Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
Ezt nagyon szépen levezetted. Viszont továbbra is úgy gondolom, hogy nem kell UFO-nak lenned ahhoz, hogy UN-en kijátszd. Elvileg pár hónapja volt egy stat, 10.000 játékos kivégezte már. Én és egy magyar társam azóta csatlakozott a listához.
Nagyon sokat vertük az asztalt, de nekem ez volt a kihívás, imádtam minden percét így visszanézve.
Elvileg nehezebb lesz a DLC, nagyon várom
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ez kb. olyan 1000+ óra játék is, ami brutális valóban. De lehet hogy 1500 felé hajlik inkább.
Én lassan 300 óránál fogok tartani, ennyi időt játékkal nem is foglalkoztam.Ehhez mondjuk hozzátartozik az is, hogy eddig 2020 igencsak gyengécske évre sikeredett. Talán még a Cyberpunk fog megmozgatni.
Ezzel az alakkal amúgy már én is összefutottam, nem játszik rosszul Bár ennyi játék után nem is csodálom.
Én Hugo Martinnal futottam össze BattleModen - de természetesen fake -
https://www.reddit.com/r/Doom/comments/iz8k15/i_think_i_just_played_battlemode_against_hugo/u wanted, i got it \o/
-
őstag
Körülbelül 2 hete nem játszottam a doom-al, végig vittem UV-n és azóta pihi, most 24.-én megvettem a serious sam 4-et, azzal küzdök, ott is meg lehet halni, normál szinten percenként A Doom az örök... míg nem jön az új, addig biztosan végig fogom még játszani néhányszor a megjelenés napjától játszom vele, nincs hozzá fogható játék a számomra, de most egyelőre elég volt.
Neked meg gratulálok, ahogy látom egyre jobb vagy benne.[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Én abból próbáltam kiindulni, hogy a játék önállóan is futtatható lesz. Ez egy nagyon bölcs döntés és biztos vagyok benne hogy próbálnak majd kitenni magukért a fejlesztők.
Ez azt jelenti hogy aki eddig nem játszott az Eternallal, most kipróbálhatja töredék áron. Rengeteg új embert be tudnak csábítani a témába.
Reméljük ha 3-4 pálya lesz, akkor hosszabbak lesznek és sok arénát belepakolnak
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Segal
veterán
Az alapjáték is volt már 30 euro plusz ott volt rá steamen az 5 euros kedvezmény is a sale alatt, a saját launcherükbe meg végképp jóáron hozzá lehet már jutni szürke zónából szóval ez a jóáron dolog nem állja meg a helyét. Szerintem aki ki szerette volna próbálni az már kipróbálta max valami leárazásnál. Steamen még vesztenivalód sincs mert ha nem jön be visszzakéred és pénzed 2 órán belül és addig bőven kiderül hogy tetszik vagy nem tetszik.
Szerintem meg pont hogy széttaglalja ez a külön is megvehető dolog az univerzumot, mert ha csak 1 része lesz meg akkor valami nagyon fog hiányozni a fortressből vagy eleve nem is a fortressből lesz dlc indulása. Nem tudom egyelőre piszok sok a kérdés. Csak jönne már"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
WATERDACA
őstag
Nagyon sok jó játék van 5-10 euroért, én is szoktam belőlük mazsolázni.
Ez viszont egy triple AAA játék, nagy költségvetésből készült.Szerintem a Fortresst az Eternal után elfelejthetjük, én speciel nem is örülnék annak ha megint lenne egy űrbázisunk, másra vágyom, szeretem a változatosságot.
Ezért is jött be annyira az Eternal, innovatívabb volt mint a 2016-os.
u wanted, i got it \o/
-
őstag
-
őstag
A bethesda launcheres sima eternalnál is volt 2 , arc complex és a cultist base. Most hogy megvettem a deluxe verziót, a játék felénél tartok, itt is az a két pálya van master levels alatt. Az xbox-os verziónál is volt mind a kettő, igaz az is deluxe kiadás volt, nem tudom akkor hogy is van ez
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Próbálok mindenre válaszolni, ha kihagyok valamit, sorry, jelezd.
Minden pálya végén elmenti a haladásodat a játék, ki tudsz lépni, "nyugodtan" (Eternal mellett néha nehéz) tudsz aludni. Amikor teljesítesz egy pályát, akkor ment, akkor ESC-el kilépsz és nyugi van.
Azt azért hozzáteszem, hogy ha kilépsz és másnap elkezdesz játszani, lehet hogy nehezebben veszed fel újra a tempót (érdemes előtte kicsit gatyába rázni magad egy másik mentett játékkal). Hozzáteszem azt is (bár személyiségfüggő), hogy egyben letolni az egész játékot rohadt fárasztó. 8 óra munka és itthoni tevékenységek mellett én 3-4 pálya után kinyomtam a runt, hétvégén több időm volt általában.
Ultra Nightmaren, és úgy általában az első 4 pálya a legnehezebb. Steam fórumon volt már belőle téma, általában a Cultist Base/Doom Hunter Base/Taras Nabad/Icon of Sin a legrizikósabb a játékosok szerint.
Szerintem a Cultist Base a legszemetebb, vannak részek ahol tényleg jól memorizálnod kell, hol éppen melyik démon spawnol hogy túléld, kicsit túltolták azt a részt.
Doom Hunter Base után megvan a Ballista, onnan könnyebb a játék, bár hozzáteszem ott is r*hadt nagyokat lehet sz*pni.A bossokat be kell gyakorolni, nincs mese. Olvastam olyan módszert is (ezt én is kipróbáltam, és jó, bár nem így teljesítettem), hogy ha nem vagy biztos egy pályában, akkor ments előtte és próbáld meg Nightmaren megcsinálni. Az is egy jó módszer gyakorláshoz ha pl. Extra Livesban játszol, a játék elején kapsz 3 hp-t (nem veszel fel többet!!!) és kipróbálod magad, meddig bírod, hol vannak a hibáid.
Az hogy az első pályán elnyakaltál párszor, nem tragédia. Mint írtam, az első pályák a legidegőrlőbbek. És legalább nem buktál annyit.
Amikor Icon if Sinnél buktam egyszer UN-en, azt hittem széttöröm a billentyűzetet. De nagy levegő, és újra. Nem szabad feladni. Egyszer volt olyan is egyébként hogy Urdakon egy bugba futottam bele, ez lett a halálom (gondolhatjátok mennyire voltam akkor is ideges)
Rohadt nagy türelem kell, koncentráció, nem mindenkinek való, ez tény. De ha ráfekszel, kielemzed a hibáid higgadtan és tudsz fejlődni, akkor sikerülhet.
Hajrá!
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
őstag
Ügyesek voltatok akkor.
Én most hogy nulláról kezdtem a játékot, sokat játszok, el is fáradok Este 8-kor már alvás volt, persze éjfél körül meg fent esz a fene. Persze csapathatjuk, viszont itt pc-n még soha nem játszottam battlemodot, ma befejezem a játékot, és utána kicsit belekóstolok a multiba -
őstag
A 2. szinten gyakorlok hogy tudjak egyelőre a billentyűzetre figyelni, megszokni. De most úgy érzem, hogy jó lesz az irány, én körülbelül 50 órát játszottam ezzel a játékkal, ebből 30 óra volt az xbox, sok sok gyakorlás kell, de mindenképp meg fogom csinálni ultra nightmare szinten.
-
őstag
Szerintem a legfontosabb, hogy minél hamarabb kinyírod az ellenfeleket, annál több esély van a túlélésre, és ehhez mi is kell? Nagyon sok lőszer, és minél több lövés az adott időn belül, ezért fontos a fegyverváltás. Ahogy nézem a nagyokat, ők is először a lőszert és a pajzsot fejlesztik, nem véletlenül.
-
WATERDACA
őstag
Szerintem nagyon egyénfüggő a fejlesztés választása, ahogy a rúnák is.
Én első körben a gyorsabb flame regenerálódást (heal + pajzs) + nagyobb hatótávú nyersanyagok begyűjtését (ammo + páncél) szoktam választani.
A fagyasztós gránát nagyon hasznos, az erősebb ellenfelet jó kiiktatni vele. Szerintem az egyik legfontosabb ha nekikezdesz egy Nightmare/UN runnak, hogy beállítod a megfelelő billentyűket (fegyverek + gránát + lángszóró + láncfűrész úgy all in) és aztán próbálgatod és gyakorlod.
Ahogy korábban már leírtam, tényleg az összes fegyvert érdemes használni, megvan minden ellenfélnek a gyengepontja, ráadásul ammo menedzsment szempontjából se mindegy. Ezt értsd úgy, hogyha csak pl. a super shotit és a ballistát használod, akkor elpazaroltál lőszert a mesterlövész puskából/chaingunból, illetve rakétát a rocket launcherből. A gránáttal kapcsolatosan ugyanígy a gondolatom.
Rúnák: ez is nagyon személyfüggő, én a következőket használtam (nevüket most nem tudom pontosan): air control (sokkal jobb és gyorsabb a levegőben a játék, super shoti képessége sokkal folyékonyabb), gyors glory kill (vannak olyan ellenfelek, amiknek a kivégzése kb. 5-6 másodpercet is igénybe vesz. Míg ez megtörténik, rengeteg démon újracsoportosulhat kb. feléd), időlassítás (baromi jó rúna, super shotival és mesterlövész puskával egyaránt. Minden ellenfélnek a gyengepontját könnyebben ki tudod szedni).
Van még 1-2 jó rúna, pl. hogy több ideig staggereljen a haldokló démon - ez is ammo szempontjából hasznos lehet - nekem annyira nem vált be, nem stílusom.
Suit: Legfontosabbak a gyors dash, fegyverváltás, platformugrálás (glory kill utáni dash 4-ért annyira nem éri meg, későbbre hanyagolható). Fontos még a robbanóhordók elleni immunitás és a belőlük nyert lőszer is remek. A gránátok fejlesztése is jöhet idővel, bár előbbieket fontosabbnak vélem.
u wanted, i got it \o/
-
-
őstag
Nagyon egyszerű, vegyünk két végletet. Van a végtelen élet és a végtelen lőszer, melyiket választod? Én biztosan a végtelen lőszert. Ha van lőszer folyamatosan mégy előre a legkomolyabb fegyverekbe is van lőszer, és irtod a népet, akiket megölsz hagynak életet maguk után, felveszed és mégy tovább. Nem beszélve a bfg-ről, végig szaladsz a játékon vele 1 óra alatt.. Ellenben a végtelen élettel, nem haladsz előre ha nincs lőszer, folyamatosan dolgoznod kell, fűrészelni hogy legyen lőszer és tovább tudj jutni. Nem beszélve arról ha nincs lőszer, és a pálya másik oldalán van egy fűrészelni való démon amiből lesz tovább haladás, addig is másodpercek telnek el, amitől csak növekszik az ellenfél és a lövések száma az irányodba.
Vagy még egy elméletet, full lőszerrel, és alap élettel végig lehet vinni a játékot, de full élettel és alap lőszerrel biztos hogy nem.
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Az a 'baj', hogy nem tudok feladatként gondolni a játékra. Inkább kényelmesen komfortzónában játszok, olyan nehézségen ahol pl. még nem esek-kelek ha weapon wheellel váltom a fegyvereket.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
őstag
Az első pályán nincs fejlesztés, de ha lehetne, akkor a pajzs vagy a lőszer lenne az amit én választanék, és szerintem azt kellene. Mert arról volt szó, hogy mit érdemes először fejleszteni.. Mind1 nem akarok oldalakat irni, példákat mondani stb, nem értünk egyet, nagyon nem, de ez igy van jól, nem vagyunk egyformák.. részemről ez a téma lezárva
-
félisten
-
WATERDACA
őstag
A Battlemodeot pár külföldi társammal sokszor körbejártuk, abban mindannyiunk egyetértett hogy mint multiplayer rész erősen visszaesés a 2016-hoz képest.
Pont amiket írsz, alapvető problémákat vet fel és valós. A játékban pl. nincs matchmaking system, ergo hogy a hasonló képességű játékosokat tegye össze a rendszer. Így a fejlődés nem lépcsőzetes, következetes, nagy bulls*it és nincs átgondolva. Nincs se ranked, se unranked, igazából olyan mintha csak azért tették volna bele, hogy legyen multiplayer. Aminek egyébként ellentmond nyilván az, hogy ennyi erővel a 2016-os multit is átemelhették volna, mégis újat terveztek. Nekem a Battlemode olyan, mintha egy béta lenne, ami március óta kicsit cikinek tűnik.
Sokan panaszkodnak arra hogy vagy rohadt könnyű a játék, vagy nagyon nehéz. Ezt én is tapasztaltam. Mivel ez egy 1v2 alapú játék, így ha az egyik játékosnak már más képességei vannak, akkor totál elronthatja a játékélményt. Persze ez 1v1-nél is így van, de amikor random megkapsz egy "potato" démontársat, akkor totál elmegy a kedved az egésztől.
"Mi a titok amivel esetleg jobban lehet "simogatni" a démonokat? Gyors fegyverváltás itt is?"
Minél hatékonyabb célzás (ez az ammo menedzsmenttel szorosan is egybefügg - mellé megy a lövéseid 50%-a, kb. azonnal chainelned kell), gyors fegyverváltás, jó mozgás, jó helyzetfelismerés, agresszív játékstílus. Super shoti/ballista/sniperrel nagyon jó kombókat lehet összehozni. A rocket launcher/grenade is nagyon jó, ráadásul splash damageje van.
Fejlesztések. Kinek a pap, kinek a papné. Slayerként a tuningolt chainsaw-ra és dupla gránátra szoktam fejleszteni. Ha jön a végjáték, akkor a több heal/pajzs/ammot választom. A BFG nem rossz, csak cooldownos. Az aktív képességek általában sokkal jobbak szoktak lenni.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
őstag
"Viszont azt leírhatnátok hogy ki mire konfigurálta be a fegyvereket (vagy akár mást is) hogy kézre essen"
Most a hétvégén beruháztam egy Razer Naga Trinity egérre, nem volt olcsó, mert 39.000ft volt, de bátran állíthatom, ez most megérte. Minden fegyver az egeren van, meg kell szokni, mivel szabad a hüvelykujj azzal lehet váltani a fegyvert, de figyelni kell közben a célzásra, főleg ha érzékenyre van állítva. Annyit elértem a 3 nap gyakorlás után, igaz napi 1-2 óráról beszélünk, hogy az első pálya életvesztés nélkül megvan Nightmare fokozaton. Hogy lesz e jobb, azt nem tudom, lehet ez a max amit ki tudok hozni magamból.
-
őstag
Persze, a fegyverváltás az első pályán nem érvényes igazán, bele akartam írni még, de már nem tudtam szerkeszteni, tudtam hogy ez magas labda lesz, mert itt mindent részletesen kell leírni.
Szóval nagyon kézre esik, mintha a tenyerembe öntötték volna, annyira jó, a célzás is könnyebb vele. Persze, kinek milyen nagy a keze. Nekem elég nagy a kezem, viszont rövidek az ujjaim, ezért a billentyűzet használata korlátozott.
Vasárnap vettem először egy másik egeret egyébként, Logitech G502 Hero ami 25000ft volt, de játék közben szó szerint csúszott ki a kezemből, azzal kellett foglalkozni hogy a tenyerem alatt maradjon, igy vissza vittem és vettem a razert, ez viszont ragad a tenyerembe
Ha te a vezetéknélküli cuccokat szereted akkor ez felejtős.. -
őstag
Nem tudtam hogy van, de ennyit megér És szeretnél egy ilyet?
Én most a székkel szenvedek, igaz ez nagyon off, de már 2 széket vettem 100.000ft-ért és egyik sem jó, vagy nem férek bele, vagy nyikorog, olyan hangja van, hogy az asszony felkell a másik szobába ha beleülök éjszaka, a doom hangja nem zavarja, csak a szék Ezért fekszek már le este 8-kor Pedig nem vagyok csak 182cm és 114Kg, azért vannak sokkal nagyobb férfiak van valakinek tapasztalata hogy milyen széket érdemes, mert a youtube-n van ezer, meg a neten, de sajnos kipróbálni sok helyen nem lehet, és döntésképtelen vagyok.
Most ez van, de cserélni akarom. -
őstag
Köszönöm szépen Ha az én hatásomra akarsz venni ilyen egeret, akkor én beszállok 20.000Ft-al ha elfogadod, nem azért mert gazdag vagyok, hanem azért mert megtehetem, és nagyon rendes embernek tartalak, igy ismeretlenül is. csak el kell jönnöd a 13. kerületbe inni 1-2 sört meg 1-2 feles whiskyt, és átbeszélni ezt a doom eternal-t de a többit steam...
-
WATERDACA
őstag
Tudom, de a Doom 64-es más tészta mindenben. Egyébként a retro fegyverhangok is nagyon jól meg lettek csinálva Eternalban.
Tavaly a Starcraft 1-et is pl. elővettem, de a Remastered nem ment le a torkomon. A Remasteredekkel tele van a padlás, nagyon jó hogy az ID más megközelítésbe tette a Doom franchiset.
Amúgy a 2016-os is remek volt meg minden, de egyértelműen meg akart felelni a régi és a Doom 3-as játékosoknak is.Az Eternal már egy teljesen őszinte Doom játék.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
~100k-ért akkor már Noblechairst (ICON vagy HERO) vegyen (lehet), ha az irodaszékek között nem akar szétnézni.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
őstag
Ahogy tetszik mondani, direkt azért indítottam felvételt, mert nem ismerem ezt a pályát, igy nem tudtam gyűjtögetni a térképet meg nem akartam nézegetni felvétel közben, volt hogy azt se tudtam merre kell menni, mindent spontán próbáltam megoldani. Az is meglepett hogy jött egy marauder, nem emlékeztem hogy van, ott állt a lépcső tetején, meglepett, látszott a szemébe, hogy ennek biztos új egere van, keménykedni akar
Köszi szépen, a többire meg majd figyelek akkor[ Szerkesztve ]