-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
tahepa
senior tag
válasz Silentfrog #148 üzenetére
Sajnos megfordult a trend. A megrendelő-vásárló alkalmazkodik a futárhoz-szállítóhoz.
Rendelsz valamit akkor legyél otthon egész nap ( hűtőt nem kérek munkahelyre ha már egyszer otthon akarom használni) mert infót nem kapok az érkezésről ..még most sem amikor már minden PDA-n van rögzítve.
Nem egy esetben vártam a küldeményt és nem jött ..csak egy értesítés hogy nem voltam elérhet vagy otthon....és fussak a rendelt cuccaimért köröket főleg ha már előre ki is fizettem.
Szóval mostanában nem a szolgáltató van a megrendelőért hanem én menjek le kutyába , alkalmazkodjak és persze fizessek. Ennek így kell lennie?
Megoldanám én a szállítást ha lenne választási lehetőségem , de nincs.