Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz konyi79 #369 üzenetére

    Egy apró gondolat menet jutott eszemben amiről írtál.

    Szívó motort direkt nem írtam, mert egyrészt az ár differencia jóval nagyobb, másrészt azonos erejű motorral szerelt Logan szerettem volna össze vetni mert eddig is erről volt leginkább beszélgetés. 95 VS 100.
    " Dizelpara" egyenlőre nálam egyáltalán nem játszik, ahhoz még a piac túlságosan is óvatosan áll át az új erőforrásokra , másrészt az euro6D bőven elég lesz még az elkövetkezendő 5-6 évre . De lehet Magyarországon még tovább is. Ha csak azt veszem figyelembe hogy még mennyi 15-20 éves kamrás dízel rohangál a városokban.

    Ahogyan számoltam azt a 361K összeg "számomra" tízezer kilométer után nekem megtérül a 1.0TCE viszonyítva az tényleg nevetséges, még úgy is ha azt veszem hogy max a korai időszakban adblue folyadékot megveszem hozzá a tízezres szervízre és ennyi. Gázos rendszer már más tészta hosszabb távon " ( és most lehet tévedek) "
    Mindegyik motornál van részecske szűrő már, turbó , stb , sajnos . De a TCE esetében már párosul kettőstömegű lendkerékkel , míg az új DCI-ben még nincs csak a 115 lóerős variánsában.
    TCE akkor plusz tartály és vizsgák jönnek még képbe , DCI esetében porlasztó.
    És még sorolhatnám, de egyre jobban az mutatkozik meg hogy hosszabb távon több lesz az általános kiadás szervíz szempontjából a TCE motorra. Ami valljuk be kiábrándító.

    Fogyasztásról nem is beszélve , mert sprintmonitor oldalán összevetve fogyasztásbeli különbség bőven meg van ismét.
    Logan MCV esetében mennyit fogyaszthat majd 7L/100? :)

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

Új hozzászólás Aktív témák