Új hozzászólás Aktív témák

  • sutszi

    veterán

    Ezt a fülest rendeltem meg ami nemrég meg is érkezett és első kipróbálásra jó is volt. Aztán kb még kétszer használtam rövid ideig de a jobb oldali füles egyszer csak hirtelen elszállt...
    Írtam az eladónak, hogy problémám van. Nem jött reakció aztán nyitottam egy case-t. Erre nagyon hamar reagált és felajánlott egy 50%-os refund-ot. Ugyanakkor megkérdezte, hogy nekem mi lenne az elképzelésem...

    Bár, többször vásároltam már ebay-en eddig még minden rendben ment és ez az első problémás eset. Az én célom, hogy legyen egy jól működő fülesem... ezért megfordult a fejemben, hogy azt mondom neki, hogy inkább küldjön egy másikat. De félek, hogy esetleg megint egy hibás darabot kapok...és csak pörögtek a hetek.

    Az 50% refund-al meg semmire sem megyek, mert így nem tudok mit kezdeni a fülessel. Van értelme 100%-al próbálkozni?

    Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

Új hozzászólás Aktív témák