Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Játék címe: DOOM
    Várható megjelenés: Egyelőre nem ismert
    Fejlesztő: id Software
    Kiadó: Bethesda
    Platformok: PC, PS4, XBOX One
    Játékmotor: id Tech 6

    Sziasztok.

    Befutottak az első konkrét információk az id Software által készített DOOM című FPS játék újrafeldolgozásáról. A QuakeCon 2014 rendezvényen Marty Stratton, a DOOM producere mutatta be a programot a közönségnek, ahol azt is elárulta, hogy azért nem DOOM 4 lesz a készülő program címe, mert nem folytatásról, hanem az eredeti, klasszikus játék újragondolásáról van szó.

    A rendezvényen bemutatott demó alapján a játékmenet főleg a harcra koncentrál, amin a fejlesztők rengeteget dolgoztak, hogy hű maradjon az eredeti játékhoz, de egyben tovább is fejlessze az FPS élményt. A DOOM szintén a Marson játszódik, valamint ellenfelek tekintetében is visszaköszön a klasszikus játék érzése, amikor tucatnyi pokolfajzat támad ránk egyszerre. Az ocsmányságok eltérő mérettel és harcmodorral fognak rendelkezni, és sok ismerős alak felbukkan majd az eredeti játékból is.

    A játék producere, Marty Stratton azt is elárulta, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a közelharcra (Reméljük azért QTE nem lesz benne :( ), valamint látványos kivégzésekben gyönyörködhetünk majd, melyek brutalitása vetekszik az eredeti DOOM-ban látottakkal (Azaz bőven fröcsögni fog a paradicsomlé, valamint a különféle zsigerek. :K ). A bemutatóban eddig a láncfűrészt, vadászpuskát és a plazmafegyvert látták a jelenlévők, de várhatóan sokunk kedvence, a BFG sem marad ki az arzenálból.

    Az új DOOM játékban visszatérnek a régi, klasszikus FPS játékelemek is, gondolok itt olyasmikre, hogy egyszerre minden megszerzett fegyvert magunknál tarthatunk, nem csak két-három darabot kell cserélgetnünk. Életerőnk nem regenerálódik magától, kizárólag egészségügyi csomagokkal állíthatjuk helyre, melyeket a szörnyektől szerezhetünk be. A harcok során a fedezékkeresés és a lövések elől való kitérés is fontos lesz (Ugye, mindenki emlékszik, ahogy kitértünk az Impek tűzgolyói elől, közben meg mi is majdnem leborultunk a székről, mert el akartunk hajolni a lövedék útjából. :) ).

    A DOOM reboot egy vadonatúj grafikus motorra fog épülni, amit immár nem John Carmack alkotott meg. A QuakeCon 2014 rendezvény résztvevői által "id Tech 6"-nak nevezett engine különlegessége, hogy minden platformon követelmény lesz az 1080p felbontás melletti 60 FPS sebességű működés. A motort főleg PC-re és új-generációs konzolokra fejlesztették ki, így a játék célplatformjai is eképp módosultak.

    A DOOM előzetes videója

    Az id Software hivatalos oldala

    A Bethesda hivatalos oldala

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Nem valószínű, hogy idén hivatalosan bemutatják az új DOOM-ot.

    Pete Hines elmondása szerint a DOOM még nem áll készen a hivatalos bemutatásra, ezért idén már nagy valószínűséggel nem láthatjuk meg a QuakeCon 2014 rendezvényen zajlott bemutatót. Az ott vetített játékmenet felvételeket csak a jelenlévők csodálhatták meg, és hacsak ki nem kerül egy titokban rögzített anyag, úgy idén már nem láthatunk semmi újat a DOOM-ról. :(

    Azt is hozzátette, hogy egyébként is jövőre tervezték a játék bemutatását, ez mindössze egy kompromisszum volt, aminek értelmében az id Software visszanyerhette a rajongóinak bizalmát. A QuakeConra kilátogatók egyöntetűen el voltak ragadtatva, így a fejlesztők most már nyugodtan visszamehetnek dolgozni a játékon, annak tudatában, hogy jó irányba haladnak a játékkal.

    És hogy mi mikor nézhetjük majd meg a demót, amit ott mutattak? Nos, Pete Hines szerint a dolgok ugyan változhatnak, de a közeljövőben - idén - már biztosan nem tervezik a nagyközönség számára bemutatni a játékot. A rajongók a következőképpen reagáltak a bemutatóra:

    QuakeCon 2014 - DOOM prezentációról kijövő rajongók véleményei

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #4 üzenetére

    Én már annak is örülnék, ha végre nyilvánosságra hoznák azt a zárt ajtók mögött levetített játékmenet-előzetest, aminek láttán a DOOM-rajongók annyit áradoztak róla a tavalyi E3-on. Szerintem lassan ideje lenne mutatni róla valamit, mert azóta nagyon nagy a csend körülötte...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz kriszpontaz #6 üzenetére

    Elméletileg tavaly már működőképes volt egy bemutató erejéig a játék, úgyhogy van esély rá, hogy idén lássunk valódi, ingame mozgóképeket belőle. De akkor is aggasztó ez a nagy csend. Valami készül, az biztos, már csak az a kérdés, mekkorát fog szólni.

    Főleg az id Tech 6 Engine képességeire leszek kíváncsi, mert az elődje nagyon leszerepelt az alacsony felbontású textúrákkal (Gondolok itt a Rage-re). Nemrég lehúztam újra a játékot Steamen, mondom nosztalgiázok egyet, de olyan elmosott volt, hogy 20 perc után abbahagytam. A Wolfenstein esetén már egy fokkal jobb a helyzet, de ott is akadnak homályos részletek. Remélem, hogy az id Tech 6 mérföldekkel lepipálja az ötöst grafikailag, mert akkor nem lesz olyan nagy durranás az új DOOM sem.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Az E3-on végre valódi játékmenet felvételeket láthattunk:

    DOOM - E3 2015 Gameplay Trailer

    A videó alapján véres, brutális, valódi trancsírjáték lesz, amilyen a régi DOOM is volt. Eddig első napos vételnek tűnik, már le is adtam az előjegyzést rá.:)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #24 üzenetére

    Nem vagy egyedül, de egyelőre ezek az új infók szerintem itt annyira sokakat nem izgatnak, mintha kiadtak volna egy vadonatúj játékmenet videót, melyben fröcsög a vér és a testrészek... ;]

    Egyébként egyre jobban várom már a játékot, mivel nagyon úgy fest, hogy a Rise of the Tomb Raidert a készítők a játékosok lehúzására hegyezik ki (Season Pass, Mikrotranzakció, Fizetős Cheat), ezért valószínűleg inkább erre költök, minthogy fizessek olyasmikért.

    Már csak azt remélem, hogy nem szenved hosszabb halasztást, mert ha holnap megjelenne, már az is késő lenne... :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Ha nem multis lenne az alfa, még érdekelne is. Majd ha lesz esély kipróbálni az egyjátékos módot, akkor szóljanak. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz westlake #70 üzenetére

    Épp az imént írtam a másik topikban, hogy reményeim szerint lesz legalább egy 20 órás single benne, és a multi csak színezéknek kerül bele. De akkor lehet, hogy a Tomb Raider után a DOOM-ra sem kell majd költenem, ha valóban multira lesz kihegyezve... :(

    (#74) orichalcos: Reménykedjünk benne, de ha csak pár órás lesz a single, akkor nekem nem ér meg egy fillért sem.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #91 üzenetére

    Remek, várjuk szeretettel. :)

    A Tomb Raiderrel alaposan kicseszett a MS, remélhetőleg a Bethesda nincs a zsebükben és odafigyelnek a PC kiadásra. Ezen kívül már csak az új Mass Effect lesz idén, ami érdekel - hacsak át nem csúszik 2017-re -, remélhetőleg legalább két játékot sikerül normálisan megcsinálniuk.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz westlake #143 üzenetére

    Ez az, sajnos manapság minden gyűjtői kiadásnál alap a szobor, ami egyből meg is nyomja az árat 40K-ra, viszont addig, míg gyorsan elfogy, ez a trend nem is fog megváltozni. Pedig jó lenne egy Day One Edition fémtokkal együtt, plusz 1-2 ezrest meg is érne. De 40K egy szobor miatt túlzás, még ha amúgy jól is néz ki.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #171 üzenetére

    Attól függ, hogy jön ki az a 13 óra. Ők azt írják, náluk átlagosan annyi, ami azt jelenti, lehet több is. Nos, ha az összes mellékfeladatot megoldjuk, felfedezzük a pályákat - ugye, lesznek titkos helyek is -, és így elérhetjük legalább a 20 órát, akkor részemről rendben van a dolog. :K

    Viszont ha úgy lesz 13 óra, ha végigkutatjuk az összes létező helyszínt töviről-hegyire, akkor innentől kezdve ennyi pénzért tutira nem fog kelleni, esetleg később, ha féláron adják.

    MOD: A multi a kutyát sem fogja érdekelni, úgyhogy remélem, nem fogják előtérbe hozni. Bár erre rácáfol, hogy már az előrendelői DLC is csak multis cuccokból áll, amit szintén magasról le***, úgyhogy nem lesz kötelező első nap megvenni, nem maradok le semmiről. Ha esetleg mégis megvenném, akkor majd szóljon az, akit érdekel, szívesen odaadom a kódot, mert én egyetlen másodpercet sem fogok multizni, az tuti.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #187 üzenetére

    Nagyon jó, most már csak kellően hosszú legyen, ne multi-orientált, és akkor meg is fogom venni májusban. :)

    MOD: Persze nem a CE-t, egyrészt a sok gazdag kölök már elkapkodta pillanatok alatt, másrészt én 40K-t soha nem adok egy játékért, akármilyen jó is az. Ellenben egy 20K körüli "Day One Edition"-nek örültem volna, fémtokkal, pólóval, poszterrel és hasonló kis extrákkal, amiket eddig mindig kaptunk előrendeléskor.

    Manapság már sajnos csak kétféle kiadás készül: a túlárazott gyűjtői 40K-ért, valamint a szintén egyre többe kerülő, csontig lecsupaszított alapkiadás. Régen mindig kaptunk extrákat, ma már csak a sok haszontalan DLC-t adják mellé. Nem jó az irány...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #189 üzenetére

    Remélem, mert a Tomb Raiderhez sem kaptunk semmit. Eredetileg tervben volt egy poszter, de a Cenega visszamondta (Biztos csődbe mentek volna, ha ingyen adják), és csak egy semmire sem jó DLC-t adtak mellé. Remélhetőleg itt lesz valami csekélység, ha már majdnem 14K-ba fog kerülni a játék.

    10 órának én nagyon nem örülnék, vagyis esetleg úgy, hogy 10 óra alatt aki akar, átrohanhat rajta, de a mellékfeladatokkal és titkos helyekkel azért legyen meg minimum a duplája.

    (#190) westlake: Végül is igen, akinek csak a játék kell, megveheti külön, aki meg nem tudja hová tenni a pénzét, kiadhat még 25K-t a szobor miatt. Nem tudom, minek erőltetik bele ezeket a szobrokat mindenbe, csak nagyon megdrágítják a csomagot. De persze, amíg így is pillanatok alatt elfogy, addig nem lesz másként. Nyilván sokan vannak, akik nem azt nézik, mennyibe kerül, hanem azt, hogy nekik minden kell, még akkor is, ha a felét nem is használják soha.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz kriszpontaz #208 üzenetére

    Na, végre valami értelmes extra, ami miatt megéri előrendelni. :)

    (#207) orichalcos: Reméljük, hogy a jó optimalizáció miatt fog ilyen sebességgel futni konzolokon, nem pedig azért, mert le lesz butítva és a PC kiadást hozzá igazítják, nehogy szebb legyen.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz laceszgamer #219 üzenetére

    Félreértés ne essék, ha látványban hozza minimum azt a szintet, amit a tavalyi E3-on bemutattak, akkor nem lesz gond. Az pedig, hogy ezt miképp érik el, már teljesen hidegen hagy. Ha technológiailag eléggé le tudják butítani ahhoz a grafikát, hogy a konzolok is elvigyék FullHD felbontásban 60 FPS-el, viszont megmarad a videón látott látvány, akkor nem lesz probléma.

    Azt viszont remélem, hogy a végleges játékban picit élesebbek lesznek a textúrák, mert nekem kicsit homályosnak tűnik az egész, de elképzelhető, hogy csak a YouTube mossa el ennyire a felvételt, és PC-n élesebb lesz a látvány maximális grafika mellett (Valahogy így, itt már egy fokkal jobb).

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #222 üzenetére

    Kifutottam a szerkesztési időből, ezért utólag szeretnék elnézést kérni a konzolosoktól. :R Nem úgy akartam írni, hogy lebutítják a grafikát, inkább úgy fogalmaznék, hogy olyan technológiát alkalmaznak, ami kevesebb erőforrást igényel, emiatt konzolokon is el fog futni FullHD-ben 60 FPS mellett. :)

    Persze abban reménykedek, hogy PC-n gondolnak azokra is, akik élesebb textúrákat szeretnének, de ha ehhez megint kevés lesz a 4 GB VRAM, mint a Tomb Raider esetén, akkor nem sokan fogunk profitálni belőle. :(

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz kriszpontaz #242 üzenetére

    Sajnos nagyon oda vannak a multi miatt, az összes béta erről szól, plusz a videók többségében is ezt mutatják. Ne legyen igazam, de szerintem főként ezzel akarják majd fenntartani a játékosok érdeklődését, az egyszemélyes mód pedig csak azért lesz benne, hogy ráírhassák a DOOM feliratot a dobozra.

    Ezt alátámasztja az előrendelői DLC is, ami kizárólag multiban használható. Ha valakinek kelleni fog, majd figyelje sűrűn a topikot megjelenéskor, mert valószínűleg "aki kapja, marja" alapon be fogom írni ide. Nekem annyit sem ér, hogy beaktiváljam.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #245 üzenetére

    Sajnos az a baj, hogy manapság egyre gyakrabban fordul elő, miszerint nem szabad hinni a marketingnek. Félreértés ne essék, korábban már írták, hogy 13 óra lesz az egyjátékos rész, amit ráadásul még ki is lehet majd tolni a titkos helyek felkutatásával, szóval nem tűnik olyan kevésnek. Feltéve persze, ha valóban rendesen megcsinálják.

    Első végigjátszásra biztos nagyot fog ütni, ez általában minden új játéknál így van, de azért egy olyan cím esetén, mint a DOOM, ne a multi legyen már az, amitől világmegváltást várnak. A vásárlók 90%-a az egyjátékos mód miatt várja, és ha kiderül, hogy valójában mindössze 4-5 óra alatt ki lehet pörgetni, akkor az egész megy a kukába, mert önmagában a multi nem fogja megmenteni, legyen bármilyen jó is.

    Részemről biztos, hogy meg fogom venni májusban, tehát ne értsétek félre, nem azért írtam a fentieket, hogy kifogást keressek ellene. De azért abban reménykedek, hogy mindez nem lesz igaz, és valójában megkapjuk azt a 13 órányi játékidőt - átlagosan (!) -, amit mondtak a készítők. És valóban lesz legalább annyira addiktív, mint az első két része volt.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz wjbhbdux #275 üzenetére

    Egyjátékos mód legyen benne, minimum azzal a 13+ órányi játékidővel, amit ígértek. A többi nem érdekel. :U

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #290 üzenetére

    "En is ugy gondolom, de a Doom mindig is agyatlan hentelesrol szolt, ugyhogy nagy sztorit ne varjon senki. Mesz, losz, megkeresed a kulcsot, kinyitod az ajtot, losz megtobbet aztan level completed."

    Persze. Nincs is ezzel semmi baj. Viszont azt remélem, hogy azért nem lesz nagyon lebutítva. Nem lesznek minden szobában hologramos útjelzők, nehogy eltévedjen az egyszeri játékos, ha hirtelen kétfelé ágazik a folyosó. Pár példa:

    "Piros kulcs ---> Jobbra 100 méterre. Vigyázz a bal felső sarokban megbúvó szörnyre."

    "Sárga kulcs ---> Balra 100 méterre. Ha nem találod a kapcsolót, ami mozgassa a platformot, akkor gyere vissza 10 métert, fordulj jobbra, onnan lépj előre kettőt, majd a falon keress egy piros gombot. Azt kell megnyomni."

    "Kék kulcs" ---> Tovább egyenesen, de előbb szerezd meg a sárga és piros kulcsot, mert nélkülük nem tudod kinyitni az utolsó ajtót."

    ;]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Én már megrendeltem a CD Galaxisból. :) Abból, amit eddig mutattak az egyjátékos részből, nekem tetszik. Viszont azt remélem, hogy valóban akció-dús 13 óra lesz, mire végigjutok rajta - bár nem fogok rohanni, szóval egy 20 órában reménykedem.

    Igazán kár, hogy legalább az első pályát nem lehet kipróbálni az egyszemélyes hadjáratból a béta alatt, mert legalább lenne normális viszonyítási alap a többire is. Pont ezért találták ki anno. az ingyenes demókat, melyek alapján eldönthetted, megveszed-e, vagy sem a teljes verziót. Itt sem ártott volna hasonló, mert a multi - szerintem - sokkal kevesebbeket fog érdekelni, mint a single. Ráadásul, ahogy olvasom a véleményeket, nem lett valami nagy durranás.

    És emiatt esetleg sokan előre félnek az egyszemélyes rész minőségétől is, hiszen egy új id-s játék esetén az engine képességei és a grafika mindig is meghatározó megítélési tényezők voltak. Persze egy DOOM játéknál a daráláson és a hangulaton van a hangsúly, nem a grafikán, viszont ha nem hozza legalább a tavalyi E3-on bemutatott minőséget látványban, akkor sokan ki fognak ábrándulni belőle.

    A béta nem érdekel, mert egy fél percet sem fogok vele multizni, és nem is vagyok kíváncsi rá, hogy az miképpen néz ki és hogy működik. Engem kizárólag a single érdekel, és az alapján fogom majd eldönteni, veszek-e még a Bethesdától játékot a jövőben, vagy sem... kivéve az Elder Scrolls VI-ot, arra mindenképp vevő leszek, ha legalább olyan jó lesz, mint a Skyrim volt. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Viper26 #573 üzenetére

    Konkrétan úgy fogalmaztak, hogy átlagosan 13 óra. Legalábbis ők nagyjából ennyi idő alatt végeztek. Ez lehet több és kevesebb, játékstílustól függően. Én személy szerint szeretem felderíteni a pályákat, és ezt már elmondták korábban, hogy lesznek titkos helyek is bennük. Persze első végigjátszáskor csak azért nem fogok órákig ténferegni, mert valahol 99%-on áll a számláló 100% helyett, de ahová el tudok jutni, oda be fogok nézni.

    Én reménykedem olyan 20 órában, az már úgy-ahogy elfogadható lenne, ennél többet sajnos manapság csak szerepjátékoknál lehet várni, és még ott sem mindnél. Egy FPS esetén 20 óra már elfogadható, feltéve, hogy tényleg akcióval telik el az idő, nem ide-oda mászkálással.

    (#572) [Prolixus]: Kihagytad, hogy:

    - "Zöld legyen, oké?"
    - "Én nem ki-nyer-mázni jöttem ide, úgyhogy holnap este öttől hétig megoldod magad. Zöld?"
    - "Szuperzöld". :DDD

    Lehet, hogy a Bethesda is így gondolja. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Részemről egyáltalán nem izgat, miket írnak a játékosok a multiról, nem az fog érdekelni benne. Viszont most már igazán mutathatnának valamit az egyjátékos részből is. Egy hónap sincs hátra a megjelenésig, és még mindig csak egy tavalyi videó alapján lehet némi sejtésünk róla, nagyjából miért fizetünk. Ha már egyszer leadtuk a végleges megrendelést, legalább mutassanak belőle valamit.

    Nem azért, mert azok alapján, amit tavaly láttunk, nagyon is jónak tűnik. De azóta sok idő eltelt már, ne akkor derüljön ki, hogy köszönőviszonyban sem lesz a végleges játék az ott látottakkal, miután feltesszük és elindítjuk, mert akkor tuti kitör a háború. :)

    Most már tényleg kezd nyugtalanító lenni, hogy semmi újabb infó nincs róla, csak folyton a multi meg a multi, még akkor is, ha a játékosokat szemmel láthatóan erősen megosztja. Remélhetőleg a lényeg nem lesz ennyire felemás...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz sto1911 #645 üzenetére

    Igazad van, de nálam sajnos a Steames előrendelés nem játszik, csak dobozosan tudom megvenni, azt pedig nem lehet két órányi játék után visszamondani - legalábbis én így tudom. Egyébként meg pár hozzászólással fentebb írtam, hogy részemről nem rendelek elő sűrűn játékot. Ami viszont tetszik és nagyon várom, azt általában megveszem első napon, de ezzel szerintem nem vagyok egyedül.

    Ami meg az átverést illeti, ebbe sajnos nem csak az előrendelők, hanem szinte mindenki belefuthat. Viszont ha tényleg kamu volt a tavaly bemutatott videó, és majd a mostani előzetes - amit beígértek nemrég - teljesen másképpen fog kinézni, akkor még mindig van idő visszamondani. Mivel nem Steamen rendeltem elő, ergo még nem kellett érte fizetni, csak majd ha hozza a futár.

    Akkor kapnánk teljes képet a játékról, és úgy lenne teljesen fair velünk szemben, ha legalább az első pályát ki lehetne próbálni megjelenés előtt, ami alapján lenne némi fogalmunk, hogyan is néz ki és milyen maga a játék. Oké, Steamen ott a Refund, ott két órai játékidőn belül vissza lehet kérni a pénzt, de dobozosnál nem hiszem.

    Mindegyik kiadónak követnie kellene a Blizzard stratégiáját. Minden játékukat ingyen ki lehet próbálni a Battle.neten, igaz, erősen korlátozott formában, de az bőven elég ízelítőnek. Sajnos a többi kiadó manapság kizárólag videók és előzetes béták alapján ad lehetőséget rá. Ha engem érdekelne a multi, akkor tuti kipróbáltam volna a bétát, és ha nem tetszene, amit ott látok, már mondtam is volna vissza az előrendelést.

    És ezt ők is tudják. Azért volt multis béta, mert nagyon is tisztában vannak vele, hogy a játékosok 80-90%-a nem a multi miatt várja a DOOM-ot. Épp ezért nem az alapján fogják megítélni a játékot. Más kérdés, hogy ennek ellenére mégis mennyire megosztotta a játékosokat.

    Részemről várom nagyon, és kizárólag az egyszemélyes rész alapján fogom eldönteni, megérte-e bízni a Bethesdában, vagy ők is beálltak azok mögé, akik egy nagy nevet / címet / franchise-t felhasználva akarják lehúzni a rajongókat, de a címen kívül nem sok köze lesz az eredeti játékhoz. Ha igen, ezután egyel kevesebb sorozatot fogok annyira várni, hogy látatlanban előrendeljem az újabb epizódot belőle.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #685 üzenetére

    A hangulattal nem lesz baj, ezt már a tavalyi E3 bemutatóból is tudtuk. De sajnos megint csak egy olyan videó lesz, amelyben összevagdosnak pár-pár pillanatnyi jelenetet. Ez megint nesze semmi, fogd meg jól. Legalább pár percnyi - folyamatos - játékmenetet mutathatnának, mondjuk az első pár percet a bevezetővel, az már elég lenne szerintem mindenkinek.

    Persze ettől függetlenül én továbbra is várom, szerintem oda fog baszni a játék rendesen, csak aztán a végén tényleg nehogy 5-6 óra legyen az a beígért 13, mire végigjutok rajta. :)

    MOD: Bammeg. :( Viszont akkor lehet, hogy a végleges videóban többet mutatnak majd. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz atidzsiforc #705 üzenetére

    Hát, gyerekek. Ez már nem DOOM. Ez egy tipikus példája annak, miként próbálnak meg egy régi nagy címet felhasználva minél többeknek eladni egy újabb konzolos fost. Ellenőrzőpontos mentési rendszer (WTF? :((( ), kihívások, időre teljesítendő feladatok, gyűjtendő tárgyak, rúnák, stb... mi a f*****-nak kellenek ezek bele? :U A tavalyi E3 bemutatón nem láttunk ennyi bénázást. :F

    ...na de a legidegesítőbb: mi a ***censored***-ért kellett úgy megoldani, hogy állandóan cserélgetni kelljen a fegyvereket? :F Nehogy már egy gépágyúval csak 50 lövést lehessen egyszerre leadni túlmelegedés nélkül, akkor az már minden, csak nem gépágyú... :((( Mi a fene folyik itt, Bethesda? Azért meneküljek állandóan a szörnyek elől, mert egy puskából nem lehet leadni egyszerre pár lövésnél többet, hiába van tömve a zsebem munícióval? :F

    Na meg ez a folytonos rohangálás... tipikus példája egy multis aréna shooter játékmenetének. Ott rohangál így körbe-körbe mindenki, hogy minél több power-upot felszedjenek, és hogy nehezebben találják el őket a többiek. De egyszemélyes játék esetén miért szükséges erőltetni ezeket az ugrálásokat és parkour mozdulatokat??? Egy tucatnyi fegyvert cipelünk, tökig töltve munícióval, és mégsem irthatjuk a férgesét, mert állandóan ugrálni kell és cserélgetni a folyton túlmelegedő fegyvereket? :O

    Komolyan, ez most egy egyszemélyes FPS, vagy egy multis shooter, lövöldözős játéknak álcázva? Egek, ez már minden, csak nem DOOM. Köze nincs hozzá. Minden harc abból áll, hogy beérünk egy viszonylag szűk terepre, van pár másodpercünk összeszedni a power-upokat és muníciót, utána jönnek a monszták... és kezdődik rohangászás és ugrabugrálás, mert folyton menekülni kell a szörnyek elől, körbe-körbe, mint valami ringlispíl... :( :(( :(((

    Az egyetlen, ami valóban tetszik benne, az a grafika, és talán egyszer-kétszer előjön a DOOM-érzés, amikor trancsírozzuk benne a monsztákat... de ez sajnos csak tényleg alig van, a folyamatos ugrabugrálásnak semmi köze a DOOM hangulathoz. A DOOM arról szól, hogy telepumpálsz mindent ólommal, ami eléd kerül, majd amikor kifogy a lőszer, puszta kézzel esel a szörnyeknek. ;] :P Nem pedig a farkadat behúzva iszkolsz állandóan a lövések elől, és csak hébe-hóba puffantgatsz vissza párat. :(((

    Ennyi. Részemről előrendelés lemondva. Köszönöm, Bethesda, megspóroltál nekem újabb 15K kiadást. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz atidzsiforc #727 üzenetére

    Nem tudom, hogy az milyen DOOM volt, amivel te játszottál, de biztos, hogy nem az eredeti, mert köszönőviszonyban sincs a kettő egymással. Az pedig igenis zavar, hogy ellenőrzőpontok vannak benne, normális mentési lehetőség kellene, ennyi az egész.

    És nem értem, miért gondolod mindjárt azt, hogy IDDQD-vel játszottam végig a játékot, csak mert nem szeretek meghalni... Szó sincs róla. Igenis játszottam magasabb nehézségen is, sőt, most is végig tudom vinni bármelyik részt akármikor.

    "nehogy mar problema legyen, hogy neha ki kell kerulni egy hellkinghtot, kulonben agyonut..."

    Nem, nem az a probléma, hogy menekülni kell pár erősebb ellenfél elől, vagy picit taktikusabban megküzdeni vele. A probléma az, hogy állandóan futkosni és ugrálni kell körbe-körbe, mint egy kerge vakegér. Ez nem egy multis aréna shooter, hanem elméletileg egyszemélyes FPS. A kettő pedig nem ugyanaz.

    "meg abba belegondoltal, hogy esetleg azert valtogat ossze-vissza fegyvert, mert ez az elso normalis sp bemutato e3 ota es baromi unalmas lenne azt nezni hogy mindenen vegigrombol raketavetovel?"

    Hát, ha én bekapcsolt monitorral néztem szerinted, akkor te meg bekapcsolt hangfallal tetted ugyanezt. Elmondják a videóban, hogy a fegyverek váltogatása létfontosságú lesz a sikeres harc érdekében. Márpedig ez sohasem volt így a DOOM-ban. Igaz, magasabb nehézségen néha szűkös volt a gyógycsomag és a muníció, de azért az nem fordult elő, hogy valamelyik dögöt csak azért nem tudod lenyomni, mert a fejlesztők minél pörgősebb játékmenetet akartak, csak közben nem vették észre, hogy nem multis aréna shootert csinálnak, hanem egyszemélyes FPS-t.

    Figy, ha neked tetszik, lelked rajta, vedd meg. De azt hadd döntsem el már én, hogy nekem valami tetszik, vagy nem.

    (#739) tiv83us: Tudom, nem is az a baj, hogy néha menekülni kell, hanem ez a folyamatos rohangászás, ugrálás, pörgés, forgás, mintha csak egy profi Quake 3 Arena bajnokságot néznék. Nem is tudom, hogy fogalmazzak: én ki nem állhatom a multit, a multis FPS-eket különösen, mert abban továbbra sem látok értelmet, hogy egy kis pályán tucatnyian körbe-körbe rohangálva kergetik egymást, és abban versengenek, ki fordul fel többször.

    Lehet, hogy kicsit kiborult a bili, emiatt picit idegesebben fogalmaztam, de azt akartam a fentiekkel kihozni, hogy számomra ez a DOOM olyan lett, mintha multis aréna FPS-t kellene játszani, ellenfelek helyett szörnyekkel. Közben meg sehol az eredeti hangulat, hogy keress kijáratot, kulcsokat, közben öld a szörnyeket. Helyette semmi keresgélés nincs, mert lineárisak a pályák, világítanak az interakciós tárgyak, nehogy valaki valamit ne találjon meg, ráadásul mindenféle hülyeséggel van tele, mint rúnák, gyűjthető cuccok, meg ilyen baromság. Ezek nem kellenének bele.

    Helyette lehetne olyan, mint régen. Bemész, gyűjtesz fegyvert és muníciót, közben úgy juss el a kijáratig, hogy ne halj meg. Ennyi. Szó sem volt időre menő kihívásokról és egyéb szarságokról. Éld túl, és ennyi.

    Ui.: Részemről végeztem, nem akarok trollkodni vagy flamewart indítani. Akinek tetszik, vegye csak meg, én tuti nem fogom. Persze majd ha lehetőségem lesz kipróbálni valahol, meg fogom nézni, és ha valóban megtetszik, később megveszem. De az előrendelést lemondtam.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Aron1988 #746 üzenetére

    Először is, nem vagyok a faterod, mert ha az lennék, most képen törölnélek, amiért beszólogatsz. Légy oly kedves, és vegyél vissza picit a modorodból. Lefogadom, bőven lehetnék az apád a magam 43 évével, de ettől még tiszteletlenség így beszélni. Köszönöm.

    Komolyan mondom, nem értem, mit nem lehet érteni azon, amit írtam? :F Ki beszélt itt oldalazásról? Én csak folyamatos körbe-körbe rohangászást látok, meg ugrabugrálást, mintha a Quake 3 Arena-t játszaná valaki. Oldalazást nem sokat, de nyilván, kontrollerrel ezt nehéz lenne normálisan megoldani, ehelyett inkább futkosnak, mint pók a falon.

    Tudom, hogy a DOOM 1-2-ben sokat kellett oldalazni, nem egyszer még a székről is leestem, miközben igyekeztem kitérni az Impek tűzgolyói elől, és túlságosan oldalra hajoltam. Nekem te ne mutasd be a DOOM-ot, lefogadom, hogy annak idején többet játszottam vele egy 386 DX40-es géppel, mint te az elmúlt pár év alatt összesen a teljes játékkészleteddel.

    De most már tényleg OFF. Hagyjuk abba a témát.

    Mindenkinek:

    Mondtam már, az új videók alapján elment a kedvem tőle, és visszamondtam az előrendelést. Ez nem DOOM, hanem egy olyan játék, ami szerintem inkább a 14-20 éves CoD rajongókat célozza meg, akik multis FPS-eket szoktak tolni, és szeretik az arénás rohangálást és ugrabugrálást. Ettől persze még lehet jó is, egy szóval nem állítottam, hogy nem. Az, hogy nekem nem tetszik, csak személyes vélemény. Ha valahogy ki fogom tudni próbálni megjelenés után, akkor megteszem, és még az is lehet, hogy végül meg fogom venni. De ettől még ez soha nem lesz DOOM.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz kriszpontaz #753 üzenetére

    Megmondom őszintén, én is kíváncsi vagyok, hogy mennyi mindent lehet majd ezekből a baromságokból kikapcsolni menet közben. Mert ha minden zavaró tényezőt meg lehet szüntetni, és a beállítások segítségével mindenki belőheti, hogy ő most aréna shootert vagy FPS-t akar játszani (Mint a Mass Effect 3-nál is, ahol választhattunk akció és "szerepjáték" mód között), akkor vegyétek úgy, hogy nem szóltam, és kicsesztem magammal, mert így bukom a fémtokot a rendelés lemondása miatt. :(

    Viszont ha valóban semmi esélyünk például a fegyverek folyamatos cserélgetése nélkül hatékonyan küzdeni - és itt most ne arra gondoljatok, hogy ha egy mordállyal nem tudjuk végigirtani a pályát, akkor az már nem tetszik -, akkor tényleg gáz van. Ha valóban mindössze pár (tíz) lövést tudunk egyszerre leadni, utána használhatatlanná válik átmenetileg a mordály és elő kell venni egy másikat, hogy pár másodpercig újra harcolhassunk, na ott komoly gondok lesznek.

    Akkor már inkább úgy kellett volna csinálni, hogy egy tucatnyi fegyver helyett legyen egyszerre maximum három nálunk, de azt kötetlenül használhatnánk, amíg tart a lőszer. Ha elfogy, nincs mese, váltani kell. Vagy ha az ellenfél immúnis például a tűzre és csak lángszórónk van, akkor megint semmi választásunk, elő kell venni másikat. Ez még belefér. Na de annak mi értelme van, hogy egy ellenfelet csak három különféle fegyverrel tudunk megölni??? :F

    Az ember nem szólna semmit, ha egyes ellenfelekkel szemben bizonyos fegyver hatékonyabb lenne, sőt, ez tovább növelné az élvezeti értéket. Viszont ha pár lövésenként váltogatni kell a csúzlikat, az egyrészt kizökkent a harcból, másrészt ilyenkor sebezhető leszel, mert pár másodpercig nem tudsz lőni, amíg cserélgetsz.

    A túlmelegedő fegyverekkel kapcsolatban: azt látni lehet a videókon, hogy a fegyverek némelyikének lesz másodlagos tüzelési módja is, amikor sokkal hatékonyabbak. Cserébe így limitált ideig használhatóak, túlmelegszenek vagy gyorsan kifogy belőlük a lőszer. Alapvetően nem ezzel van a baj szerintem. A probléma ott fog kezdődni, amikor normál módban nem lesznek elég hatékonyak ahhoz, hogy legalább pár ellenféllel tudj végezni töltögetés és cserélgetés nélkül.

    Még az is lehet talán - elmondják a videón is, hogy ezek korai helyszínek -, hogy szimplán az elején még annyira fejletlenek a fegyverek, hogy kevés lőszer fér beléjük, vagy lassan tüzelnek, stb. Ebben az esetben talán később lesz lehetőség a fejlesztések segítségével javítani rajtuk. Más kérdés, hogy erre mennyire leszünk rákényszerülve.

    A másik dolog ez a folyamatos ugrabugrálás és rohangászás. Miért kell bezárni minket egy szűk térbe - tudom, lesznek tágasabbak is, de a legtöbb esetben egy "arénában" zajlik a harc -, ráadásul az ellenfelek mindenhol spawnolnak, ahelyett, hogy eleve ott lennének, mint az eredeti játékban. Így nuku fedezék, az embert tényleg rákényszerítik, hogy rohangáljon és ugráljon, mint egy bakkecske, ahelyett, hogy kihasználva a pálya felépítését, félreálljon vagy fedezékbe húzódjon a lövések elől.

    Mindegy, ne értsétek félre, még nem temettem el a játékot, mert ha be lehet majd úgy is állítani, hogy ne aréna shooter legyen, hanem rendes FPS, akkor kelleni fog. Voltak a videón jó részek is, például amikor az állomáson kell haladni, majd külszínen folytatni a harcot, közben visszaköszönt a régi érzés. Ha nem lennének benne az aréna shooter elemek, amiket én szívből utálok - vagy ki lehet kapcsolni -, akkor egész tűrhető lenne.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Akra_hu #763 üzenetére

    Jó lenne ez nagyon, ha nem lenne benne ennyi aréna shooter elem - vagy jóval kevesebbet kellene így harcolni. Ne legyen igazam, de eddig a látott harcok kb. 80%-a ilyen volt, és emiatt nem tetszik sokunknak. Ahogyan az első pár perc zajlik, az nekem is nagyon tetszik, ilyennek kellene lennie végig az egész pályának. Egészen addig nincs is semmi baj, amíg be nem záródunk egy szűk helyiségbe. Onnantól ott kell körbe-körbe rohangászni és ugrálni, valamint mindenféle parkour mozdulatokat végezve kerülgetni a folyamatosan spawnoló monsztákat, míg ki nem irtjuk az összeset, és akkor mehetünk tovább.

    Ez a játékmenet szerintem inkább hasonlít a Serious Sam-re vagy a Painkillerre, mint a DOOM-ra. Nem mondom, hogy azok rossz játékok voltak, mindkettővel játszottam annak idején, de szerintem ebbe a játékba bőven elég lett volna sokkal kevesebb efféle harc. Oké, a DOOM-ban is előfordult, hogy bezáródtunk valahová, de azért ott jóval elviselhetőbb volt, mert nem abból állt szinte az összes küzdelem, hogy aréna shootert kellett játszani.

    Az már csak hab a tortán, hogy "Quad Damage" powerup is van. WTF, mondom, mintha a Quake 3 Arena lenne, csak emberi ellenfelek helyett monsztákkal vívnánk multis lövöldözést. Azért az FPS műfaj egyik meghatározó darabját szerintem nem kellene így elcsúfítani, hogy aréna shootert csinálunk belőle. Oké, a sok mai fiatalnak ez a menő, de akkor ne legyen a címe DOOM, hanem hívják Quake Arena: Monster Madnessnek, vagy hasonlónak. Mert ez nem FPS, ebből kifolyólag nem is lehetne a címe DOOM.

    Még egyszer: Nem írom le a játékot, továbbra is ki fogom majd próbálni, ha valamelyik ismerősömnek meglesz. De addig nem adok ki érte 14K-t, amíg nem láttam, valóban vannak-e benne hagyományos FPS játékelemek is, nem csak ugrabugra aréna shooter az egész.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Ultrazord #779 üzenetére

    Manapság már úgy készítik el az FPS-eket - és lassan minden mást is -, hogy konzolon is lehessen játszani velük, sőt, legtöbbször az az elsődleges célplatform. Ha nem így lenne, akkor nem fogyna sok a játékokból. Ne aggódj, nem vagy egyedül, én sem tudnék irányítani semmit kontrollerrel, legyen szó akár FPS-ről, akár TPS-ről, akár bármi másról, egyszerűen nem áll kézre.

    Próbáltam már, vettem kontrollert PC-hez, de a 2D-s platformjátékok kivételével másban nem tudom normálisan használni, de még ott sem boldogulok a nehezebb pályákon. Oké, nem egy XBOX360 kontrollerről van szó, csak egy olcsó Thrust típusról, de ha sikerült volna belejönnöm, azóta már olyanom lenne - sőt, lehet, hogy már XBOX One-t vettem volna játékra, míg a PC-t downgrade-eltem volna filmnézéshez és netezéshez.

    De sajnos nem ment. Egyszerűen túl régóta használok már egeret és billentyűzetet, nem tudok átállni kontrollerre. Pedig nekem is jobb lenne, ha nem kellene folyton gépet fejleszteni, mert amennyivel drágábbak a konzolos játékok, ez behozza. Pláne, hogy manapság tényleg csak egy-kettő játék van, amit érdemes megvenni, így nem lenne akkora érvágás.

    De hát addig minek vegyek konzolt, amíg - platformjátékok kivételével - mással nem tudnék normálisan játszani rajta? Annyira nem érdekel ez a műfaj. Majd ha rá lehet kötni egeret és billentyűzetet az XBOX One-ra, és az arra írt játékokat is optimalizálják hozzájuk, akkor váltok. Addig sajnos marad a PC.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Firestormhun #813 üzenetére

    Csak nehogy az legyen majd, hogy megint minden újítás csak GTX 1080-on fogjon futni, a korábbi generációk pedig le legyenek sz****... :(

    Nem semmi egyébként, alig több, mint egy éve vettem a GTX 980-at, és máris mennyire elavultnak számít...

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz cyberkind #815 üzenetére

    Igaz, ez már a Rise of the Tomb Raider esetén is feltűnt. A kártya lazán vinné maximális grafikán, ha nem lenne a 4K felbontású textúrák miatt kevés neki a 4 GB VRAM. Én pont emiatt nem vettem 970-et - pedig erősen filóztam rajta -, hogy majd gondok lesznek a 3.5 GB miatt később vele. De nem gondoltam volna, hogy ennyire visszaüt. Mert - ahogy kiderült -, ahol kevés a 3.5, ott már a 4 GB sem elég.

    Szerintem nem véletlenül lesz 8 GB VRAM az 1080-ason... :)

    De most biztos nem fogok új VGA-t venni, idén legalábbis tuti nem, különben sem szoktam minden generációváltásnál cserélni. Majd talán jövőre, ha minden sikerül, de szívem szerint inkább magát a gépet cserélném már le, lassan négy éves lesz szegényke. Bár megmondom őszintén, hogy még mindig bőven elég a legtöbb játékhoz az i7-3770 és 16 GB RAM, legtöbbször a VGA a szűk keresztmetszet.

    Hogy ON is legyek - lassan átmegyünk "Milyen videokártyát vegyek?" topikba :DDD -, mivel idén a DOOM-on kívül másik játék nem fog érdekelni, ha az elszaladgál FullHD-ben maximumhoz közeli beállítások mellett, akkor egyelőre nem érdekel a gépfejlesztés.

    (#816) Pala: Tudom, és addig igazából nem is nagyon izgat, amíg csak pár beállítást kell visszavenni a grafikából. A Tomb Raider esetén sincs sok különbség látványban a maximális és az egyel kisebb textúrák között. A gondok majd akkor fognak kezdődni, ha el sem fognak indulni az új játékok pár éves hardvereken. Amíg csak pár vizuális extráról kell lemondani, nem különösebben érdekel a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz R3laX #819 üzenetére

    A végleges megrendelést már úgy egy hónapja le kellett adni, ergo ha arról lecsúsztál, akkor már csak fémdoboz nélkülit tudsz rendelni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz cyberkind #951 üzenetére

    Megvallom őszintén, hogy olvasva ezt a sok dicsérő hozzászólást, én is revideálom azon álláspontomat, miszerint nem lett jó a játék. Le is adtam tegnap újra a rendelést rá, még épp időben, hogy ma ki tudják hozni. (Szerencse, hogy több üzlet van, nem égettem a pofámról a bőrt azzal, hogy ugyanonnan rendeltem, ahol pár héttel ezelőtt mondtam le. :B :DDD )

    Így ugyan buktam a fémtokot, de ez legyen a legnagyobb baj. Most már reménykedhetek benne, hogy - ha a régi játékosoknak tetszik -, én sem fogok csalódni. Persze megint nem lenne ekkora cirkusz belőle, ha legalább az első pályát végig lehetett volna tolni demó gyanánt, mert a mai trendeket látva kevesen mernek első nap előrendelni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Nekem is megjött, nemrég vittem ki az első pályát. Hát, mit ne mondjak, bebizonyosodott, hogy a kiadók egyik legostobább marketing húzása volt, hogy nem adnak ki játszható demót a játékaikból. Ha végig lehetett volna vinni legalább ennyit belőle megjelenés előtt, tuti nem mondom le, így most lenne egy szép fémtokom is. De mindegy...

    Visszatérve a játékra - spoilerek nélkül -, eddig nagyon jó, teljes egészében visszaköszön a DOOM hangulat az előző részekből. Picit talán azt kell szoknom, hogy valóban folyamatosan mozgásban kell lenni, de szerencsére a fegyverek váltogatása nélkül is jól lehet boldogulni. Na persze akkor cserélni kell, ha kifogy a lőszer, és ez kezdetben sűrűn megesik - szerintem ezért végtelen táras az alap pisztoly -, de korántsem annyira zavaró, mint a videókon.

    Szerintem engem az zavart meg, hogy a bemutatókat egyrészt profi játékosok készítették, akiknek már a kisujjukban van a multis aréna shooterek szédítő sebessége - bevallom őszintén, a fentebb linkelt PC-s Vulcan API videó nézése közben elszédültem, nem vagyok ehhez a pörgéshez szokva. Másrészt tényleg más érzés személyesen játszani, mint videót nézni róla, és ez megint azt támasztja alá, hogy igenis van igény játszható demókra.

    Technológiai oldalról nézve, az adatlapomon szereplő gépen nálam tökéletesen megy, FullHD felbontásban maximális részletesség mellett - eddig legalábbis - végig megvolt a 60 FPS. Látványra szép a játék, szerintem ehhez a stílushoz bőven elég ekkora részletesség. A karakterek jól ki vannak dolgozva és a környezet sem tűnik olyan elmosódottnak és pixelesnek, mint a Rage esetében volt.

    Mindent összevetve nekem idáig tetszik és nem bántam meg, hogy mégis elhozattam - csak a fémtokot sajnálom kicsit, de hát ez van... :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz tiv83us #1292 üzenetére

    "Ami nakem negativum: Ki nem allhatom a platform ugralast ezzel a dupla jumppal, ez a halalom FPS jatekokban..."

    Igen, sajnos ezt a részét picit túlságosan is erőltetettnek érzem én is. Már lassan kezdem megszokni a rohangászást a dögök elől, de amikor közben még parkour-mozdulatokat is kell végezni, majd egy rossz ugrás után egyből elölről kezdeni az adott harcot (különösen, amikor már csak pár démon lenne hátra), na, az idegesítő. Arra ott a Dying Light vagy Mirror's Edge, a DOOM nem erre való kellene, hogy legyen.

    A többi részével nekem sincs bajom. Viszont helyzetmentés igazán lehetne benne, ez a checkpointos rendszer néha frusztráló tud lenni.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Hű, de randa vagy. ;]

    Picit megtréfált a nagyfiú, de harmadszorra sikerült legyűrni. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Befejeztem én is a játékot... :)

    Nagyon jó lett, bár azért érződik rajta, hogy keverték a DOOM és a manapság oly divatos aréna shooterek játékmenetét. A grafika és a hangok is nagyon jók lettek, a pokolbéli látvány - vér, csontvázak, zsigerek, stb. - seperc alatt meghozza az ember kedvét egy kis daráláshoz.

    Ami nem tetszett benne, hogy a harcok ugyanarra a kaptafára épülnek. Eljutunk egy terembe, lezáródik az út, majd elkezdenek beteleportálni a szörnyek, előbb a mezei darabok, később egyre erősebbek. A harc annyiból áll, hogy a helyszínen megtalálható utánpótlások, power-upok és egyebek segítségével legyőzzünk mindent, ami él és mozog. Ha kész, mehetünk tovább és pár szobával odébb kezdődik minden elölről.

    A többi része elmegy a játéknak, kellően hosszú - én 13 óra alatt vittem ki - és a fejlesztések között is akadnak jópofák, habár én nem éreztem annyira létszükségletnek a használatukat. A pályákon elszórt titkos helyek érdekesek, a gyűjthető figurák jópofák, aki szeretné mindet megtalálni, kösse fel a bugyogót.

    Mindent összevetve szerintem érdemes volt megvenni, régi DOOM rajongóknak is ajánlom, mert bár a játékmenet inkább tükrözi a mai pörgős aréna-shooterek hangulatát, időnként erősen visszaköszön a régi jó DOOM érzés.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák