Új hozzászólás Aktív témák

  • GP-Sz

    senior tag

    válasz GP-Sz #14967 üzenetére

    Mesélte a szomszéd, hogy tegnapelőtt beszélt telefonon a digivel, de nem jutott semmire. Mondta nekik, hogy ő megérti, hogy nincs eszköz, de valamit mondjanak már, hogy mégis mikorra _tervezik_, hogy megcsinálják a bekötést. Nem bírtak mondani semmit. Cél sincs bakker, ami utána persze lehet, hogy nem teljesülne, de ez így eléggé elfogadhatatlan. Mókás dolog azért, amikor a digis ember azt mondja, hogy ő azt javasolja, hogy menj be az ügyfélszolgálatra és mondd le a megrendelést. Ez röhej baszki, ez egy szolgáltató? Azt hittem, azok szolgáltatni akarnak :) Egy rakás pénzért kiépítenek egy optikai hálózatot egy családi házas környéken (Csillaghegy btw.), ahol azért elég húzós az egy házra eső költség, aztán meg nem tudnak bekötni. Ez komoly üzleti stratégia. Mindenesetre kezdem érteni, hogy miért nem reklámozták, hogy itt vannak az utcában, eddig eléggé furcsálltam ezt a marketing-stratégiát, hogy a lakóknak nem szólnak, hogy elérhető a szolgáltatás, van is vagy két-három előfizető az utcában. Nálam mondjuk van net, úgyhogy én kivárom, de a szomszéd nem tudom, meddig bírja, mert nála nincs. Adtam neki egy guest zone hozzáférést, de a vasbeton födémen keresztül nem túl jó a wifi.

Új hozzászólás Aktív témák