Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz Victor Súgó #67213 üzenetére

    Nagyjából jól érzed, az első szinten (L1) elég erős szűrésre van szükség ahhoz, hogy a hozzáértőbb és drágább technikusokat illetve junior mérnököket (L2) ne terhelje túl egy szolgáltató hülye ügyfelekkel. A telefonos ügyfélszolgálat L1 tehát a legalja, nem véletlenül akkora a fluktuáció, és túlterhelt ez a szint. Sajnos nagyon sok ütődött/alacsony színvonalú/idegbeteg ember van közöttünk, és ezek többsége szabadon futkos, sőt alá is írhat. Ezért nem elvárt egy telco L1 szinten a proxy ismerete. Első a kommunikációs készség, a memorizálási képesség és a pontosság, a gépelési képességek, a monotonitás és a hülye ügyfelek elviselésének képessége (birkatürelem). Akiknél ezek megvannak, azok már első osztályú munkatársak L1-re. Ha rajtuk keresztül vered magad, akkor meg úgyis olyanhoz kerülsz, aki már tudja mi a proxy, esetleg azt is, hogy mitől lesz transzparens. Az L3 meg meg is csinálja neked (oda már nem valószínű, hogy közvetlenül eljutsz az ügyfélszolgálaton keresztül).

Új hozzászólás Aktív témák