-
GAMEPOD.hu
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AAntii
őstag
Nem tudom milyen szerveres megoldáson alapszik a játék multiplayer része, de este nyolc körül volt szerencsém az eu régió beállítása ellenére brazil(!), dél-koreai(!) és új-zélandi(!) emberekkel játszani, mit mondjak, vegyes sikerrel. De ami meglepő, hogy még mindig nagyobbal, mint mikor echte spanyol szerverre, lobbyba dobott be a játék. Egyszerűen nem értem miért nem lehet normális, dedikált szerveres megoldásokkal élni, vagy a score alapján alakuló matchmakinget ötvözni valami földrajzi megoldással, mert tikkasztó, hogy a netes anomáliák miatt még a legfrekventáltabb idősávban is 10 körből 2 játszhatatlan, éjjel (mondjuk 01:00 után), pedig fordul az arány.
Kár egy jó játékot ilyesmivel elrontani."Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz Pro!Petya #14206 üzenetére
Nálam inkább az fordul elő meglehetősen gyakran, hogy olyan lobbyba tesz a játék a sbmm miatt, amiben a játékosok kb. 5000 km-es körből vannak, de volt már ennél extrémebb is (brazilok, koreaiak, ausztrálok, új-zélandiak). Ha p2p, ha nem, valaki mindenképp hátrányban lesz a harc során.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz KaitouP #14297 üzenetére
Hogy lehet ezt fordítva megcsinálni úgy, hogy a végeredmény ne ugyanaz legyen?
A 8 armorplate kb. arra jó, hogy messziről végképp ne legyen értelme egymásra lövöldözni, ha az ellenfél nem egy puszta kellős közepén "nórdikwókingol", de biztos a communitynek nagyon kellett még az a három a felméréseik alapján.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz KaitouP #14354 üzenetére
Arra akartam felhívni a figyelmet a hozzászólásommal, hogy a nem csaló pc-s játékos ugyanúgy rühelli a crossplatformot, mint ahogy a konzolosok, litániát lehetne írni, hogy melyik oldalnak mi a nyűgje a másikkal, vezetne valahova?
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz KaitouP #14358 üzenetére
Nem mindenki tolja 144hz-en a játékot és ő ugyanúgy beszívja az aim assistot. De felőlem mindenki áltathatja magát azzal, hogy azért nem megy neki a játék, mert a pc-s 144hz-en 144 fps-sel játszik (hány konzol árából?) a konzolos meg az aim assist miatt gyakorlatilag aimbotozik.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz KaitouP #14366 üzenetére
Medium beállításokon van kb. 60 fps-em. Milyen technikai előnyöm van? Légyszíves segíts!
@csƵ: azzal kezdtem, hogy nincs értelme belemenni a pc-konzol vitába, mert egyik felet sem fogod tudni meggyőzni a másik álláspontjáról, mindenki úgy érzi, hogy ebben a crossplatformos döntésben ő húzta a rövidebbet. Erre írtam le két tipikus érvet, egyet-egyet mindkét oldalról. Én NEM TUDOK kontrollerrel játszani, emiatt fogalmam sincs mennyire van előnyben az, aki már profi benne, ha egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz KaitouP #14379 üzenetére
Ebben teljesen egyetértünk:
"Mindenkinek lehet véleménye, ne menjen az egymásra mutogatás és a hangulatkeltés a topikban. Itt minden játékos egyenlő, játsszon bárhol, mindenkit megillet a tisztelet, a fair hozzáállás, és a megfelelő support. Ez nem a konzol vs. PC topik. Köszi hogy elolvastad! "
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Support a javából, frissítés után játszhatatlan a lag miatt, ha nagy nehezen 5 perc alatt talál warzone lobbyt. Ami még külön "vicces", hogy a 170 megás bugfix előtt nekem működött rendesen.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Nincs annál jobb, mikor végigszenveded a bunkeres kihívást, minden telefonnál vagy csapatok vagy csak egy-egy ember kempel, de abszolút csak arra koncentrálva, hogy aki csinálná a feladatot freekill gyanánt leszedje és mire megérkezel a 11-eshez felvenni az mp7-et már 4 csapat tobzódik ott, de persze kód egyiknél sincs, mivel még nincs nyitva a bunker. Nagy nehezen elvergődsz a bunker kapujáig az egymást is csépelő csapatok ott kempelő tagjait kiszedve és mikor kinyitottad hármasával ugranak a nyakadba a még itt-ott (hegyen, tűzoltóságon) kempelő társaikra visszaugrálva. A játékosközösség nem épp a legjobb, de legalább a legőszintébb arcát mutatja, lehet értékelni azt is!
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz -FLY-> #15800 üzenetére
MIóta kiderült, hogy ez a normális módi én eleve oda ugrom, tactical insertionnel, sniperrel, annyi lőszert meg amennyi kell szedek össze a balekok hulláiból. A rekordom 20 kill a 11-es bunker felett, de ahogy fogy a játékosok lelkesedése talán ez már nem fog feljebb menni
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz Laraxior #15804 üzenetére
Szarkazmus? Nagy szívfájdalmam, hogy az rpg-re nincsen 10-es scope, felpimpelve még jobb lehetne, így túl gyenge Úgy kellene egy négyes csapattal odamenni, hogy mindenkinél lenne C4, kell közvetlen a bunker bejáratához, meg egy kicsit elé, hogyha járművel érkeznek, már a bejáratig ne jussanak el, mindenkinél legyen rpg, joker, ki mit szeret, 2-3 mesterlövész és 1-2 hasaló lmg-s, termállal, nagy tárral. Valamit kihagytam?
[ Szerkesztve ]
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Mobilnettel "faluvégén" egyszerű stickkel 80-90-es ping mellett tíz körből hat volt kriminális, normális mobilnetes routerrel, még mindig elég gyenge jellel az 50-60 közötti ping (mindkét esetben a játékban írt értéket alapul véve, nem a speedtestest) maga a megváltás. Itt is vannak alkalmanként furcsa helyzetek, de szerintem harmada, negyede a korábbinak. Három éve nem játszottam vezetékes nettel, már el is felejtettem milyen Lehet még kombinálni a nyomort, 60Hz-es monitorral, vsync-kel vagy 100 fps-sel, de full buta grafikával (látványvilágra kb. mint megjelenéskor a cod4 egy 7600Gt-vel). Nem kicsit hátrány a porsche gt betétfutamon elindulni egy szakadt opellel, aki nem hiszi járjon utána, de előtte pár xanaxot dobjon be, hogy bírja a gyűrődést.
Az utóbbi patch óta mintha a sbmm lenne más, nagyon madarat aki csak kóvályogna a pályán (legyen szó akár multiról, akár warzoneról) nem nagyon láttam azóta.
A Plundert visszarakták már? És miért nem?"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz Laraxior #17598 üzenetére
Kétmillát még nem sikerült egy körben elérnem, pedig pár kanyart már letoltam én is.
Összeszokott csapattal, vagy random emberekkel sikerült?Én annak függvényében megyek rá a pénzszerzésre, hogy milyen emberekkel rak össze, ha nagyon nem akarják tolni a csapat szekerét, akkor 1-2 contract után én is visszább veszek a szaladgálásból. Ha igazán toljuk neki a lootolást és a küldetéseket, akkor nem zavar ha nem akadok össze senkivel és nincs killem.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Nekem azért jobb a tapasztalatom, minden harmadik-negyedik körben olyanokkal dob össze, akik a maguk képességei szerint próbálják azt csinálni, amit kell. A felsorolt helyekről hasonló véleményem van, kivételesen jó csapat kell vagy az, hogy senki ne ugorjon oda, hogy militaryra érdemes legyen cash szempontjából ugrani, a magas tornyokra való ugrást pedig nem tudom hova tenni. Pénzt nem tudsz gyűjteni és ráadásul még arra sem jó, hogy összepakolj 10-15 killt, ha a szomszédos tetőkre lősz, akkor nagyon buta ellenfél kell ahhoz, hogy ne húzza fel egyik a másikat, ha pedig a liftet véded akkor előbb-utóbb megunják, hogy nem tudnak feljutni és pár kill után nem jár arra a madár sem.
Mivel úgy indulok neki, hogy szeretnék nyerni, így egyedül nem ugrom le a jelenleg négyes csapatok ellen, de ha egyedül maradok, akkor általában már nem lépek ki. Egy olyan csapattal még ts vagy dc nélkül is klasszisokkal jobb ugrani ahol lehet számítani a többiekre, mind pénzgyűjtésben, mind arra, hogyha elcsendesült a terep abban bízni, hogy majd felhúznak.Más: éjjel baromira nem érdemes rámenni a multiplayerre ha az ember nem akarja lefekvés előtt felcseszni magát a spanyol, portugál, skandináv vagy éppen belső szibériai ellenfelek és a saját viszonyodon az éppen aktuális szerverrel. Ma több meccsen volt olyan, hogy lőttem két-három mp-ig az ember, mire hajlandó volt összeesni. Jó ping, sebességek és 5 ms-os jitter mellett. Ha nem lennék körültekintő, akkor az én billentyűzetem is csuzda billentyűzetének sorsára jutott volna már többször is, ha nem megy a játék azt el tudom fogadni, de ha a rendes, ismert lokalizációjú dedikált szerverek 10 éves hiánya miatt szívok, akkor elszakad a cérna nálam is.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz gjung44 #19295 üzenetére
A blackout ugyanez volt pepitában, annyi kiegészítéssel, hogy ott kb. 500 ember játszott vele a végefelé Európában és már névről ismerted őket. Multiban az mw2, mw3 hemzsegett a csalóktól, a legutóbbi olyan rész, amiben az elején baromi sok volt, de a végén kevés a szerverek miatt az Black ops első része.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz Ed3r_X_ #19308 üzenetére
Ha belépne a piacra egy konkurens játék, akinél lenne és emiatt tömegesen hagynák el a játékot azok, akiknek hiányzik. Mivel tíz éve nincs és a játékosok 80%-a (ex has) már nem is találkozott velük életkori sajátosságaikból eredően, így szerintem esélytelen. Gondolom nem kell feleslegesen erre a célra fenntartani x szervert akkor, amikor éppen holtidőszak van (mondjuk éjféltől), így végső soron spórolnak vele.
FAL nerfről lehet tudni valami, lesz, nem lesz? Érdekes, hogy season 4 előtt a kutya nem ment vele warzoneban, most meg ugyanaz a helyzet, mint a 3-ban a grauval. Nem lenne rossz, hogyha túltolnak egy-egy fegyvert, akkor nem kellene egy seasont várni arra, hogy visszavegyék kicsit.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Nem kell itt bonyolult dolgokra gondolni, az elején játszol úgy, ahogy tudsz meg amit a neted minden más játékban stabilan enged (jitter, latency stb), majd amikor kezd elmenni a csapat kapsz a puttyonyodba +150 ms-os pinget. Egy példa rá: már benn vagy a fal mögött, de ott esel össze fedezékben valamilyen megmagyarázhatatlan anomália miatt, ami a kör elején még nem volt. Az ember 10+ év játék után tudja, hogy mi az ami normális és mi az ami nem, ahogy ha nem óvodás gondolkodásmóddal rendelkezik azt is el tudja fogadni és az előzőtől külön tudja választani, hogy vannak napok, amikor nem megy a játék.
Lagkompenzáció, mint jelenség már a black ops 2 óta van, szóval láttunk már karón varjút.
[ Szerkesztve ]
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
A mai kb. 10 multikörből (tdm illetve kc) kb. egy olyan volt, ami tíz ponton belül dőlt el, jellemzően az egyik csapatban mindenki, még a legutolsó is lőtt egy kettes statot, míg a másikban senki nem érte el az egyes k/d arányt. Két lehetőség van, az egyik csapat a szerver jó végén volt, a másik a rosszabbikon vagy a team balance olyan mérhetetlenül buta, hogyha egy véletlengenerátor töltené fel a csapatokat is jobban járnánk. Ez volna a codos játékélmény 2020-ban. Köszi!
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Nekünk akkor csinálja, ha két kör között lerakod tálcára a játékot és netezel, zenét állítasz, stb., de azt sem mindig, hanem teljesen random. A megoldás, vagy nem rakod le tálcára a játékot sosem, vagy játék restart, egyéb okosság nincs. Amd videokártya specifikus a dolog.
[ Szerkesztve ]
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Lehet, hogy egyébként is előjönne nálunk a hiba, csak mi erre fogtuk. A tünetek ugyanazok, egyszer csak gondol egyet a játék, és 5 mp-enként akad egy ordas nagyot, ami miatt játszhatatlan és a gpu kihasználtság ugra-bugrál egy kicsit. Egy biztos, amd videokártyánál tapasztaltuk ugyanezt többen is, nvidia kártyával nem, pedig a a gépek többi összetevője ugyanaz volt, csak volt közben vga csere. Hogy erre van e megoldás? Nem tudom, szerintem ez már az amd-s topik témája, ha megtudsz valamit, írj!
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz nyul105 #20802 üzenetére
Egy-két kör alatt meg kell nézni, hogy melyik céltábláknál van átfedés mozgás közben, dupla találat elég sok helyen lehetséges, a hátsó traktusban ha becélzod a szélét a fix alsó középső céltáblának, akkor hármat is elvihetsz egy lövéssel, így a tárazással nem megy el egy csomó idő, az időjutalmakkal körönként bőven el 100 pontot nyerni, az elsővel valamivel többet, nekem a harmadikkal valamivel kevesebbet. A három közül nekem a parkour volt a legnehezebb, pedig a seasonküldetések mindegyikét meg tudtam csinálni viszonylag hamar, de itt a nyúlketrec és a lőcsösszekér kikészített.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Kéne egy kis buff ennek az originnek, csak 60%-ban azzal ölnek meg warzoneban, keveslem!
@Laraxior: Remélem lesz belőle akimbo is!
[ Szerkesztve ]
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz jozefgucci1 #21768 üzenetére
Én kaptam ma egy üzenetet, miszerint az egyik reportolt embert bannolták, de mivel személyieségi jogokra hivatkozva nem írták meg melyik féreg kapta meg a jutalmát, így lehet csak marketing ez is
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz lowzor #22009 üzenetére
Ha a jelenlegi originből indulunk ki és a két patchcsel korábbiból, akkor sose.
Érteni vélem, hogy sokan nem szeretnek ugyanazzal a fegyverrel menni 100 órákat ezért minden patchben kell új meta, de jó lenne, ha a többi fegyvert nem dominálná ennyire.
A többség azzal nyomul, de mivel annyira jól nem tud célozni, így leginkább kempelve, na ez az ami még jobban tönkreteszi a játékot.
Kíváncsi volnék hogyan működik a játék netes, lagcompos része is, mert ma voltam olyan körön, hogy az ellenfél közel 30 ponttal alázta az egész bandát (tdm), az ellenfélnél a lista elején lévő srác az említett sniperrel "egyhitelte" aki élt és mozgott, majd 50-2x-nél mintha más játék kezdődött volna és a végén "csak" 5 ponttal kaptunk ki úgy, hogy a világbajnok fiatalember is visszatért a földi létformába. Mindez egy olyan pályán, ahol egy-egy spawnfordulat nem jelent szinte semmit. Összességében kiadja azt a statot, amit az ember gondolna magának, de az a játékélményt nagyban rontja, hogy mindig szerepel a képletben egy bráner és csak az változik, hogy éppen melyik oldalán állsz, függetlenül attól, hogy milyen formában vagy.
A quados plundernél jó lenne, ha felnyomnák a pénzlimitet, gondolom nem csak én vagyok vele úgy, hogy plunderezni nem 5 perces körökben szeretnék."Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz malystryx #22013 üzenetére
Black ops1-ben only sniper only nuketown hqban toltam vagy 3-400 órát, szóval értem és érzem én a feelinget, ott elég ritka is volt a kempelés, nem lett volna sok értelme de "vegyes" játékmódban sajnos eléggé rontja a játékélményt a jelenség.
Egyébként ha ilyesmire volna tömeges (mondjuk 10 fő) igény, akkor a custom game creatorban minden további nélkül be lehet állítani hasonlót, az már más kérdés, hogy az efféle közösségi élményre törekvés már úgy érzem kihalt a játékosokból. A dedikált, bérelhető szerverek idején legalább tudtad mire számíthatsz, volt olyan hardcore kemper játékos, akit már felvettem ismerősnek, mert szinte hiányzott, ha nem feküdt a földön valamelyik cső mögött illetve a sok-sok egymás ellen tolt kör után tudtad, hogy hol kell keresned"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
A grau fénykorában versenyképes volt nagy távolságra egy sniperrel szemben is, ha nem adtad be egyből a fejest sniperrel, csak testen sikerült találnod, két lövés között ugyanis folyamatosan tudott vele sorozni és amikor találatot kapsz olyan szinten elkezd mozogni a kezedben a puska, hogy utána már baromi nehéz beadni a lövést, ha nem tudsz gyorsan visszabújni valami fedezék mögé, míg magadhoz nem térsz. Szerencsére rontottak rajta annyit, hogy ez a probléma megoldódott.
"SR-1-nek meg a 0 bullet drop-ja, és hogy 500 méteren sem kell elé lőni a mozgó embernek az sikerült félre a többi sniper-hez képest." Ja, hogy csak ennyi a baj vele? Akkor végülis rendben van! A többi mesterlövész fegyverrel matekozol, hogy mennyivel lőjj fölé és mellé, ha épp mozog az ember, ennél ráhúzod, kattintasz és ha pontos voltál távolságtól és az ellenfél mozgásától függetlenül fekszik az illető, mivel fénysebességgel halad a lővedék. Ha a warzone mapon mindenhol lenne fedezék, akkor is kerülhetne a csapatod kellemetlen helyzetbe miközben éppen felhúznak vagy eggyel kevesebben harcolnak, de nem kevés olyan szituáció is adódik, mikor a szűkülés miatt a pusztán kell átkelned, így két kattintás vagy összesen.
Az originnel kapcsolatban az igaz, hogy warzoneban jobb a helyzet azzal, hogy nem az van kétméterenként a földön, emiatt a battle royale rész élhetőbb lett.
Azt az egyet nem értem, hogyha valami megöli a játékélményt és a játékosok jelentős része nincs odaáig a dologért (lásd az origin erőssége és jelenlétének gyakorisága a lootboxokban season 5 alatt), akkor miért kell több hétig várni, míg javítanak a dolgon?"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
"Szerintem a jelenlegi 2 új fegyver közül nincs egyáltalán indokolatlanul túlhúzott fegyver."
Ezt írtad. Csak a pontosság kedvéért. Ez valami újmagyar? Ha már jössz itt nekem a figyelmes olvasással.
Én nem beszéltem a fejlesztőkkel, nem tudom mi volt a szándék, én csak a terméket kapom meg, viszont ha indokkal, ha nem, ezt baromira túltolták.[ Szerkesztve ]
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz gjung44 #22056 üzenetére
Az első napról láttam streamet, amikor ugyanúgy kereste az embert a végső kör végén, de nem találta sehol. Nem gondoltam volna, hogy napokkal később sem kezdtek még a dologgal semmit. Amíg ez marad nem csak abban kell reménykedni, hogy épp csaló ne legyen az adott lobbyban, hanem abban is bízni kell, hogy ezt nem használja senki. Kíváncsi vagyok meddig tud elhúzódni egy--egy kör, a végén már kész idegek csatája volt, hogy melyik sunyi bírja jobban.
Ez már nyilván nem a te kommentedre válasz (a félreértések elkerülése miatt jeleztem csak): érdemes lenne a hozzászólásában mindenkinek tisztázni, hogy a játék melyik részére vonatkozik az, amit ír (ha nem a multira és battle royale módokra egyaránt), mert adódhatnak félreértések. Multiban kevésbé volt zavaró a lézerlövés, mint ott, ahol 3-500 méteres a játszótér és a bullet drop mellett normál esetben az ember mozgásával is számolni kell. Ha csak a multit tolod, akkor téged nem érinthetett annyira.
Szerintem az sem volna hülyeség, hogyha azért, mert valaki átsiklik egy-két hozzászólás felett vagy mondjuk nem elégedett a nerf mértékével nem eszetlen hőbörgőznénk le, de persze ez csak ízlés meg tolerancia kérdése.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz juve600 #22070 üzenetére
Mindenkinek ott a lehetősége, hogy ezekkel menjen, a marksman fegyvert ráadásul elég hamar megkapod, a valnál lehet olyan, hogy nincs időd játszani csak egy-egy meccset és mire megkapod, addig "hátrányban" vagy. Messze nem csalás ez, vagy úszol az árral vagy elfogadod, hogy bizonyos helyzetekben hátrányban vagy.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Akinek nincs meg a multi annak szerintem a plundernél jobb játékmód nem kell a fegyverhúzásokra, egy-egy eseménydúsabb, nem 5 perces körben 10-20 killt be lehet rámolni, vagy 5-6 küldetést megcsinálni, ízlés és játékstílus szerint. Ha nem akarsz sok időt eltölteni ezzel, akkor kb. 4 fegyvert megcsinálsz, amik most a legnépszerűbbek és a következő nerfig-buffig megvagy!
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Talán ha a multiplayer a tényleges értéket írná ki ping gyanánt, lagkomppal együtt, akkor az ember el tudná dönteni, hogy marad e az adott szerveren vagy inkább nem akar vaktölténnyel lövöldözni és keres másikat. Amikor a te kameraállásodban a lépcső még üres, de a killcamben látod, hogy úgy lőtt le, hogy az ő szemszögéből már 0.2 mp-e ott állsz, akkor azt a kört nem érdemes erőltetni. A warzone-nal a nyilvánvalóan rossz szervereken kívül (20-30% packet loss) nekem netes oldalról semmi gondom nincs, ott többségében azt kapom, amit az adott pillanatban tudok.
A kar témával kapcsolatban. Nekem az első kimaxolt fegyverem az volt, szóval ízlések és pofonok. Szerintem ha az ember annyi időt belepakolna, mint amennyit a főállású streamerek, akkor nem elérhetetlen a youtube videóban látott killparádé sem, mindenféle hókuszpókusz nélkül."Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Már találkoztam a JAK12-vel, visszasírom a buffolt origint!
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz lowzor #22334 üzenetére
Szerintem meg azután, hogy az origin miatt elég sokan voltak kiakadva betenni ezt a shotit kb. a jelenlegi játék multijának lejáratása, hogy vedd meg az újat. Én szándékosságot vélek felfedezni a dologban, pláne, hogy emellé a szörnyszülött mellé betesznek egy 60 killes shoti daily challenget. Vicc.
Volt olyan multi köröm, ahol felváltva öltek meg rpg-vel meg a jak-kal.[ Szerkesztve ]
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz venom8888 #22346 üzenetére
Szerintem sokan vannak, akik szinte gondolkodás nélkül. A 60 euró Ózdról (behelyettesítheted bármely másik kevésbé gazdag várossal) lehet soknak tűnik, de Nyugat-Európából szerintem egy próbát megér alapon nem kell rajta sokat agyalni. Természetesen ha nem innen vándorolt ki és még nem vetkőzte le a relatív csóróság miatti reflexeket.
A "rajzfilmes" grafika ízlés dolga, aki jobbhoz szokott és az mw-t magas, ultra beállításokon nyomja és ez a kép világáll hozzá közel biztos csalódásként éli meg persze.Ami érdekes lenne még, hogyha a warzone map változik majd a játék megjelenésével a fegyverekkel mi lesz? Vegyesen lehet használni a cw-ben lévőkkel a régieket, vagy csak cw fegyverek lesznek? Mert akkor akinek még nincs meg a damascus annak felesleges ráfeszülnie és a sniperekkel már én is szorosabb barátságot kötöttem, nem szívesen hagynám cserben a jó öreg ax50-et
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
És a modern warfareben nem lehet majd a warzonera kattintani? Vagy onnantól annak nem szerves része? Saját magatoknak csináltok gondot a közös topikkal, de persze majd igyekszem megtalálni mindig az aktuálist, max majd szóltok.
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
-
AAntii
őstag
válasz Acheron #22412 üzenetére
Az előnye az sp-r-nek nem multiban jött ki, hanem warzoneban. Hiába szaladt az ember, hiába csúszott be, hiába volt 400 méterre, amikor egy kicsit várni kell, hogy becsapódjon a lövedék, az sp-r lővedéke az a megnyomás pillanatában ott volt és aratott. A shotikkal szintén nem az a baj, hogy 1 v 1-ben lehozol vele egy közelharci szitut függetlenül attól, hogy mennyire vagy jó játékos és mennyire tudsz gyorsan és pontosan célozni, hanem hogy egy ajtón berontó triot is simán legyaksz vele, míg ők köpni-nyelni nem tudnak. A könnyen elérhető sikerélményért pedig szívesen gubbasztanak ám egy-egy sarokban, ami egy assaulttal is undorító, de egy olyan fegyver ellen, ami ellen esélyed sincs, pláne. De megy a ládákon, polcokon, asztalokon gubbasztás a multiban is. Az úgynevezett pumpálós shoti az előző codban két lövésre ölt, ha rajta volt a dragon breath és nem volt páncél az emberen, akkor elsőre. Kb. azt mondanám kiegyensúlyozottnak, bár almát körtével a dolog, mert azzal bizony célozni kellett.
Egyébként nem sajnálom tőletek egyik shotit sem, csak legyen olyan mód is, amiben nem elérhetőek"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
Az eventnek köszönhetően Plunderben a csapatmunka esélye random csapattársaknál lecsökkent majdnem nullára, mindenki az itemeket hajtja, ha nem sikerült az adott hely, akkor jellemzően ki is lép, bár előfordul, hogy még két-három helyet megpróbál azok közül, ami hiányzik neki és utána teszi meg. Az éjszakai pálya pedig a sniperezésnek is odavert, a fekete ruhás embereket próbáld meg megtalálni a sötét mezőn, miközben rohannak egyik helyről a másikra. Én támogatom az újdonságokat, hogy aki már unja a játékot azt is visszarántsák, ők nyugodtan bolyongjanak éjjel kedvükre, de a jó fenéért kell ezt az alap játéklista rovására megtenni.
[ Szerkesztve ]
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
AAntii
őstag
válasz csibe1 #22568 üzenetére
Nekem is második hely jött össze eddig legjobbként, mikor egyedül mentem vagy a többiek nem gyűjtöttek összesen 100k-t. Mondjuk a millió+-os körökben én vért ***ztam, nem csak bóklásztam, hanem 30+ ládát nyitottam ki és a pálya ötödét felporszívóztam és/vagy megcsináltam 4-5 recont és közben volt bekapcsolva pluszban a porszívó. Viszont egy plunder második helyért el sem indítom játékot, a győzelem esélye nélkül. Nem kötelező nyerni, de a cél az. Ha neked bejön ez a félhomály, kívánom hogy plusz lehetőségként legyen rá egy éved, hogy élvezd
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W