Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Nosam #67 üzenetére

    A bolygóra való leszállással hogy ne lenne kihívás. Nem azt probléma megoldani, hogy hogy menjen az átmenet a bolygóból az űrbe. Leginkább két nagy (és sok kisebb) probléma van, a részletesség és a lépték. Nézzétek meg a No Man's Sky-t. Egyrészt gyorsan kiér az űrbe a videók többségén, másrészt a szomszédos bolygókon is látni hogy azért nem hatalmasak. Még a föld is 12,7 kilométer átmérőjű gömb, a Jupiter 140 ezer kilométer. SC-ben jelenleg nem bukik le annyira a lépték, mivel nem tudsz túl közel kerülni egy bolygóhoz, de amint teljesen le tudnál szállni, már fel fog tűnni hogy mekkora is az a gömb, márpedig a tejútrendszerben őrült nagy dolgok vannak. Ekkora léptékben pedig megcsinálni a tartalmat értelmesre, sosem mondható hogy ne lenne kihívás.

    A másik pedig a részletek, ezeknek a leszállási ponthoz közeledve folyamatosan kell előjönniük. Az előző Around the Verse-ben pont beszéltek a témáról. Közeledve egy városhoz, ahogy egyre több látszik belőle, egyre több részlet kerül elő, amivel egyrészt nagyon gyorsan elszállhat az erőforrás, másrészt ahogy a különböző LOD szintek között vált a rendszer, el kell kerülni azt hogy hirtelen "poppoljanak" az elemek. Tehát távolról mondjuk egy textúra a város, ahogy pedig közeledsz, seamless kellene az átmenetnek lennie, nem pedig olyannak hogy x távolságról elkezdenek poppolni kis téglalapok, amik később épületekké nőnek. Ez az SC részletességi szintjével már erősen kihívás. Felhőkkel mondjuk a poppolást el lehet egy ideig fedni, de holdak esetén, ahol nincs atmoszféra, más megoldás kell.

    Utána pedig beszéltek a léptékről ők is, és hogy minden mekkora nagy az életben, és double precisionnal talán esetleg meg tudják majd csinálni az ilyen 1:100-as léptéket ami a bolygókat jelenti.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák