Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz I_Am #1201 üzenetére

    Hát Én ahány cikket olvastam, ott mindenhol kitértek az AI-ra, persze a cikkeket nem az ID írta, de nyilván az Ő sajtó anyaguk alapján készültek (nem nyilván, de remélhetőleg).

    Én nem játszottam se gammát, se bétát se alfát se omegát se semmit, csak a kész játékot. Az előzetes képeket, videókat néztem, egy olyan videót se láttam, ahol nem pörögnek az események, és ahol 10 mp alatt nem lőnek el 100 lőszert.

    ''Pont az volt az előzetes interjúkban, hogy a hangulatra és a felélemkeltésre helyezik a hangsúlyt nem pedig az agyatlan hentre.'' - most akkor mondd meg, mi ez, ha nem agyatlan hent??? Akkor nem lenne agyatlan hent, ha taktikázni kéne, okoskodni, minden ellenfelet másképp legyőzni. Itt ilyen nincs, legalábbis az eleje felé nincs, ott mindenkinek shotgun kell közelről.

    A történetről meg csak annyit, hogy ez már egy olyan elcsépelt ötletre alapozódik, hogy az nevetséges. Persze halottam (és remélem), hogy később, jobb lesz, izgalmas, stb, de az _alapötlet_ közhely. A FC története se jobb, ez igaz (Én ezt nem is mondtam).

    Egyébként nem vagyok gyors játékos, mert olyan lassan haladok előre, hogy csak na, mert mindent jól, megnézek, hogy ne ilyesszen meg, aztán csak megijeszt :C Meg mindíg fegyver van a kezemben, mert nem merek zseblámpára váltani, úgy meg nehéz nézelődni :DDD

    Ellenben rengeteg helyen láttunk már olyat, hogy dinamikus árnyékolás. Az FC-ben ez nagyon kijött, mert a fák között beszűrődő fény pl. látszott a kezedben a fegyvereden! Ilyet eddig nem láttam a DOOM-ban, de majd jobban megnézem.

    A fizikáról egy példát mondanék:
    DOOM3 - Az asztalon volt két kék olyan benzines gallon vagy mi, de inkább műanyagnak tűnt. Lelöktem az asztalról, hát nem talpra esett? Na jó, mondom ez lehet véletlen, vagy lehet, hogy ilyen király a fizika, hogy akár ez is megtörténhet, mégha valószínűtlen is. Akkor mondom bele eresztek egy tárat, hátha jobb belátásra tudom bírni. A lövedékek arrébb tolták, de felborítani három tárral sem sikerült. Itt azért van valami bibi...
    FC - Állnak a hordók a lejtő szélén. Belelövök, felborul. Belelövök mégegyet, kicsit előrébbgurul. Mégegyet, erre elkezd lefele gurulni a lejtőn az út szélén. A lejtő kissé ívelt jobbra, hát a hordó is kanyarodik jobbra, de a lendülettől kimegy oldalra...
    Melyik tűnik élethűbbnek?



    De mondok jót is! Pl amikor aD3-ban átnézel az üvegeken, az valami hatalmas, na ilyet még nemláttam, vagy legalábbis nem így megvalósítva. Nagyon király ötlet.

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Aktív témák