Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz outdoor #70564 üzenetére

    Az eBaytől? Ha megnézed a szerződési feltételeket, akkor ilyen esetre, hogy nem kapod meg a terméket, feléjük nincs lehetőség kártérítési igénnyel élni. Ehhez a szituációhoz közvetlen felelősségük nincs.
    Jelezted hogy van ez a problémád és ők semmit sem reagáltak?
    Igényelted a vásárlói védelem lehetőségeit és ők nem biztosították? Akkor lehetne számonkérni valamit.

    Ha nem kaptad, akkor függetlenül, hogy az eladó mit írogat, meg nem érkezett request teljes refundra és amikor megnyílik a lehetőség eBay beavatkozás kérése, case. Rövid időn belül visszakapod a pénzt.
    Lényeg az, hogy ne fuss ki az eBay védelmi időből. Ha meg itt már nincs rá lehetőség, akkor PayPal dispute.

    Azt pedig írtam néhányszor, ez nem befolyásol téged és az eBay vásárlói védelmét, a case esetén be kell ezt is írni, hogy ilyeneket kér.
    Nem hajlandó visszafizetni, amíg nem adjuk be az 5 csillagot!
    Ilyet leírni hülyeség, eBay szabálysértés

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák