Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Én azt mondom, hogy ha tudsz usa modellt szerezni ami ugye hardveren más, akkor az biztos nagyobb hatótávú lesz mint amiket itt forgalmaznak, átállítani meg eleve nem kell. Én józan paraszti ésszel így gondolom. Aztán lehet, hogy nem így van, de én így gondolom.
Amúgy teljesen egyenes választ tényleg nem kaptál még szerintem sem. Jött sok szakszerű és hozzáértő válasz akik otthon vannak a témában, de a konkrét kérdésedre egy egyszerű igen/nem válasz nem volt.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
krx21
nagyúr
válasz sityupityu #4901 üzenetére
De örülök, hogy Te is észrevetted.
-
BEndre34
tag
válasz sityupityu #4901 üzenetére
Igen/Nem soha nem lesz, mert hiába a nem, jön a YouTube hivatkozás, meg az ismerős ismerőse. Olyat viszont még nem láttam, hogy valaki azt írta volna, az övé megy a fake GPS-el és gyere nézd meg a saját szemeddel.
-
BEndre34
tag
Na tessék, ezt mondtam, itt a YouTube link.
Legyél te az első, akinek van. Talán még a szállítással együtt is olcsóbb mint itthon, így nem veszítesz semmit (bár a garancia érvényesítése kérdéses). Kérlek szólj, ha megjött és elmegyek megnézni mert tényleg érdekel. ;)
u.i.: Komoly írtam, hogy érdekel!!
[ Szerkesztve ]
-
Nyugi nekem is van olyan ismerősöm aki szerint az internetre feltöltött képek/videók 95%-a hamisítvány vagy átverés.
Sokan inkább nem hisznek semmiben és ezzel megvédik a saját "tudásukat" és büszkeségüket.
De hát nem vagyunk egyformák.
Én meggyőződtem a YT-os videók segítségével arról, hogy a Mini az csak egy kulcstartóra szerelt játék drón amit a szél fújdogál a jelvesztett légtérben.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
veterán
-
Fuhur
kezdő
Én csak fényképezek, nem videózok. Nekem eddig sose volt DJI gépekkel gondom, Az Inspire egy igásló. Olyan feladatokat kellett megoldanom vele, amire ma is rossz visszagondolnom. A Phantomok gond nélkül repülnek ma is. Igaz, hogy wifisem sose volt és nem is lesz . A Mavic Pro-t meg beküldetem a tenger fölé, hogy egy szigetet fotózzak. Simán tette a dolgát. Ezek tényleg nem a legolcsóbbak, de egyszer kell megvenni. Azt követően csak szolgálnak.
És ugyan így van ez az appot futtató kütyüvel is. Eleinte (ez nagyon eleinte volt ) még androidos telefonnal próbálkoztam. Mellesleg ma is Android hívő vagyok, de a DJI vezérljője (DJIgo) csinált furcsaságot. Vettem egy almás tabot (mai napig nem barátkoztunk meg) és az erre a célra tökéletes. Másra nem is használom, mert nem szeretem, de a DJI filozófiája szerint elsődlegesen az almákra fejlesztettek.
A DJI egy prémium kategória (volt). Ők is megindultak az olcsóbb kategóriák felé nyilván üzleti megfontolások alapján. De véleményem szerint ezek nem is lettek olyan jók. Inkább rontják a márkanevet mintsem öregbítenék.
-
BEndre34
tag
válasz AuraSync #4907 üzenetére
Ki kell, hogy ábrándítsalak.
Egyrészt nem azt írtam, hogy semmi nem igaz, ami a neten van és a föld lapos, hanem azt, hogy a youtube sok mindent elbír, illetve, hogy "tudomásom szerint" nincs rá hack. A Mini FCC hack mióta megjelent téma, de tudomásom szerint kis hazánkban még senki nem rendelkezik vele.
Másrészt nem az én igazamról van szó, mert nem DJI termékeket forgalmazok, javitok, se más komolyabb drónokat, mindössze azt írtam le, amit én tudok (ugyanis annó én is akartam venni, így nem kevés időt szántam rá, hogy utánanézzek).
Harmadrészt tényleg kíváncsi lennék és megnézném, mert még nincs meg a P4 mellé a kisebb, hordozható tesó (a Skydio 2 a második jelölt, de azt meg itthon nem lehet még - vagy talán soha - kapni).
Illetve ez egy olyan fórum, ahol tudásunk, tapasztalatunk, olvasottságunk mértékben segíteni próbálunk a másiknak. Akkor is, ha azt nem fogadja el és vagy megfontolja vagy nem a jószándékú válaszokat. Ennyi -
"de a DJI filozófiája szerint elsődlegesen az almákra fejlesztettek"
Ez így van és pont ezért lepődtem meg azon, hogy a Smart Controller és a P4 kijelzős távirányítóin is android fut. Sőt akkor a CrystalSky is gondolom olyan rendszerű lehet.
Amúgy a minap próbáltam Live stream-et indítani Fészbúkon vele és miután nagy nehezen sikerült belépnem a fész app-ba a kijelző elkezdett villogni és lefagyott az egész rendszer.
Csak a táv újraindítása segített.
Utálom az ápült de most még is jobb lett volna egy olyan rendszerű eszközt gyártaniuk ami atom gyors és atom stabil.
Amúgy irtó lassú a P4Pro+ távján a beépített szoftver.
A Smart Controller valamivel gyorsabb volt.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
Tomjack
tag
válasz BEndre34 #4900 üzenetére
Szia, Amit te mondasz hardveresen le van korlátozva a jel adás. De ez nem azt jelenti hogy nem lehet FCC módba átrakni. Itt a nehézség az hogy az alap GPS a gépben van amit alapul vesz. Air ellentétben mert ott a távirányító az alap. Ja ês a YouTube nem kell elhinni mindent de ki lehet próbálni. Nekem is így sikerült!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
tirszin
senior tag
válasz AuraSync #4912 üzenetére
Bár nem vagyok app fejlesztő, de sztem kissé túl van misztifikálva a különbség a 2 rendszer között. Mindkettő Linux alapú, minimális, és inkább csak a részleteket érintő eltérések lehetnek. A lényeges különbség itt is annyi, hogy az Almából jóval kevesebb féle hardver létezik, amikre sokkal nagyobb valószínűséggel lehet kevesebb hibával megírni a programokat. Az Android pedig egy szabadabb, nyitottabb rendszer, ezért sérülékenyebb is.
Ha egy jó Android eszközt választasz, és nem "teszed tönkre" mindenféle rosszul működő, háttérben futó alkalmazással, sztem az is hibátlanul teszi a dolgát. Egyébként mára már kezd összemenni a különbség DJI fronton is az Alma javára.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
Tomjack
tag
válasz sityupityu #4915 üzenetére
EU verzió tudja a 2,8 és 5,8 wifit is. USA csak 5,8. Neki hardveresen nagyon decibel jelet ad. De FCC módba be lehet állítani az EU verziót is( igaz kisebb lesz a decibel hardver miatt mint az USA verziónak) De sokkal stabilabb lesz 5,8 on városban a jel mint normál módban, amit sokszor szétcsatlakoztat. Röviden ennyi.
-
veterán
válasz MlbMatic #4919 üzenetére
Az erősen helyfüggő. Én Spark-ot használtam FCC-ben és simán is. Van különbség, de előbb-utóbb visszaállt, így maradtam EU beállítások mellett. Használtam automata csatorna és sáv választáson, európai üzemmódban, de ezt nem ajánlom, mert városban elég szép kis szakadások voltak. Átraktam 5.8-ra, EU módban továbbra is, és sokkal stabilabb így, megmondom, miért: A 2.4-en összesen három, azaz három olyan csatorna van, ami nem overlappelt, azaz nem fed rá egymásra, nem okoz interferenciát, ha melletted megszólal egy WLAn router (1,6,11). Ez 5.8 esetén jóval több, 20 Mhz-es szélességgel számolva összesen 19 darab. Na már most, ez nagyjából hatszoros esély arra, hogy NE találkozz a környéken olyan routerrel, ami pont azon a sávon szór, mint a távirányító. Én a magam részéről manuális frekvencia és csatorna választással kiválasztom az 5.8-on a legmagasabb csatornát. Persze, ez sem fekete-fehér, mert két probléma is van: egyrészt a 802.11 ac szabvány (a routerek ötgigája) tartalmazza a channel bondingot, azaz egyszerre több 20 Mhz-es sávot is összevonhat, akár nyolcat is. Ha egy ilyenbe szaladsz, akkor baj van, de ez inkább elméleti, mert ilyenkor a saját jelük is rossz, nagy a zaj, tehát a routerek többnyire 2*20, vagy 3*20 Mhz-et vesznek ki a sávszélességből alapesetben, tehát így is nagyobb a sansz 5.8-on tiszta csatornát találni lakott területen, mint 2.4-en. A másik gond a fizika, az alacsonyabb frekvencia mindig jobban terjed, mint a magasabb, azaz alapból ezért van az, hogy 5.8-on kisebb a hatótáv, mint 2.4-en. Hogy számodra melyik az ideális, azt a környezet dönti el, szvsz.
Az FCC egyik előnye, hogy amellett, hogy többszöröse a szabvány szerint kisugározható jel erőssége, még egy olyan csatornát is használhatsz, amelyet az EU routerek nem ismernek, tehát egészen biztosan nem is használnak. Ellenben, ha ez a sáv a DFS tartományba esik, és rossz helyen kezded használni, megdugnak mint a lovat, abban biztos lehetsz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
"Én Spark-ot használtam FCC-ben és simán is. Van különbség, de előbb-utóbb visszaállt, így maradtam EU beállítások mellett."
Magától nem állhat vissza, még frissítés után sem. Csak akkor, ha véletlen rányomsz amikor rákérdez bekapcsoláskor, hogy visszaállítod-e.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz sityupityu #4923 üzenetére
Tudom, ez az elmélet. De hidd el nekem, az enyém visszaállt. Ritkán használom, az akku nincs a gépben, talán ez a rejtély kulcsa, nem tudom. Nem kérdez semmit, nincs mire rosszat nyomni ezekben az esetekben. Néhány alkalomig FCC-ben marad, kérdez is app indításnál, majd egyszer már nem, és vissza is vált. Többször is beleszaladtam ebbe, azért hagytam végül.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Érdekes, én nem tapasztaltam ilyet, de mástól sem hallottam még. Akkunak szerintem semmi köze hozzá, ugyanis ha van is akku benne kikapcsolt állapotban nulla feszültséget kap a drón ismeretem szerint. De lehet, hogy nem így van ahogy mondom. Amúgy nekem is sokat volt már akku nélkül.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Colo313
kezdő
Sziasztok!
Kb egy hónapja van egy mavic minim, nagyon megvoltam vele elégedve az elején, arra amire használom bőven elég. Viszont pár napja azt tapasztalom, (kb mióta kijött az androidos app frissítés) hogy nem az igazi.
Folyamatosan "max power load reached (code 30168)"-at kapok. Főleg a repülési idő felétől, nagyjából ilyen 30-40%-os akksi környékén, de már akkor is, ha sport módban nyomok egy full gázzal előrét, majd megállok vele. Volt, hogy konkrétan semennyit nem tudtam vele emelkedni előre menet közbe, sőt talán mintha még süllyedt is volna, miközben teljesen felnyomtam a joy-t. Egy hónap alatt úgyahogy ráéreztem a drón képességeire, nagyjából megismertem a határait, de ilyeneket azért messze nem csinált. Persze volt olyan régebben, hogy írta már ezt a max power load-ot, de akkor jogosnak is gondoltam, picit nagyobb szélben sport módban, valami "vadabb" manőverezés közben. Úgy teljesen okés. Most viszont mégcsak a wind warningot se írja, csak ezt a max power-es üzit kapom.
Nagyon vigyázva volt rá, tekintve, hogy legelső drónom. Se karc, se zuhanás, semmi ilyesmi nem volt. FMC, táskában tartott, repülés előtt maxra töltött akksik, nem volt rajta plusz súly/védő, szélcsend, max 10m távolság/magasságból is csinálja, próbáltam mindhárom akksival, mindhárommal ezt csinálja, sd kártyával felvétel közben is, sd kártya nélkül is.
Elképzelhető, hogy csak és kizárólag az androidos app frissítés miatt csinálja ezt? Vagy lehet valami nagyobb gond is vele?
Esetleg lehet, hogy gari? -
VANESSZA1
őstag
válasz Colo313 #4926 üzenetére
Miért nem teszed vissza a régebbi verziót, és akkor választ is kapnál szerintem a kérdéseidre:
"Elképzelhető, hogy csak és kizárólag az androidos app frissítés miatt csinálja ezt? Vagy lehet valami nagyobb gond is vele?
Esetleg lehet, hogy gari?"Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
-
Roland0224
senior tag
Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a mavic pronak mi a max magasság amit tud?
[ Szerkesztve ]
-
Colo313
kezdő
válasz VANESSZA1 #4927 üzenetére
Jogos!
Visszatettem, gyorsan kipróbáltam egy akksival még sötétedés előtt. Igazából az akksi 50%-áig egyetlen egyszer írta ki ugyan ezt a hibakódot egy pillanatig, ez nem lenne baj szerintem. Végülis negyed óráig max sebességgel köröztem, érthető ha ilyesmit írogat...
Viszont 45%-nál, mikor megálltam vele 10m magasságban megint kiírta. Fura, hogy főleg akkor írja, mikor megállok vele és csak egy helyben áll, nem mikor maxon körözget. Elkezdtem vele süllyedni, hogy nehogy baj legyen, viszont nem állt meg másfél méterrel a föld felett és vissza emelni se tudtam, gyakorlatilag nem reagált semmire.
Úgyhogy nem nevezném zuhanásnak, de lassan csak "földhöz vágta magát". Semmi baja nem lett, direkt nagyobb fű felett voltam, készültem erre a lehetőségre is, de kifejezetten kellemetlen lenne, ha ezt 50m magasan, fák/bármi felett találja ki...
Lehet rákérdezek DJIéknál is, hogy akkor most ne használjam sport módban ennyit, mert teljesen normális lehet utána a zuhanás, vagy mi van? -
nagyúr
válasz Roland0224 #4930 üzenetére
Szerintem addig megy -ha meg van hekkelve- amíg az akkuja bírja (2-2.5km), aztán féltégla-üzemmód! De ilyet épeszű ember nem csinál. Ha jól tudom a G légtér magassága 400m. E fölé nem illik repülni, mert ott már nekimehet a drón bármilyen ember által vezetett eszköznek és abból nagy baj is lehet. Ha jól tudom az applikáció 500m-ben korlátozza le a villanymadarat.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
UzziVp
tag
válasz Roland0224 #4934 üzenetére
Max felszállási magasság, a Kékesről fel tudsz szálni, de a Himalájáról nem.
-
aviator
tag
Sziasztok,
Telefoncsere (Redmi Note 8T) után szeretném tovább használni a Spark-omat OTG kábellel. Eddig egy Redmi note 5A-val használtam gond nélkül. Van valami trükkje az OTG-vel való működés beállításának? A régi telefonnal indult az app automatikusan ahogy összekapcsolódott az RC és a drón. Most nem csinál semmit, ha elindítom az appot akkor hiányolja a wifit, vagy annyit ír, hogy disconnected.
Valakinek van ötlete? -
nagyúr
válasz Roland0224 #4934 üzenetére
A tengerszint feletti használati magasságot adja meg.
(nyilván nem tud 5000m magasra felszállni, ha 2.5 km a hatótávolsága a távosnak)Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Roland0224 #4939 üzenetére
Ne rakétát vettél, hanem drónt
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
tirszin
senior tag
válasz Colo313 #4931 üzenetére
Sztem próbáld ki egy tuti jó akkuval. A legvalószínűbb oka a leírt hibának, hogy megnőtt az akkuid belső ellenállása!
A használatuk után feltöltötted őket egyébként legalább 50%-ra? Vagy úgy hagytad a következő repülésig?Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
Colo313
kezdő
válasz tirszin #4941 üzenetére
Mostanra végig mentem mindhárom akksin, amit a fly more combohoz kaptam. Nem hiszem, hogy mindhárom hibás lenne, bár nyilván kizárni ezt sem tudom.
Használat után mindig kivettem a dronból és a 3at egyszerre a töltőjére tettem, ha csak kettőt használtam, akkoris mindhárom benne volt. Ha tudtam, hogy másnap is repülni fogok, akkor le se húztam, ha tudtam hogy csak 1 hét múlva, akkor feltöltve eltettem a táskába, majd repülés előtt felórával rádugtam megint.
Azóta olvastam mindenfélét, hogy hogyan kéne tölteni, de mindenki mást mondd... :D
Viszont kb 5-2-2 töltés van az akksikban, ugye nagyjából 1 hónapja használom, nem hiszem, hogy ennyire kevés feltöltés befolyásolna benne bármit. Nyilván, ha csak nem hibás mindhárom... :D -
Geller72
veterán
Néhány fontos momentum/fejlemény.
1,- FCC-t nem állítasz Eu-ra, ahogy itt valaki írta, mert két teljesen másik fajta wigi rész van a nyákra integrálva, azaz ott ez kiesik.
DE!! ..és itt jön a válasz szerintem krx21-nek, teszteltük az egyik minit. FCC-t, öcsém gépe, ő Angliából vette a gépet, a tulaja Kínából rendelte, eleve FCC gépként. Sajna egy tesztet nyomtunk, ebből messzemenő konzekvenciát ugyan nem lehhet leszűrni, de mindenképpen meg kell vizsgálni ezt majd közelebbről is.Azaz. EU verzóval nincs értelme szarakodni, mert az alapból kisebb kakaóval dolgozik, azaz relevááns difi nincs.
FCC verzó viszont érdekes. Abból a szempontból, hogy nagyon úgy tűnik, hogy hagyjuk, hogy detektálja a helyet, ahol van, akkor teljesen más channelleket használ, valamint kisebb adóteljesítményyt itthon. Azaz könnyen lehet, hogy azért kell neki a fake gps, hogy ezt ne tegye meg. A teszt alappján elég egyértelműen volt difi a két eset közt. Ahhoz viszont kevés volt az idő, hogy ezt alaposabban megnézzük. De így most én azt mondanám, hogy könnyen lehet, hogy az FCC mód sem egyértelműen egy fix teljesítményen dolgozik. Ha kell is a fake GPS akkor azért, hogy megmaradjon a gyárilag ilyenkor definiált teljesítmény. Ha siekrül összeegyeztetnünk, húsvétkor jobban ránézek. Be akarok repülni több, fix utat és csekkolni jobban ezt a dolgot. Logikusnak tűnne egyébként, mert ha én az ECC-s gépemet használhatom mondjuk USA-ban, hülyén jönne ki, ha egy amcsi meg az övét itt nem használhatá, ugyanakkkor valamilyen szinten csak meg kell fellelniük az EU-s direktívááknak, így jó eséllyel lehetsééges, hogy EU-ba érve valóban degradálják magukat a dtónok még ha ez hivatalosan nincs is esetleg megerősítve.
Smart táv:
Két smart táv van a haveri körben.
Pzitívumait mindenki ismeri, erről most nem írnék, a hípe-ról sem, maradjunk a tnyeknél és a negatív dolgoknál:-Bpnyolult, tele elektroonikával, +SW, szervíz ha kelleni fog, az fájni fog. .
-Kurva szar jelátvitele van, az MP a gyári távval 7x nagyobb adatátviteli sebességel dolgozott ugyanakkora távolságon, mint a smart távval a haver M2P-je.
-Fagyott már le neki, nem annyira jó poén. (2x eddig) Normál esetben RTH adott ilyenkor.
-Valahogy a hatótás sem az igazi..de még egyszer be akarjuk repüllni a távot, FAKE gps settings nélkül.
-Szerintem lassú. Ez egyéni, ha valakinek ez a default, nem idegesíti az indulás, utána már elmegy, bár voltak anomáliák.
-Szintén egyéni, de szvsz qrva drága. mondjuk én amúgy sme vagyok annyira a tablet/tel híve, legtöbb repülést inkább VR-ben nyomom, sokkal szabadabb, jobban átlátható, kamerával gyakorlatilag nem kell fogllalkoznom, mert head trackinges, követi a fejem a gimmball. (Le/fel) Cserébe nem tudod piszkálni a fóluszt, meg hasonlók. De jobban szabályozható a gimball, nem tudod véletlenül sem felrántani, mint ahogy kézivel nééha, neccesebb szituban sikerül nekem is, felvétel közben. A fontosabb értékeket így is tudom áállítani, lényegi funkciókat kiteszek smart buttonokra.-P4 zuhanás: Nekem soha nem produkállt ilyet, azzal a gééppel valami gond lesz. Sőt, nekem a legtöbbször lassú volt a max ereszkedés is, nagyobb esést is el tudtam voolna viselni.
-P4P (V.20 is) szuttyogás: Én mindenképpen belematatnék manuálisan, mert ég és föld egy gyári setup és egy megemelt görbés start közt. Sokkal agilisebb lesz a gép. A "fék és fék" közt is óriási a difi, gyyárilag úszósabb a dolog (jobb is így, mert filmezéshez ez az ideálisabb, ehhez én is ritkán nyyúlok, csak ha őrültködni akarok S-módban, akkor álllítom át) de lehet olyan durva módot álltani, hogy szinte hanyatt vágja magát, cserébe szinte azonnal megáll.
-Még mindig MPP prop kérdés. A múltkor írtam, hogy helyi Dji hivatalos parts kereskedő is megerősítette, hogy MP-re MPP prop nem igazán jó ötlet. Akkor ezen itt vitáztunk, linkeltem be Yt tesztvidit is, ahol látszott az FC reagálása fordulatszám téren a prop teszteknél is. Moost egy kínai csávókámtól vettem volna havernak szettet, a tag első kérdése azt volt, hogy milyen géphez vennénk, azaz eleve MPP-hez, vagy MP-hez e. Itt jött a beszélgetés meglepetés része. Azt mondta, hogy ő sem ajánlja MP-re, csak MPP-re. Mivel ugye máás az ESC is. (És az FC FW-je is). Viszont..finoman utalt rá, hogy az MPP-re valamilyen módon lehet MPP FW-t hekkelni.
-Olyan kérdésem van, hogy rendelnék orig MPP akkukat, érdekelhet e valakit esetleg egy vagy két ilyen akku? Itthon sajna 30k alatt sehol nincs, ez 25k-ban állna meg postával. (Akkukat nem hoznak ingyen sajna egy ideje). Ez és a magyar árak is csak sokkal drágábbak lesznek, mert ha kifoogynak a hazai kszlletek, akkor egy 30k mindjárt 40k lesz, köszönhetően a majdnem 370,-Ft-os Eurónak.
Még egyszer, ezek orig akkuk. Max kettő lesz luszban rendelve, ha esetleg valakinek kell.
Ha valakinek problémája lennne MP esetén az iránytűvel, az nyugodtan írjon rám. .Bocs, ha hosszú lett.
[ Szerkesztve ]
-
tirszin
senior tag
válasz Colo313 #4942 üzenetére
Akkor ez azt jelenti, azt a pár lemerítést leszámítva, hogy 1 hónapon keresztül 100% töltve tároltad mindhárom akkudat. Sőt, a használatuk előtt még megbikáztad mindegyiket 95...99%-ról ismét a 100%-ra. Ez nem jó nekik! Tárold csak max 70%-on, de 35...40% felett!
1 hónap elég lehet sztem ahhoz, hogy "megnyúljanak" annyira, hogy 1-1 nagyobb terhelésre már maximumra kiszabályozva menjenek róla a motorok.
Fenntartom, hogy próbáld ki egy jó akkuval, vagy a te akkudat tegyétek bele egy másik drónba!Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
válasz tirszin #4949 üzenetére
Hmm ez érdekes.
P4P akku:
Próbáltam csak úgy poénból rátölteni a 95%-os akkura, de nem indult el a töltés az akku még csak fel sem villant. (8 töltéses akku)Mevik 2 Zoom:
Én P módban full gázon előre+fel gyakran kaptam ezt a Full terhelés üzenetet.
Ez mennyire volt baj? Sport módban soha nem mertem kipróbálni.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kupon kunyeráló
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- További aktív témák...