-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz *Z/\ck* #7000 üzenetére
Inkább itt, hátha mást is érdekel.
A modokhoz mindig csatolnak egy infó vagy readme file-t, ahol pontosan le van írva a telepítés menete. Általánosságban úgy kell feltolni a modokat, hogy kitömöríted az állományokat, amiknél rendszerint lesz egy esp és egy esm file, valamint egyéb file-ok. Az esp-t, esm-et berakod a C:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data mappába, a többi file általában mappákba tömörödik ki, rendszerint Meshes, Textures, Sound, stb. néven. Ezeket szintén bemásolod a Data mappába, értelemszerűen a Meshes alatt levő file-okat a Data\Meshes mappába, a Textures alatti file-okat a Data\Textures mappába, stb. Ha ezzel megvagy, Mod Manager-ben beállítod az új modokkal a betöltési sorrendet, bepipálod az új mod(ok) esm és esp sorait. A modok, mod manager, egyéb kiegészítők, a betöltési sorrend megtalálható Katt777 pajtás oldalán a Letöltés menüpont alatt. A Katt777 által kreált betöltési sorrend ki lett kísérletezve, jól működik. Ha olyan modot teszel fel, ami ott nem szerepel, akkor neked kell megnézned, hogy van-e ütközés, jó-e a sorrend, stb.
KoTN, SI-t végignyomtad már? Ha valamelyest unod az alapjátékot, akkor nagy, átfogó mod-ra lesz szükséged, mint amilyen az OOO vagy az MMM. Én az utóbbit használom. Új fajok, új tárgyak, fegyverek, stb. meg az egész játék fílingje kicsit megváltozik, egész érdekes.
Nekem jelenleg ezek vannak fent:
- Better Cities (nagyon szép városok, megtöltve élettel, rendesen terheli a gépet)
- Illumination Within (éjszaka fények az ablakokban, templomokban)
- Natural Enchantment (növényzet, hangok, állatkák, időjárás, ég, stb. nagyon szép látvány)
- QTP3 (részletes textúrák)
- Black Market (feketepiac, jó cuccok)
- Bartholm (plusz városka arénával, kastéllyal, hajóval, külön kis szigettel)
- MMM (komplett mod új fajokkal, tárgyakkal fegyverekkel, pluginokkal)Ha felteszed pl. a Bartholm nevű modot, akkor megjelenik a város egy addig kvázi üres területen.
Így néz ki a Nibenay Basin az alapjátékban:
Így pedig Bartholm városával:
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
KilgoreTrout
senior tag
válasz *Z/\ck* #7000 üzenetére
Sok bosszúságtól kíméled meg magad, ha alapból .omod fájlokat töltesz le. Az újabb modok már ebben a formában vannak fent, de az Oblivion Mod Managerrel te is könnyen tudsz készíteni a letöltött sima tömörített fájlból. Így nem kell 600 backup a data könyvtárról, és egy klikkel tudod engedélyezni/letiltani a különböző módosításokat. Kísérletezéshez ideális.
Még egy nagyon hasznos mod (amit azt hiszem nem írtak eddig) a Tamriel Travellers, egyrészt nem lesznek annyira kihaltak a városok közötti utak, másrészt egy loot után sokkal könnyebben/gyorsabban el tudod adni a dolgokat, nem kell a városba teleportálni.
A másik meg a Unique Landscapes, mondjuk ezt lehet, hogy a tapasztaltabb játékosok tudják igazán értékelni. Nekem egy résznél volt gáz (mondjuk nem rajtam fel mindet), az Anvil Bay Expansionnél ha a kikötőből mentem északnak, akkor be tudtam menni a nagy sziklák alá. De ez marha jó dolgokat rak be a tájba, működő vízimalmok, búzamezők, mindenféle elhagyatott ház, sötét erdők, sokkal változatosabb lesz Tamriel és meglepő módon alig konfliktál valamivel. (Mikor utoljára játszottam kb 50 mod volt aktív, és csak a már említett anvil-es dolog volt gond)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Politika
- Gray Zone Warfare
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...