- Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
- Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nubreed #26129 üzenetére
Tetszetős nagyon videók alapján, lakótársam is ódákat zeng róla, viszont valamiért nem kapott el a "must play" érzés. De most kb az összes játékkal ez van, két hónapja áll-leejtve játszottam ki a Blood & Wine-t, most már kicsit kényszer érzésem van a játékoktól. Egyedül a Cyberpunknál van ez kisebb mértékben jelen, de amióta kimaxoltam a buildem ebben a mentésben felütötte a fejét itt is. Lehet kiégtem, a covid kezdete óta kb ugyan az az életvitelem. Munka, tanulás, játszás, néha haverokkal találkozás, ritkán mozdulok ki otthonról önszántamból. Most elkezdett jobb lenni az idő, hív a természet és a zene
Üdv. Johnny
-
HUN_Sector
senior tag
válasz nubreed #26154 üzenetére
Kire gondolsz, Rhinora, vagy a sorozat után megszervezett főmeccsre?
Ehino ellen: dupla ugrás implant, gorillakar implant, verekedés sebzését növelő perkek kellenek. Így egy erős ütéssel kibillented, földre kerül, majd beviszel még kettőt, egyből mínusz 10 százalék. Ha meg ő jön, csak dupla ugrással elugrasz.A főellenfél 1.5-ben pite. Harmat ütöttem és megfeküdt, nem is értettem hogy lehet ilyen gyenge.
Az ütésekbe tilos beleállni, ez fontos.
-
muxi-muxi
senior tag
válasz nubreed #26161 üzenetére
Hali, a legutóbbi peccsben szerintem bőven lebutították a mókust, simán el bírtam kenni most a száját mindenféle arany béZbóZütős (Maunika) trükkök nélkül. Mikor elmegyek bokszolni a taggal, előtte minden skillpontomat a közelharci jártasságra osztom el. A legvégére szoktam tartogani, mert akkor már van mit elosztogatni, meg a karakterem is tápos.
Persze ez mondjuk egy 6-os body-val rendelkező karakter esetén édesmindegy, az nagyon hamar a fűbe fog harapni.
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz nubreed #26364 üzenetére
Nekem a sok olvasnivalóval van gondom. Tele van a játék bazi hosszú shard-okkal és nincs türelmem végigolvasni őket... Oké, angolul játszom mert magyar feliratokkal nagyon furcsa a játék, így még egy kis extra idő a szöveg megértése de magyarul se lenne több kedvem hosszú beszélgetéseket végigolvasni.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
tibaimp
nagyúr
válasz nubreed #26364 üzenetére
+1. Ezzel én is így vagyok. most tolom 3. alkalommal és tuti megint ki lesz pucolva a térkép. Amúgy, én jobban élvezem az ilyen "takarítást", karakter fejlesztgetést, mint mikor már miden maxon van és csak, mint egy félisten, írtok és megyek előre a sztorival.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Silverboy
aktív tag
-
tibaimp
nagyúr
válasz nubreed #26423 üzenetére
A titkos befejezés előzményét már tudom, de mi volt az pontosan, amit beadott?
Mert én gondolok valamire, lehet meg is volt nálam is, csak nem tudom, hogy az valóban a titkos befejezés volt-e.A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
válasz nubreed #26486 üzenetére
ez nem official, hanem egy clickbait youtuber agymenese.
mindezt ket evvel azutan, hogy a community egy resze arccal csapodott a betonba, mert elhittek a sajat hypejukat.
magan a jatekon belul nem lesz kulsonezetes mod, tonkreteszi az immerziot.
PuMbA: amit csinálsz az lassan elkezd atmenni off + flamebe. lepjunk tul rajta, mert zavaro
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
tibaimp
nagyúr
válasz nubreed #26497 üzenetére
Igen, köszi az infót.
Más: Most első alkalommal végig vittem a Skippy féle küldetést. Aki nem csinálta végig, ne nézzen a Spoiler alá, jobb nem tudni, mi várható, annyi kell csak, hogy használd a fegyvert, lövöldözz vele, a többi jön magától:
Vagyis megöltem vele ~50 embert, tényleg úgy volt, mindenkit fejbe lőtt, mikor az elején a "halálos" beállítást választottam. Majd benyögte, hogy már elég volt a gyilkolásból, mostantól csak végtagra, lábra hajlandó lőni. Így mentem egy darabig, majd utoljára közli, hogy a memóriája egy része helyreállt, így emlékszik ki a tulajdonosa, aki a játékben egy ismert személy lesz. Még neki kell visszavinnem, ezt a részét még nem tudom.
Egyszerűen zseniális volt. Imádtam, mikor egy-egy tárazáskor dumált, vagy mellé/véletlenül lőtt célzáskor, elnézést kért, vagy hasonló, stb.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Topikgazda
válasz nubreed #26497 üzenetére
Sajnos megint egy agyament youtuber hülyíti a népet, már elnézést.
A játékban most is van 3rd person, a járműirányításnál például. Az, hogy keresnek 3rd person tapasztalattal bíró emberkét, nem jelenti azt, hogy a játékot át fogják ültetni 3rd personra (vagy legalábbis nem a CP2077-et, ugyebár multi-játék is van a pipeline-ban).Továbbá a RED 2.0 lényege pont az, hogy a fejlesztőket lehessen rugalmasan mozgatni a projektek között, erről már sokszor írtunk a topicban, a CDPR szeretne párhuzamosan két AAA játékot fejleszteni, ehhez pedig a fejlesztői csapatokat (grafikusok, specifikus engine fejlesztők, stb.) rugalmasabban kezelnék, arra a projektre mozgatnák át őket, ahol éppen szükség lenne rá. Vagyis elvben akár az is lehet, hogy bár a CP2077 alá lenne betagolva, de később a The Witcher (alias Witcher 4) fejlesztőcsapatába lenne inkább szükség rá.
Ez a RED 2.0 amúgy lábon lett lőve azzal, hogy két játékmotor lesz párhuzamosan legalábbis még egy ideig, bár mondjuk grafikusok vagy hangfejlesztők (sound engineer) terén még reális, de például küldetés fejlesztők vagy éppen játékmotor-fejlesztők terén kevésbé életszerű, hogy ma REDengine-en dolgozol, a jövő héten meg UE5-ön, aztán egy hónap után megint REDengine-en.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
tibaimp
nagyúr
válasz nubreed #26906 üzenetére
Azt a . Nekem ez eddig kimaradt.
Bár ez csak egy techdemo, egy játék (főleg a CP2077) ettől messze sokkal több, de persze attól szép.
PC-n ehhez a grafikához simán kell a következő generációs VGA RTX40xx illetve RX7xxx az tuti + egy marha gyors Nvme SSD.[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
válasz nubreed #26906 üzenetére
ez rondabb, mint amit a CP77 jatek kozben tud par aspektusban... nezd meg az autokat milyen lowpolyk pl. epuletek poligonszama se stimmel. ezt probaljak egekbetolt effektezessel mitigalni, de a kulterek tekinteteben a CP77 jobb. CP77ben pont az a zsenialis, hogy egy pillanatban kepes rakozeliteni a karakterre es a hatterben a varosra ugy, hogy mindketto jol nez ki. ezt kb egyedul a Red tudja normalisan.
1:53 tanulsagos, hogy mennyire jo a celra a Red engine.
jo, kicsit szkeptikus vagyok. UE4 alatt olyan igazan nagyon jol kinezo jatek nem nagyon volt (Borderlands3 talan), viszont meg melyen el bennem a Postal4, ami kb az UE osszes letezo gyengesegebol worstofot epitett. UE4nel a fejlesztok mondtak egy idoben, hogy mobil es multiplatform lesz a fokusz, 5nel nem tudom mennyit valtozott a helyzet vegul.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nubreed #26906 üzenetére
Annyi techdemo jön ki UE5-re, hogy kezdem azt hinni tényleg gyorsabban össze lehet benne dobni benne bármit
(Off) Témához: Rendes játékra még várni kell, de én inkább arra vagyok kíváncsi hogy a részletesség mennyiben tud megmaradni a gyakorlatban. Fotorealisztikus techdemók UE4-ben és más enginekben is készültek már.
Üdv. Johnny
-
Vesa
Topikgazda
válasz nubreed #26910 üzenetére
Nem ájultam el. Pl. az autó kereke, pontosabban a gumija kiábrándítóan néz ki. A végén a romos házon a vakolat textúra csillog mintha műanyagból lenne, a képbe bekúszó oszlop pedig olyan szinten van elnagyolva, hogy alig hittem a szememnek. A modell low poly, a textúréja pocsék és életlen, a turista jelzés minősége meg egyenesen 20 évvel repít vissza az időben.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Urby66
aktív tag
válasz nubreed #26934 üzenetére
Én kíváncsian várom mi lesz ezekből. Az, hogy ennyi megjelenik szerintem azt jelenti, hogy nagyon könnyű egy ilyen szintű látványt összedobni. Persze a modellek, a mozgások, a kamerakezelés és a beszédszinkron is hagy kívánnivalót maga után.
Szerintem az irány jó, de sajnos ez nem sokat jelent. Mivel azt szerintem még senki sem tudja, hogyan kehet komplex szimulációt csinálni és milyen limitációk lesznek, milyen gépen fut majd jól. De az pozitív, hogy viszonylag gyorsan lehet valami látványosat létrehozni.Más: Voltam EEG vizsgálaton. (elektródákat tesznek a fejre és villogó fényekbe kell nézni)
Amikor rám adták, full megvolt az a jelenet amikor Judy először teszi ránk a Braindance koszorút.
Gondoltam megemlítem, de szerintem se a dokinő, se a segédje se tudta volna miről zagyválok... -
lo_jo
senior tag
válasz nubreed #26934 üzenetére
[link]
7 éves a videó, azóta sem láttunk UE4 mellett ilyen grafikát, demón kívül értelmezhetetlen. Így kell ezekre az UE5 demókra is tekinteni.
Persze itt is vannak elnagyolt részletek meg néhol borzasztó a SSR miatti tükröződés, de tényleg nincs ilyen játszható, értelmes UE4 játék.[ Szerkesztve ]
-
lo_jo
senior tag
válasz nubreed #26981 üzenetére
Szerintem is pont annyira véletlen, mint a Norman Reedus féle Death Stranding "elszólás". Tankönyvi gerillamarketing. Gatyába rázták a játékot, akkor pár napig ez volt a hír, de azóta semmi nem szól róluk, kellett egy kis hullámot kelteni. "Járulékos veszteség" a spoiler, de tudják, hogy akit nagyon érdekel, az ki tudja kerülni, aki meg csak fél szemmel követi, annak egy jó update, hogy még él a project, nem kukázták.
-
jonnyjoker01
veterán
-
-
Topikgazda
válasz nubreed #27173 üzenetére
Ez még egy májusi történet. Azóta ugye indirekt megerősítették, hogy az Electric Dream (vagy Electric Rider) DLC kiszivárgott információi (a dialógusok és egyes karakterek fajljai kikerültek a rendes patch fajlaiban) valósak.
A legtöbb helyen továbbra is két nagy DLC-t várnak egyébként. Majd meglátjuk, eleve az Electric Dream csak jövőre jön...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
válasz nubreed #27203 üzenetére
És teljesen játszható 750ti szintű kártyán ( gtx [960m] ) ami azért elég nagy dolog. Igaz ehhez ini konfigurálás is kellett nem csak mindent lehúzok lowra. Ja és felbontás 720p körüli de a játékban nem használtam dinamikus felbontást mert attól csak ocsmányabb lesz de semmivel sem gyorsabb. Hajat ki lehet még kapcsolni iniből de azt benthagytam mert kopasz lenne mindenki .
Lehet még tovább butítani trükkökkel de így is jó. Sajnos a bladerunner textura pack nem működik low grafikán amit a másik gépemen használok.
Valamint ennél a kártyánál nem megy a textura high-en sem, crashel a játék tőle hiába van 4gb vram. Valószínű valami támogatási baja van, írták is hogy rendes dx12-es kártya kell hozzá ez meg nem az. (maxwell 2.0-tól támogat az 1.52 patch ami GTX9xx széria)
A játék beépített AA-ját is bekapcsolva hagytam.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
tibaimp
nagyúr
-
heavygrip
aktív tag
válasz nubreed #28145 üzenetére
Is-is. Engem nagyon megfogott a történet mind a fő,mind a mellék ág. A fixeres küldetések is betyár jók. Az első két végig játszás nem volt teljes. Az első asszem 55 óránál volt, a második meg 60. Ekkor még ismerkedtem az egész játékkal. Nagyon sok dolgot nem tudtam, nem találtam, nem úgy csináltam meg a küldetéseket ahogyan kelett volna., pl a chipin in első két végig játszásnál nem csináltam végig illetve nem is tudtam hogy kell.
Most meg már 100%ig tolom, minden küldetést megcsinálok. Bár nem tudom,hogy rejtve mennyi van,amit nem jelez a térkép.
Ezek zömében 70-80 órák voltak. Próbálok keresgélni, hátha valamit nem találtam meg, vagy bambultam és nem vettem észre.
Tegnap csak neki kezdtem 7.alkalommmal, de most gyalog fogom megcsinálni Watsont, mindent át fésűlve, meg ugye sétálva jobban tudom nézni ezt a csodás világotnincsnév007: tök jó hogy s-en is van 60 FPS mód,így már azért sokkal élvezetesebb mint 30 ba.
Más. Valakinek artikaftol a játék? Már egyre több fórumon olvasom hogy a 1.61 óta sok mindenkinek elő jött a hiba. Én boxon tolom,de van olyan is akinek pc n van a jelenség.
[ Szerkesztve ]
They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
heavygrip
aktív tag
válasz nubreed #28154 üzenetére
Nekem a 4. végigjátszásom volt a leghosszabb (most néztem meg nemrég) 89 óra. Az is úgy, hogy kb 10 óra tárgykészítéssel ment el, illetve annak eladásával stb. Végülis nem volt úgymond szükségszerű pénzt gyűjteni, de mellette kocsikáztam, motorozgattam mindenfelé, sajna már nem volt semmi küldetés.
Nálam most kezdte el a patch óta az artifactot, június óta tolom kb, eddig hibátlan volt a játék. Nem vészes egyébként, annyira nem zavaró hogy kizökkentsen a játékból.
#28153 nincsnév007 Értem. Én csak azért próbáltam ki az Rt módot mert kíváncsi voltam hogy ott is artifactol. Amúgy performancében játszom.
[ Szerkesztve ]
They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.
-
Vesa
Topikgazda
válasz nubreed #28162 üzenetére
Nálam eddig nem sok játék tudta elérni, hogy negyedszer vegyem elő. A CP igen, és az a vicc, hogy nem tudom megunni! Pedig a dialógok többségét már kis túlzással fejből tudom. A városhoz hasonlót pedig még nem láttam sehol. Megunhatatlan. Remélem lesz akkora mod közössége mint a Skyrim-nek, mert potenciál ebben annyi van, mint a tenger.
A tudomány a valóság költészete!
-
pandras83
senior tag
válasz nubreed #28168 üzenetére
Nem tudok hivatalos infóról mert ejtették, ahogy írod, de biztosra veszem, hogy hegeszti valaki a modder közösségből. Bár a játék komplexitását tekintve és az eddigi mindfuck bugokat felidézve már kevésbé vagyok optimista az eljövetelét illetően. Valami tuti lesz, érzem. Az más kérdés hogy lesz-e elég színvonalas.
Cyberfuck Patchrunner
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nubreed #28168 üzenetére
"Following the decision to change the underlying game engine and conclusion of a licensing and partnership agreement with Epic Games International, the Company gained access to multiplayer solutions available in Unreal Engine 4 and 5, as a result of which it abandoned further R&D work on adding multiplayer elements to REDEngine."
Üdv. Johnny
-
pandras83
senior tag
válasz nubreed #28171 üzenetére
igen, ezt olvastam korábban. írtak egy engine-t, de szerintem alig várják, hogy otthagyhassák
mellesleg tényleg próbálkoznak a multival, szóval csak krva sok idő kérdése.a videó alól:
"So, this is what CyberScript Multiplayer looks like. Don't expect to much. This mod still WIP, but have potential.
Current Features:
- Build together (ez mi lehet? bodybuilding together? )
- See other player as NPC avatar
- See other player driving car
- Perform script to other players or servers
You Can't:
- Do a playthrought together like co-op
- Fight each other
- See the same quests or enemies[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
jonnyjoker01
veterán
-
pandras83
senior tag
válasz nubreed #28205 üzenetére
Nekem is csak akkor fagyott asztalra, ha modok voltak fent, tehát itt is az van. Nem raktál fel egyéb járművekkel vagy vezetéssel kapcsolatos modot, amikkel összeakadhat? Illetve nem 2, hanem 6 egyéb dolog kell hozzá, bár ezt biztos láttad: 1. ArchiveXL, 2. Input Loader 3. Mod Settings 4. RED4text 5. Redscript 6. TweakXL.
Ezeket úgy írom, hogy még magát a modot nem próbáltam ki.
Cyberfuck Patchrunner
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen