Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BenHans

    addikt

    Én kétszer jelentettem hibára.
    Először vasárnap akartak kijönni amikor nem volt alkalmas, de közölték, ha ők mérnek 300at az 5000 lesz, majd megegyeztünk a hétfőben amikor sem hívás sem kiszállás nem történt, pedig otthon voltam, de azért kaptam később egy sms-t hogy a hiba javításra került. :D

    Aztán másodjára szerencsére olyan emberhez került a dolog, aki családtag ismerőse, és abszolút korrekt volt, mondta, hogy nem tud mit csinálni, húszezer bejelentés van, náluk van gond, nem leszek előrébb ha kijön, de ha szeretném átnézi, de 100% hogy nem nálam van a gond, viszont a munkalapot és hibajegyet zárnia kell.
    Tehát a bejelentés arra jó, hogy tudják, hogy nem 100-ból 90% sz@r, hanem 95%, ami papíron javítva van, de szerintem pár teljesen laikustól azért berántottak 5 ezret miközben még az ügyintézők, diszpécserek és az összes technikus is tudja hogy központi gondok halmaza a történet. :DDD :(((

    Ja, és nem 2 hét lesz mire feláll a dolog... Mondjuk azt érdemes lenne kideríteni, hogy a problémák miatt, és ha javítottnak zárják a munkalapokat, akkor hogy érjük el, hogy engedjenek el a számlán valamennyit. Mivel ugye a garantált sem jön...

    [ Szerkesztve ]

    ️🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." Roma Non Si Discute, Si Ama🧡️

Új hozzászólás Aktív témák