Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Platinában kezd kicsit izgalmasabbá válni, de még ott is elő-előfordulnak olyan emberek, hogy el nem tudod képzelni, mit keres ott (nyilván magasabb rankú társak felhúzták odáig). Innentől már célszerű 2, de méginkább 3 stackelni, azaz legalább 1, de inkább 2 spannal pre-made squaddal indulni az idegbetépődést elkerülendő.
Ha Gold felett szólózol, akkor minden szitut érdemes 1v3-ként kezelni, ergo úgy játszani, mintha a csapattársak nem lennének; pontosabban úgy, hogy ne kerülj olyan helyzetbe, hogy rájuk kell számítani. Mondjuk ez az alsóbb rankokra is igaz, de Goldig még nem annyira fontos, mint utána.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Megnéztem a videót, de nem tudtam eldönteni, hogy mi ezen a brutális. : D
Ez pl. már inkább az.
Amúgy a playerek, akiket nézni akarsz és tanulni tőlük:
lyric
aceu
Taisheen
AKA
iiTzTimmy
Kraberrel leginkább talán Mandét. ShivFPS az egyik legjobb szólós, Bangalore main.Még néhány (very) high skiller név: Ras, Albralelie, dizzy, ImperialHal, Apryze
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Odébb lesz még az a Gold, de hajrá.
Pro tip: Ebben a játékban szinte mindenki (aki egy kicsit is tud puffogtatni) teljesen lehúzza a grafikát (minden low és off, sokaknak még az anti-aliasing is). Esetleg a texture detail mehet egy picit feljebb, de ott sem érdemes elszállni. Többet látsz és sokkal jobb lesz a frame rate + a frame time, ami a kulcsfontosságúnál is kulcsfontosságúbb.
Olyannyira, hogy pl. nálam Ryzen 7 2700 @ 4 GHz + 16 GB DDR4-2933 + Vega 56-tal sem volt már annyira rossz (volt azért anyázás így is, pedig három számjegyű fps fluktuált a jobb felső sarokban), de az 1080 Ti órási ugrást jelentett smoothságban/reszponzivitásban és már le nem ülnék ennél gyengébbel Apexezni, mert csak felbaszna. Persze így is szénné van butítva a grafika.
Ez nem sznobkodás, csak fos az engine (Source alapú, de nagyon kéne neki az optimalizáció) és NAGYON GPU heavy, mindent ki kell belőle préselni, amit csak lehet. Meglátod, hogy jobb lesz úgy vele lőni.
Pro tip 2: Érdemes a movementet nagyon kitanulni, mert nagyon sok múlik rajta, pláne, ha már nem csak lábakon járó krumplikra puffogtatsz. Sokféle speciális technika van, köztük legend specifikusak is. Ez pl. egy jó videó a témában, illetve Mokeynak is jóféle tutorialjai vannak.
Ez kb. az egyetlen ok, amiért eddig beleraktam ~800 órát a cuccba. Ha nem lehetne benne fluid nyekleni, biztos nem töltöttem volna vele ennyi időt.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"A hatalmas különbség hogy itt már nem lehet agyatlanul menni előre hanem gondolkodni kell benne sőt tulajdonképpen menedzselni a dolgokat, ha életbe szeretnél maradni."
Ez a DOOM 1-2-re ugyanúgy igaz, főleg ha az igényes 3rd party WAD-okat is nyomod.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz AMD Power #2117 üzenetére
Khan Maykr. Még nem a vége.
English nem lenni friendly nyelv (csak azért kérdem, mert Dr. Hayden elmondja, hogy mit kell csinálni, mielőtt nekiállnál csépelni)?
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Dehogy felesleges, örülj neki! Minél több az fps, annál kevesebb az input lag és a slope boosthoz amúgy is kell a 250ish frame rate.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Na, BÚÉK mindenki homloklebenyébe.
Tegnap végre megvolt a Plutonia 2 UV-n (egy bő hónapig húztam, mert nem mindig volt kedvem puttyogni), és hát hú. Nice. A Plutonia nehézség x 1,5, amit az ember kap, plusz általánosságban véve a mapok is sokkal nagyobbak és kreatív dizájnból itt sincs hiány; abszolút bejött a cucc, érdemes végigtolni. Lesznek kemény részek.
Persze nem csak ilyen vörös szín uralta maptéma van, mindössze ilyen helyekről loptam épp képet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------A Plutonia 2 sikerén felbuzdulva rögvest bele is kezdtem a No Rest for the Livingbe (UV-n, mint mindig – mi mást is csinálna az ember Szilveszter éjjelén), de az előbb már be is fejeztem; ez nem egy 32 pályás megawad, csak 8+1 szint van és a Plutoniák után nem mondhatni, hogy különösebben izzasztó lenne. A map designok feelingesek (kivéve mondjuk az elsőt), nagyon fless kis helyszíneken lehet benne korzózni és érdekes módon a secretek valahogy úgy lettek elhelyezve, hogy az ember szinte akaratlanul, vagy nem túl nagy erőfeszítések árán simán megtalálja őket. Tetszett. Erről is bedobok ide egy-két screenshotot HUD nélkül, vanilla graffal, 1920 x 1080-as felbontásban. Persze játék közben 640 x 400 és full HUD, mert úgy a feeling.
Ezt a cuccot amúgy a Nerve Software készítette a DOOM II 2010-es, Xbox 360-as megjelenéséhez, mint expansion packet, és benne volt a DOOM 3: BFG Editionben extraként.
A közvetlen várólistán most a DOOM Zero, Scythe, Valiant, Hellscape és Alien Vendetta vannak.
Ja, meg a 2020-as Cacowards bannerjét felhasználva csináltam egy 1440p-s háttérképet. Semmi überPhotoshopmágia, kb. 1x1 bonyolultságú dologról van szó, ami 5 percen belül elkészült, de szerintem jópofa lett.
A letisztult verzió:SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Látjátok, a klasszikus DOOM-mal nincs ilyen szopás, mert annyi a jó content, hogy talán még egy emberöltő is kevés rá.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ejj-ejj. Akkor mégsem profitálsz az awesomenessből.
Mik a kedvenc WAD-jaid?
Jaja, a Prodeust én is bezsákolom valamikor. Meg az Ion Furyt; brutális, hogy mit kihoztak a Build Engine-ből; valami nagyon guszta lett a végeredmény. Ez is 20 ercsi, de igencsak csábító és a fejlesztők megérdemlik az anyagi támogatást.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Jaaaa...az egy igen-igen parányi töredéke a classic DOOM világának vagy annak, hogy mi hozható ki az engine-ből.
De még ott is van DOOM (3 epizód), Thy Flesh Consumed (4. epizód), SIGIL (5. epizód), DOOM II, No Rest for the Living (DOOM II expansion), Final DOOM (TNT Evilution + Plutonia Experiment, összesen 64 map) és DOOM Master Levels, és ez még kutyafüle.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
[link]
:' DSKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Tense példáján felbuzdulva én is beszerváltam egy új billencset (amit amúgy már elég régóta terveztem), mert egyrészt zavart, hogy az eddig használt, Outemu Blue-s cumó nem TKL-es volt, meg mindenképpen szerettem volna egy Red kapcsolós valamit, ami még ráadásul slim profilos is, mert azt vettem észre, hogy ha kicsit tartósabban matatok a WASD környékén, meg-megfájdulnak az ujjízületeim és jót tenne a jóval rövidebb úton járó, lineáris switch. Who cares, I know, csak úgy megosztottam a dolgot.
Persze rögtön izzítottam egy DOOM-ot, hogy kipróbáljam (korábban PH!-nak már teszteltem egy ilyen klavit, de az igen rég volt, a memóriám meg halott, annyira emlékeztem csak, hogy kellemes volt vele Kvéjkezni), így bohóckodtam kicsit, és tényleg faszántos, nagyon smooth kis ketyere. Már pár perc múltán sikerült egy csomót lefaragni a korábbi bestből; amennyi időt belefeccöltem eddig, ahhoz képest nem rossz, de nyilván nem kell WR/WR-közeli tempót várni, az azért még "pöppet" odébb van. Viszont annyira megörültem neki, hogy fel is töltöttem.
Meg azé is posztoltam a lelki nyomoromat, hátha kedvet kap még hozzá innen valaki, és akkor mehet egy kis totyikon belüli rivalizálás. A frame rate-tel garantáltan nem lesz probléma. : >
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
No, azért örülök, hogy a Naga + Hama kombótól eljutottunk a Ducky TKL + PRO X-ig, szerintem jót fog tenni az aimednek. : >
Teccik látni, hogy nem popóból rángating ki tippek, ha efféle cuccokról van szó? Ha sokat használod, ilyesmire érdemes áldozni (mondjuk ez bármi másra is igaz); nem is tököltél sokat, ment az all in.
Egy kis classic DOOM-hoz nem jött meg a kedved? Co-op vagy speedrun mindenféle wad-okkal (én is csak mostanában mászok bele ebbe). GZDoomban még Vulkan API is van.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Synthwave #2183 üzenetére
Tegnap este butultam egy 20 percecskét lefekvés előtt, és a 00:31-et levittem 00:30-ra.
I'm coming for you, sub-30!SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"SPACE/LOW GRAVITY COMBAT
For levels set in a vacuum. Nothing will really change here just needs to be slightly different with movement and sounds."Ja, a space battle hangdizájn eléggé egyszerű volna, tekintve, hogy vákuumban nincsenek részecskék, amik rezegnének (vagy teljességgel elenyésző a számuk), így a hanghullámok nem terjednek. Kihúzza a hangfalat/fülest és voilá.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Synthwave #2207 üzenetére
És meg is van, yay. \o/
Egy kis SR50 gyaksi után beraktam némi Buckethead SIGIL soundtracket, és nemsokára be is figyelt a 00:29.54.
Meg némi szoftverváltást is megcselekedtem demo playback és render oldalon, így a képminőség is rengeteget javult az előző óta (1080p@60 fps vidi).
Jöhet a 00:28.SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz WATERDACA #2211 üzenetére
"Lehetne a classic mode is ultra nightmare..."
Az a Plutonia 2 pistol start/no save.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Synthwave #2209 üzenetére
Meg is volna az a 00:28, szóval 00:27 a következő lépcső (a WR 00:23, de a 00:25 – előző WR by Zero Master – már nagyon jónak számít).
Igen, 428 x 200 (320 x 200 widescreen) játszom, mikor nem GZDoom funolás megy.
Azért legközelebb inkább PNG-ben mentek screenshotot, mert "kicsit" szebb, mint a default PCX. ))
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Synthwave #2221 üzenetére
Aaaaa, gyerekek, most pörgött le egy 00:26.
Gondoltam kipróbálom, hogy indulásnál azonnal puttyantok egyet a pisztollyal, mielőtt fölvenném a shotgunt, hogy előbb kezdjenek spawnolni a lanyék (nem láttam még ilyen PoV-ot), és a harmadik ilyenre egy teljesen új sequence kerekedett belőle. És látom, hogy hol van az a 00:25.SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ja, a 00:26 azért nem lett feltöltve, mert zavar, hogy az utolsó shotgun guynál mellélőttem, és ez túlságosan buzerálja az OCD-met.
Amúgy zöldséget mondtam este, az örömhegyben már megzavarodtam. Megkavart, hogy ZM legutóbbi episode 4 UV Speed runjában is láttam ezt az időt, pedig tudtam, hogy jóval régebbi; az előző rekordot (00:25) Vincent Catalaá követte el, még 2000 decemberében, és ez egészen 2020-ig tartotta magát. Időközben jónéhány alkalommal ki lett egyenlítve (pl. Zero Master és hasonló playerek által), de a Compet-N ranglistájában még mindig első helyen van.SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Végül csak feltöltöttem azt a 00:26.51-et, mert csak (meg különben is nagy ugrás az előző 00:29.54-hez, majd 00:28-hoz képest), viszont az utolsó shotgun guy körbelövése pehelytollnyi lágy b@sztatással illeti lelkem tövét, de nem kicsit. ( )
Más:
Szombat délután playtesteltem egy mapot, ami kedden lépett open bétába; Hell's Farthest Shore - Command Center (v1.1). LordEntr0py a mapper, s bár már a '90-es évek óta foglalkozik on/off ilyesmivel, ez az első pályája, ami megérte a release-t. Igazából egy böszme nagy, doom.wad-ot használó szint (tehát nincs SSG és DOOM 2-es monszták, de annyira nem is hiányoznak), ami leginkább az atmoszférára, az épületek impozáns és grandiózus voltára, a felfedezésre, illetve az überrészletekre épít, mind textúrák, mind geometria szempontjából. 881 lény, 424 item, 14 secret, köztük egy komplex kapcsolósorozat, ami a majd egyszer elkészülő titkos pályára visz.
OBS Studióval felvettem az első végigjátszást (blind play, 1080p/60 fps, most már minden ilyen lesz), nincs kommentár, csak ingame hangok, "as is", szokták volt mondani. Azért rögzítettem, hogy a mapper arcnak belinkeljek egy "friss player PoV-ot" (tehát egy verziót arra, hogy miként halad előre egy olyan játékos, aki életében először látja a mapot), néhány írásba foglalt gondolattal egyetemben. Save/load minimális van, egyszer mentettem, pár perccel később lehaltam (utána már nincs egy korábban bejárt – szerencsére rövidke – pályaszakasz újraírtása), load, még egy-két helyen volt egy biztonsági mentés, de semmi save scumming nincs. Ja, meg egy helyen van egy kb. 45 másodperces pause, de ennyi; nem vágott videó, egy az egyben ment fel. Egyszer amúgy sikerült mapon kívülre is jutnom, így egy pillanatra igénybe kellett vennem az IDSPISPOPD csodáját, hogy visszajussak; kell nekem balettezni olyan helyeken, ahol normális player meg sem fordul. : D
Itt még csak 4 van meg a 14 secretből és 880/881 kill, de nem kerestem kifejezetten a titkos helyeket, amiket találtam, azok a természetes progresszió részei voltak. Ma mentem egy második kört, már sokkal gyorsabb volt, mert nagyjából tudtam tájékozódni, nem volt az a fáradt keringés, mint helyenként a vidiben, és a bepipált secretek száma is 10-re ugrott. 2 órát szórakoztam ezzel, de azt az utolsó dögöt továbbra sem találtam meg, hogy pusztulna szanaszéjjel. Szerintem a négy hátralévő secret egyikében bújkál a suttyója, de előbb-utóbb elgörbítem az agyarát.
A cuccot amúgy az alapjáték második epizódjának a helyére szánta a srác, a The Shores of Hellt újraértelmező kampány (a leendő Hell's Farthest Shore című megawad) 5. pályájának. 7 hónap és 300 óra van benne, képként beillesztettem négy "official" screenshotot kedvcsináló gyanánt (jobb klikk a képen -> view image, és kirakja nagyba). Kb. 1 órás gameplay, de akkor még nem voltál minden apró csücsökben. 10 356 szektor; az ember 115 562 sidedeffel elérte a Boom felső limitjét, de ha megnézted a videót, gondolom feltűnt, hogy nincs "odarajzolt" 200 fps és itt-ott 110-ig is droppol, renderertől és felbontástól függetlenül... Ajánlott source port: GZDoom 4.5.0.
Itt van amúgy a topikja, ha valakit érdekel (most kicsit gyengélkedik az oldal, asszem' karbantartás megy, szóval ha nem nyitja meg, érdemes holnap újra próbálkozni), ide írtam is egy kisregényt neki az észrevételeimből. Hosszabbat, mint ez a poszt. : >
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ott igen-igen szigorú (és egyáltalán nem noob friendly) követelményeknek kellene eleget tenniük, hogy ne hányja őket tarkón a quakerek 90 százaléka úgy, mint annál a szégyenteljes Quake Championsnál tette.
A helyedben nem fűznék hozzá túl sok reményt.SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz WATERDACA #2241 üzenetére
Az igazi arena FPS nem kompatibilis a new school kidekkel és a mainstreammel, ergo ha széles közönségnek akarsz megfelelni, le kell mészárolnod azt, amitől az arena FPS arena FPS. Volt már ilyen, láttuk már ezt, nagyon nem jött be. Akkor inkább ne csináljanak semmit.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Azért nem mondanám túlságosan stabilnak azt, hogy itthon kb. minden értelmesebb kártya nem csak hogy 2-3-szoros MSRP-vel megy, hanem még beszerezhetetlen is.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz WATERDACA #2250 üzenetére
Tudom, napi szinten foglalkozom ezzel, de itthon még rosszabb a helyzet, mint külhonban.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
[link]
: DSKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz WATERDACA #2256 üzenetére
Meg kéne venni az elsőt. Szerintem kicsit még várok, hátha lesz egy 2-az-1-ben akció.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz WATERDACA #2258 üzenetére
Én továbbra is wadozgatok. A legutóbbi helyzetjelentés óta a Valiant <3, a Doom Zero <3, az old-school, elsősorban co-opra tervezett, 1995-ös Memento Mori és a TNT Evilution volt meg.
Most éppen a JPCP (Japanese Community Project) pörög, és idáig (level 22) nagy királyság. Igényes, nagyon hangulatos, kreatív mapocskák. A lényeg, hogy a japán community tagjainak száma fogyatkozott, így az aktív playerek úgy döntöttek, hogy az összetartozást és aktivitást fokozandó összedobnak egy 32 pályás megawadot. Voltak kevésbé gyakorlott mapperek, de a folyamatos kommunikációnak köszönhetően a minden hájjal megkent, vén rókák felügyelete alatt szépen kikupálódott mindegyik szint, és a pályaszerkesztésben nem annyira jártas emberek is szép adag új tapasztalatra tettek szert. Amúgy a WAD a 2016-os, 23. Cacowards egyik díjazottja.
Néhány kedvcsináló screenshot:
Jóféle, érdemes leszedni, és csak limit removing source port kell hozzá, nincs szükség Boom/MBF kompatibilitásra, szóval hibátlanul megy Crispy Doommal is, ami szerintem megintcsak egy nem elhanyagolható szempont.SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
'95-ben még nem volt az.
Mondjuk most sem, mert leányvállalat. Ahogy a Bethesda is, tehát akkor "azt sem írhatnád".Miért cinikusan? Mi a bajod a doom95-tel?
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Hát igen, az volt a lényeg, hogy natívan Windowsból fut.
386-oson Win 95? Azért az erősen állatkínzás kategória.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Egyáltalán nem lenne az bohózat, ha lenne új engine. 980 Ti FE-vel meg sem merem nézni.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Á. Épp az alap gémeket és az expansionöket pusztítom végig level/pistol start/no save/UV-n. Eddig Doom 2 és Doom 1 episode 2 + episode 3 pipa.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nnna, megvolt a
Doom episode 1
Doom episode 2
Doom episode 3
Doom episode 4
Doom II
No Rest For The LivingPistol start/no save/UV-n. Könnyebb volt, mint gondoltam.
Most jön a nehezebbik official rész; SIGIL, TNT és Plutonia. Yikes.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz WATERDACA #2530 üzenetére
Episode 1: Knee-Deep in the Dead (9 map, 1993)
Episode 2: The Shores of Hell (9 map, 1993)
Episode 3: Inferno (9 map, 1993)
Episode 4: Thy Flesh Consumed (9 map, 1995)A négy együtt a The Ultimate Doom (tehát Doom 1 + expansion). A Doom II az Doom II (32 map, 1994), a No Rest for the Living meg egy jóféle, 8+1 mapos Doom 2 expansion, amit a Nerve Software követett el, és a Doom 2 Xbox Live Arcade-es megjelenésekor, 2010-ben adtak ki (merthogy a TUD-t és D2-t is ők portolták Xboxra), illetve része volt a Doom 3 BFG Edition csomagnak is (és amúgy a 17. Cacowards egyik győztese).
A SIGIL (9 map) John Romero kezei alul került ki 2019-ben (3 revíziója van, anno a legelsőt nyomtam végig, a pistol start/no save a legfrissebb verzióval lesz) tulajdonképpen a The Ultimate Doom 5. epizódja, a Doom 2 előtt játszódik, míg a TNT: Evilution (32 map) több külsős munkája és a megjelenés előtti napon az id megvásárolta a kiadási jogokat, így a free 3rd party megawad az utolsó pillanatban paywall mögé került.
Ezek után a mapper csapatból megbíztak két embert, hogy készítsék el a The Plutonia Experimentet (32 map), és a két megawad együtt adja ki a Final Doomot, ami '96-ban jelent meg és kronológiailag a Doom 2 után játszódik.
Source portként Crispy Doom 5.8.0-t használtam, 640 x 400 @ 4:3, uncapped fps, gamma 4, TUD-nél -complevel 3 -shorttics, D2+NRftL-nél -complevel 2 -shorttics.
A -shorttics paraméter amúgy a fordulás felbontását (turn resolution) csökkenti le (360 db 1°-os tickre, tehát a legapróbb egérmozdítás is 1 fokot fog fordulni) anélkül, hogy demót rögzítenél. Ha demórögzítés indítasz, akkor ez automatikus, és egyébként fontos tesztelésnél, illetve gyakorlásakor).[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Synthwave #2531 üzenetére
"Ha demórögzítés indítasz, akkor ez automatikus, és egyébként fontos tesztelésnél, illetve gyakorlásakor."
*Ha demórögzítést indítasz, akkor ez automatikus, és egyébként fontos tesztelésnél, illetve trükkök gyakorlásakor.
Fcking szerkesztési időlimit és véletlenül megnyomott Insert.[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Túl vagyok a Plutonia felén (map 16) pistol start/no save-vel. Eddig élhető, az első keményebb dió – a vártaknak megfelelően – a map 15 volt (meg a map 12, de ott inkább csak szerencsétlenkedtem egy sort + facepalm luck, de konzisztensen lehet rajta haladni, noha a lőszer eléggé ki van mérve; 100 % completion-nél egész pontosan nulla lőszerem maradt, mikor az utolsó dög is lehasalt), de szerencsére nem kellett túl sok restart. Ha az ember először felveszi a kék páncélt és a rocket launchert, majd leesik a chaingunnerekkel és arch-vile-okkal körbevett savas medencébe és felveszi a secretben pihenő plasma + soulsphere kombót, egyből könnyebb dolga van, mert a plasma ki fog tartani addig, míg megvan a sárga kulcs.
A titok, hogy egyrészt nem kell túl sokat foglalkozni a savas medence körül sorakozó chaingunnerekkel, mert egy rejtett arch-vile úgyis folyamatosan feltámasztja őket, illetve nem kell tartani a hell knightokkal és revenantokkal vívott közelharctól a szűk, rácsos folyosókon (bár ha egy arch-vile is betelportál, kellemetlenebb a helyzet), hanem iron balls aztán vaddodge-olva pusztuljon a férgese arasznyi távolságról.
Ha megvan a yellow key, 180 fokos fordulat és lehet a rakétákat bőszen szórni a vértóval körülvett vékony platform mentén sorakozó chaingunnerekre, a végén meg ignorálni a Spider Mastermindot meg azt a hegynyi mindenféle hörgő izét, ami az utolsó, nagy helyszínen van és SR40-val megcélozni az exitet. Meglepően hamar eredményes lett a szemléletváltás.[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Megvót a Plutonia pistol start/no save/UV.
\(: D)/
Tartottam tőle, mikor belekezdtem. Nem kellett volna; volt egy-két trükkösebb map, de meglepően konzisztensen haladtam előre. Amúgy érdemes így wadozni; határozottan fejlődik tőle az ember, ha nincs a hátországban load game.
Mondjuk mióta utoljára Plutoniáztam, azóta lement egy tucat megawad, és volt közte nehezebb (kezdésnek rögtön a Plutonia 2), igaz, azoknál mentettem. Fura is volt megint TUD-t meg D2-t nyomni, még ebben a purista stílusban is, mert elszokik az ember az ilyen tingli-tanglitól. : D
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz heavygrip #2549 üzenetére
Köszi.
Na, telefonon? Nemán.
Nem hiszem, hogy valami túlságosan pontos (és reszponzív) source port alól futna, illetve kizártnak tartom, hogy advanced movementet lehet normálisan nyomni egy zsebkendőnyi érintőképernyőn.
"valahogy nem áll rá a kezem,gyakorolni kéne."
Ugyan, ne pazarold ilyesmire az idődet! Ha kell némi helpdesk a PC-s mit-hogyanban, segítek. Nem egy nagy was ist das amúgy. Gondolkodtam is már egy GAMEPOD-os cikksorozaton a témában.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Crohn betegség
- Főzőcskés topic
- Battlefield 2042
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Futás, futópályák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen