Új hozzászólás Aktív témák

  • shotika

    őstag

    válasz reelc #108150 üzenetére

    "Engem a grafika érdekel a legkevésbé. Nem kell a parasztvakítás. :) A játék felépítése a lényeg. A Diablo 3 grafikájával sincs bajom, a Grim Dawnéval sem.
    Sose voltak csúcs hardvereim, VGA max. 45e-et ér nekem, nem érdekel 4K, HDR meg ilyesmi, akit igen az fizesse meg"

    A grafikájával nekem sincs igazán nagy bajom, meglepően jól tartja magát, főleg, hogy már a 7. évét tapossa a cucc (ráadásul már a 2008-as első gameplayekben is nagyjából kész volt a motor), de azért bizonyos megoldásai felett már bőven eljárt az idő. Művészi tekintetben a 2. rész sokkal jobban tartja magát, szinte belekarcolja magát a kijelzőbe, annyira stílusos. A 3. résznél ez kb max az első Act-ra igaz csak, de az tényleg baromi jó, a 2. kicsit lapos, viszont a 3-tól totál jellegtelen, sőt néha mintha kicsit khmm "mangás" is lenne, meg ilyen rajzos, mint a WC3 volt. Az 5-re megint visszataláltak a jó irányra, de ma a Diablo kinézete, köszönhetően a sok toldozásnak-foltozásnak, nem egységes. Vannak nagyon brutál jól kinéző riftek, ahol például nincs ez a kékes szürkés fekete színhasználat, hanem igazán jó, masszív sötét burkolja be a pályát (VA QLED monitorom van), még az effektek is jobbnak tűnnek - és van ennek a szöges ellentéte, ahol minden mintha gagyibb lenne.

    Szóval ezen a téren a 4. résztől egy sokkal egységesebb koncepciót várok (nem, nem muszáj a 2. részt lekoppintaniuk, de jó kiindulópont), egy sokkal hosszabb és komplexebb singleplayert is, élőbb városokkal, érdekes npc-kkel. A lootolás se legyen ennyire farmolás jellegű - régen mekkora öröm volt már amikor pottyant egy legendary... Az időjárás legyen real-time (legalábbis a gameplayhez igazítva, pl úgy mint a GTA-ban), és hatással legyen a világra és az karakterekre is. Tehát este pl kevesebb npc mászkáljon (Witcher), vagy esőben-viharban. Esős időben nehezebb legyen mozogni bizonyos terepeken és hasonlók.
    Olyan is lehetne, hogy például egy barbár kevésbé allergiás az ilyen hatásokra, míg egy íjász jellegű könnyedebb karakter gyorsabban futna alapból. Vagy egy törp karakter több aranyat talál (az arany is lehetne értékesebb - meg úgy kb a kereskedelem is lehetne fontosabb, most van 100 árus a világban, akik mind szart árulnak, ami annak tükrében is vicces, hogy a legutolsó csicska is dobhat egy Primal Ancient Griffalcont)
    Illetve, ami még kicsit nehezebb téma, a lootolás. Engem ma már zavarna, hogy a legutolsó kis senki lényből kiesik a világ legjobb kardja. Ilyen tekintetben picit jobb a 2. rész ( a hozzá épített játékmenet persze szintén idejétmúlt), de legalább tudtuk, hogy ha legyőzünk egy kemény ellenfelet, akkor nagyobb eséllyel jutalmaznak.
    A gearelésen és skillezéi rendszeren is lenne mit pofozni (a LoN megoldás kellemes, de még mindig nem alternatíva a brutálisra húzott szetekkel szemben, illetve az, hogy rengeteg cucc semmire se jó)

    A nehézséggel/ kihívással a foltozgatások után is bajok vannak. Komolyan, most már van vagy 20 nehézségi szint a játékban!! Nem értem minek ennyi, elég lett volna a régieket átvariálni (az új játékosoknak úgy is minden új, a régiek meg átszoknának), de az egész játék egyébként mára csak a greater riftre megy rá. Az utóbbi idők baltával felhígított felerősítése (és a blizz nekro óta való háttérben maradása) egyértelmű jelek arra, hogy részükről kezd kifújni a játék.

    [ Szerkesztve ]

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

Új hozzászólás Aktív témák