. Ha csatlakozott a hálózatra, akkor a zöld led égve marad, a narancs villog (azt hiszem így van, de rég csatlakoztattam már rá). Ekkor elindítod a Product Setupot, és követed az utasításokat.

    ''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein

Új hozzászólás Aktív témák