Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
veterán
"Good day! Thank you for your message. Your item has been shipped already. However, due to slow logistic, we are currently experiencing a delay in receiving the item.
In this case, we are willing to refund you first then when you already get the item just pay us back. Also, we need you to make positive feedback for us. Will that be fine for you?"
De édes...
[ Szerkesztve ]
-
adrian87
tag
No most ezt kaptam, csak pénz visszafizetést akar.
"Thank you for your email and very sorry for the inconvenience.We are very sorry to tell that we sell this items as a set. So we can not send them individually. Hope you can understand. How about we refund AUD3.50 to you?
Waiting for your reply."
Ezt gondoltam válasznak (nem vagyok jártas ilyen alkudozásokban)
Nekem lenne megfelelő kompenzálás AUD 4,7 (1000 huf). Remélni én, hogy nektek ez nem tűnik soknak."There would be suitable compensation for me AUD 4,7 (1000 huf). To hope i, that this does not seem a lot for you."
ui.: Cipésznél voltam vele és miután nyomott rá egy ingyenes ragasztót azt mondta, hogy tökéletes és csak esztétikai hibás... remélem így nem sokallhatja az elvárásomat. :S
Önkéntes adminok, piaci kofák és NAGYOBB KOCKÁK kíméljenek! - de tényleg
-
Thome
veterán
40. napnál tartok, s pozitív értékelés adása után fizetné vissza majd a termék árát. Hát persze.
Itt nem arra irányult hogyha megjön akkor ne fizessem vissza, visszaszoktam mert apró pénz, itt arra irányult hogy még jól át is verne, mivel pont a legutóbbi nem tudom mennyi értékelése az már kezd elég minuszos lenni, pont hasonló nem fizetős dolgokkal.
Úgy érzem case lesz ebből.
-
Degeczi
nagyúr
Sehol nem mondta (nem is tehetné, nem köthet ki ilyet), h először pozitívat kellene adnod a visszatérítéshez...
Tavaly ősz óta nem a 40. nap a lényeges, hanem az eladó által megadott várható szállítási határidő. Ha az már letelt, utána bármikor kérheted a visszafizetést. Ha ezt szó nélkül megteszi, jogos a pozitív, hiszen jó eséllyel nem miatta nem érkezett meg a cucc, és megtette amit ilyenkor lehet.
-
fényelőkész
csendes tag
Üdv.Nem igazán tudom jó helyen érdeklődöm de szeretném megkérdezni,hogy biztonságos-e ebay-ról telefont rendelni,és megvámolják-e??
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz fényelőkész #45309 üzenetére
Igen, ha nem EU - bol rendeled, tuti a vám, atvilagitjak a csomagokat.
havri
-
fényelőkész
csendes tag
Nem tudod véletlenül kb mennyi lehet a vám összege????
-
havri1
félisten
válasz fényelőkész #45311 üzenetére
Dehogynem.
3%. De ne ettől tarts, hanem a 27% áfától.Szerk. : akkor a 3% vám lehet már nincs, de áfa tuti, ha fennakad.
[ Szerkesztve ]
havri
-
parkr
őstag
-
havri1
félisten
válasz Degeczi #45307 üzenetére
Erre csak annyit reagálnék, hogy én úgy tartanám korrektnek, ha ilyen esetben csak az eladót értékelné az ember pozitívan, de a terméket semlegesen, hiszen nem érkezett meg, honnan tudná, hogy az valóban jó e.
És itt jön a kérdés :
Ha pozitívat adok, akkor az az eladó %-át befolyásolja, vagy azt csak a csillagok?
Sose jöttem rá.Köszi.
havri
-
fényelőkész
csendes tag
Mennyire biztonságos????Úgy értem megjön-e a csomag,az van benne amit rendeltem.Vett már valaki így telefont???
-
havri1
félisten
válasz fényelőkész #45315 üzenetére
Ez eladótól függ. Mint ahogy már írták is.
Ezeket általában nyomkövetéssel adják fel, és van az eBay / PayPal védelem, szóval mondható, hogy biztonságos. Természetesen van ellenpélda is.Lehetőleg olyan eladót válassz, aki 99% értékelés közelében van, és az adott termékből már sokat adott el. Megnézve a termék értékeléseit, stb
[ Szerkesztve ]
havri
-
Degeczi
nagyúr
válasz havri1 #45314 üzenetére
Ebayen a minősítés alapvetően mindig csak az eladónak, és nem a terméknek szól
(már csak azért sem lehet másként, mert rejhetőek a termékadatok, így gyakran nem tudod visszanézni, mire vonatkozott egy-egy értékelés)Nagyobb probléma, h a minősítés lehetséges szövege is nagyon rövid, és oda nem lehet kellően hosszú magyarázatot beírni
-
havri1
félisten
válasz Degeczi #45318 üzenetére
De a csillagozás az a csomagolás, termék állapota, meg ilyesmik nem? (sose adtam még mást, csak 5 csillagot)
Viszont az eladók mindig könyörögnek az 5 csillagért is, nehogy 4 vagy kevesebbet adjon az ember.. Tehát valaholbibiztos belejatszik a %-ba az is.Köszi amúgy az infót.
havri
-
peter889
őstag
Sziasztok!
Hogyan tudom megjeleníteni csak azokat a cuccokat, amiknél nem magas (pl. max. 1000 Ft) a postaköltség?
Talán elég lenne, ha csak a Kínából jövőket listázná ki. De nem tudom, hogyan kell a keresést beállítani?
Köszönöm előre is.(#44590) V/
Köszi a választ, azóta 2014. 06. 20-án megérkezett. 2 nap az király lehetett. -
Degeczi
nagyúr
válasz peter889 #45321 üzenetére
A bal oldali oszlopban van olyan keresési szűkítőfeltétel, h "free shipping", és akkor csak a postaköltség nélkülieket fogja listázni (kimondottan postaköltség-limitet nem tudsz megadni - de az miért lenne érdekes?)
Regionális Ebay-oldalon (pl. ebay.co.uk) van mód az abból az országból, vagy EU-ból kereskedőkre limitálni is, bár Kínából ez nem igazán segít, viszont ha ár szerint növekvő sorrendben kéred a listát, úgyis az elején lesznek -
kmisi99
addikt
Nem jött meg egy cuccom 1 hónap után, caset nyitottam az eladó írt, hogy sajnálja zárjam le az ügyet 25-30 nap múlva küldi a pénzt. Szerintetek bízzak benne?
-
kmisi99
addikt
Ezt írta
'Dear friend, Already resent you. Could you plz close the case for me? You will get it 25 -35 days later? Hope your kind cooperation. Best regards, Tina'Már 1,5 hónapja, hogy megrendeltem és semmi, akkor írjam neki, hogy vagy pénz vagy negatív?
-
peter889
őstag
válasz Degeczi #45322 üzenetére
Azért érdekes, mert szép számmal van, hogy a kínai eladó minimális postaköltséget kiír, és azokat is szeretném számításba venni. Azoknál a "free shipping" nem segít.
Én ár szerint csak csökkenő sorrendben tudom rendezni (növekvő opció nálam nincs -nem értem miért) és nem bírok a végére jutni, mert a csak oldalanként lehet lapozni. De az ár szerinti rendezésnél nem veszi figyelembe a postaköltséget, nem? Szóval itt úgysem segítene.
Vagy van még az ár+postaköltéség rendezés (annál növekvő is van), de az sem megfelelő itt.
Kifejezetten postaköltség rendezés kellene, ami ha jól gondolom, nincs.
Nincs megoldás? Csak a kínai eladókat sem lehet kilistázni?
ebay.com-on nézelődöm.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Szerintetek lehet abból bajom hogy egy ismeretlen amerikai címre rendelek valamit
Tegnap éjszaka(szombatról vasárnapra) licitáltam három nagyon olcsó dologra, meg is nyertem mindet , egy eladótól , csak utána vettem észre hogy nem szállít hozzánk viszont USA-be ingyenesen
Írtam, neki hogy tegye ingyenesé a küldést vagy törölje eddig semmi válaszMost az jutott az eszembe hogy mivel a három dologért összesen 0.4$ kellene fizetnem , valami amerikai címet beírok és kifizetem , és vagy elküldi neki vagy nem
Ide gondoltam
710 Pherson St Sitka, AK 99835
Lehet gondom belőle?
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz radi8tor #45331 üzenetére
ebay-nek nem írok 0,4$-ért kifizetem és ennyi akkor
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Degeczi
nagyúr
válasz peter889 #45329 üzenetére
Már hogyne venné figyelembe!?
Hiszen a postaköltséget is fizetned kell, ezért természetes, h azzal együtt értett ár érdekel elsősorban.Rögtön a lista fölött van a "Sort" lenyitható menüje, ott értelemszerűen a "Price+shipping: lowest first" a teljes ár szerint növekvő sorrend.
-
fardem
aktív tag
válasz kmisi99 #45328 üzenetére
zárni nem szabad a case-t. és ki kérte meg hogy küldjön újra másikat? erről volt szó?
ha elindítottad a case-t, akkor 8 nap után escalation to claim (követelést) kell kérned amiben kéred vissza a pénzt. ilyenkor már nem lehet irkálni az eladónak. írd le hogy nem kaptad meg, sajnos neked időre kellettt volna stb.
-
qantum
senior tag
Sziasztok! Paypallel van gondom, új bank kártyát kaptam, amivel már vásároltam is az ebayen. Aztán kaptam emailt, a security code (a 400 Ft ) miatt, na valószínűleg a régi kártyához rendelődött az új kódja, persze 3 rossz próbálkozás után letiltották a kártyát. Most egy kártyám sincs, mert a régi már nem aktív, az új letiltva. Tudom figyelmetlen voltam.
Azt írták töltsek fel személyes iratot, na az útlevél másolatát feltöltöttem, és még kérnek angolra fordított, pénz mozgásról szóló igazolást. Na ez nem tudom mi lenne ?
Azt írták pár napon belül felkeresnek , de eddig nem történt meg, írtam nekik , hogy kérem a kártyatiltás feloldását, arra kaptam egy általános gépi üzenetet. Most pedig egy újabb üzenetet, hogy adjam meg ismét a security code-ot. De még mindig nem tudom a kártyát regisztrálni. Mit kellene csinálni?" Te nyomod a bulit, én meg rajtad vagyok . "
-
Szabikaa20
őstag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni ebay eladásban illetve hogyan kell feltölteni az eladott cuccot....Vásároltam már ebayröl sokszor de még el nem adtam!Paypal-em is van!köszönöm!Ender 5 Pro, iPhone 13, iPad 2021,Dahua Imou Ranger 2 4MP
-
htc07
addikt
válasz Szabikaa20 #45336 üzenetére
-
felora:)
tag
sziasztok! ha bideltem egy termékre, azt visszatudom mondani? ha igen hogyan? van még 4 nap az aukcióból...
-
somnia
őstag
válasz felora:) #45338 üzenetére
""Önnek lehetősége van arra, hogy visszavonja ajánlatát, amennyiben a termék aukciójának lejárati idejéből több, mint 12 óra van hátra. Amennyiben a határidő lejárt és Ön nyeri meg a terméket, akkor föl kell vennie a kapcsolatot az eladóval és tőle kell kérnie a ranzakció törlését.
A problémával kapcsolatban a következő hivatkozásra kattintva kaphat bővebb felvilágosítást:
http://pages.ebay.com/help/buy/bid-retract.html
Amennyibenegy licit törlése után licitálni szeretne a termékre, újból kell kezdje a licitálást.
Kérem, másolja ezt a hivatkozást egy új böngészőablakba, majd jelentkezzen be jelszavával és felhasználónevével, a licit törlésének kérvényezése érdekében.
https://signin.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?SignIn&UsingSSL=1&pUserId=&co_partnerId=2&siteid=0&ru=http%3A%2F%2Foffer.ebay.com%2Fws%2FeBayISAPI.dll%3FRetractBidShow%26guest%3D1&pageType=563
Amennyiben még módjában áll visszavonni ajánlatát, a megjelenő űrlapot töltse ki értelemszerűen, adja meg a termék számát és az okot, hogy mi miatt szeretné törölni a licitjét (Entered Wrong amount –rossz összeget ütöttem be). Ezek után kérem, kattintson a „Retract Bid” (licit visszavonása) hivatkozásra.
Miután visszavonta a téves licitit értékét,amennyiben megszeretne vásárolni a terméket, újra kell licitáljon, mivel a termékkel kapcsolatos összes ajánlata törölve lesz." -
raziel01
veterán
Ez vajon trackingos csomag?
Agyam eldobom, hogy kaptam egy ilyen ÜRES fekete zacsit. Valaki faszán kilopta belőle a cuccot de szépen visszacsomagolta.
Súly rajta van? Mert jelenleg még azt se tudom, hogy a 4 várt csomag közül melyik lehet ez. (nem tudom kinél reklamáljak)
Illetve a 6.17 vagy a 2014.06.21.20 a feladási dátum? (mi az a 20 a végén?) -
adrian87
tag
A pofámat szégyellném a helyében, 0,2 AUD-t sajnál azaz 38 ft-ot.
"We have arranged refund AUD 4.50 to you.Please check your paypal account in 48 hours. Will you still leave us a positive feedback after you receive the refund? It really means a lot to us. Hope for your kind understanding and help. We will be very appreciated if you can pay attention to our shop again."
Ezt küldeném:
Én ragaszkodok a 4,7 AUD-hoz.
Csak így akarok pozitív visszacsatolást.
Ez igazán sokat jelent nekem."I insist the AUD 4,7 brings for.
I want positive feedback so only.
This means really much to me."Önkéntes adminok, piaci kofák és NAGYOBB KOCKÁK kíméljenek! - de tényleg
-
raziel01
veterán
válasz adrian87 #45347 üzenetére
Nem értem ide miért a google translates-es magyar fordítást másolod be? Behányunk tőle.
Egyébként meg nem tudom mit problémázol ezen. Egyeseknek olyan sok ideje lehet. Én rég elfogadtam volna aztán kalap kabát.
Amúgy meg ha megkaptad a 4,5-ös refundot akkor nem tudsz mit tenni.
[ Szerkesztve ]
-
evrynet0
csendes tag
Rendeltem cuccot USPS-el. Tracking alapjan mar itt van.
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction!input.action?tRef=qt&tLc=1&tLabels=LZ436521525US
Van esely hogy hnapra kihozzak?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- MSI GTX 1660 GAMING X 6gb újszerű
- Panasonic CF-20 ütésálló, ipari notebook & tablet számlával, garanciával
- Arctic P12, P14, Slim, Max, PWM, PST
- Lenovo ThinkPad E495 Ryzen 5 pro 3500U, 8GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X395 Ryzen 5 pro 3500U, 16GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest