-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz jonnyjoker01 #22465 üzenetére
Igazad van, én sem értettem mért nekem címezted azt a választ azon kívül, hogy a Kicinski-t összekevertem a Badowski-val. Kb. semmit nem tett hozzá vagy vett el abból, amit írtam...de ha ez ennyire megerőltető volt, akkor valóban érdemes lehet kicsit rekreálódni, kirándulni, edzeni, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz jonnyjoker01 #22467 üzenetére
Nem történt semmi.
Igen, a transcriptben állítanak dolgokat. De a decemberi shareholder konferencián is állítottak dolgokat (prioritás, hogy befejezzék/helyrerakják a játékot, és hogy visszakerüljön a PS Store-ba, pénz és idő nem számít, stb.). Ebből 6 hónap alatt nem sok mindent sikerült realizálni, még ha hosszúnak is tűnt az 1.2-es changelog.
"Felesleges többet beszélni erről, mert te ragaszkodsz ahhoz a feltevéshez, hogy nem csinálnak semmit és hagyják a játékot meghalni annak ellenére, hogy ennek a szöges ellentétét állította a vezetőség."
Nem azt állítom, hogy hagyják meghalni a játékot. Hanem inkább attól félek, hogy mire helyrerakják, már nem sok mindenkit fog érdekelni...a tempót elnézve.
Ahogy már feljebb is megjegyezte valaki, a W3-hoz 6 hónappal megjelenés után már kijött az első nagy DLC, 1 évvel a megjelenés után pedig a második.
Utána már leginkább - de nem kizárólag - kisebb javítások jöttek.
Ehhez képest most ott tartunk, hogy az 1.2 nem hozott magával komolyan vehető változtatásokat, a következő patch pedig - nem szerintem, Kicinski/Badowski/Akárki kijelentése alapján - még ennyit sem fog, cirka 3 hónappal az 1.2 után...
Én csak azt mondom amit látok.
Szóval nagy szavak, kijelentések voltak már decemberben is, de az 1.2 eddig a legtöbb, amint láttunk is ebből...és ez borzasztóan és elkeserítően kevés fél év alatt.
Magam is olvasom ezeket a transcripteket.
De míg a mérleg egyik oldalán van az amit mondanak, a másik oldalon az alapján mérettetnek meg, hogy mi az, amit ebből X idő alatt sikerült is realizálniuk.
Ennek tükrében teljesen jogos az aggodalmam.
Tehát amikor azt mondom hogy a "töküket vakarják", arra gondolok, hogy csigalassúsággal haladnak, akármit is csinálnak...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
A kiszivárgott pre-alpha montázs nagyon kemény, hülyére röhögtem magam rajta.
Geralt a csirkével, meg a többi...
Esküszöm jobban sült volna el az egész, ha Night City Wire helyett inkább azt dobják ki Youtube-re tavaly júniusban, és utána a végére odaírják, hogy "na srácok... itt tartunk...akkor mostantól még kb. két év mire elkészülünk.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Talán 3 ember csinálja, persze hogy nem fogja megütni a Cyberpunk szintjét játékmenetben. Ellenben a 2-3 éves fejlesztési ciklusban készülő UBI-játékok bármelyikével, amelyek simán megütik ezt a szintet.
Viszont jön most egy jó kis izometrikus nézetű ARPG, ami csak úgy ontja magából a cyberpunk-hangulatot. The Ascent a címe, 4 nap múlva jön Game Pass-be (is).
12 ember csinálta.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz nubreed #23199 üzenetére
Az Xbox-os Ascent videóban is megemlítik (meg a J. Allen Brack is pár napja beszélt erről egy interjúban, bár tudom hogy a Blizzard botrány miatt most tabu őt emlegetni), hogy könnyebb irányba állítani egy kisebb hajót, mint egy nagyobbat. Tehát egy nagyobb csapatot nehezebb átfogni és irányítani, mint egy kisebbet (a mondandója szempontjából most nem lényeges, hogy a Blizzard ma már csak árnyéka egykori önmagának).
Viszont a másik oldalon meg ott van az, hogy egy nagyobb csapat több munkát tud elvégezni adott idő alatt, tehát mindkettőnek megvannak a maga előnyei/hátrányai.
Viszont hiába nagy egy csapat, kreatív szempontból ennek nem feltétlenül van túl nagy jelentősége. Mindenki a saját departmentjét vezető director alá dolgozik, ők meg mind a game director alá, tehát nem arról szól a dolog, hogy mindenki szabad kezet kap, és azt csinál, amit akar. Hanem van egy koncepció, a game director víziója, amit meg kell valósítani. A fontosabb döntéseket mindig egy maroknyi ember hozza, a többiek csak elvégzik a számukra kijelölt munkát.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Na, én nemrég eladtam az XT-re flashelt RX 5700-at, és alig valamivel többért mint amennyit kaptam érte sikerült itt venni aprón egy gyakorlatilag új 6700 XT-t (átmenetileg sikerült megbékélnem a gondolattal, hogy nem lesz még egy darabig 6800 250k-ért...)
Nem volt még időm tesztelgetni, de azért gondoltam a Cyberpunkra ránézek gyorsan, mit tud ezzel a kártyával 1440p-ben.
Mivel AsRock B450-es lapom van 3700x-el, így az új kártyával be tudtam kapcsolni az AMD SAM-et is, ami 1440p-ben önmagában olyan 15%-ot gyorsít a Cyberpunkon, és akkor még ehhez jön az a nagyjából 30-35%, amit a 6700XT hozott a flashelt 5700-hoz képest.
Szóval majdnem 50%-ot gyorsultam Cyberpunkban 1440p-ben.
Az 5700-al ultrán 37-44 fps között voltam 39-es átlaggal (persze nem így játszottam végig anno), most 54-65 között, átlag 59.
A kártyában még ezen kívül is van egy kis tartalék, egy 5800x-el még gyorsulnék valamennyit 1440p-ben ahogy láttam, de ráér az még.
Mondjuk már nem játszom a játékkal, de azért ez elég szép eredmény így, és gyakorlatilag 15 rongyomba fájt csak a VGA csere.
Kíváncsiságból bekapcsoltam ezt a ray cuntingot is, de lett is egyből 20 fps-em, úgyhogy köszöntem szépen. -
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Ezt az 1.3 streamet eléggé belengte egyfajta szekunder szégyenérzet, bár részemről ez természetesen nem a fejlesztőkre irányult, őket sajnáltam. Hanem inkább a helyzetre, és a vezetésre. Így kirakni öt embert a tűzvonalba, hogy beszámoljanak a három picsányi, röhejes dlc-ről, meg a too little too late jellegű fixekről, na ehhez kellett arc a vezetés részéről.
De Patrick Mills már félig-meddig kimondta, hogy "Srácok, tudjuk hogy el lett baszva a dolog, mi is a fogadó oldalon álltunk amikor bevágott a péló mind gamerként, mind fejlesztőként. Nem mi tehetünk róla".
Viszont az is kiderült, hogy a már kiadott játékon apróbb változtatásokat is rohadt nehéz utólag végrehajtani anélkül, hogy azok fel ne borítanának valami mást.
Ennek tükrében én úgy gondolom, hogy sok, alapjaiban hibás dolog soha nem lesz kijavítva, de ne legyen így.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Hát akkor még jó sok türelmet és kitartást kívánok.
Amúgy ha van egy kis dramaturgiai érzékük, akkor az 1 éves évfordulóra készülnek majd a komolyan vehető dolgokkal, csak hát közben is kell néha valami csontot dobniuk a közönségnek, főleg mivel a Steam szerint manapság a 6 éves Witcher 3-al átlag másfélszer annyian játszanak, mint a 8 hónapos Cyberpunkkal. -
Fitzgerald
veterán
Szerintem a 28.-i héten, vagy még később várható csak az update. Három nagy launch is van/lesz február 24.-ig (Horizon Forbidden West, TW: Warhammer III, Elden Ring), nyilván ezek viszik el a játékosvilág figyelmét, nem lenne okos dolog március eleje előtt kitolni.
Persze csak ha tényleg valamiféle soft relaunchról van szó az érdemi javítások/változtatások kapcsán (most a next-gen update-en túl), és nem egy ilyen 1.2-höz hasonló kamuról. -
Fitzgerald
veterán
válasz st3v3np3t3r #25414 üzenetére
Lossless Scaling nevű progi gyakorlatilag FSR, akár 60-70+ %-ot is gyorsulhatsz vele minimális minőségvesztéssel. A HUD-ot, menüt nyilván nem skálázza, de ha valakinek hurka vga-ja vannak, annak jól jöhet. A játékban is megtalálható FidelityFX CAS-nél azért egy nagyságrenddel jobb képminőségben és teljestményben is.
Nekem most a 6700 XT mellé nem igazán kell, de azért kipróbáltam még decemberben hogy Cyberpunkban mennyit hoz, nem keveset.
Tavaszi AMD driverben már benne lesz az FSR, bármely játékhoz lehet majd használni.
Gondolom nvidia is készül majd valami hasonlóval. -
Fitzgerald
veterán
válasz nubreed #25424 üzenetére
Dark Souls pl. annyira rétegjáték, hogy közel 30 millió fogyott eddig a sorozatból.
Total War-ból meg cirka 40 millió.
Ezek nagyon nagy címek.
Nyilván egy Total War a konzolosokat nem fogja különösebben izgatni, mert PC only cím.
Én inkább arról beszélek, hogy a nagy gaming media outletek, meg a mindenféle csiribirik, influenszerek is ezekkel a progikkal lesznek elfoglalva a következő időszakban.
Nagyon mozgalmas két hét lesz, nem biztos hogy jutna elég figyelem az új Cyberpunk update-nek, ha egyáltalán figyelemre érdemes lesz.Ja hogy ez laptop? Akkor nincs itt semmi látnivaló szerintem. Egy laptop VGA-nál/procinál a desktop megfelelőjéhez képest még nyugodtan levonhatsz egy minimum 30%-ot a teljesítményből.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Tehát lesz újradolgozott skill/perk rendszer, járműkezelés, bérelhető, dekorálható lakások, pár új fegyver/attachment, megváltoztathatjuk a külsőnket a lakásokban lévő tükörnél, jobb crowd, enemy illetve autós AI, FidelityFX FSR. Ezeket emelték ki a streamben.
Azt is kiemelték, hogy lesz egy csomó változás ami a changelogban sem lesz benne, hanem azt akarják hogy mi fedezzük fel ezeket.
Azért ez már legalább valami, első valódi update.Tölthető is.Ezek voltak a főbb dolgok amik elhangzottak a streamben. Logot remélem kirakták már, mindjárt meg is nézem mi van még.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Na, a natív FSR igen jó lett, örvendetes.
Még a Lossless Scaling-es megoldásnál is jobb valamivel, és most már ugye a HUD is skálázódik.
1440p ultrán (csak motion blur van kikapcsolva, illetve RT off), a játék benchmarkjával így néznek ki a dolgok:FSR off: average 56 fps, minimum 35 fps, maximum 74 fps
FSR on (ultra quality): average 82 fps, minimum 47 fps, maximum 112 fpsA minőségbeli különbség nagyon minimális FSR off és FSR ultra quality között.
6700 XT, 5800x, 2x8GB 3800MHz DDR4.
Én néztem 2 órája is egy összehasonlító videót, ott meg ugyanúgy futott az 1.5 mint az 1.31...
Mindenesetre most már van FSR is, nem csak DLSS.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Nem tudom, lehet hogy csak haluzom, mert már régen játszottam a játékkal, de helyenként mintha a különféle helyszínek akusztikája is más lenne mint korábban, mintha jobbak lennének a hangok, immerzívebb lenne az egész...
-
Fitzgerald
veterán
Bárcsak nekem is lett volna ennyi türelmem, de hát sajnos nem volt.
Én pécés vagyok, de attól még hatalmas csalódás volt számomra a játék, és nem a technikai jellegű problémák miatt.
Azért most már határozottan jobb állapotban van, ez a tegnapelőtti az első olyan kaliberű peccs, ami képes volt visszarántani.
Olyan 100 játékóra magasságában hagytam abba tavaly tavasszal, azóta leginkább csak azért indítottam el, mert fél év alatt az összes fő komponenst lecseréltem a gépben, kíváncsi voltam hogyan fut különféle beállításokon.
De most az 1.5 update óta már 10 órát játszottam, új karakterrel, és jól szórakozom.
Tényleg rohadt sok minden változott, és bár nyilván sosem lesz olyan a játék mint ígérték, azért ha mondjuk csak 3 havonta jön valami ehhez hasonló update a következő 1-1.5 évben (meg a két nagy expansion), akkor egy igen tisztességes játék lehet még majd belőle.
Látom Steamen szépet ugrott a játékosszám, több mint 37000-en nyomják.
Tavaly január óta nem volt ennél több játékos egyszerre, és ennek a harmada-negyede volt az átlag azóta havonta.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz d3tox1c #25620 üzenetére
Sima windowed-ra raktam, nem borderless-re. Nincs semmi különbség, legalább is ebben a játékban. Unreal Engine 4-es játékok gyakran crashelnek fullscreenben, míg windowed-ban nem, innen jött az ötlet is, még ha nem is UE4-et használ a játék.
Illetve előfordul bizonyos játékokban, hogy a windowed/borderless mód miatt megjelenik a stuttering. De itt nincs sem teljesítménybeli, sem látványbeli különbség. -
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
válasz jonnyjoker01 #25676 üzenetére
Jó is lenne, nekem már nagyjából csak ennyi hiányzik ahhoz, hogy totálisan el tudjak veszni a világban.
Amit észrevettem még, hogy sokat változtattak a random NPC-k beszólásain, odafigyeltek rá, hogy ha lehet akkor valamilyen, az adott helyzethez illő one linert nyomjanak inkább a mindenféle baromságok helyett.
Rejtett transmog dologról itt hallok először, de minjárt utánanézek hogy működik.
Találtam végre pár göncöt amik jól is néznek ki, és passzolnak is egymáshoz.
Há kikeráztam magam, rándira megyek a Panammel. -
Fitzgerald
veterán
válasz csababarca #25716 üzenetére
"Known Issues
- While playing Cyberpunk 2077™ on some AMD Graphics Products such as Radeon® RX 570 Graphics, some users may observe an issue where indoor areas appear darker than expected."
A tegnapelőtti release note-ból van.
Nálam nem volt eddig gond 6700 XT-vel. -
Fitzgerald
veterán
válasz csababarca #25743 üzenetére
Remélhetőleg. Elden Ring-hez tuti jön driver 2-3 napon belül, lehet már abban javítva lesz.
-
Fitzgerald
veterán
Ja, szoktam én is vibeolni éjjel, bár nekem van rajta egy cyberpunkosabb reshade, ami a Blade Runner-re emlékeztet éjszaka, rohadt jól néz ki.
Amúgy meg most próbálom majd az egyik rádióállomást custom csatornává alakítani a Hans Zimmer-féle BR 2049 soundtrack-el, találtam valami videót erről.
Ezt a kabátot meg simán lehet hogy sosem cserélem le, folyamatosan upgrade-elem, rohadtul tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz pandras83 #25877 üzenetére
Ez korrekt, kemény meló lehetett összerakni.
Én mondjuk nem akarok Los Angeles-t csinálni Night City-ből, szóval lore idegen modokat sosem telepítek.
Ahogy látom a Hans Zimmer-féle albumról csak 3 dal van a modban (a készítője láthatóan a Vangelis soundtracket szereti jobban) és egyik kedvencem sincs közöttük, úgyhogy szerintem megcsinálom azért a saját rádiómat. -
Fitzgerald
veterán
válasz jonnyjoker01 #26980 üzenetére
A sztori másik fele, hogy úgy néz ki csak egyetlen expansion jön a játékhoz, nem kettő.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Darko_addict #26992 üzenetére
A CPU 60% környékén az még teljesen rendben is van, nem egy CPU intenzív játék, a VGA a fontosabb neki.
Nem nagyon van olyan játék, ami egy 6/12-es modern CPU-t maximumon pörgetne, az egyszálas teljesítmény még mindig fontosabb, mint az all core (tehát a proci limit is inkább 1-1 szálon fog megjelenni bizonyos játékokban, mintsem az összes magon/szálon egyszerre).
Nálam pl. a 8/16-os 5800X általában 20-50% között pörög játékokban, Cyberpunkban 30% környékén.
Viszont az, hogy a VGA nem 100% közelében pörög tökre nincs rendben.
Én Cyberpunkban ilyesmit nem tapasztaltam, de még Win10-en Battlefield 1-5 alatt volt nálam is ilyesmi bőségesen (6700 XT mellett, ami kb. 3070 szint), és csak a Win11 upgrade után szűnt meg a jelenség.
Nyilván nem a Win11 upgrade lesz a megoldás, de ez csak azt mutatja, hogy valami rendszerszintű problémáról volt szó.
Hiába próbálkoztam különféle driverekkel (VGA, chipset, különféle verziójú BIOS-ok, stb.), raktam át a VGA-t másik pcie foglaltba, pcie tápkábelt cseréltem, minden amit el tudsz képzelni. Egyszerűen sehogy sem sikerült megoldani, és csak a Battlefield játékokat érintette.
Más játékokban mi a helyzet?[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Fallout 4 minden hiányossága ellenére kerekebb játék volt mint a CP, lehet azért.
Ettől függetlenül az is megkapta a magáét természetesen, csak teljesen más dolgok kapcsán, mint a Cyberpunk.
A Postal esetében meg - ha lehet azt egyáltalán játéknak nevezni - valószínűleg a design része, hogy minél több idegesítő baromsággal nyomorítsa meg a játékos életét a játékon kívül is, és most csak félig viccelek...egyébként meg igen, kb. a kutyát sem érdekli a játék.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz ScomComputer #27119 üzenetére
Nekem ez nem akar összejönni valamiért, pedig mindent úgy csináltam ahogy nexuson írják. De látom hogy a GOG verzióval vannak problémák, írja is a srác...
6700 XT-m van, egy 5800x mellett, Win11.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz ScomComputer #27121 üzenetére
Hát nem tudom mi a baj akkor. Minden fájl a megfelelő helyen, 4 mod van csak fent, és azok közül egyik sem upscaling, 1.52...
FSR 1.0-hoz képest hoz valamit akár képminőségben, akár framerate-ben?#27122 PuMbA
Akkor tényleg nem sok értelme van, bár azért megnéztem volna.
Próbálkozok még. -
Fitzgerald
veterán
Első tapasztalataim az 1.6-al: Három Whoa! crash zsinórban indításkor...
-
Fitzgerald
veterán
válasz tibaimp #27450 üzenetére
Olyan nagyon sokszor nálam sem, általában update után csinált ilyet.
A modokhoz nyilván köze lehet, úgyhogy most csinálok egy clean installt, a registry bejegyzések kivételével a játék összes fájlját, mappáját töröltem mindenhonnan, és másik drivera települ. Meglátjuk mindjárt. -
Fitzgerald
veterán
Érdekesek ezek a teljesítmény beszámolók. Nálam 1.5-el lett szarabb az upscaling nélküli teljesítmény még év elején, de legalább azóta konzisztensen szar, rosszabb nem lett.
5800X, 6700 XT, 2x8 giga 3800-as CL16-os RAM
1440p ultra FSR nélkül, film grain és RT off:
1440p ultra FSR 2.1-el, film grain és RT off:
Azért szép kis boostot hoz az FSR 2.1, és ha agyonvernek sem látok minőségbeli különbséget natívhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Synaptic #28429 üzenetére
72 óra egy hét alatt...jó sok szabadidőd van.
12 óra/nap is rohadt soknak tűnik manapság számomra, és nem is feltétlenül azért, mert nem lenne időm (néha lenne).
Manapság ha napi 5-6 órát játszok nagy ritkán egy-egy játékkal, már az is maratoni időnek tűnik.
Total War: Warhammer 3-at vettem meg pár hete, valamelyik nap összesen 6 órát nyomtam, és majdnem haragudtam magamra miatta. -
Fitzgerald
veterán
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty ‘is CDPR’s biggest-budget DLC to date’
Reméljük nem Idris Elba gázsija miatt, hanem a rengeteg tartalom miatt, ami jön majd a játékba.
-
Fitzgerald
veterán
Ez nagyjából minden hírre igaz, ami nem valamiféle objektív tényt, vagy számszerű adatot közöl...
Én egyébként a további QOL-jellegű, és a beleélést elmélyítő változtatásokat (ha lesznek ilyenek) még az új tartalomnál is jobban várom.
Nálam elsősorban ott vérzett el a játék, hogy nem igazán hozta a hideg-rideg cyberpunk-hangulatot, és hogy nem figyeltek oda a beleélést segítő részletekre, ami nálam esszenciális egy nagy, open world játéknál.
Remélem a megjelent modokból is tanultak CDPR-ék, illetve hogy a felvett modderek is kellő lehetőséget kaptak arra, hogy szabadon engedjék az alkotó képzeletüket. -
Fitzgerald
veterán
válasz pandras83 #28872 üzenetére
Még a Shenmue 1 megjelenésekor 2000.-ben (ami a kor egyik, ha nem legszebb játéka volt) álmodni sem mertem volna arról, hogy 10-12 év múlva egy Androidos emulátoron fogom futtatni az ehhez hasonló játékokat, ugyanilyen minőségben...aztán mégis pontosan ez történt.
És ennek már 10+ éve.
Még 10 év, és a handheldeken, akkori telefonokon is ugyanilyen, vagy még ennél is jobb minőségben fog futni a Cyberpunk. -
Fitzgerald
veterán
Gondoltam vibeolok egy órát a Cyberpunkkal, manapság már nagyon ritkán kerül csak rá sor.
Gimme Danger quest, Takemura a tetős beszélgetés után beül a furgonjába, kihajt a kapun.
Közben elvisz egy fél kerítést ami leszakad, felcsapódik előttem a falra. Nem zavartatja magát.
Aztán a furgonnal megáll keresztbe az út közepén.
Következő pillanatban jön egy másik furgon, ami keresztülhajt Takemura furgonján, mint egy hologramon.
Oké mondom, végül is mért ne.
Elindulok gyalog, elhaladok az Arasaka Industrial Park előtt. Egyszer csak olyan 100 méterrel előttem, kb. 15 méteres magasságban pörögve repül elő egy autó a semmiből, majd ráesik egy másikra.
Ez így összesen 1.5 perc leforgása alatt.
Baszki, még a hud elemeket is kikapcsoltam, azzal is segítve a beleélést.
Mindegy, legalább van már ray tracing overdrive... -
Fitzgerald
veterán
válasz looser #29483 üzenetére
Attól függetlenül kiakasztja a métert azoknál, akik fetisizálják a játékot, vagy a Concorde-effektus hatása alatt vannak, utóbbi esetben leginkább azért, mert a tudat legelemibb szintjén maguk is tisztában vannak vele hogy mennyire mellément a játék, te meg folyamatosan erre emlékezteted őket.
Kognitív terápia segít rajta.
Akik tényleg szeretik, azokat meg nem hiszem hogy érdekelni fogja mások véleménye, és nem fogják egy ilyen kis idiótaságon felhúzni magukat, mint egy bugokból, gliccsekből összerakott válogatás.Én még mindig a QOL-jellegű dolgokat várom amúgy, illetve a játékmenetet érintő változtatásokat.
A járműves harcra vagyok kíváncsi, meg az újradolgozott rendőrségre.
Szerintem ezek még a kieg előtt jönnek, mert nem nehéz elképzelni, hogy pl. a nem scriptelt, nem rail shooter jellegű járműves harc szerves része lehet a kieggel érkező tartalomnak. De majd meglátjuk. -
Fitzgerald
veterán
válasz looser #29485 üzenetére
Ezzel nincs is gond, én nem akarlak megdumálni.
Számomra nem titkoltan hatalmas csalódás volt a játék, de az 1.5-el már kezdte közelíteni azt az állapotot, amire már azt lehetett mondani, hogy oké, mondjuk ez már egy tetemes része annak, amit elfogadhatónak tartottam volna megjelenésre.
A probléma az, hogy azóta újabb 14 hónap telt el, és sokat nem léptünk előre.
De továbbra is érdekel a játék sorsa, jövője.
Ha bárki visszakeresi az első olyan 100 hozzászólásomat ebben a topikban, azokból kiderül, hogy miért.#29486 Cifu
Engem aztán nem zavar ha valaki élvezi a játékot.
Ami zavar az az, ha engem próbálnak gaslightolni azért, mert kimondom hogy meztelen a király. Amivel természetesen nem kell egyetértened, vagy éppen reagálnod rá, ha tényleg zavar. -
Fitzgerald
veterán
Na, hát csak eljött a nagy pillanat, még ha rohadt sokáig is tartott, és nem is hittem benne, hogy valaha eljön.
Ez most aztán tényleg ütős update lett.
Illetve jóval több annál, ez a teljes revamp, amit akartam. Amiről pofáztam.
Amit sokan akartunk.
Gyakorlatilag mindenhez hozzányúltak, amivel problémám volt.
Most valahogy megpróbálok minden mocskot elfelejteni, illetve félretenni mindenfajta ellenérzést, ami felgyülemlett bennem az elmúlt majdnem 3 év során a Cyberpunk, és a CDPR kapcsán.
És indítok hamarosan egy új street kidet.
Azért belenéztem a late game karakteremmel is két óra erejéig, csak hogy lássam, milyen
a gameplay magasabb szinten.
És hát igen fasza, tényleg nagyon-nagyon rendbe lett rakva a játék.
Phantom Liberty-t viszont nem veszem most meg, hiába kapja a 10 pontokat.
Nem is dáfkeségből, ahogy régebben írtam.
Hanem mert még a Baldur's Gate 3-al sem végeztem, egyszerűen nincs elég időm mostanában.
Ha lement a BG3, akkor először szépen végigtolom az alapjátékot, aztán majd megveszem a kieget november-december körül.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- OLED TV topic
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen