-
GAMEPOD.hu
A Crysis egy sci-fi FPS a díjnyertes Crytek fejlesztőcsapattól, a kritikusok által magasztalt Far Cry alkotóitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bundás22
őstag
ha újra akarom installálni de a mentett játlkaimat meg szeretném tartani, mia teendő?
honnan lehet őket kimenteni?Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
fpeter07
veterán
Ha tudnék multizni örülnék az új patchnek, elég hasznos + dolgok vannak benne, meg gondolom sok hibát javít
-
Bundás22
őstag
válasz
Stalker-2572 #13753 üzenetére
adnék csak hova menti el? és milyen kiterjesztéssel
a far cry-nál *.sav volt a savegamesegyébként a 1.2-es patch-be ugye benne van az 1.1-es is?
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Laraxior
titán
válasz
Mozso26 #13750 üzenetére
látom elkéstem...
h valakinek kell van delta fokozaton 100%"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
fiATHaLON
őstag
2 kérdés.
Gyorsult-e valakinek számottevően az 1.2-es paccstól a játék?
Hogy a francba lehet az elején, delta fokozaton elintézni a 2 tankot,
mert úgy látom 3 rpg lövedék kell egyhez, és nekem összesen annyi
van, amit a benzinkútnál (vettem) találtam...
Előre is köszönöm. -
fiATHaLON
őstag
Kicsit hosszú, de látható, hogy érdemes-e letölteni...
A 2. javítócsomag változtatásai
Optimalizálás és stabilitás
*Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a teljes képernyős élsimítás módoknál.
*Kijavítottunk néhány felbontás-változtatási hibát DX10 alatt.
*Az elpusztított objektumok nyomai immár megfelelően eltűnnek a világból DX10 alatt.
*Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a növényzettel és a megsemmisíthető tereptárgyakkal kapcsolatban.
*Kijavítottuk az ablakos mód hibáját, amikor a térkép vagy a fegyvertartozék UI kurzora elhagyja a játékablakot.
*Kijavítottuk a potenciális szerverkiaknázási hibát, mely lefagyasztotta volna a szervereket.
*Kijavítottuk a szerkesztőben az MI háromszögelés fagyását
Általános javítások/hangolások
*Új effektusok a fagyott járművek széteséséhez
*Megáll a játékos mozgása, ha úgy lő, hogy közben kúszik.
*Kijavítottuk a hibát, melyben a játékos kiszáll a VTOL gépből a zárt hátsó fedélen át, függetlenül attól, hol ült.
*A külső nézetben folyamatosan tüzelő VTOL géppuska immár nem készteti süllyedésre a gépet.
*Kijavítottuk a külső nézet hibáját, mely a járműveknél akkor jelentkezett, ha az „ellenőrzött tüzelőállás” játékoszászlóra váltottunk a géppuska használata közben.
*Kijavítottuk a felszíni, víz alatti és különböző irányokba úszás hasonló hangjainak hibáját.
*A felvett békák immár nem zárják el a játékos kilátását.
*Kijavítottuk a fegyvertelen mód hibáját, melynél a játékos karjai hirtelen eltűntek majd újra megjelentek egy tárgy felvételekor és ledobásakor.
*Kijavítottuk az életerő visszatöltődésének hibáját a fulladásos sebzés kalkulálásakor.
*Az álcázott módban történő létramászás immár jobban fogyasztja az energiát, mint amikor egyhelyben állunk.
*Az egérkurzor immár nem tűnik el végleg, ha gamepadet csatlakoztatunk.
*Kijavítottuk a gamepad irányítás visszaállításának hibáját, amikor az Alapértelmezés gombra kattintva nem kapcsolódik be a Force Feedback funkció.
*Kijavítottuk a nem tökéletesen funkcionáló Összes törlése és Vissza gombok hibáját a gamepad profil létrehozásakor.
*Kijavítottuk a „Vissza” gomb hibáját, mely a képernyőn megjelenő billentyűzeten nem törölte az első karaktert a szövegdobozban.
*Kijavítottuk az „Összes törlése” gomb hibáját, mely nem működött a képernyőn megjelenő billentyűzet által bevitt szövegre.
*A vízesések immár a víz alól is láthatók.
*A virtuális billentyűzet immár jól működik csatlakoztatott gamepad esetén.
*Kijavítottuk körülnéző képesség elvesztésének hibáját a jobb oldali kar esetében.
*A játékos már nem kúszik tovább, ha fekvő állásban elengedjük a gombot egy bunker tetején.
*Az egérkurzor immár eltűnik, ha bekapcsoljuk a virtuális billentyűzetet.
*Kijavítottuk billentyűparancsok hibáját, melyek nem kerültek elmentésre, míg a játékos nem folytatta a játékot.
*Kijavítottunk néhány lánckerítést és szögesdrótot, melyeket nem lehetett átlőni.
*Kijavítottuk a villanypózna grafikus hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékosnak a rongybabák sérülést okoztak.
*A sebesség mód alapértelmezett mozgási sebességét megváltoztattuk a jelenlegi energiaszint mellett. A sprintelés továbbra is több energiát fogyaszt.
*Kijavítottuk a sörétes puska, precíziós puska és távcsöves nézetű gauss puska elsütésekor nem jelentkező závárzat/felhúzás hang hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely a járműre telepített MOAR újratöltéshangját az összes játékos számára hallhatóvá tette.
*A szerverböngésző immár támogatja az egér görgetőgombjának használatát.
Fegyverek
*Túlfagyási hangokat adtunk a kézi és járműre telepített MOAR/MOAC fegyverekhez.
*A C4 immár rendesen feltapad az ajtókra.
*A C4 immár nem ragad a víz felületére.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos lerövidítheti a MOAR lövésének időtartamát a pálya széleinél.
*Kijavítottuk a két pisztoly használatakor jelentkező hibát: külső nézetre kapcsolva egy pár kar marad a képen dev és szerkesztő módban.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos erőltethette a tüzelést újratöltés után, ha közben lenyomva tartotta a tüzelés gombot.
*A robbanólövedék immár nem szakítja át a harckocsis küldetésben a lőszerraktárnál lévő észak-koreai tankok tetejét.
*A jégsugár animációja a MOAR fegyverből már nem megy túl az alagutak falán.
*A gránátvető lövedéke már nem láthatatlan.
*Két SOCOM pisztolyt használó játékos megfagyasztásakor már a második pisztoly is megfelelően megfagy.
*MOAR fegyverrel tüzelő játékos megfagyasztása esetén megáll a MOAR sugara is.
*A nano-diszruptor gránát már nem szakítja meg az újjáéledési sebezhetetlenség effektust.
*Kijavítottuk a nem megfelelően alkalmazott claymore/akna limit hibáját.
*Üres taposóakna animáció hozzáadása.
*A hangtompítós fegyvert használó játékosok immár nem lesznek láthatóak az ellenség kistérképén, ha 5 méternél messzebb vannak az illetőtől.
*A mesterlövészpuska tartozékmenüje nem szakad félbe fekvő módban sem.
*Kijavítottuk a két SOCOM pisztoly alkalmazásának hibáját, amikor a fő kézben lévő fegyver nem töltődik újra, ha üresen váltunk fegyvert.
*A TAC célkeresztje immár nem tűnik el, miután a játékos közelít és távolít hagyományos irányzék módban.
*Hiányzó animációk hozzáadása a FY71 és a géppisztoly számára, ha ellenséget fogva közelharctámadást alkalmazunk.
*Kijavítottuk az utoljára felvett SOCOM pisztoly eldobásának hibáját, merre akkor is sor került, ha ebben volt több lőszer.
*A jobb láthatóság érdekében átméreteztük a gránátvető lövedékét.
*Füstcsíkot adtunk a gránátvető lövedékéhez, hogy láthatóbb legyen.
*Állítottunk a gránátvető lövedékének különös forgási értékein.
*Állítottunk a gránátvető lövedékének robbanási hatókörén, hogy hatásosabb legyen játékosok ellen.
*Csökkentettük a gránátvető repülési sebességét, hogy röppályája kiszámíthatóbb legyen.
*Egy kicsit csökkentettük a gránátvető lövedékének kezdeti láthatósági idejét.
*Javítottunk az irányított rakéták viselkedésén bizonyos célzási körülmények esetén. Ez csökkenti az alkalmanként tévútra kerülő rakéták számát.
*Javítottunk a HUD gránátjelzőjén – a játékosok immár követni tudnak egy baráti és egy ellenséges gránátot. Az ellenséges gránátok vörössel, a barátiak kékkel vannak jelölve.
*Kijavítottunk néhány hibát a többszemélyes játékmódú klienseknél, amikor nem tűnt fel a gránátjelző.
*Új gránátjelző ikon hozzáadása.
*Helyesbítettünk a javítócsomag viselkedésén forgótornyok javítása esetén.
*Frissített feketelyuk-robbanás effektus.
*Kijavítottuk egyes fegyvereffektusok hibáit, melyekből kifolyólag egyes robbanások megjelenítésére nem került sor.
* A rohampuska távcsövét messzebb vittük a kamerától, hogy közelítve is jobb legyen a periférikus látás.
Járművek
*Belső nézetű látótér behatárolása a helikopter, a VTOL és az APC hátsó üléseihez.
*Kijavítottuk a helytelen „baráti tűz” ikont a többszemélyes játékmódban a VTOL gépeknél.
*A helikopter szélzaja immár nem hallható, miután a jármű megsemmisült.
*Kijavítottunk néhány hibát, melyek miatt a járművekből kiszálló játékosok falakban akadtak el.
*Kijavítottuk a bal csőből csak nyomjelzőt tüzelő légelhárító ágyú hibáját.
*Kijavítottuk a jármű-személy ütközéseket nem befolyásoló baráti tűz beállítások hibáját.
*A komponensek immár nem lehetnek 100%-nál sérültebbek.
*Immár megfelelő tüzelési mód látható, ha ülést cserélünk a gauss tankban a többszemélyes játékmódban.
*Fejlesztett járműviselkedés fékezés és gyorsítás közben.
*Hangoltunk a lassú jármű által elütött játékosokat ért káron.
*Csökkentettük az ütközési sebzés szorzóját a többszemélyes játékmód személy-jármű ütközéseinél.
*Finomítottunk a járműnézetek közti váltáson ülésváltás közben.
*Állítottunk a polgári autó falba ütközési sebzésén.
*Csökkentettünk a teherautók lassú ütközés során szerzett sérülésén.
*Új hüvelykivetési effektus légijárművekhez.
*A járművek fényei kialszanak, ha a játékos kiszáll.
*A VTOL ágyújának immár megfelelő a felpörgési és lelassulási hangja.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a kétéltű APC sokkal lassabban volt javítható, mint a többi jármű.
*Kijavítottuk a tank tornyának néha előforduló hibáját, amikor egy második játékos vezeti a járművet, és a torony szinkronja megszűnik szerver és kliens között.
*A VTOL sebezhetősége más repülőgépek ágyúival szemben megnőtt.
*A teherautó vezetőfülkéjének tetejére új beülési pontot adtunk a lövész helyére.
*Kijavítottuk az érvényes vásárlási zónában lévő járművekhez való lőszer kiszürkülésének hibáját.
*Háromszor jobban látható baráti névlapok a járművekben.
*Kijavítottuk a légpárnás hajó vezetésekor a kormányművet rosszul fogó kezek hibáját.
*Kikapcsoltuk a jármű felrobbanását bizonyos sebességküszöb felett, amikor nincs játékos a járműben.
*Rögzített kamera külső nézetben, amikor a játékos járműre telepített fegyvert használ olyan nehézségi fokozaton, amely lehetővé teszi, hogy a vezető használja a jármű fegyvereit.
*Kijavítottuk a VTOL gépet és helikoptereket érő robbanások hanghibáját.
*Túlmelegedési hangokat adtunk a VTOL és a helikopter géppuskáihoz.
*Kijavítottuk a VTOL fegyvereinek nem megfelelő túlmelegedését.
*A légvédelmi fegyver jóval nagyobb sérülést okoz a VTOL gépnek és a helikopternek.
*Finomítottunk a rakéták által a légvédelemnek okozott sérülést.
*Kijavítottuk a csapattagok és ellenséges játékosok kilövéséért adott és elvett presztízspontok hibás számításának hibáját.
Egyszemélyes játékmód
*Kijavítottuk a 'Kísérd ki Prophet-et a gömbből' küldetés újratöltési hibáját.
*A játékos immár fekve kezdi a fekve elmentett pályákat.
*Kijavítottuk a katonák hiányzó pajzseffektusát, amikor a játékos tartja őket elmentett szint betöltése esetén.
*Kijavítottuk a játék manuális elmentése után késve bővülő mentéslista hibáját.
*A játékos immár nem rendelkezik gránátirányítási képességgel az átvezető jelenetek során.
*A játékos immár nem tudnak ellenfeleket bevinni az átvezető jelenetekbe.
*Kijavítottuk a játékos fegyverének betöltött mentéskor eltűnő árnyékának hibáját.
*Kijavítottuk a játékos látószögének a horizonthoz viszonyított hibás állását betöltéskor.
*A leszállófedélzeten tartózkodó haditengerészeti személyzet immár fejére illő sisakot hord.
*Hozzáadtunk egy hiányzó textúrát az iskola lépcsőjéről a tetejére vezető ajtó küszöbéhez a faluban.
*A flottánál található jegyzettáblákon lévő papírok immár nem fejjel lefelé látszanak.
*Fejlesztettük az MI géppuskakezelését (a telepített és a járműveken lévő géppuskáknál egyaránt)-
*Növeltük a játékos kézitusasebzését, és csökkentettük az MI kézitusasebzését.
*A játékos által használt fegyverek nagy részének megnöveltük, az MI által használtaknak pedig csökkentettük a tűzerejét.
*A sisakokról többé nem pattannak le a lövedékek, amikor a játékos az irányzékkal célozva találja el őket.
*Immár feleannyi energia szükséges az erő módban történő ütéshez, mint korábban.
*Állítottunk az MI járművek forgatható lövegeinek mozgáshatárait.
Többszemélyes játékmód
*Kijavítottuk a csak távoli játékosokon látható haláleffektusok hibáját.
*A szerveradminisztrátorok immár eltávolíthatják a szerverjelszót a 'sv_password 0' paranccsal.
*A beállított jelszóval rendelkező kliensek immár megfelelően csatlakozhatnak a nem jelszóvédett szerverekhez.
*Kijavítottuk egyes játékállapotok nem megfelelő visszaállítását a játék újraindítása után.
*Kijavítottuk a klienseknél nem feltűnő gyári járműjelző hibáját. A megvásárolt járművet immár látható kék ikon jelzi.
*Kijavítottuk a játék végetérte után megváltozó pontszámok hibáját.
*Kijavítottuk a nem megfelelően bejelentett lefokozások problémáját.
*A rádióparancsok immár megfelelő hangként hallhatók.
*Kijavítottuk a szemlélő mód hibáját, amikor a játékosnézet belelóg az objektumok tetejébe.
*Kijavítottuk a klienseken nem lejátszódó járműzúzódási effektusok problémáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a guggoló csapattagra való ráállás a modellek összemosódását eredményezi.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos nem tudott további aknákat vagy claymore-okat venni a felszerelésmenüben, ha már volt egy a leltárában.
*Kijavítottuk a PowerStruggle oktatópálya hiányzó feliratainak problémáját a francia verzióban.
*A játékos immár nem képes megvásárolhatatlan egyéni felszerelés-kiosztások elmentésére sok felszerelés felhalmozásával.
*A játékos immár nem hozhat létre olyan egyéni felszereléskiosztásokat, melyekben több fegyver van, mint amennyit a játékos elbír.
*Kijavítottuk a szemlélő módra kapcsoló játékos automatikusan páncélzat módra váltásának hibáját.
*Kijavítottuk a játékost az ellenséges bázisra túl későn figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.
*Kijavítottuk a játékost a repülőgépgyárnál túl hamar figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.
*A játékos immár nem jut hozzá egy ingyen gránáthoz, ha gránátvetője összes lőszerét elhasználja, majd vásárol egy másik fegyvert.
*Kijavítottunk egy potenciális negatív lőszerhurrikán hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, amikor a játékos két claymore letétele után felvesz egy claymore-t, és a felvevéskor a játékos fegyvere nem vált át claymore-ra.
*A játékos holtan már nem tud öngyilkosságot elkövetni.
*A felszerelésmenü immár nem vált át a fegyverek menüre, ha figyelmeztetés érkezik a játékban.
*PDA használatakor ha egy játékos elfoglal egy helyszínt, az nem tér vissza magától a PDA első oldalára.
*A játékosok immár nem kapnak csapattag megöléséért járó büntetést a játék előtti periódusban.
*A játékosok immár képesek felvenni újjáéledt MOAR tartozékot.
*Kijavítottuk a játék eredményjelzőjének végén található nevek léptetési hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a karakter kezei nyomban eltűnnek, ha megpróbál két SOCOM-mal felszerelve gránátot dobni.
*Ha két SOCOMMAL felszerelve megragadunk egy ellenfelet, a jobb oldali SOCOM immár nem tűnik el.
*Kijavítottuk a Powerstruggle módban nem látható ejtőernyő hibáját.
*Kijavítottuk a nem dedikált szervereken nem megfelelően működő VOIP hibáját.
*Állítottunk a szemlélő kameráján, hogy vízszintesebb legyen.
*Késleltettük a manuálisan történő szemlélő módba váltást a halál után.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a szemlélők nem látták a játékosok neveit IA módban.
*A játékos immár nem írhat be végtelen számú karaktert a Pályaszűrő ablakba.
*Immár nem lehet kijelölni játékosokat az azonnali akciómód eredményjelzőjén.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékos pontszáma nem volt alapértelmezésben látható a 'Tab' gomb lenyomásakor többszemélyes játékmódban.
*Kijavítottuk a lövedékek klienseken nem lejátszódó robbanáseffektusainak és hangjainak hibáit.
*Az ölés/meghalás üzenetekhez csapatszíneket adtunk.
*SMG és SCAR lőszer vásárlása esetén immár minden tárban a megfelelő mennyiségű lőszer van.
*Valamivel növeltük az FY71 gyújtólövedék sebzését.
*A saját csapatból megölt játékosok immár nem ejtik el fegyverüket.
*Kijavítottuk az ellenséges főhadiszállás eltűnő ikonjának hibáját.
*Némi további védelmet és szigorítást eszközöltünk olyan konzolváltozókon, melyek csalásként használhatók.
*Néhány figyelmeztetést adtunk a hibás pályaverzióhoz és a hiányzó pályákhoz a szerverhez való csatlakozáskor.
*A hálózati ütemezőhöz néhány hiányzó további entitást adtunk.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékosokat meg lehetett ölni járművek fölé helyezett, de a járművel nem érintkező AV aknákkal.
*Az ellenséges játékosok TAC ikonjai immár eltűnnek, amikor a TAC vetőt hordozó játékos álcázza magát.
Új szolgáltatások
*Automatikus csapatkiegyensúlyozás. Kiegyenlítetlen játékosszám esetén a teljes létszámú csapatokban levő játékosok haláluk után átkerülnek a kisebb csapatba.
*További textúraszűrés az árnyékokhoz.
*További járműspecifikus zúzódáseffektusok a fagyott járművekhez.
*Immár a Logitech G15 képernyő is teljes mértékben támogatott.
*További szabadon elforgatható nézet a szemlélő kamerához.
*Zoomolási támogatás a szemlélő kamerához.
*Modbetöltő hozzáadása a főmenühöz. A felhasználók által létrehozott tartalmak immár betölthetők vagy eltávolíthatók ebben a menüben.
*További becsapódási hangok hozzáadása a lövedékek találatához. A fejlövések hallható effektussal járnak a többszemélyes játékban.
*Fejlesztett vörös halálközeli HUD effektus és vizuális visszajelzés a találatról.
*További hangvisszajelzés az eltalált ellenfelekről. Ez letiltható a 'g_useHitSoundFeedback 0' paranccsal.
*Egyszemélyes játékban az MI katona immár fellökhető, ha sebesség módban belerohanunk.
*Számok kerültek az energiajelzőre a Hatalmi Harc (Power Struggle) játékmódban, a gyorsabb tájékozódáshoz
*Lehetővé tettük a testreszabott objectives.xml file-ok betöltését a pályák megfelelő mappáiból
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz
fiATHaLON #13757 üzenetére
benn az épületben van ég az alsó szinten,van egy csomó rakétavető,meg füstgránát,villanógránát. az a legtutibb rész.Ott lehet aprítani.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
fiATHaLON
őstag
Viszont ezt nem tudom, hogy a paccsnak köszönhetem, vagy kínlódásaim
során egy alapvető bugba sikerült belesétálnom.
Ha felugrom egy tankra, és a motorházára dobok egy gránátot,
akkor leugorva róla láthatom, amint 3-4 szaltót és dugóhúzót csinál a levegőben
elég nagy magasságban, ezután fejjel leérkezik, prüszköl kicsit a géppuskából (fejjel lefelé!!!!),
majd ha ennyivel elintézettnek veszi a dolgot talpraugrik!!!!!!
és megy minden tovább, de ha igazán mókás hangulatában érem, ezt 4x-5x
megismétli. Találkozott már más is ilyen bohókás kedvű páncélosokkal?(Ezekután remélem az a minimum, hogy a helikopterek majd a rotorlapátjaikon
kóricálnak a tengerparton...) -
fiATHaLON
őstag
Kissé nálam gyorsult Vista alatt.
Eddig 800-ban nyomtam, hogy very high-on ne legyen röcögés egyáltalán,
és az 1.2-es felrakása után 1024-ben produkálja közel ugyanezt...De itt valaki ajánlotta az 1.3-as ultra high paccsot.
Hát át is tértem XP-re vissza...
1.2-es nélkül ezzel az ultra moddal gyorsabb, mint Vistán, ráadásul 2x szebb!
Hihetetlen...Most már tényleg úgy fest, mint a kiadás előtti anyagokon. -
Bundás22
őstag
ez very high? vagy csak high
az enyém very high és XP
ez hogy tetszik?
sajna olyan 20 fps-t kapok 1280-ban very high-on, de annyira lenyűgöző a látvány h inkább lesz*rom[ Szerkesztve ]
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Laraxior
titán
van egy ultra high mod is..azt tegyétek be...besz**tok....
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz
fiATHaLON #13764 üzenetére
ha olyan helyen találod el akkor 4 is kellhet neki.... muszáj a két rocket launcher
utána bepattansz a hummerbe a ház mellett,aztán fel a hegyekbe. és itt lesz a Crysisból ramboCrybo szabadon
deltán én kikerültem az őrjáratokat,mert kissé sokan vannak,és villámgyorsan bekerítenek.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz
fiATHaLON #13776 üzenetére
van még bőven a faluban autó.Kimehetsz bármelyikkel. A benzinkutat ne felejtsd el felrobbantani.Csak a tüzijáték miatt
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Mozso26
senior tag
Feltettem az patchot amivel szerintem gyorsult is valamicskét de hihetetlen hogy egyáltalán nem tudok multizni. Mindég kivág valamilyen hibaüzivel egy két perc játék után , még jo hogy megvettem 13000huf-ért. Ti tudtok multizni? Vagy a serverek ilyen szarok?
-
haky
senior tag
én mindent high.-on hagyok...nem értelek titeket, h hogy bírtok úgy játszani, h 20 fps...inkább high -on 30-40 fps mint ultra high 20-25...
szerény véleményemAki másnak retyvetyutyu...
-
Alpachino
veterán
Az 1.2 patch, annyira jól sikerült, hogy hátsó kerekek nélkül is lehet száguldozni a tenger-parti homokban.
[link]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Kristof86
tag
Lenne egy problémám basszu!!
Már a vége felé tartok a játéknak, de most állandóan kilép a játékból ha elérek egy checkpointot. Mi lehet a probléma bakker , mert baromira ideg vagyok már tőle???? -
Laraxior
titán
válasz
Alpachino #13784 üzenetére
nekem az 1.1 után voltak lebegő fegyverek és fegyver nélküli koreaiak...azok akiknek lebegett a fegyverük...egyikse ment utána hogy lelőjön... simán végigvittem egy páylát egy golyó nélkül
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Bundás22
őstag
válasz
Laraxior #13772 üzenetére
dehát a very high opción nincs más beállítandó ha vista alatt futtatom
milyen az a ultra high? tudsz képet küldeni?mostani gépem a very high-t tudja éppenhogy, ha van ilyen h ultra high az felejtős, de azért kiváncsi vok hogy nézne ki
[ Szerkesztve ]
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
fpeter07
veterán
válasz
//Crouch// #13783 üzenetére
ja, de deltán már kevésbé
#13789:az első vmi nagyon gagyi...
[ Szerkesztve ]
-
(Darkwood)
őstag
-
Bundás22
őstag
válasz
(Darkwood) #13793 üzenetére
nem akarok belemenni
1-1,5 év és úgy fog futni egy átlag gémer gépén mint a mostanin a Far CryEgo sum magister vitae - I am the teacher of life
-
(Darkwood)
őstag
válasz
Bundás22 #13794 üzenetére
Hát nem tudom! Szerintem, akkor se fogod piszkálni az élsimítást, mert most 8x-os élsimításnál az én Oc-s GTS-em is szenved ez az igazság!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
(Darkwood)
őstag
Érdekes ez az 1.2-es patch.
Én simán vittem végig, de nem láttam ilyen súlyos hibákat, mint ennél a patch-nél 10 perc alatt!Pl.: A szétlőtt fa a levegőben marad, a koreai a saját társára dobja gránátot ( ez azért vicces
).
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
nsrking
senior tag
válasz
(Darkwood) #13796 üzenetére
eredeti a crysisod?
-
Drizzt
nagyúr
Valami ötlet, hogy miért nem műkszik nálam a dx9-es very high? Jó helyre beraktam a szükséges cuccokat, de nem lehet kiválasztani very highot. Vagy valami mást kell még csinálni?
I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
Archívum I. - [link]
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD