-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
Alapvetően sok hátránya nincs az intes buildnak, lévén a már megszerzett moonveil amúgy is a játék egyik legjobb meele fegyvere, szóval ugyanott vagy, mint egy full meele build + van egy rakat varázslatod is. Pure meelet nem éri meg csinálni ebben a játékban úgysem, mert előnye nincs a hybridekhez képest, viszont rengeteg hátránya van.
-
Yodamest
addikt
Az intes scorpion charmot mondod, i feel u bro, ott annyira pontos sorrendben kell bizonyos eseményeket, beszéltetéseket csinálni, hogy állítom részletes guide nélkül konkrétan lehetetlen. Ha máshol nem is, de ott mindig elő kell csapnom a guidet, mert megjegyezni sem tudom a lépéseket annyira nem intuitív.
-
Yodamest
addikt
válasz MikeWazowski #8734 üzenetére
Az ER nem a kihívásról szól, soha nem is célozták vele azt.
-
Yodamest
addikt
válasz MikeWazowski #8737 üzenetére
Hát igen ezt el kell fogadni, hogy nem arra a kihívás faktorra épít, mint a korábbi játékaik. Itt inkább a laza felfedezés, szintezés, spellek/fegyverek próbálgatása, folyamatos progress, amik a húzó erők, nem a kompetitívség.
Illetve ami engem zavar még benne esztétikai szinten, kicsit köze van a pályadesignhoz is, hogy ha néztek fej-fej mellett videókat az ER, DS3, Sekiro hármasról, jóformán az ER néz ki a leggyengébben. És itt most ne tévesszen meg senkit az ER nagy nyitott tere, ha szimplán belső tereket, a legacy dungeonokat, meg úgy általában véve a részletességet, kidolgozottságot nézitek, mind a DS3, mind a Sekiro szebbek. A Sekiro egyértelműen szebb, részletesebb, aprólékosabb a helyszínek kidolgozottsága, de még a DS3 belső terei is aprólékosabbak. A kastélyban száll fel a füst, van ez a koszos, sejtelmes megjelenítés, ami az ER inkább elnagyolt, effektektől mentes sok helyen, kevés a szálló füst, a szőnyegek a padlón. DS3-ban arra figyeltem fel, hogy sok helyen milyen szépen kidolgozott szőnyegek vannak a várakban a padlón, na ilyen az ER-ben nemigen van. Itt minden olyan elnagyolt és persze valamit valamiért, de a nyílt világ nem teljesen kárpótol ezért személy szerint.
-
Yodamest
addikt
Igen ez ilyen érdekes kettősség, mert technikai értelemben, nyilván az eltelt idő miatt is jobb az ER. Nagy tereket mozgat, maga a karakter is kidolgozottabb, még a páncélok, fegyverek, varázslatok (tehát amikre kimondottan figyeltek, hogy részletesek legyenek) is az új engine miatt egyszerűen jobban, stabilabban néznek ki. De ez a fajta aprólékosság hiányzik belőle a pályák terén, ami a korábbi játékokat jellemezte. Ez egyértelműen az openworld miatt van, egyszerűen nem jutott erőforrás arra, hogy ne ilyen elnagyolt legyen. Hovatovább hiszen a játék utolsó harmada is összecsapott lett kissé, látszik hogy kompromisszumokat kellett húzniuk, mert túlvállalták az egészet, túl grandiózusra akarták.
Most így belegondoltam, hogy PC-n egy Bloodborne remaster milyen jól tudna kinézni, ott is megvolt ez a fajta aprólékosság, csak a konzol iszonyat módon visszafogta a lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Igen, szerintem sincs, meg nem is volt gond a grafikával, anno max az optimalizáltság/pc portok voltak bénácskák, de ezt már a DS3/BB érával maguk mögött hagyták.
Vicces ez is, hogy eddig folyton ment a sav, hogy korához képest gyenge grafika és pont az ER az, ahol mindenki el van ájulva a grafikától. Én legalábbis még rossz szót és hasonló savazást mint korábban, nem hallottam az ER-re ilyen szempontból. A nagy világ valószínű eltereli a figyelmet ebben az esetben. -
Yodamest
addikt
válasz ThySoul #8750 üzenetére
Én szeretem a játékaikat, de sokszor bennem van hogy ha ezeket egy kevésbé kedvelt stúdió húzná meg a játékosok szétszednék őket.
Ez nem kedvelt-nem kedvelt függvénye, nincsenek csak úgy kiváltságos meg nem kiváltságos csapatok. Látod a Lies of P jól sikerült, dícsérik is, a Lords of the Fallen béna, suta lett, le is húzták. Itt szimplán arról van szó, hogy jó a játék vagy nem. Ezt a fajta súlyozott harcrendszert valahogy nemigen tudják reprodukálni mások, szóval az nem mondható el, hogy nem csinálnak nagyon jól, egyedülállóan jól bizonyos dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8753 üzenetére
Nekem erős PC-m van, ott vajsimán fut, viszont ha már technikai hibák, nálam annyi van, hogy nem tudom HDR-ben futtatni a játékot, mert szimplán fakó lesz a kép... de ez egy ismert bug PC-n, valamelyik patch óta van jelen, de eléggé rájuk vall, hogy soha nem fogják kijavítani...
-
Yodamest
addikt
Még a korábbi grafikai/technológiai oldalra visszakanyarodva: beszéltük ugye, hogy az ER is azért elég jól megállja a helyét ilyen téren. Alapvetően én sem vagyok egy grafika geek, a feladatát ha ellátja nekem már jó, de most belebotlottam Ricsi AC Origins bemutató videójába és hát ez a 2017-es játék döbbenet, hogyan néz ki.... Szintén openworld szóval még az sem mondható, hogy kisebb terekkel dolgoztak a készítők és 5 évvel korábban is jelent meg. Ennek fényében azért említésre méltó a különbség.
-
Yodamest
addikt
válasz Phoen|x #8767 üzenetére
Openworldben nekem azok jönnek be legjobban, amik nyitottak ugyan, de mégis könnyen bebarangolhatók, nem okozzák azt a “fú még erre nem voltam, akkor a holnapi napot rászánom, hogy a map ezen szegletét kipucoljam” érzést. Ilyen téren a Horizon vagy akár a Days Gone is, számomra pont elég nagy volt. De ha gonosz akarok lenni a Spyro Reignited pályáit is ideszúrhatnám, korához mérten, kicsiben, azok a pályák akkoriban pont ezt az open, de bejárható struktúrát alkalmazták.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #8845 üzenetére
A Lions Clawnak jó alternativája az említett Eruption és a neve most nem jut eszembe, de sacred ágon van egy, ami szintén egy ilyen nagy csapás egyhelyből és baromi sok hp-t tölt vissza. Ezek lényegében kb ugyanúgy sebeznek, a Lions távolabbra elér, az Eruption AOE és pl. egy Great Star mace-val a láva is folyamatosan stackeli a hp visszatöltős passzívot, tehát amíg az sebez, kapom vissza a hp-t, a 3. AoW pedig kb a fél hp csíkot visszatölti az a jó benne, facetankra jó. Én ezt a 3-at váltogatom most a végigjátszásban, szóval aktuális nálam a téma.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Asztalos klub
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Alkoholista nevelde
- Diabetes - Cukorbetegség
- Gumi és felni topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen