Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
-
titán
A padlószint alá alig fér valami. A két töltőkábel is alig fér be egyszerre. Kipakolva sem hatalmas. A Model 3 padlószint alatti rekesze legalább 2x nagyobb. Igen, magas dolgokat nem lehet beletenni, ahhoz nem jó a Sedan forma. Viszont nagy az alapterülete, csomagokat nagyon jól nyeli. Niroba raktunk első csomagtartót, nem is értem, miért hagyták ki a ziccert. Őszintén szólva nagyon várjuk az Y-t. Az hatalmas csomagtér mindkettőhöz képest.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Teslával volt BMS ("hajtóakku vezérlő") hibám múlt héten. Hétfőn délután letiltotta a töltést BMS_A035 hibakóddal. Az autó az alkalmazással automatikusan előjegyeztette magát a bécsi szervizbe, és megrendelte a szükséges alkatrészt. Szerdán tréler vitte ki az autót, csütörtök reggeltől hétfő délutánig javították, kedden visszakaptam itthon.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
-
titán
válasz wassermann #1099 üzenetére
27kWh-nak a 7,2kW töltés is még csak 0,27C volna, az akku élettartamát nem befolyásolná. 0,5C-ig minden aksi (szinte) korlátlan ideig használható.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz stickermajom #1132 üzenetére
Tehát ha arról van szó, hogy a swift olajcseréjének megtakarítását a biztosító kapja, nem te, mint villanyautó felhasználó, az jó?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz stickermajom #1148 üzenetére
170-ért nagyon sokallom a cascót egy olcsó, városi futrinkáért. A Teslára ennek a dupláját fizetem csak.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wassermann #1173 üzenetére
Amilyen faktorokat nem szoktak figyelembe venni:
- A teherautók hajtáslánca most is több tonna, szükség is van a vontatón a tömegre, hogy tudjon vontatni. Az aksikkal annyival jobb a helyzet, hogy stratégiailag jobban el lehet helyezni a tömeget az autóban stabilabb, biztonságosabb közlekedést eredményezve.
- A kötelező pihenőidőben pedig időveszteség nélkül tölthető a kamion.
- Valójában az akkufeszültség helyes megválasztásával (csak szándék kérdése) fél-egy óra alatt simán feltölthető egy kamion akkumulátora. (1-2C nem nagy ügy)
- Ehhez képest 700baron tankolni őrült veszélyes.
- Ha pedig eljönnek a vezető nélküli kamionok, azok hidrogént nem lesznek képesek automatikusan tankolni, míg a villamos energia automatikus vételezése nagyon egyszerű feladat, évszázados, kipróbált, jól működő megoldásokkal.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wassermann #1179 üzenetére
Dehogy. A töltő infrastruktúra költsége. Borzasztó, irgalmatlanul drága egy töltőállomás felépíteni. Egy folyékony "benzinkút" sokszorosa.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wassermann #1182 üzenetére
137 db egy 130milliós országban. Millió lakosonként egy.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wassermann #1195 üzenetére
A villamosmérnöki diploma a témában pont nullát ér. Az év autója, elsősorban épp az idióta zsűritagok miatt, egy nagy vicc.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
-
titán
válasz Bandit21 #1311 üzenetére
Biztonságosnak biztonságos, a megingás csak érzet. Attól még nem megy a falnak. Csak kissé kevésbé szofisztikált suvosan billeg, pattog. Ma viszont nagyon jól szolgált. Egy nagy Börzsöny túrán voltunk sok-sok földúttal.
De azért asszony sincs kibékülve az autóval. Neki is az az egyik bánata, hogy nagyon pattog. (van még jópár emellett...) Ő kapta, 2,5 hónapos az autó, de akárhányszor vezeti vagy csak mellettem ül benne, mindig azt mondogatja, hogy jövőre ugye lecseréljük Y-ra. Eddig Chevrolet Voltja volt, meg szokta vezetni a Hármast, és hát mindkettő nagyon stabil, ez meg pattog, billeg rendesen.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Füleske #1319 üzenetére
A eNiroval az az egyik baj, hogy mikor beleül az ember, 6 gombot kell megynomnia minden egyes induláskor.
1. Power (kormány jobb oldalán)
2. VESS (broáf) ki (kormány bal oldalán)
5. Sávfigyelmeztetés ki (kormány bal oldalán)
3. Mód: Sport (irányváltó bal oldalán)
4. Auto Hold be (irányváltó jobb oldalán)
6. Cruise: be (kormányon)Mi a kénköves ménkűért kell nekem zongoristává válnom, miért nem lehet ezeket megjegyezni. Ráadásul mindegyik gomb máshol van, mintha valami business jet indítás lenne. Egy Cessna Citationt is egyszerűbb elindítani. Jó hogy nincs még egy kötelezően megnyomandó a visszapillantó tükör mögött, meg egy az ülés alatt is. A legnagyobb szívás, mikor ezek közül elfelejtem valamelyiket. Ha az auto hold marad ki, az konkrétan a legidegesítőbb, mert azt képzeli az ember, hogy megáll az a nyomorult, ehelyett meg elindul. Szóval ennyit a fantasztikus szoftverről. Jó nem bugos (ha a fordítási hibát nem számítjuk ide), nem omlik össze, de nem is okosabb egy csecsemőnél.
Mindez egy Teslánál pontosan 0, azaz nulla gombnyomást igényel. Beszáll, irányváltó, halad.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
1. Power (kormány jobb oldalán) >> egyértelműen minden autóban meg kell nyomni
Nem, Teslánál nem. Beszállsz, irányváltó, menetpedál, megy.2. VESS (broáf) ki (kormány bal oldalán) >> kötelező (újabban ki sem kapcsolható) elem
Teslánál (2021-es facelift modell) nincs. Nem kötelező, gyártói döntés, és marha idegesítő.3. Mód: Sport (irányváltó bal oldalán) >> ezt viszont megjegyzi, minden induláskor az utolsó
módban kell indulnia, a niro és kona is ilyen, nézd meg a beállításokban
Ilyenem van, van vele tapasztalat. Csak az ECO és Normál módokat jegyzi meg.6. Cruise: be (kormányon) >> ez minden autóban kikapcsol, ha megállsz, és 30km/h alatt nem bekapcsolható, így ezt nem értem
Chevy Voltnál (Opel Amperánál), és Teslánál is fixen bekapcsolható. Amivel kevered az az, hogy utána még egy gomb kell az aktiváláshoz is. Az elhagyhatatlan, hiszen ki tudná, hogy mikor szeretnéd használni, mikor nem, és ez nem aktiválható 30 alatt, kivéve Leaf és Tesla, ugyebár. Tudnám, hogy mi a frásznak ez a béna 30-as limit egy villanyautón. Belső égésűnél lefulladás miatt van, azt tudjuk.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bandit21 #1328 üzenetére
Tökre érdekelne hogy a kia rendszerű autók használói tényleg játszanak e a vissza töltés erejével vagy be lövik egyszer egy fajtára és úgy is marad.
Én és feleségem is fixen a maximumot használjuk, aztán amikor az kevés, akkor még húzzuk a kart is. Szívem szerint leszedném róla azt a kart, és legyen az az állapot, mintha mindig húznám. Van lábam, tudok játszani a gázpedálállással a motorfékkel. Tesztelgettem, hogy mi van, ha fixre kötöm húzott állapotban a kart, de sajnos akkor a csúcsteljesítmény is csökken, nem működik jól.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Jobb ha megszokod, pont úgy viselkedik mint minden e-autó
Az összes egypedálos e-autó (pl Leaf, Tesla, Honda-e) nem így viselkedik. Így csak a KIA-Hyundai csoport első korszakos villanyautói (meg még néhány) viselkednek. Az Ioniq 5 és az EV6 is kapott rendes egypedálos működést, végre. Szóval ezt megszokni nagyon nem érdemes.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Ritter007 #1373 üzenetére
Közút, autópálya? Tegnap mentem 260km-t 39-es Niroval (30% pálya), lényeg, hogy pályán is 120 (115 GPS) alatt kell maradni mindig. Ha gyorsan akarsz menni (140 GPS), akkor 64es Kona, és Niro tudja. Kicsit drágábban Model 3 (bármelyik), VW MEB autók (id3, id4. enyaq) közül a nagy akkus változatok.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Pluginek: két hajtáslánc, dupla meghibásodás, dupla szívás. Ha villanyt akarnék, nem vennék bele egy benzinmotort is nyűgnek. Két Amperát/Voltot ismertem személyesen. Egyiket én adtam el tavaly egy év használat után, arra idén nyáron az új tulaja ráköltött, egy millát, a másikat egy ismerős szerelőm használta, és az is megadta magát.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- Horgász topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs