Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nubreed

    veterán

    válasz Cooper911 #27992 üzenetére

    Na de a prototípus autók meg egy játék virtuális világa között elég nagy a különbség, ez utóbbinál csak a fantázia szab határt az alkotásnak, míg az autóknál kőkeményen figyelembe kell venni a gyártási költségeket is, hogy a többiről már ne is beszéljünk.

    Igazából semeddig nem tartana a Frontiernek, hogy kijönnének egy olyan update-el, amiben a felturbózott, részletesebb 3D modelleket adják ki, olyanokat, amik megfelelnek jobban a concept artnak. Én szívesen látnám. Biztos vagyok benne, hogy ezek a 3D modellek is megvannak valahol, de valószínűleg azért amit te is mondasz, nem azt kapta meg a végleges játék egyelőre. De szerintem a "fapados" design nem tartható fenn a végletekig. Nem lehet örökké a 84 -es eredeti Elite-hez ragaszkodni szerintem, rendben van hogy az azon felnövő generáció közül sokan játszanak ma az ED -vel is, de ez nem azt jelenti, hogy azok se akarhatnának, újabb, izgalmasabb hajó modelleket pl. És vannak nagyon sokan, akik már nem is játszottak az eredeti 84 -es Elite -tel, de játszanak az ED-vel, rájuk is gondolni kéne.

    A végén még kedvem lesz valami saját concept artot összerakni, saját elképzelésű 3D modellekkel. :)

    [ Szerkesztve ]

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • Vesa

    veterán

    válasz Cooper911 #27992 üzenetére

    Autóknál azért butul a széria, mert a concept autón meglévő bizonyos dolgokat,nem lehet rentábilisan átültetni sorozatgyártásba. Egy játékban erről nincs szó. Itt csak a teljesítmény lehetne korlátozó tényező, és szerintem egyébként részben erről van szó, de nem a PC miatt, hanem a konzolport miatt. A konzolok képességei töredéke a PC-nek, tehát ott el tudom képzelni, hogy minden poligonra oda kell figyelni, ha azt akarják, hogy simán fusson a játék.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák