-
GAMEPOD.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
VOid
tag
Hát én se értem mit kell problémázni, amúgy meg ha már fent meg lett említve az ár érték arány, hogy ezér meg azér nem éri meg a topnet akkor nézzük csak mi is az az óriási különbség.
Letöltés topnetnél: 90FT mbitenként Feltöltés: 180FT
Letöltés basenetnél: 116,6FT mbitenként feltöltés: 175FTHa feltöltés szempontjából nézzük a dolgot akkor az egész árat nézve a basenet ár/értékéhez viszonyítva 125 FT-al kell többet fizetni a topnetért havonta ez baromi nagy +
de nézhetjük úgyis a dolgokat hogyha ugyanolyan vagy picit jobb ár/érték arányt akartak volna adni a digisek akkor 26Mbit feltöltést kellett volna a topnethez rakniuk
szerintem itt nem lehet azt mondani hogy nem éri meg ezért ráadásul a letöltés ár/érteke meg a legjobb (jó tudom nem mindenki tudja ezt kihasználni, de valószínű aki elszánja rá magát h előfizet rá az kitudja ) -
eXodus
őstag
Nem értem miért sírtál pár száz oldalon keresztül. Tele volt a Te hszeiddel a topik h milyen szar a DIGI.(Semilyen érdekeltségem nincs a cégnél, és védeni sem akarom.) Több hszben is panaszkodtál h miylen szar, sokakat talán meg is ijesztett h megbizhatatlan a szolgáltatás.(írta is valaki h visszaolvasott és arra jutott h sok a probléma vele....) Pedig szinte alig akad ember akinek problémája van a szolgáltatással, ráadásul neked még meg is javították. Nem voltál képes pár napot türelemmel lenni...(Igazán elvárható lett volna, tekintve az árakat, sebességet, kiépítést.) UPC-nél/MT-mál ilyen problémával nem is foglalkoznak, 1-2hónap alatt talán csináltak volna valamit, vagy nem. Szintén nem rossz indulatból de megérdemelnéd h egy kis időre megint lassú/pl-os legyen...
-
Snipee
csendes tag
Eddig nálam is működött a Digi a TP542vel, de kb 3 hete új lakásba költöztem, és itt már nem műxik routerrel, sőt bekötés után 1 nappal közvetlen gépre kötve sem volt net, amit megoldottak azzal hogy másik portra dugtak, de routerrel még így sem jó. És ha már mind a 2 routernél ugyanazt műveli akkor vagy a switch a bűnös, vagy nálam is rosszul kötötték a szálakat, vagy nem tudom!
Az üf szerint ne használjak routert, de ez nekem nem megoldás, mert a laptoppal nem szeretnék madzagozni..No Comment
-
Jag
senior tag
Aszongya' nem rossz indulatból, de legyen szar a neted...
Már bocs, hogy belepofázok, de egyszerűen megáll rajtatok az eszem. Ennyire nem lehettek szerelmesek egy netbe...
Ennyi netbuzit rég láttam egy kupacban. Abban is biztos vagyok, ha nálad lenne probléma, te lennél az első, aki fel lenne háborodva...Ha olvasnál is nem csak írnál láthatnád, hogy nem 1-2 napról van szó, ráadásul hónapok óta baj van a környéken az egész rendszerrel, beleértve az előző kábeles netjüket.
Tudod, amikor 2 naponta lesz valami probléma a lakásodba, ami mind a digihez kötődik, (tv, telefon, internet) akkor igazán megérthető, hogy nem épp pozitív a megítélése a cégnek.Persze ahol nincs gubanc, onnan könnyű pofázni, hogy mit rinyálsz. Ráadásul neked nem is értem miért fáj, hogy valaki leírja, hogy tele van a töke a szerencsétlenkedéssel. Ilyen is van, bár mennyire is dúl nálad a szerelem.
Eddig kábel volt a környéken, ami egy rakás hígfos. Végre fény gyúlt az éjszakába, hogy bevezetik a lant, erre mit érzékel a user, hogy az sem megy tökéletesen. Nem lennél kibukva? Dehogynem...
Szerk.: Nem tetszik ne használd szánalmas beszólásra nincs szükség...
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
Sirt a fene, csak leirtam a tortenetet, es a hianyossagaikat, visszaolvasol irtam is, hogy tudom nem sok embernek van problemaja a szolgaltatassal, en vagyok az egyik "szerencses".
Turelmes voltam, es vagyok most is*, torvenyileg 72 orajuk van a problema megoldasara, a problemam annyi volt, hogy azon kivul a hiba letezik senki nem tudott semmit mondani megis meddig varjak amig megoldjak.
Ajanlom az ÁSZF 11.2-es pontjat, hogy is kene mukodjon a dolog, ehez kepest nagyon tavol allnak a dolgok a valosagban.
Tudom jol mas szolgaltatoknal is ez megy, es szinten irtam nem a DIGI az egyetlen ceg akinel lehetnek problemak, de az engem nem erdekel, hogy a UPC mennyi ido alatt oldja meg a problemakat, mivel en a DIGI elofizetoje vagyok.*Ugytunik korai volt az orom, mert ismet ugyanaz a problema mint volt a tegnapi napot megelozo 13 napban.
Tegnap este:
Transferred: 1GiB 1 073 741 824 bytes in 7 minutes 18 seconds (2 393,8 KB/s)Ma reggel:
Transferred: 1GiB 1 073 741 824 bytes in 11 minutes 25 seconds (1 528,8 KB/s)A kivansagod valosagga vallt
(most jutott eszembe, hogy az IE letoltoje beleszamolja a letoltesi sebessegbe azt az idot is amig a TEMP-bol atmasolja oda ahova mentve lett a file, szoval ~ 0.15mb/s-et erdemes hozzaadni ezekhez az ertekekhez.)
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Akkora a DIGI orulet, hogy nehanyan minden hosszutavu tapasztalat nelkul vedik a ceget, es kuldetesuknek tekintik megvedeni oket mindenaron, mar azt is tamadasnak veszik ha valakinek problemaja van es leirja
En nem azokhoz a felhasznalokhoz tartozok akiknel ha problema merul fel a nettel 2 perc mulva mar hivjak is oket, ugye leirtam, hogy elso lepeskent kizartam az osszes hibalehetoseget amik esetleg nalam okozhatnak a problemat, es csak utana hivtam oket, nem sokan tennek ezt meg az tuti, egyszerubb rogton oket csesztetni."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#67688960
törölt tag
-
Jag
senior tag
Ugyan olyan szolgáltatás, mint mondjuk a villany...
Jönne egy szolgáltató, hogy ő olcsóbban adja a villanyt. Igaz, néha nincs meg a 220, csak 190V, így néha nem megy random mód a kávéfőző, vagy a hajszárító, de legalább olcsó és mit pattogsz, mert a hűtő, meg a mikró megy, így éhen nem döglesz...
Inkább fizetnék pár százzal többet, de ne is tudjak róla, hogy van, csak használni keljen.
-
rocket
nagyúr
válasz #67688960 #4215 üzenetére
Tudom jol megvan a garantalt savszelesseg, a problema az elso nehany nap utan (meg a tegnapit leszamitva) semmilyen korulmenyek kozott nem viszi a maxot (hajnalban se), es sokat szakadozik (multheten pentek estetol-vasarnap estig 14x szakadt meg).
Tegnap este FTP letoltesben megvolt a max., szinkronban is ~2400kb/s le, es ~1200kb/s fel, speedtesten is hozta kozel a max. letoltesi sebesseget, meg ftp.fsn.hu-n is Transferred: 1GiB 1 073 741 824 bytes in 7 minutes 18 seconds (2 393,8 KB/s).Jelenleg szinkronban ugyanazokkal a fileokkal tesztelve mint tegnapeste, a ~2400kb/s le es 1200kb/s fel helyett, ~900kb/s le, es 1200kb/s fel.
Szoval a lenyeg, hogy tegnap este 13 nap elteltevel jo volt a net hozta a maxot minden variacioban, es ma kora reggeltol a letoltes megint "kirandul", X-aktas eset kezd lenni a tortenet
Tegnap volt kint a szerelo a kabeltv problema kapcsan (kabeltv sztorit nem osztottam meg a forumon, nem akartam mindenki a DIGI-n es a balfek szerelon rohogjon), termesztesen nem hivott senki szokas szerint, abbol latom, hogy a kabelezes az ajto elott piszkalva volt, es volt adas
Mivel a kabeltv adas masik kabelen jon, igy annak a "javitasa", nem okozhatta a csodat, hogy eppen tegnap ugy mukodott a net ahogy kellene neki.Nincs mas hatra mint turelmesen tovabb varnom, hatha sikerul osszehozniuk 3 napnal tovabb, hogy azt a szolgaltatast nyujtsak amiert fizetek
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
VOid
tag
Rocket nálunk amikor bekötötték (tv, internet, telefont) egyedül a TV-vel nem volt gond
A központban azt mondták h 10 perc és megoldódik:d mondanom se kell hogy kb fogalmuk nem volt mire mondták azt a 10 percet mer rá pár órára se volt jó semmi sőt lett belőle telefonálgatás, lett belőle a 72 óra, + folyamatosan hozzáakartak adni a 72 órához még 72 órát de most minden oké , jól müxik minden net, tv, telefon, csak hiba ne legyen mer ha az van az bizony rengeteg telefonálgatást igényel ezt nem lehet elhallgatni ez tény h így van a diginél, de mivel ilyen olcsó ezt még el lehet nézni -
PeterPH
senior tag
Jag, ez a hasonlatod kicsit sántít, azért remélem érzed te is.
Annyiban igazad van hogy ez egy ugyan olyan szolgáltatás, mint bármi más, (gondolom) elolvastad a szerzádést mielőtt aláírtad, tudod mi jár a pénzedért. Annál többet követelni nem lehet, de persze mindkét félnek érdeke a hibátlan teljesítés.
Sajnos itt a balkánon jellemző a szolgáltatókra (tisztelet a kivételnek), hogy nem törik a kezüket-lábukat a problémák megoldása érdekében. És ez addig nem is fog változni, amig igazi versenyhelyzetbe nem kerülnek. És valljuk be, a DIGI-nek ár/érték arányban nincs versenytársa azokon a területreken, ahol el tudta indítani a szolgáltatást.
Visszatérve a hasonlatodra egyrész nem kicsit adja olcsóbban a szolgáltatást, másrészt nemcsak az elméleti maximális, hanem a garantált sávszélességek is magasabbak, mint bármi más hasonló szolgáltatásnál. Tehát itt nem egy gyengébb szolgáltatást választottál, hanem jobbat. Mellesleg ha valaki nincs megelégedve, akkor lehet keresni jobbat, hiszen nincs hűség, de hiába drágább, semmi sem garantálja, hogy valóban jobb is lesz.rocket
A 72 órás határidő a te esetedben nem áll fenn, az én olvasatomban, hiszen a szolgáltatás működik. Mindemelett igazad van persze, és jól is teszed, hogy nem hagyod annyiban. Engem nem zavar, hogy olvashatom a fejleményeket. De ha tényleg megjavul, akkor légyszíves azt is próbáld meg kiszedni belőlük, hogy mi volt a hiba, így ha másnál is hasonló hiba lesz, akkor ő már egyszerűbben a végére járhatna. -
rocket
nagyúr
"jól müxik minden net, tv, telefon, csak hiba ne legyen mer ha az van az bizony rengeteg telefonálgatást igényel ezt nem lehet elhallgatni ez tény h így van a diginél, de mivel ilyen olcsó ezt még el lehet nézni"
Egyatalan nem szabad a felhasznaloknak ilyet elnezni, csak azert meg olcsobb az atlagosnal a szolgaltatas nem jelenti azt, hogy azt csinalnak amit akarnak, a 72 ora torvenyileg van szabalyozva, es ha nem tudjak teljesiteni akkor johetnek az ÁSZF-ben leirt dolgok. (ÁSZF 11-es pontjat kell bemagolni az a lenyeg, ott van milyen jogokkal rendelkezel mint elofizeto, persze mivel alig 1-2 pontja tartjak be az ÁSZF-nek a DIGI oldalarol, igy ha nagyon elhuzodik a tortenet a jogaid ervenyesitesehez valoszinuleg a megfelelo szervezetett is bekellene vonni, es a legtobb felhasznalo nem megy ilyen messze (tobbsegnek nem is kell mert megoldodik a problema idon belul), a maradek nagy resze meg megunja, vagy siman lerazzak oket telefonon "nalunk minden rendben".
(ez szinten igaz minden szolgaltatora, hajlamasok az embert madarnak nezni.)
Az en esetemben nem probaltak lekoptatni, hogy naluk minden rendben, elismertek a hiba naluk van, legalabbis az ugyfelszolgalaton telefonon keresztul szoban, de nincs okom ketelkeni bennuk, ugyanis rogzitik, es 1 evig megkell orizzek, igy ha elfajulna (ami biztos vagyok benne nem fog) a dolog felhasznalhato lehet ellenuk bizonyitekul."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz PeterPH #4219 üzenetére
A 72 oraval ok jottek elo, nem en mondtam nekik, ok mondtak ennyi idejuk van a problema megoldasara, en meg azota irok errol, viszont az ÁSZF 11-es pontjat lehet maskent ertelmezni, foleg ezt a reszt:
"A szolgáltató köteles az előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása
eredményeként valósnak bizonyult hibát – ha az a 11.3. pont szerint hibás teljesítésnek
minősül - annak bejelentésétől legfeljebb 72 órán belül kijavítani."Tehat egyszerubben leirva a hiba behatarolasa utan kotelesek azt 72 oran belul megszuntetni, de arrol nem latok semmit mennyi idejuk van a hiba behatarolasara, gondolom ez is szabalyozva van, mert akkor ennyi erobol 2 evig is eltarthatna, es semmit nem is kene tenniuk
24/7 bekapcsolva van a telefonom amiota bejelentettem a problemat, nehogy az legyen, hogy nem tudnak elerni ha szukseges, a telefonom szamat joparszor elkertek mar, es nem volt olyan nem fogadott hivasom ami nem ismerostol jott, igy 100% nem kerestek meg az ugyben.
Elvileg ha megoldodik a problema tudnom kene mivolt ,mert megkell indokoljak:
"Az elvégzett vizsgálat alapján a szolgáltató haladéktalanul és megfelelő indokolással
köteles az előfizetőt értesíteni arról, hogy
• a hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a hiba az előfizető érdekkörébe
tartozó okból merült fel;
• a hiba kijavítását megkezdte;
• a hiba kijavítását átmeneti (meghatározott) ideig vagy tartósan nem tudja vállalni,
ezért az előfizető részére kötbért fizet."Mint irtam lazan kezelik nagyon az ÁSZF-ben foglaltakat, igy lehet az lesz megjavul csak ugy a semmibol minden fele indoklas nelkul, de ha igy lesz megprobalom majd azert kideriteni mi volt a problema, az en esetemben nem maradt sok lehetoseg, switch, kulso kabelezes, UTP kabel toldo.
Biztos lehetsz benne a jot is megfogom irni a DIGI-rol ha elharitjak a problemat, tegnap is rongton irtam ahogy lattam megjavult, pedig utolag mondhatjuk koran kezdtem pezsgozni
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Jag
senior tag
válasz PeterPH #4219 üzenetére
Ok, persze, nem ugyan az...
Attól, hogy én lemondom a szolgáltatást, attól az még ott nálam szar marad, csak nem fizetek elő rá. :-)
Nálam nincs gond a nettel eddig, nem úgy a telefonnal, meg a tv-vel és ugye az exkábelnet szörnyedelem utáni rossz szájíz. Szóval nem arról van szó, hogy netezős vérpista rácsapott az olcsó torrentnetre, hanem itt hosszú évek óta ez a szolgáltató és a használhatatlan kábelt kiváltotta egy használhatóbbra. Más örüljön, hogy ez az első nete és minden frankó nála, de azért beszólni/megszólni, mert másnál nem épp korrekt a dolog, kissé vicces.Hosszú monológokat tudnánk írni, hogy megjártuk már többször a digivel. Attól, hogy másnál jó, itt még szar,(bár már elég jó irányba mennek) ez van, ha tetszik ha nem egyeseknek.
Az olcsósága meg számomra nem jelent semmit, sőt. Sokszor elmondtam, hajlandó lennék többet is fizetni, csak ne legyen gubanc.
A tv adás is sokadszorra megy el. Ilyenkor az van, hogy pár nap múlva mire hazaérünk, az ajtó előtt le van bontva a kábelcsatorna és be van iktatva egy toldó. Gondolom egy kábel darabot kivágnak és betesznek egy másik darabot. Csak lassan az egész rendszer kábelcsatikból fog állni, aztán nézhetik, hol a hiba...
Ahelyett, hogy becsöngetnének, vagy felhívnának mikor vagyok otthon és a bejárati ajtó mögötti csati utáni vezetéket egy az egybe kicserélnék. Nem vagyok szerelő, de így is van 2 csati bent, kint lassan 4-5, cirka 5 méteren belül. Szted ez normális?[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
Szerintem rosszul értelmezed. Az a kitétel arra vonatkozik, hogy az ember bejelent egy hibát, tegyük fel csak 5 nap múlva derül ki, hogy az nem is volt hiba, mert pl. Te állítottál el valamit a gépen... Ilyenkor logikusan nem kérhetsz kötbért, mivel nem náluk volt a hiba. Itt a valóson van a hangsúly, ha valós a hiba, akkor fennáll a 72 óra, ha nem volt valós, akkor értelmetlen is lenne számolgatni mennyi ideig nem volt jó, hiszen jó volt, csak rajtuk kívülálló okok miatt.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Snipee
csendes tag
Szerintem te értelemezed rosszul!
Ha jelentesz egy hibát onnantól számít a 72 óra.
Az ügyfélszolgálat először próbálja elhárítani a te segítségeddel, először benntről figyelik hogy a lépcsőházadban levő eszközök aktívak e, illetve az előfizetéseddel minden rendben van-e. Majd veled is egyeztet hogy minden beállításod jó-e, stb!
Ha ezen felül is fennáll a hiba, akkor az esetek többségében kiküldenek egy technikust, helyi hibajavításra!
Nincs olyan hogy majd 5 nap múlva kezdődik a 72 óra, mert ők addigra nézik meg hogy mi a hiba! Te bejelentesz egy hibát, és ha nem sikerül megoldani üfin keresztül, attól még a hiba marad, tehát van 72 órája hogy valamit tegyen!
Az már tészta hogy nálam úgy mismásolták el a 72 órát, hogy a bejelentésem után 2 nappal írtak egy bejegyzést a hibabejelentésemhez hogy ők ugyan hívtak a hiba feltárása végett, de nem értek el, részükről lezárva! (Persze nem törtnént hívás)
Tegyek új bejelentést, és újra él a 72 óra.
És különben is ne a 72 óra miatt reklamáljak, hanem próbáljak meg inkább vele együttműködve 88adszor is új kapcsolatot létesíteni, hátha....No Comment
-
rocket
nagyúr
Olvassak a DIGI-tol a topikot ugytunik
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
McLaca
őstag
Az említett ÁSZF pont helyes értelmezése :
bejelented a hibát, majd megkezdik a kivizsgálást, de mivel a hiba lehet az ő érdekkörükben is, és valós hiba esetén a bejelentéstől számított 72 órája van elhárítani, így összefoglalva a hiba feltárására ÉS saját érdekkörben talált hiba esetén annak elhárítására együttesen mindösszesen a bejelentéstől számított 72 órája van. Ha 71 óra alatt deríti ki, hogy nála van a gebasz, akkor 1 órája marad elhárítani. Az ÁSZF szerint.
Hogy ez törvényi előírás is lenne, azt kétlem, esetleg minisztériumi rendelet (de ha államilag szabályozott, akkor kérem, írja be valaki, melyik TV-ben, milyen számon található!).
A szolgáltatók üzletszabályzatát mindig a felügyeleti szervük hagyja jóvá (MEH, GVH, NHH, stb...), és abban bizony lehetnek rendelet, törvény által nem szabályozott kérdések is.Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
rocket
nagyúr
A 2ms atlag pingemnek a bix.hu-ra is lottek, egyre "jobb" a helyzet.
Ping statistics for 193.239.149.1:
Packets: Sent = 447, Received = 447, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 12ms, Maximum = 30ms, Average = 14msEz mar kabelnet szintu atlag ping.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
FNZ
őstag
gondolkodom, hogy a tré-komról váltok a digi telefonra számhordozással.
milyen tapasztalatok vannak a telefonnal kapcsolatban? érdemes váltani?
[ Szerkesztve ]
-
m4rc!
őstag
Na mar ott log az ajto elott kabel, remelem hamarosan bekotik..
We are analog players in a digital world
-
McLaca
őstag
LAN-on jól működik. Hívószámkijelzés és küldés alap, rendszeridő van (arra alkalmas telefon tudja a pontos időt frissíteni hálózatból), kapcsolás, vonalhang azonnal van, mint a hagyományos madzagoson (amik digitális központba vannak kötve). Igaz, nekünk a számhordozásnál valami nem volt ok, mert egy hétig egyáltalán nem élt a szám, de azóta semmi gond. Hangminőségben semmi különbség a hagyományoshoz képest.
Vezetékes SMS viszont nincs, és hogy a fax is menjen, azt külön kellene igényelni, de nekünk azt mondta az irodai üi, hogy fax szolgáltatást jelenleg nem tudnak nyújtani. Nem próbáltam viszont még ki, lehet, hogy mégis működik ez azért (VoIP-nél ugyebár a fax speciális kérdés, mert azt a hangjelet nem lehet jól tömöríteni információvesztés nélkül, mint a beszédhangot).
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
lacko22
aktív tag
Ha szakadozik a DIGIS net:
1. Hálókártyánál és a többi csatlakozásnál kattanásig vannak e bedugva a csatlakozók..
2. Hálókártya driver frissítését kell végrehajtani.
3. Ha ezután is szakad akkor új hálókártya,
4. Gép újratelepítés ezután hívni a szolgáltatótIntegrált hálókártyával lehetnek gondok.
Vagy kutya elrágta a kábelt[ Szerkesztve ]
-
lacko22
aktív tag
Milyen routert?
Sztem az egyik legjobb fajta router a LINKSYS WRT54GL típusú. Kicsit most felment az ára, de nekem 7 éve megyen és sose volt baj vele szerencsére. Volt már 3 fajta szolgáltató is. Ha nem volt net az nem a routertől volt, hanem központi hiba volt, szerencsére. Nagyon jól lehet rajta keresztül torrentezni akár wifin is. A messenger nem szakad nem dob le.. stb. Sok kapcsolatot kezel le egyszerre.
-
rocket
nagyúr
Ping statistics for 193.239.149.1:
Packets: Sent = 1465, Received = 1465, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 1ms, Maximum = 22ms, Average = 2msA pingek osszekaptak magukat
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
McLaca
őstag
Igen, megtarthatod a régi telefont (bár tudnak adni is), szabvány RJ-11 csatit raknak a lakásba, tehát bármilyen szabványos analóg telefon elüzemel róla.
Előfizetési díj nincs, csak percdíj, de elvileg ha neted és más szolgáltatásod is van, akkor vannak ingyenpercek digi hálón belül, és vezetékes hívásokra.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
rocket
nagyúr
Ugytunik a speedtest.net a feltoltest meg az eddigieknel is rosszabul meri 25mbit mellett.
Minnel nagyobb a feltoltesi sebesseg annal rovidebb a teszt, es novekszik amivel felre mer.En annak is orulnek ha 20mbit lefele meglenne router nelkul
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
McLaca
őstag
Úgyvalahogy.
Amúgy hol láttad? Mert a neten én nem találom, csak szóróanyagon.
Van viszont csúcsidőn kívüli 6Ft-os percdíj. Ezzel még egy felező csomag áráért is több, mint 9 órát lehet beszélgetni. Ha ettől is olcsóbb kell, akkor Skype.rocket: "preparálja" a tesztet a speedtest, azaz előmér, és az előmérés eredménye alapján határozza meg a fájlméretet, amivel mér. Szerintem a baj nem ezzel van, legalább 10mp-ig tart a feltöltés, bármilyen neted is legyen, ha mérés közben belassul, akkor mérés közben módosítja a fájméretet, hogy egy lassulást követően ne tartson fél órát a teszt befejezése. Szerintem egyszerűen az ilyen sebességű feltöltéseknél hibásan átlagol, vagy nem átlagot, hanem csúcssebességet néz, esetleg 1mp-re átlagol, ami eleve hibás.
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
ACE-
addikt
Énis szórólapon olvastam, ha Kábeltévét DIGI-t rendeled meg, akkor hálózaton belül 1000 perc, helyi hívás 100 perc, ha van mellé StartNET vagy BAseNET, akkor plusz 1000 ill. 2000, és 100 ill. 200 perc. Tehát ha pl. van DIGI csomagban TV-d és BaseNET-ed, akkor 3000 perc DIGI-n belül és 300 perc helyi hívás. Ez szerintem automatikusan jár, én is csak a szórólapon olvastam, talán az ÁSZF-ben is benne van. Viszont a TopNET-ről nem szól a fáma, talán az még plusz 1000 és 100 perc.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
McLaca
őstag
Most nézem, hogy az € árfolyam változása miatt már a Skype-on is 6Ft körüli a percdíj, a korábbi 4,5 helyett. Így már akkor inkább digi, mert ott nincs kapcsolási díj.
Amúgy a kapcsolási díj nem sok, ha 10-20 perces beszélgetésekre gondolunk.FNZ: oké, de havi 10 óra nem elég??? (Bár a favorit árából több is kijön.) Ennyire nem függhettek tőlük... (Egyébként meg akkor Vodás Vitamax SIM kártya, 1000HUF opciós díjért (kártyánként) ingyen hívhatjátok egymást egy hónapban. A favorit nem 2 rongy. )
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
FNZ
őstag
hát, igen. a favorit+ 4700 ft. ebből kijön 13 óra beszélgetés a diginél csúcsidőn kívül belföldi irányba. havi 400-500 percet beszélünk ősökkel (főleg asszony), így is olcsóbban fog kijönni
úgyhogy pár hét és lejár a hűség, azt megyek váltani.
azért jó lenne, ha a belföldire is raknának pár perc kedvezményt!
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
Csak megne szakadjon matav stilusban mint a 150ft-os korszakban
Nem jo dolognak tartom a kapcsolasi dijat, konnyeden lehet igy extra profithoz jutni, 1 felhasznalora lebontva ez nem nagy osszeg, de napi szinten megcsinaljak ezt mondjuk 1000000 esetben, es abbol 700000 ujra tarcsaz, akkor az mar szep plusz bevetel.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
McLaca
őstag
2×1 órát beszélgettünk skype konferenciában (ketten skype-on, a harmadik telefonon) ausztráliai mobilt hívva (azért 2×, mert egyszer az én egyenlegemet, egyszer a másik skype-os egyenlegét fogyasztottuk), szakadás nem volt.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER