-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rakamaz
tag
Valami új feature, hogy amikor alt-tab-ozok, mindig visszaveszi a tolóerőt nullára supercruise módban? Egér+billentyűzetnél.
Hopsz! Még akkor is, ha galaktikus vagy rendszer térképre váltok.
Per pillanat inkább zavar, nem találom hasznosnak...[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
válasz rtitusz #8982 üzenetére
Három darab "C" shield booster felmegy a Keselyűdre, ha a KWS-t kisebbre cseréled, és még eggyel nagyobb szkenner is belefér. Így a pajzsod ereje 517-ről 533-ra nő.
http://www.edshipyard.com/#/L=60N,5TP5TP3wo0__0__0__,316Q7_6Q5K7_6k5A,7Sk15Y4xo10i9okDe Baji kolléga ötlete a gyengébb thruster-re is nagyon jó.
-
Rakamaz
tag
Kerbal Space Program. Kicsit beszippantott.
Még kész sincs, de rengeteg érdekes mod van hozzá: pl. link
/Jövő héten jön a v1.0/[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
válasz mettek #10785 üzenetére
Kilőttük!
Általában direkt hagytuk magunkat kiszedni úgy, hogy lelassítottunk, és attól függően milyen hajóban voltunk, leálltunk vele harcolni, vagy pedig menekültünk. A legtöbb hajóval könnyedén le lehet előlük lépni.
(Ui.: Habár a múltkor próbaképpen futottam egy kört alap sidewinder-rel, és igencsak megizzadtam míg kilőttem az ellenséges eagle-t.)
[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
Hasznosnak tartanám, ha némileg kibővítenék az NPC-k dialógusait és interakcióját.
Pl. a mai napon egy NPC leszólított, hogy némi közlendője lenne, először menjek utána és elárulja, hogy mi a baja. Úgy is lett! Követtem, és kiléptem SC-ből utána, ahogy kérte, aztán szép lassan, komótosan háromszor leütötte az enter-t.
Majd hanyatt estem a rám zúduló információmennyiségtől. Melyik sort is kell előbb értelmeznem? Ez nekem túl sok! Attól tartok, írnom kell a support-nak egyszülőzőlevelet, hogy az üres sorok mögött rejtőző több száz megabájtnyi titkosított szöveget a jövőben mellőzzék az npc-k szövegeiből, mert az alliance-sok is dekódolhatják, és annak könnyen ferdelánc lehet a vége.
(Na jó, igazából az egyik küldetésemhez kaptam egy alternatívát három üres sorban taglalva a részleteket.)[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
válasz VitoSagi #11647 üzenetére
A ranggal együtt pénz is jár. A legnagyobb rangnál heti 50 millió kredit üti a markodat. Igaz, ehhez össze kell grindelned 10 000 merittet.
(A minap csináltam egy kis számolást: 240 tonnás raktérrel 42 fuvart kell letudnom, és 93 750 000 kreditet ráköltenem, hogy meglegyen a 10 ezer meritem, de még így is a harmadik héttől kezdve már hasznot hozz. Csak valahonnan elő kéne teremtenem azt a 100 millát. -
Rakamaz
tag
válasz kozi71 #11855 üzenetére
Sajnálom a hajódat.
Érdekes egy NPC lehetett, hogy az állomásig követet. Elborult az agya, hogy mindig megszöktél?
Az állomás jogosan lőtt ki, belelőttél egy "clean" státuszú hajóba, megkaptad a fejedre a körözést és onnantól kezdve Te is préda lettél. Már én is találkoztam hasonlóan szemétkedő NPC-vel, de inkább elhúztam a fenébe, ha nem akartam körözést kapni.
Állomásoknál viszont néha lehet látni egy-egy NPC-t amire lő az állomás és/vagy a rendőrség. Ezekre mindig rápillantok, és ha vastag fejpénz van rajtuk, akkor beléjük lövök, így megkapom értük a díjat. Könnyű pénz! Igaz, kapok némi bírságot, amiért tűzszüneti zónában lövöldöztem, de ez elhanyagolható.[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
"...elfelejtettem dokkolási engedélyt kérni. Levélbedobóban megálltam, elkezdtem tolatni,..."
Ezt ne tedd! - Lépj ki a főmenübe, aztán vissza, és az állomás közelében leszel.
Már komoly vagyonokat vesztettem, hogy lassú hajóval megpróbáltam visszatolatni.
Habár néha nem árt egy kis adrenalin![ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
Mai patch notes-ból:
"- Requirements for fortify and undermine have been increased by 5 times – this is to encourage more tactical play and we believe this will need increasing further but will review on the next cycle."
Ezen kicsit lehűltem. Normálisak? Mi fene taktika abban, hogy pár ezer ember megpróbál hasznosan tevékenykedni és ránézz power-je oldalára (mint pl. ez: link) mit és kéne csinálni, a másik pár ezer meg a saját ízlése szerint játszik (ahogy ez rendben is van!)? Ehh...
Itt nincs mit taktikázni. Nem is lehet, ha nincs csapat, illetve ha nem lehet összefogni a játékosakat, mivel a játék nem biztosít rá lehetőséget. A fórumokat meg gondolom a legtöbben nem figyelik, de ha olvassák is nem érdekük, hogy kövessék az ott felvetett ajánlásokat.Ha valaki túl van már a 10k meriten megírhatná, hogy kb. mennyit kell visszadolgozni hetente ahhoz, hogy 10k felett maradjon a pontja?
[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
-
Rakamaz
tag
Egy gyors kérdés:
Collector limpeteket vissza lehet hívni a hajóba? -
Rakamaz
tag
Köszi szépen a fordítást, vagyis a linkelést
("... Az átmeneti fázisokat a legtöbb ember nem veszi észre, de ezek a fázisokat csökkentjük. Tudjuk, hogy néhány embernek ez igazi problémát okoz – ők hosszú átmeneti fázisokat tapasztalnak..."
Öööö... néhány?
Azér' jó lenne, ha már belenéznének a terveikbe is: [link], meg észrevehetnék az ehhez hasonló irományokat is: [link])[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
válasz orientcx #25253 üzenetére
Egyszer már megemlítették, hogy rendszeren belüli kisebb ugrásokat is !tervez! az fdev...hajajaj... mikorra?
A minden indításkor jelentkező "compute shader preparation"-nal lehet kezdeni valamit? Az opciókban a "shader preparation on startup" off állásban van és mégis csinálja.
-
Rakamaz
tag
válasz Urby66 #25260 üzenetére
Köszi neked és Duvinak is az infókat. Mivel nvidia kártyám van marad a shader preparation bámulása minden indításkor, Ez van!
Habár most már sokkal fürgébben túllép rajta és egyre gyorsabban. ami kissé fura Biztos a w10 csinált valamit!!!Engedelmetekkel beadom a jelentkezést a IPSZ-be:
Felfedező körút közepén - pár ezer fényévre a Naprendszertől - jutott eszembe próbálgatni hogyan lehet leszállni 4 G nehézkedési erővel bíró bolygóra. Cseppet sem féltem. Végül is mi történhet, legfeljebb kicsit megkaristolom a hajó alját? Hát nem csak az alja, hanem még a teteje is karcos lett. Kívülről-belülről egy nagy karc lett az egész...[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
válasz grHawk #26183 üzenetére
grHawk:"...Corvetteel lassú vagyok. Beülök Aspbe, elmegyek A-ból B-be 3 ugrással, ami Corvettenek 8 lenne, és ott nyomok egy ship transfert. Meg a fenét, azt. Árkádnak ott az NMS, egy szimulátor csak ne adjon már ilyen csalást a kezünkbe..."
Ez könnyedén megoldható; ha a szállítás díját megfelelően magasra belövik, háromszor is meggondolod, hogy a corvette-det szállítgasd-e vagy az Asp-det. Csak egy kis finomhangolás kérdése az egész a készítők részéről. Komolyan nem értem minek kell ezen ennyire fennakadni, mikor egy rakás már meglévő dologban viszont elvérzik a "szimulátorsága" az ED-nek.
... Azért ez mégiscsak egy játék (a szimulátor jellege ellenére), ahol bizony heti pár órával is szeretnének néhányan előbbre jutni, nem csak a hiperűrt bámulni. Nem mindenki időmilliomos.Baphomet, Vesa: +1
[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
Sziasztok!
Az normális, hogy a "pinned blueprint"-et elfelejti? -
Rakamaz
tag
Ezen én is átestem, miután egy kiadós szüneteltetés után visszajöttem a 2.1-es verzióba. Előtte az ASP-vel kondákat terelgettem, most pedig két sidewinder elől menekülnöm kellett, amire pár percre egy Federal Assault Ship pillanatok alatt szétolvasztott. Mondanom sem kell: a földön toccsant az állam. Előtte rendőrt látni sem akartam, ki is volt kapcsolva a segélykérés, most pedig pithon-al üldözök egy Vulture-t (pontosabban fordítva, de ez most mellékes ) és azon imádkozok, hogy jöjjenek már a rendfenntartók, már vagy fél perce harcolok! Hol a !%##&&#-ba késlekednek? Tényleg durván átszabták, de úgy érzem kezdek beletanulni. Jobban kell figyelni, hogy kibe érdemes belekötni, és a futást is számításba kell vetni. Meg nem árt gondoskodni némi védelemről: chaff-ról, aknákról, és a többi.
Viszont a felett, hogy a küldetés rendszer még mindig selejtes (vagy bugos?) nem tudok elsiklani. Arról nem is szólva, hogy a Mission Board és a System Map még mindig kib....tt lassan tölt be.
Tényleg! Ha valaki érezz magában némi affinitást, hogy az utóbbi kettőt a fejlesztők szemére hányja (nem szó szerint! ) azt szerintem senki sem bánná. Valószínűleg kapna egy kis támogatást a közösségtől is, hogy noszogatja az FDEV-et. Megtenném, de az én angolom ehhez kevés. (Régebben is volt olyan bug, amivel hónapokig nem foglalkoztak, mintha nem is létezett volna, és csak azután javították miután a fórumban felfigyelt rá az egyik fejlesztő. Például a felfedezőket idegesítő dupla scan.)[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
A frontier fórumán gyakran kapom a víruskeresőm figyelmeztetését, hogy a "webhely tanúsítványát visszavonták" elitedangerous.com ... blablabla... Használt szoftverek: NOD32 és CHROME, és próbáltam az EDGE-t is. Ennek ellenére szerencsére működik, csak zavaró.
Kiegészítés: a wikipédiát viszont egyáltalán nem érem el. -
Rakamaz
tag
-
Rakamaz
tag
Minden lakott rendszerben van egy nav beacon a központi csillag közelében. Ezt kell leszkennelni, hogy megkapd, melyik bolygó közelében találod a cuccot.
Ha van valamilyen discovery scannered, akkor használd a nav beacon-t becélozva. Ha nincs, akkor pedig a normál űrben szkenneld le a nav beacon-t.
A megadott bolygó közelében cirkálva előbb utóbb bead egy kék színű USS-t, ebben fogod megtalálni a küldetésedhez kellő árut, jelen esetben a rare artwork-öt. -
Rakamaz
tag
Sziasztok!
A szkennelésnél lehet, hogy valamit félreértettem? Nem arról volt szó, hogy mostantól a már felfedezett rendszerek a többieknek is megjelennek felfedezettként? Ergó: nem kell odaugranom, leszkennelnem, stb.?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen