Új hozzászólás Aktív témák

  • AAntii

    őstag

    válasz szgabor12 #22879 üzenetére

    Játszom multit és warzoneot is, kb. fele-fele arányban. Multiban összességében 1,23 a k/d-m, ez úgy tevődik össze, hogy van tíz körből mondjuk 3, amikor szó szerint nem tudok leteríteni senkit, ugyanazon a pályán, ugyanabban a koncentrációs állapotban, amiben tíz perccel azelőtt teljesen mást adott a játék. Hogy a tickrate miatt érzem azt, hogy 200-250 ms pinggel játszom vagy amiatt, mert a SBMM miatt akkora földrajzi körből válogat a játék, hogy a szerver amin játszunk van baromi messze (pl. ír-spanyol-orosz-finn-magyar játékosokból álló lobbyban semmi meglepő nincs már) azt nem tudom, de hogy valami nem kerek, az egészen biztos. Van 2-3 kör az említett tízből, amikor a bab is hús, mindent bead, csak a bal gombot kell nyomni az egéren és fekszik mindenki. Simán benne van, hogy ez a végén egy 5-7-es k/d-s körben manifesztálódik, ami az előző 0,67-est követte. A maradék 4-5 kör pedig semmi extra, hozom azt, amit abban a pillanatban tudok. Játszom már a cod1 óta, párezer óra játék után meg tudom mondani, hogy éppen megy e számomra a játék vagy sem, ahogy azt is, hogy az ellenfelekhez képest milyen a pingem, de az mw multiplayere teljesen random, az említett 30%-ban azt érzem, mintha kivették volna a kezemből az irányítást és ha fejreállok, akkor sem tudok mit tenni, a nekem háttal álló embert is hiába kezdem meg, nem tudom befejezni mert megfordul és megöl. Amikor az aktív játékosok száma csökken, akkor ez a 30% még extrémebb és inkább nem is erőltetem a multit, éjjel már elindítani is fölösleges.
    Warzoneban annyi jelentőségét vettem észre, hogyha nem annyira ügyes játékosokkal karöltve indulunk harcba, akkor jobban lehet érvényesülni, mintha gyakorlottakkal, de ez nem szerveroldalon vagy a lagkompenzáció és egyéb förmedvények miatt van így, hanem gyengébb, vagy erősebb a játékosmezőny. Ez tök jó, így vegyes összetételű csapatot is érhet sikerélmény, így kellene ennek a dolognak működnie.
    Tehát warzone esetén is létezik, de ott nem teszi tönkre a játékomat, hanem fejlődésre inspirál vagy segít abban, hogy ne a squad legerősebb tagja adja az ellenfelek játékerejét.

    (A multiban megfigyelhető random faktort a black ops 2-ben tapasztaltam elsőként, ott talán netlimiterrel kellett trükközni, hogy a lagkompenzáció neked kedvezzen. Le tudok mondani az összes grafikai és játékmenetbeli jövőben esedékes vívmányról, ha újra lesznek bérelhető dedikált cod szerverek és nem valami hibrid vagy teljesen ismeretlen random rendszer szolgáltatja az internetes hátteret.)

    [ Szerkesztve ]

    "Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."

Új hozzászólás Aktív témák