Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz GalaHU #4276 üzenetére

    Azert nincs tele az utca varosi kisautokkal, mert az atlag csaladnak egyetlen autora van penze, tehat olyat fog venni, amivel bevasarolni is el tud menni, meg Europa masik vegebe is, gyerekestol/haverostol, barmikor, ha ugy van. Nyugatabbra nagyon mennek a varosi kisautok.
    Amugy az aron felul pontosan ez gatolja jelenleg az elektromos autok terjedeset is (itt es nyugatabbra is), hogy hosszu utra meg csak tenyleg a legdragabbakkal jo otlet elindulni, es meg azzal se minddel.

    Szoval de, az autoknal a vasarlok nagyon nagy reszet nagyonis a racionalitas mozgatja. Maximum masnak mas a racionalis dontes. Az meg, hogy tobbet fogyaszt, esetunkben azt jelenti, hogy 16-19kwh, nem azt, hogy 30-50, nem is tudom, honnan vetted ezeket a szamokat, budos eletben nem tudnal eladni egy olyan elektromos (szemely)autot, ami ennyit fogyaszt.
    Fentebb direkt az ix3-at hoztam peldanak, mert az egy jelenlegi eros kozepkategoria meretben es meretosztalyon belul fogyasztasban is. Ez nem felfele fog menni, hanem lefele. Szerintem inkabb a 16kwh-s orszaguti fogyasztas lesz az atlag, mint az altalad josolt 30-50. De nagyon maximum a 19. Varosi forgalom mellett meg inkabb a 13-14. Mar most is elerhetoek ezek a szamok, es most se kicsik a kocsik, es a legelso szeleskorubb generacional jarunk elektromos autoknal. Miert hiszed azt, hogy a fejlesztesekkel a hatekonysag a kesobbiekben romlani fog?

    Nekem nagyon ugy tunik, hogy mar Te is tudod, hogy ebbe beleszaladtal, baromsagot mondasz, csak mar fajna elismerni, ugyhogy inkabb ilyen legbol kapott szamokkal dobalozol. A baj az, hogy nincs ertelme, mert egy 20mp-es guglizas eleg hozza, hogy kideruljon, hogy nincs semmi a szamok mogott, amiket idevizionalsz.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • WiZARD

    addikt

    válasz GalaHU #4276 üzenetére

    A súly csökkentés szabályzói oldalról sincs támogatva.
    Kifejezetten előnyös a gyártóknak a jelenlegi szabályok mellett a minél nehezebb elektromosok értékesítése. :W

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

  • axioma

    veterán

    válasz GalaHU #4276 üzenetére

    Megoldja az arszinvonal. Hiaba akar nagyobbat, nem fog tudni nagyobbat venni (amcsiknal volt hasonlo a sokliteres motorokkal szerelt autok utan azert a racionalitas csak lentebb nyomta mikor duplazodott a literenkenti ar). Ha meg nincs kereslet a nagyobbra, akkor fognak gyartani kicsit is. A recesszio pont ebben az iranyban dolgozik...

Új hozzászólás Aktív témák