Új hozzászólás Aktív témák

  • Sumi

    aktív tag

    válasz Intruder2k5 #84534 üzenetére

    Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam:
    Elmondtam nekik a bánatomat, hogy egy percet sem ment még a szolgáltatás. A hölgy nyugtázta, hogy igen, látja hogy még _SOSEM_ jelentkezett fel az ONT, ő sem látja, ő sem tudja állítgatni, olyan mint ha bele se lenne dugva az optika (aminek persze ellentmond az, hogy világít a PON led). Majd követte azzal, hogy kiküld egy szerelőt, de ha miattam nem megy, akkor fizetnem kell. Nem tudom érthető-e így a logikai bukfenc ( => kvázi még nem vettem birtokba a szolgáltatást, hiszen még soha nem is volt a hálózaton az ont). Mi olyan user hiba történhetett, ami megakadályozta az ONT-t a felregisztráláshoz a szerelő távozta után (aminek igazából már akkor illett volna felregisztrálnia, amikor még ott volt a szerelő & mielőtt aláíratta velem a munkalapot szvsz)? Az más lenne, ha ment volna már egy percet és valamit elrontok, félrekonfigolok.. De így?! Szerintem vicces így bemondani ezt a sablon-szövegüket.

Új hozzászólás Aktív témák