Új hozzászólás Aktív témák

  • totyak

    aktív tag

    Hogy tudok kapcsolatba lépni az eladóval vásárlás után?

    21-én lejárt az utolsó határidő és meguntam a várakozást, szeretnék írni neki, hogy mi a helyzet. Megvásárolt elemnél oldalt rámegyek a Contact seller opcióra. Ekkor nem jelenik meg Other fülecske, csak előre generált dolgok. Kiválasztom az I didn’t receive my item opciót. Itt felugrik egy szöveg, amiben rá tudok klikkelni erre: You can request a refund or more information from the seller. Itt megjeelnik egy szöveg ablak, ahova a mondókámat írhatom, meg választhatok, hogy termék újraküldést szeretnék, vagy pénzvisszafizetést.

    Ez a rész tulajdonképpen már a case nyitása, vagy csak sima kapcsolatfelvétel az eladóval? Egyelőre nem szeretnék Case-t nyitni, az ráér pár nap múlva, ha nem reagál. Szeretnék adni neki egy esélyt, hogy magától, problémamentesen visszaadja a pénzem. És természetesen, ha később megérkezik a cucc, jelzem neki és fizetek újra. Ezt le is írnám neki.

    Köszönöm

Új hozzászólás Aktív témák