Új hozzászólás Aktív témák

  • M_AND_Ms

    addikt

    válasz Mercutio_ #32323 üzenetére

    Annyira, amennyire UPC-nél.

    Amúgy ez hely, idő és szerelő függő.
    Ha kifogsz egy olyan ágat, ahol valamelyik, az átvitelben részt vevő eszköz meghibásodik, vagy épp nem teljesen stabil a működése, esetleg a szolgáltató hibáján kívül pl a környék áramellátása instabil, stb, stb, ...
    Vagy épp kifogsz egy kevésbé lelkiismeretes szerelőt, aki a fenti hibát hanyagul javítja, ezért a hiba, újra és újra előjön....
    Akkor azt fogod tapasztalni szar az adott szolgáltatása.

    Tudom, nem nyugtat, hogy másnál jó, de visszatérve a fenti kérdésedre, általánosságban tudunk rá válaszolni: hiba a Diginél is annyira sűrűn fordul elő, mint más szolgáltatónál. Sőt elmondom az ügyfélszolgálat is annyira béna és töketlen, mint a többi. Ismerni kell a sajátosságait (pl.: digitális adás hibáját, csak box bérlése esetén fogadnak - ezért kell mindig analógra jelenteni a hibát, és majd a kiérkező szerelővel egyeztetni a konkrétumokról).
    Ellenben mindent olcsóbban kapsz, ráadásul a rendszer nyugodtan kiszolgál 3-4 tévét is (feltéve, hogy jó a kábelezés és elosztás), míg más szolgáltatóknál valami költség mindig rájön, a plusz tévék rákötésekor.

    Ha válaszomban még az segít, akkor elmondom, én UPC-ről jöttem át, ki van alakítva a MindigTv vételi lehetőség és lehetőségem van -gyakorlatilag ingyen- a T-Home-os vételre is. Ismerem mindegyik szolgáltatót és így a Digit használom. (és fizetem)

    [ Szerkesztve ]

    Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

Új hozzászólás Aktív témák