-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz Apollyon #43301 üzenetére
Szia!
Üdv nálunk! Én is hadilábon álltam a bill+egér kombóval. Csak az első 2 training küldit tudtam abszolválni, aztán feladtam és váltottam egy hotasra (Hotas X volt az első). Ezzel rövid gyakorlás után már sima ügy volt a repülés és a harc is. Persze nem kötelező a hotas és van akinek nagyon profin megy bill+egérrel is a játék. Sőt! A vérbeli PvP játékosok erre esküsznek a pontosabb célzás miatt. Kicsit gyakorold még így a repülést és próbáld saját ízlés alapján belőni az irányítást, de ha nem boldogulsz vele, akkor érdemes kipróbálni hotassal is!
Nem tudom, hogy ez mennyire aktuális - még régebben mentettem el -, de nézd meg, hátha megtetszik:[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz Apollyon #43368 üzenetére
Volt olyan patch tavaly talan ahol (nem lett hivatalosan megerositve persze) egyertelmuen (alapfunkciok nem mukodtek amiket idovel adtak hozza a jatekhoz a multban) valami regi branch-bol vagy inkorrekt feature branch-bol vagy hasonlobol lett a patch elkeszitve es kiadva mert ugye tesztelni minek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
duvi
nagyúr
válasz Apollyon #43368 üzenetére
"van game-breaking hiba a játékban?" Nincs. Most leginkább a bányászat balanszírozásával van gond, mert nem megy nekik a finomhangolás. Az itteni csapat jó része már régóta tolja (ezer órákról van szó) az ED-t és más szemmel tekintünk rá. Ha valaki most kezd bele és nem fekszik rá egyből a pénzgyártásra, annak hatalmas élmény lesz a játék
-
-
42861
senior tag
válasz Apollyon #43406 üzenetére
Szerintem a Horizons az alapjáték része lesz, és csak az Odyssey lesz fizetős DLC. Így lenne a legegyszerűbb megoldani. De mivel angolok... lehet, hogy a Horizons nélküli Odyssey tulajok csak légkörös bolygóra tudnak majd leszállni, légkör nélkülire nem. Mondjuk ez már
szánalmasvicces lenne. -
duvi
nagyúr
válasz Apollyon #43406 üzenetére
Az a baj, hogy sok minden elavult és hiányzik már az összefoglalóból.
Nem egyszerűek az angolok(Braben), szóval simán lehet, hogy nem vonják össze az alapjátékot a Horizonsal és jön az általad is felvázolt "kétféle bolygóraszállás". Eddig szinte semmi infót nem kaptunk az Odysseyről. Augusztus első hetére ígértek új információkat, de náluk érdemes mindent fenntartásokkal kezelni... -
duvi
nagyúr
válasz Apollyon #43409 üzenetére
Tudtommal ennyi az össz hivatalos Odyssey infónk a Frontiertől:
- Elite Dangerous: Odyssey Announcement
- Community Update July 2020
Szerintem ez nem sok.
Persze lehetnek szivárgások és/vagy találgatások még.[ Szerkesztve ]
-
mrzed
senior tag
válasz Apollyon #43453 üzenetére
Én pont a napokban ugrottam ki a Colonia-ra megnézni a mérnököket. Viszont úgy látom, hogy egy kanyarral nem is lehet unlock-olni az összeset.
Az út 2/3-ad részét neutronsztrádán tettem meg, a maradékot hagyományosan, szkennelgetve a rendszereket, amiken áthaladtam. Több mint fél tucat rendszernek én voltam az első felfedezője. Szerintem fél nap alatt le lehet tudni az oda utat. Abban már nem vagyok biztos, hogy a neutronsztráda lényegesen rövidebb lenne időben, mint a hagyományos utazás. -
Peppo
őstag
válasz Apollyon #43453 üzenetére
Pl. én pár hete pont ezek miatt (na jó, nem csak miattuk) mentem ki Coloniara. Fleet Carrierrel 45 ugrás, egy jobb távolsági hajóval kb. 300. Nem olyan vészes.
Vannak, akik ennél is messzebbre utazgatnak, átmennek a galaxis túloldalára.
(#43454) mrzed "Viszont úgy látom, hogy egy kanyarral nem is lehet unlock-olni az összeset."
Miért ne lehetne?
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Apollyon #43453 üzenetére
Colonia mérnökök abszolúte ráérnek a legvégén. Semmi különlegeset nem tudnak. Leginkább a pinelés miatt (minden mérnöknél csak 1 blueprintet lehet pinelni) szokták begyűjteni őket.
(#43454) mrzed
"Abban már nem vagyok biztos, hogy a neutronsztráda lényegesen rövidebb lenne időben, mint a hagyományos utazás."
Pedig egy jól engizett hajóval 2 óra alatt is oda lehet jutni a neutron sztrádán. -
warcat
veterán
válasz Apollyon #43453 üzenetére
Már válaszoltak előttem, de ezeknek a mérnököknek az a lényege, hogy Colonián is elérhető legyen a mérnökölés, hiszen sokan kiköltöztek oda ideiglenesen vagy tartósan.
Ezért ezek 'extra' mérnökök, majdnem teljes átfedésben a bubisok szolgáltatásaival, emlékeim szerint csak a life support g5 ami csak onnan elérhető, de van helyette g4, és azért egy kis extra elfér ösztönzésként.EA: It's in the crate!
-
Peppo
őstag
válasz Apollyon #43463 üzenetére
A Python jó választás, mert a legnagyobb olyan hajó, ami még le tud szállni közepes leszállóhelyen, vagyis bármelyik bázison. Azzal az interdiction sem probléma, simán ki lehet vele védeni.
Ha nagy hajó, akkor van több lehetőséged. T9 nagy cargo, de ezzel tényleg van esély, hogy kiszedjenek. Ha valami nagyon fürge hajóval jön az NPC, és nincs szerencséd, akkor megeshet. Engem pár hete szedett ki egy először egy NPC normál körülmények között, mikor T9-ben ültem. Más hajóval még sosem történt ilyen, két olyan esetet leszámítva, mikor nulla gázon voltam és még nem tudtam, hogy ez megadást jelent.
Szóval a T9 tényleg lomha, és kb. nulla védelme van. De pajzzsal azért meg lehet lógni vele, ha véletlenül ki is szednének. Addig bírja a pajzs, míg újra tudsz ugrani.T10 kb. ugyanaz, csak rengeteg fegyver is fér rá. Ezzel megteheted, hogy hagyod magad kiszedni, aztán felaprítod a rád támadó kalózt. Raktér ebben is van bőven, és ugyanolyan lomha ez is.
Anaconda kisebb raktér, de fordulékonyabb, ezzel már nem szednek ki. Gyorsabb is valamivel. Fér rá bőven fegyver is.
Ki lehet farmolni a Cuttert is, ami szerintem tökéletes alternatíva a T9-cel szemben. Raktere ugyanakkora, nem sokkal, de azért jobban fordul, a végsebessége húzott motorral nagyon jó, 500 körüli még telepakolva is. Fegyver fér rá bőven, harcra is használható, ha arra lenne szükség. Kell hozzá a Duke rang a birodalmiaknál, de az 1-2 nap alatt megvan a megfelelő helyen. Én nagyobb mennyiségű rakományt már csak a Cutterrel viszek, de pl. bányászatra is ezt használom.
Ott van még a Corvette, amihez föderációs rang kell, ami kicsit lassabban jön. Ez inkább harci hajó, kisebb raktérrel, de szükség esetén lehet vele szállítani is. A tűzereje brutális, elég jól fordul a méretéhez képest, a végsebessége viszont nem túl magas.
Vannak még egyéb a nagyobb hajók között, mint pl. Clipper vagy T7, és igazából azok sem rosszak, de ha már úgyis nagy leszállóhelyre megyek, akkor úgy vagyok vele, hogy viszem a legnagyobb hajót. Szóval szerintem Cutter.
-
Peppo
őstag
válasz Apollyon #43480 üzenetére
A Python nagyon jó választás. Ha csak egyetlen hajót választhatnék az összes közül, szinte biztosan ő lenne az. Felderítésre nem az igazi, de azon kívül mindenre jó. Harcolni, szállítani, bányászni.
Egy fullra húzott Corvette kb. egy birodalmi csillagrombolóhoz hasonlítható. Szóval talán túléli a harcot pár harmless NPC-vel.
Nem ismerem túlságosan a T7-et, csak egy keveset repültem vele. Külsőre amúgy tetszik. Lehet, egyszer komolyabban is megnézem.
-
Ice_Man22
senior tag
válasz Apollyon #43496 üzenetére
Eddig ez a legjobb hsz amit talaltam: "So just to get this straight! We now need a patch, to fix the patch to fix the patch that was supposed to fix the patch that was supposed to fix the patch that was supposed to fix the Beta tested Carrier update/addon or did i miss a patch to fix the patch in there".
-
Gabesz87
addikt
válasz Apollyon #43514 üzenetére
Értem, köszi. Hát jó sok időt elb..szok, mire ezeket megtapasztalom. Mostmár tényleg úgy vagyok vele, hogy kell vegyek egy 2. amolyan rohangálós, beszerzős hajót, amivel a mérnököknek szükséges holmikat szerzem be jó sok utazás, ugrás árán. Ilyen célre mit ajánlotok, mit vegyek, és mivel szereljem fel (FuelScoop már tuti, ahogy a hangar bay is SRV-vel)? Harc egyáltalán nem érdekel, biztos bele lehet jönni, de nem vonz. ID-ket már kivétel nélkül ki tudom védeni.
-
Raymond
félisten
válasz Apollyon #43948 üzenetére
En ugyan pesszimista vagyok ami azt illeti hogy a FDev kepes szallitani vagy nem, de azrt felve megyek az optimistabb oldalra. Arra alapozom az egeszet hogy az utobbi hetekben ugy nez ki megint foglalkozik valaki a jatekkal, tehat van Galnet, vanak Community goal-ok, van egy kis lore campaing-olas online stb. Egyertelmuen megint van valaki aki foglalkozik a jatekkal. Majd meglatjuk hogy mukodik a jatek/rendszer a mai hosszabb maintenance utan
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
duvi
nagyúr
válasz Apollyon #43948 üzenetére
Szerintem minden ED rajongó tűkön ülve várja az Odysseyt Az elmúlt 5 év tapasztalatai alapján azt tanácsolom, hogy ne toljátok túl az elvárásokat és akkor nem lesz gond. Nagyon más az angol tempó, mivel mindig beleszámolják a napi teadélutánt Egyébként koncepció szinten már régóta tervben vannak az általad említett funkciók, de ezekről még nincs semmi konkrétum.
-
ezoltan
tag
válasz Apollyon #43948 üzenetére
Azért maradjunk -stílszerűen- “földközelben” a várakozásokat illetően. 😀
Én már annak is örülnék,ha megmaradna a szimulátor-érzet/jelleg,és kisétálva egy planétára nem degradálódik majd gagyi lézerpuskás harmadrangú fps-sé a komoly alapprogram.
Részemről fantáziadús,de az alaptémába a hihetőség keretein belül maradó “on foot” missziókat várnék,véges mennyiségű oxigénnel,reális fizikával (gravitáció),hiteles audio-val,esetleg apró hangulatjavító feature-ökkel (párásodó plexivel mondjuk).
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
orientcx
őstag
válasz Apollyon #43948 üzenetére
Hááát, ha azt vesszük, hogy a DLC névadója már rögtön az elején pánikszerűen menekülőre fogja, az bizony egy Erivara-i sámán szerint nem jó jel...Azt hiszem nem kell bizonygatnom, hogy ős Elite fun vagyok, 84'-től kezdve néhány percet már eltöltöttem a játékkal, DE azt azért szolidan megjegyezném, hogy a Frontiernek sosem volt erőssége a tartalmak kreálása a meglévő lehetőségek mögé. Imádom az Elite-t, a hibái ellenére is, de abban nem vagyok túlságosan bizakodó, hogy Brabenék alapvető fejlődést fognak felmutatni a tartalomgyártás terén. Nagyon várom az Odyssey-t, biztos lesz benne sok újdonság, és szórakoztató elem, de kihagyott lehetőségekben még ennél is nagyobb kínálat lesz.
Röviden összefoglalva: A megjelenéskor a csodavárók koppannak, a realisták jól szórakoznak majd.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
ezoltan
tag
válasz Apollyon #43954 üzenetére
Szinte biztosra veszem hogy amint élesítik a dlc-t,indulni fog különböző fórumokon a mocskolódás,elégedetlenkedés.
Személy szerint én jól szórakozom majd vele ha nem lesz alapjaiban elrontva a koncepció.
Amennyiben nem tetszik,nem használom majd ezt a részét,ilyen rohadt egyszerű.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
ezoltan
tag
válasz Apollyon #43979 üzenetére
Mivel kizárólag a játék öröme és a hangulat miatt játszom,fel sem merült számomra az Open mód.
Exploration közben remek feeling lenne összefutni normális Cmdr-ekkel,akik komolyan veszik a játékot és nem dodzsemeznek az állomáson a hajókkal,vérengzenek ész nélkül és hasonlók.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
duvi
nagyúr
válasz Apollyon #43999 üzenetére
Háromféle űrruhát terveznek (Exploration, Combat és Scavenger Suit) és ezek alapján látszik, hogy nem csak FPS combat, hanem felfedezéssel és nyersanyaggyűjtéssel kapcsolatos tartalmak is érkeznek. Pl. új szakmaként(?) érkezik az exobiológus, aminek több szintje lesz, ugyanúgy mint a jelenlegi rank rendszernek.
[ Szerkesztve ]
-
miqlas
őstag
válasz Apollyon #44008 üzenetére
... az volt a harmadik pont, de inkább kitöröltem, nehogy azt higgyétek, hogy fikázom a játékot! Pont az ellenkezõje az igaz, a hibáival együtt is! Persze, ha csinálna az Amazon egy The Expanse MMO-t, ami van olyan részletes, mint a Star Citizen, lehet, hogy váltanék!
42
-
miqlas
őstag
válasz Apollyon #44016 üzenetére
... nem az ARX-el mint fizetõeszközzel van gondom, hanem az extra ingame „pénzekkel” - cserebere
Tényleg nem csak a festék kopna, de - ez amolyan sci[fi] amiben itt a fi a lényeg! Legyen így, olyan fejlett a technika, hogy ez nem okoz gondot a hajóknak. Mintha valahol azt olvastam volna, hogy a csillagrendszerek közötti utazáshoz teret hajlítanak. Arra meg már van elmélet: Miguel Alcubierre-tõl! De ha már itt tartunk, akkor az ugrás kinézetre a BSG-féle FLT-ugrásra hajazna, mint a Star Trek / SW csíkhúzósra!
42
-
Peppo
őstag
válasz Apollyon #44016 üzenetére
Az Elite 2-ben pont úgy közlekedtek a hajók, ahogy az Expanse-ben (ill. a valóságban is tennék). És a távolságok is valódiak voltak. Egy-egy rendszer széléről akár hetekig is tarthatott az út befelé a lakott bolygókig. Persze volt időgyorsítás a játékban, így ez nem okozott gondot, viszont multira ez alkalmatlan lenne. Ezért lett az újabb részben supercruise.
-
-
orientcx
őstag
válasz Apollyon #44169 üzenetére
Kicsit megkésve, de jobb későn, mint még annál is később...
"Milyen hajófestést?.)"
Már nem emlékszem pontosan, de ne gondolj valami pazar, egyéni, Banksy által tervezett káprázatos műalkotásra. Azt hiszem egy sima fekete festést kaptunk egyszer, abból az elgondolásból, hogy kiadtunk egy rakás pénzt a lifetime-ra, mondván hogy akkor az évente megjelenő fizetős DLC-k nekünk már ingyen lesznek. Aztán mint ismeretes, azon az egy árva db Horizons-on kívül nem jött semmi új. És Braben úr úgy gondolta, hogy ezt az apró mulasztást remekül lehetne kompenzálni egy ingyen hajófestéssel.
Nem akarok panaszkodni, mert még így is bőven kijátszottam az ED-ből a beleinvesztált pénzmennyiséget az utolsó penny-ig, elmaradt DLC-k ide vagy oda, de annyi azért csak kikívánkozik belőlem, hogy ezt intézhették volna picikét kevésbé pofátlanul, vagy inkább ne adták volna ezt sem. Na mindegy.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
orientcx
őstag
válasz Apollyon #44228 üzenetére
Az ilyesmivel nekem már teli a padlás
Bocsi, Fed szájhero vagyok, muszáj dicsekednem, mert különben belém szárad...
Peppo - "Ez valami balansz patch vagy megint elcsesztek valamit a Frontiernél?"
Nem tudom, majd egy pár nap alatt kiderül.
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Apollyon #45544 üzenetére
Alfában van korlátozott játéktér, véglegesben bárhol ki lehet szállni gyalogosan, és teljesen új felszíngenerálás van. Bejöttek a vékony atmoszférás bolygók, földszerűek még mindig nuku.
Genetikai minijáték teljesen rendben van, egy apró trükköt kell betartani, így 95+% a siker. Nagyobb baj az hogy össze-vissza kell rohangálni, mert nem elég egy minta egy adott fajhoz.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot