-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
Részvétem.
Még én sem vettem rá magam a DS2-re, de amit tudok róla:
1. Adaptibility - muszáj felhúzni, mert különben elég rossz élmény a játék. Kicsit obskurus hogyan nő.
2. A hitboxok xarok, de ez van, ezt kell szeretni (ilyen még a DS3-ban is van, csak nem túl sok).
3. A DS2 egy sokkal ambicíózusabb projekt volt, amit végül *nagyon* le kellett faragni. Ezért ronda sok helyen.
Viszont a DLC-k határozott minőségi ugrást jelentenek."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
-
MageRG
addikt
válasz Weareus #7268 üzenetére
Akkor nem hibáztatlak, szerintem is ez a rész kicsit hülyén van megcsinálva.
Ugye az elején a depis harcos a tábortűznél mondja, hogy igazából két harang van. Az egyik a templomban fenn, ahol a két gargoyle van. A másik meg lenn.
De hogy hogyan lehet lejutni, az piszkosul nem egyértelmű. Anno itt kerestem egy leírást.
Azért szerintem fuss neki, mert a játék legjobb részét még nem láttad."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz csucsotke #7272 üzenetére
Lehet hogy így van, de nekem csak az jött le hogy beletanultak a bossok tervezésébe.
DLC-k meg általában keményebbek szoktak lenni.
Nekem csak az a kijelentés volt röhejes, hogy nem volt szívatás az alapjáték - amikor eleve azzal indít hogy rád dob egy bazi nagy démont, amikor még fegyvered sincs."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Közérdekű közlemény:
Távoli kódfuttatást lehetővé tevő exploitot találtak a Dark Souls 3-ban!
Forrás itt, illetve Reddit.
A Blue Sentinel mod fejlesztője szerint minden DS-t érint PC-n, és valószínűleg az Elden Ring-et is.
A From egyelőre ignorálja a bejelentéseket, úgyhogy vagy ne játszatok online, vagy tegyétek fel a legújabb Blue Sentinel modot (v1.30).
Fontos: egyelőre csak egy white hat hacker demonstrálta és (remélhetőleg) csak nagyon kevesen tudnak róla. Szóval talán még nincs kész hacker tool amit átlag vérpistikék használhatnak."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Update: tegnap nem ment DS3 online.
Ezek szerint minden szervert leállítottak.Köszönjük From Software hogy végre felelősen álltok a problémához!
Ez nem csak arról szólt hogy Pistike csal a játékban, hanem Pistike malware-t telepíthet más játékosok gépére."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Szerintem a vigort húzhatod simán 40-ig. Endurance is mehet még 30-35-ig ig.
Ha több sebzést akarsz:
a) felhúzod a dex-et 80 körülre (40 és 60 közt nagyon lassan nő, de utána megint szupi lesz)
b) elkezded nyomni az int-et és varázsolsz rá crystal magic weapont
Persze pakolhatsz még vit-re is hogy nehezebb páncélt tudj felvenni. De ebből nem kell sok csak ha tényleg tank akarsz lenni.
A fallen knight set meg jó vicc."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
A fallen knight set egy mém. A legtöbb új játékos felveszi, mert pont útba esik és elég jól véd a súlyához képest (én is felvettem).
De ugyanakkor ez olyan mintha reklámoznád hogy mekkora kezdő vagy.
(Egyébként meg ha elolvasod a leírását, akkor rájössz hogy... egy sz*ros gatyában rohangáltál )"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Souls zene mára: Yuka Kitamura: Crimson Bat
A Crimson Bat a Dark Souls 3 törölt főellensége. Innentől spoiler...Eredetileg valahol a Smouldering Lake alatt kellett volna legyen. Ugye aki végigjátszotta, annak biztos gyanús volt hogy miért zsákutca az a terület. Végül az egész koncepciót belegyúrták a Ringed City Demon Prince bosszába.
Azért kár hogy ez a gyönyörű zene nem került bele a játékba."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Karakter tervező, ha csak arra vagy kíváncsi hogyan alakul a sebzés.
Persze ebből jó pár dolog nem jön le.
A "tiszta" sebzés általában erősebb mint ha többféle típusra osztod a sebzésed (fiz/villám vagy fiz/dark). Persze más, ha az ellenfél pont arra az elemre érzékeny.
A bleedelés meg megint más tészta."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Soul of Cinder és a Nameless King* az alapjáték legdurvább bosszai.
Mind a kettőnek nagyon sokféle támadása van.
Szóval kb. erre a szintre készülj a DLC-ben (+ egy kis meglepi, amit nem lövök le.).*Utólag már nem találom olyan nehéznek. Valszeg azért, mert annyiszor haltam hogy már behunyt szemmel is megy a harc nagy része.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Ez teljesen profi stratégia.
Nem minden támadás hagyja nyitva a boss védelmét (sőt, van ami csali), és nem mindig van ugyanannyi időd visszatámadni. Nyilván egy bazi nagy karddal kevesebb lehetőséged lesz, mint egy gyorsabb fegyverrel."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
A blood és a poison is a csak ilyen effektet tesz a fegyverre (ha már van rajta, akkor erősebb lesz).
Az hogy milyen gyorsan "proccolódik" a lucktól függ, de sebzés nem változik.
A hollow fegyverekkel nincs nagy tapasztalatom, de ezek is luckkal skálázódnak (meg talán a hollowing stattal?).
Azt tudom hogy a hollow onikiri viszonylag jó választás."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz MikeWazowski #7336 üzenetére
Látom a laptopod is szereti a kihívásokat, nem csak a gazdája.
[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz MikeWazowski #7347 üzenetére
Szerintem lassan petíciót kéne indítani...
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz MikeWazowski #7357 üzenetére
Online kapcsolat a multiplayerhez kell, a mentésed csak a saját gépeden tárolódik. De van olyan backup tool ami mindhárom(4) DS-el működik.
Nehéz eldönteni hogy viccelsz, vagy tényleg nem érted."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7369 üzenetére
Próbálok én is segíteni egy kicsit:
A classokat felejtsd el, itt minden a statoktól függ. A kezdő class csak annyit számít hogy milyen értékű statokkal indulsz, és mi a felszerelésed.
A fegyvereknek is van kötelező minimum stat értékük (gyakran több is). Ha piros x van valaminél, akkor az azt jelenti hogy nem éred el vmelyik minimumot. Nálad a chime-oknál valszeg a FAITH hiányzik.
A staffos izét úgy hívják hogy weapon art. A DS3-ban minden fegyvernek van. L2-vel (bal trigger) tudod előhozni, ha két kézben fogod a fegyvert.
Két kézbe alapból a háromszög/Y gombbal tudod venni a fegyvert. Ha hosszan nyomod, akkor a bal kezedben lévőt fogja két kézre.
Ilyenkor a STR érték 150%-ban számít, tehát így lehet a nehéz fegyvereket használni anélkül hogy sokat pakolnál STR-re.
Weapon art: fegyvertől függ hogy mit csinál. Van olyan staff, aminél rövid ideig erősebbek lesznek a varázslatok. A tőrnél meg a "quickstep"-et (kitérés) hozza elő. Ezek mind focus-t (vagy ha elfogyott, staminát) fogyasztanak.
A WA-t akkor is elő tudod hozni, ha a bal kezedben egy wa-s pajzs van (kis kard ikonos).
Fegyverek: Ezek sebzése is statoktól függ (a scalingről találsz 1001 leírást), meg persze a típustól. Sokféle sebzéstípus van (phys/tűz/villám/magic/dark), és vannak fegyverek amik egyszerre többfélét okoznak.
Bizonyos fegyverek buffolhatóak: vagy varázslattal, vagy vmilyen tárggyal (pl. gold pine resin fix villámsebzést ad egy ideig), vagy a weapon art rak rá buffot.
Ezen felül még egyes fegyverek infuse-okhatók: ilyenkor permanensen megváltoztatod a tulajdonságait: pl. a varázsló csinálhat magának kristály hosszúkardot, ami phys és magic sebzést okoz, és a magic sebzés az INT-tulajdonsággal nő (de ilyenkor már nem lesz buffolható).
Varázslatok: Ezeknél is kell minimum stat. Arra figyelj, hogy ami sorcery az az INT-től lesz erősebb, ami miracle (papi varázslat) az meg a FAITH-től. A pyromancy meg mindkettőtől egyszerre.
A staffok/chimeok-nál is a spell buff értéket nézd, mert attól lesz erősebb amit lősz vele.
A varázsló egyébként majdnem az easy mode - persze csak ha tudod mit csinálsz.
Arra azért számíts hogy nem fogsz tudni állandóan puffogtatni, jó ha van egy erős fegyvered a boton kívül."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7375 üzenetére
Na igen, a DS-ben egy feature, hogy shortcutokat tudsz kinyitni.
A másik meg a "büntimenet": ha meghalsz, akkor vissza kell rohanni a már bejárt területeken keresztül. Általában sokkal egyszerűbb hagyni közben az ellenfeleket és elszaladni, különösen ha a bosshoz mész.
Kulcsot nem mindig találsz: néha másik pályán van, néha meg a firelink shrine-os öreganyótól lehet venni ( miután odaadtad a megfelelő ash-t)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7401 üzenetére
A mimic addig mimic, amíg meg nem ölöd. Olyan mint egy miniboss.
Mellesleg a pajzsos ellenfeleket meg tudod szivatni ha közel mész és megrúgod őket (előre+R1).
Sir Hagymát keresd meg, mert sokszor visszatér a sztoriban és jó cuccokat ad ha segítesz neki."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7416 üzenetére
A Road of Sacrificies arra való, hogy a madárembereken gyakorolhatod a hátbaszúrás + charged R2 kombót.
A páncél nem ront a statjaidon, max. lomhább leszel tőle.
A vitality mondja meg mennyi cuccot pakolhatsz magadra. Egyébként ilyen kategóriák vannak:
* 30% equip load alatt "fast roll" - ilyenkor messzebbre gurulsz is, kicsit mintha gyorsabb lenne futás
* <70%< mid roll, ez a normál
* 70% fölött fat roll, na ekkor lelassul a stamina regenerációd, kisebbet gurulsz és kevesebb az iframe-ed is ilyenkor. 100% fölött meg csak sétálsz és bukfencezni sem tudsz.
Van felszerelés ami növeli az kapacitásodat, szóval nem kell túl sok pontot pakolni a VIT-re.
Nyugodtan vedd fel a legerősebb páncélt amivel még megy a mid roll.
Van olyan felszerelés ami erősíti a varázslatokat, de nagyon ritka."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Ezzel vitáznék, szerintem elég sokat jelent a jó páncél, különösen ha sokat raksz a VIT-re is (növeli a sebzéselnyelést).
Abban igazad van hogy a játék végén már akkora pofonokat oszt mindenki, hogy nem nagyon látszik a különbség. A DLC-kben meg főleg."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7421 üzenetére
A játék nem igazán úgy számolja, ahogy te gondolod.
Sok animáció eltúlzott, így amikor te úgy látod hogy a muki bal oldalát bökné (a kicsavarodott felsőtest miatt), addigra a karakter már a hátában van. Nézd a csuhás muki csípőjét.
A visszarendeződés meg fix animációk miatt van. Nincs külön leanimálva hogy a kari arrébb lép. Csak akkor működik szépen ha a modellek adott helyzetben vannak, ezért a játék kicsit odébb tolja őket.
Ugyanezt kipróbálhatod egy létrával ha nem pont előtte vagy, de már kiírja hogy felmászhatsz.
A karós muksókat kicselezheted ha átgurulsz a támadásaikon kb.11 v. 1 óránál, aztán gyorsan megfordulsz és hátbaszúrod őket. Persze ha sokan vannak akkor ez bonyolult.
A parry szerintem sokkal könnyebb a DS1-ben. Itt sokkal hamarabb kell reagálni. Egyébként pajzstól függ hogy mennyi "parry frame"-ed van."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7423 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy a játék abban a pillanatban úgy tartja számon, hogy a csuhás előre néz, a lovag meg a hátában van, és elég közel hogy beadja a backstabet.
Ez az esetek 90%-ában passzol is az animációhoz.
Itt vizuálisan nem annyira egyértelmű, mert a csuhás teljesen ki van csavarodva, a lovag meg a test középvonalától 30 centire balra áll.
Erre a helyzetre nem készítettek külön animációt, ezért néz ki ilyen hülyén hogy mindenkit a "helyére húz" a játék, mint egy buzgómócsing koreográfus.
Mondom, próbáld ki a létramászást, ott ugyanez van."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7432 üzenetére
Az ashen estus az FP-t tölti vissza (kék csík).
Andrénál be tudod állítani hogy mennyi legyen nálad, mert az meg sima estus töltet rovására megy.
Ha szürke, az azt jelenti hogy az összes "korty" a sima estus flaskádban van. De ha van pl. 7 tölteted, beállíthatod 5 sárga-2 kék arányban is."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7434 üzenetére
Az estus shard az össz töltetek számát növeli. Ezt váltod be Andrénál ("reinforce estus...").
Az undead bone shard meg a "pluszt" (mennyit tölt vissza egy korty). Ezt meg a Firelink Shrine máglyánál tudod elégetni.
Ezek közösek a két flaskánál.
Andrénál meg azt állítod be hány töltet legyen az egyik flaskában és hány a másikban.
Remélem így világos."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7440 üzenetére
Akkor nem Anrinek segítettél, hanem Sirrisnek.
Ha nem ölted meg az orgyilkost mielőtt Aldritchhoz érsz, akkor Anri kampó. Ettől még teljesítheted a "jó" befejezést, csak Yuria questjét bukod.
Idézni csak akkor tudsz ha "embered" állapotban vagy."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7446 üzenetére
A Sage ringet keresd meg, ha még nincs meg. Azzal gyorsabb a castolás.
Van asszem olyan catalyst is, amivel lehet poise-castolni. Bár bosszok ellen nem egy életbiztosítás.
Egyszerűen meg kell tanulni melyek azok a támadások amik után marad elég idő biztonságosan visszatámadni.
Ja, és a Dancer magic resistant, szóval az is szívás."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest