Új hozzászólás Aktív témák

  • totyak

    aktív tag

    Olyan problémám lenne, hogy rendeltem egy GBC videojátékot Angliából, de út közben (szerintem) némileg kilapult szegény csomag. A játék kartondobozának az egyik sarka csúnyán meggyűrődött. Csak én feltételezem, hogy út közben történt, a képeken pont nem látszik abból a szögből a doboz, így elvileg lehetett akár már postázás előtt is ilyen. A termék leírása viszont very good és great condition. Magamból kiindulva én az ilyesmit leírnám, ha eladnék valamit. Illetve a játék egy sima bubis borítékban jött, tehát nem volt nehéz kilapulnia. A termék nem volt olcsó, viszonylag ritka, nehezen beszerezhető darab, tudomásom szerint és ráadásul gyűjteményembe szerettem volna. Sajnos eléggé maximalista vagyok, közel hibátlan darabokat keresek.

    A történethez hozzátartozik, hogy amikor először érdeklődtem az eladónál, ő egy magasabb összegű postázást javasolt, amihez van tracking és csak kérdésemre keresett olcsóbbat, sima standard posta, nyomkövetés nélkül. Szerintem mondjuk a drágább postázással is borítékban küldte volna, illetve gondolom ezzel az olcsóbbal is küldhette volna jobban védve, valami dobozban.

    Kérdésem, hogy mit tehetek, van-e egyáltalán jogalapom reklamálni, vagy ez az így jártam kategóriába esik?

Új hozzászólás Aktív témák