Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
kriszpontaz
veterán
A RAGE-nél sajna muszáj belenyúlni a cfg-be (csak a konzol engedélyezését kell kerülni mert az Achievement-ek tiltva lesznek azonnal Steam esetében).
ITT egy kattintással csinálhatsz CFG fájlt és sokat használ a RAGE esetében. Lehet már ismered, de tapasztalataim szerint enélkül tényleg sok a lassú és ronda textúra.
Létezik ez a Wolfenstein - New Orderhez is.
A bemutató videóról készült leírások alapján pár dolgot a Brutal Doom-ból átemeltek (kivégzés, stb.) remélem jó lesz. A BETA kulcs már élesítve, én is várom már nagyon!
A Wolfenstein - New Order is jobb volt grafikailag (és az csak IDTech 5.5 vagy minek nevezzem), remélem az új IDTech 6 ütni fog.[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
Tudja bethesda is, meg id is, hogy a pár órás single-vel semmivel sem lesz több ez a DOOM, más játékoknál.
Ki tudja, milyen elemekkel fűszerezik meg a single-t, hogy kitolják a játékidőt. Mindenesetre már egy personal teleporter is ku**asokat tudna adni a single-hez (legalábbis nekem)
De már eleve ott van a double-jump (barangoláshoz, ismeretlen helyek felfedezésére).Bár a Hell pálya nem tűnt túl "bonyolultnak", de a heatwave az többszintes lesz. Simán bebarangolható.
De ez függ attól, hogy valaki végigfut a pályán, vagy esetleg időzget és nézeget/keresget.
Én ráteszem a "kalapomat", hogy nem csőFPS-t fogunk kapni, mégha a DOOM-ot sokan annak titulálják (akkor CoD és társai mik?)
személy szerint annak is örülnék, ha nehézségi fokozatok esetén változna a megszerezhető medkit és egyéb nyalánkságok száma. Az továbbra sem tetszik, hogy kipotyog az enemy-ből. HARD fokozaton nem kérek ebből. Na majd fel is vetem a hivatalos fórumon (meg gondolom más is, mert külföldi oldalakon sem rajonganak ezért a kipotyogó dolgoktól)
[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
válasz Vistaboy #211 üzenetére
id Tech 5 van alatta, ha csak azt hozzák amit a Wolfensteinben kihoztak a motorból már az is bőven elegendő volna.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Vistaboy
veterán
válasz Vistaboy #222 üzenetére
Kifutottam a szerkesztési időből, ezért utólag szeretnék elnézést kérni a konzolosoktól. Nem úgy akartam írni, hogy lebutítják a grafikát, inkább úgy fogalmaznék, hogy olyan technológiát alkalmaznak, ami kevesebb erőforrást igényel, emiatt konzolokon is el fog futni FullHD-ben 60 FPS mellett.
Persze abban reménykedek, hogy PC-n gondolnak azokra is, akik élesebb textúrákat szeretnének, de ha ehhez megint kevés lesz a 4 GB VRAM, mint a Tomb Raider esetén, akkor nem sokan fogunk profitálni belőle.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
[Prolixus]
addikt
válasz Vistaboy #223 üzenetére
"inkább úgy fogalmaznék, hogy olyan technológiát alkalmaznak, ami kevesebb erőforrást igényel, emiatt konzolokon is el fog futni FullHD-ben 60 FPS mellett."
Hiába fogalmazod meg cizelláltabban, a jelentése még ugyanaz: Butítás.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
tiv83us
veterán
válasz Vistaboy #254 üzenetére
Persze, en is ugy gondolom, hogy a SP-n legyen a hangsuly, de az 50 dolcsimert szeretnek parszaz orat kapni, nem csak max 13-at (oke, legyen 30, ha vegigtolom haromszor), de en nagyon varom a Multit is, en csipazom a FPS multikat, beleszerettem kozben a SW: BF-be, Titanfallba, es a Doom is jol nez ki, ugyhogy remelem oda fog baszni a multi is es abban is biztos vagyok, hogy nem megy semmi az SP rovasara.
Mindegy, nekem a UPS hozza a megjelenes delelottjen, ugyhogy megprobalom objektivan osszefoglalni a ~13 ora utan, meg egy kis multi utan, hogy mit gondolok.
Amit eddig a trailerekben lattam, azokat csipaztam, no 60fps-el meg nem jatszottam konzolon.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
R3laX
addikt
válasz Vistaboy #283 üzenetére
Sztem többet kihoznak a multiból is. Aki szerette anno a quake3-at, sztem sok ideig jó kis szórakozást ígér a multi is . Mennyit Clan Arena-ztam te jó ég . Na meg ígérnek további módokat idővel... Volt lehetőségem kipróbálni az alfát és tetszik a fizika, jó lesz ez. Kis strafe jump is benne van, bár itt nem nyomod oldalra is az irányt, csak előre, majd egy kicsit lódítasz az egéren .
-
laceszgamer
addikt
válasz Vistaboy #293 üzenetére
Azt hozzá kell tenni, hogy régen kicsit más volt az FPS-ek pályadesign-ja. Itt még nem tudni milyen lesz, de még a Doom 3 sem épp egy menj a csőben és kész FPS volt, pedig már az is sokat egyszerűsödött.
Remélem itt is hagynak egy kis szabadságot.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
laceszgamer
addikt
válasz Vistaboy #566 üzenetére
Hát ott a hangulatnak nagyon kell hoznia megszokott Doom feelinget, remélem nem az elsz, hogy semmi para, csak sima hentelés, Doom-hoz azért eléggé hozzátartozik némi para is.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Htibimor
senior tag
válasz Vistaboy #566 üzenetére
Van bátorságuk közel 1 éve semmilyen single gameplayt bemutatni. Bár lehet, hogy a megjelenés előtt pár nappal még valami konkrét gameplayt megmutatnak, de az eddigi Fight like hell típusú videók voltak a jellemzők. Mellesleg az alapján jó lehet! Tehát vagy ennyire húzzák az agyunkat és óriásit fog szólni a single rész (van rá esély)vagy valami über elcseszett dolog lesz!
Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
sto1911
veterán
válasz Vistaboy #644 üzenetére
Ha már egyszer leadtuk a végleges megrendelést - ez a baj, latatlanban fizettek; vagy legalabb Steamen megneznetek az elso ket orat es az alapjan dontenetek. Amig ennyi (es sokszor meg kevesebb) info utan is megy a rengeteg elorendeles, addig ugy vernek at benneteket, ahogy akarnak.
-
s912
aktív tag
válasz Vistaboy #708 üzenetére
Sajnos ez várható volt, 2016 van. Neked nagy valószínűséggel Romero és A. Carmack Blackroom játéka lesz az "etalon"
Felemás érzéseim vannak nekem is a single-vel kapcsolatban. Persze azért a nosztalgia-faktor erősen "ott van": berserk és társai, a szörnyek, titkos helyek.
De majd ha végigtoltam, akkor tudok/tudunk végleges véleményt alkotni. Ha világmegváltás nem is lesz, mint '93-ban, a snapmap kárpótol minket (abban pedig lesz CO-OP).
A fejlesztések jónak tűnnek, kérdés, szükséges-e. Valószínűleg jobban ki lehet vele 'tolni a gameplay-t". Mindenesetre személy szerint a "tárgyak magához vonzását" NEM fogom fejleszteni -
atidzsiforc
őstag
válasz Vistaboy #708 üzenetére
Jatszal nightmaren, ott nincsenek checkpointok es csak a turret modos chaingun melegszik tul... orulok hogy bekapcsolt monitorral nezed a videot ja am nemtom mikor jatszottal utoljara doom1-2-vel ultra violencen vagy afolott, de az altalad leirt feeling az ugy kb im too young to die nehezsegi fokozaton ervenyes... vagy power fantyasy, ha brutal doomrol van szo nehogy mar problema legyen, hogy neha ki kell kerulni egy hellkinghtot, kulonben agyonut.... meg abba belegondoltal, hogy esetleg azert valtogat ossze-vissza fegyvert, mert ez az elso normalis sp bemutato e3 ota es baromi unalmas lenne azt nezni hogy mindenen vegigrombol raketavetovel?
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
tiv83us
veterán
válasz Vistaboy #708 üzenetére
Az eredeti Doomban igen sokat kellett menekulni/hatralni, mert tele van szobakkal, hogy ott figyel a kulcs az allvanyon a szoba kozepen, aztan ahogy felveszed, kinyilik minden ajto es fal ami letezik es elarasztjak a demonok a szobat, ugyhogy huzni kell a verbe, nincs olyan, hogy neki esel mindennek boxerrel meg lancfuresszel, mert meg a legalapabb kopasz katona a puskaval is leszed 2-3 lovesbol...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Aron1988
tag
válasz Vistaboy #741 üzenetére
"A probléma az, hogy állandóan futkosni és ugrálni kell körbe-körbe, mint egy kerge vakegér. "
Fater, szerintem kevés játék van, amiben az oldalazás, a lövedékek kerülgetése olyan vitális volt, mint a DOOM 1,2. A maradék időben meg "run on" módban szaladtál kapcsolót kutatva.
"Elmondják a videóban, hogy a fegyverek váltogatása létfontosságú lesz a sikeres harc érdekében. Márpedig ez sohasem volt így a DOOM-ban."
Tegyük már szívünkre a kezünket... Kevés olyan játék volt, mint a DOOM2, ahol a kispisztolyon kívül minden fegyver használható volt, mindegyiknek szerepe volt, és a municiók adagolása a pályán is zseniálisan volt megoldva. Fater, pont a régi doomot hozod példának, hogy nem kellett váltogatni a fegyvereket? Ilyen kijelentések után csak nekem gyöngyözik a homlokom?
[ Szerkesztve ]
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
-
R3laX
addikt
válasz Vistaboy #756 üzenetére
Ezeket a fedezékeket nem értem . Erre ott a Gears Of War, ha erre vágysz . Régi doom-ban, klasszik FPS-ekben hol voltak fedezékek ? Unreal első részében is ömlöttek a skaarjok, hogy szétszabdaljanak. Igen, a bélre éhes démonok nem mernek majd a közelünkbe jönni, sőt, megbeszélik melyik oldalról merjenek megtámadni, mielőtt a koponyánknak ugranak .
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Vistaboy #765 üzenetére
Én már többször is megnézem és van, ami eddig csak frusztrált, de nem tudtam mi az, most viszont megérett bennem a gondolat, hogy...
Úgy jár fel-le a pályán a karakter, mintha sínen guruló kamera lenne. Egyelten rezzenés nincs jobbra-balra, nincs lépésszimuláció. Ez még 92-ben elment, de most...
A fegyverek mindegyike ugyan azt csinálja, kivéve a láncfűrészt... Nincs semmi ballisztikus hatás, nem rúg vissza a sörétes és nem is szór, a környezet nem sérült sehol...
A szörnyeknek nincsen tömege, viszont lábilag oda vannak ragaszva, még a rakéta sem löki fel a legkisebbet sem, max szétszakítja... Oké, a Doom 3-ban is elporladtak csak, de hogy itt a liternyi agyvelő után a pályán egy nyavajás vérfolt nincs... hát azért...
-
cyberkind
félisten
-
Pala
veterán
-
Ragnar_
addikt
válasz Vistaboy #956 üzenetére
Szerintem a multibéta többnyire negatív user reviewkat elfelejthetjük, jelenleg 1k review alapján very positive, 70 negatív review van csak, az meg ugye nyilvánvaló, hogy mindenkinek nem fog maradéktalanul tetszeni. Szerintem a multi módot is helyre lehet rakni, majd kiderül. (Nem mintha nagyon terveznék deathmatchelni doommal)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest