-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
"Hengerfej felújítás elkerülhetetlen?"
Számolj vele, hogy szükség lehet rá. Ha nem akkor jól jártál, ha igen, akkor nem lesz meglepetés.
"rozsdamentes karosszéria"
Ezt alulról is feltétlenül ellenőrizni kell. Mert attól még egy autó nem rozsdamentes, hogy kívülről annak látszik. (csak a nepperek hirdetik annak)
Ha tényleg ismert előéletű és megvigyázott autó, az nagy előny. Van link róla? Hirdetik valahol?
Félni nem kell tőle, de mindenképp legyen hozzáértő segítőd és 500 ezred a vételáron felül. -
szimi57
őstag
Hengerfej felújítás, csak akkor kell, ha víz nélkül járt és ennek szemmel látható jelei vannak. Gyakori a túlzott olajfogyasztás, de ez megvan 80 ezerből hengerfej levétele nélkül. A láncos vezérlés cserét viszont célszerű azonnal megejteni. Ez kicsit húzósabb. Nekem egy srác csinálta 50-ért plusz alkatrész. Nem maszekba valszeg 150-et el fognak kérni érte mindennel együtt. Az N46-os motorok vezérlése jobb. Olaj szivárgás jelentkezhet, leginkább a szűrőnél, de ez fillérekből megoldható. Gyujtótrafó legyen tartalékba. Semmivel sem rosszabb, mint az összes többi négyhengeres, vezetni élvezet. Nagyon le kell alkudni az árát, mivel facelift előtti kiadás.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
kenguru99
aktív tag
"Nem tudom mennyivel költségesebb ennek a fenntartása, mint mondjuk egy átlagosabb autóé."
Drágább lesz fenntartani mint egy átlag kompakt autót. A motornak szerintem nagy baja ennyi kilométerrel még nem lesz. Vezérlésre rá kell nézni, illetve a szelepszár szimmeringek lehetnek már megkeményedve. -
szimi57
őstag
Nekem is ez a típus van. Pont a forma fogott meg. 2004-es fl. változat, már N46-os motor módosított vezérléssel. N42-nél max. 80-100 e. km-nél kötelező a vezérlés csere, ami maszekba 50 e. + anyag, amúgy minimum duplája. A másik nagyobb tétel a szelepszár szimering csere a magasabb olajfogyasztás miatt. A gyári adat szerint 0.7l/1000 km még elfogadható. Van, akit ez zavar és belevág egy 130-150 ezres kiadásba. Ha valós ez a km. és a megkímélt állapot, nem jársz rosszabbul, mint bármelyik más BMW-vel vagy egyéb típussal. Nagyon jól vezethető, 1-2 személlyel fürge kis autó. Nagyon megterhelve már hiányoznak a pacik. [kép]
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chris0321
addikt
Hello.
Elég fapad az autó és 4 hengeres így valószínűleg nem kapkodnak/fognak kapkodni érte. Igaz kevés a km, de mivel szép állapotú és csak 2019-ben hozták be az országba lehet tekerve is. A 4 hengeres motor elég megosztó, van aki állítja ő csak a kopó alkatrészeket cseréli évek óta, nincs ezeknek a motoroknak semmi baja és van aki pár hónapon belül 2 motort cserélt a sajátjában és megint rossz de ezt inkább már felújítja hátha így tartósabb lesz. Én kicsivel több mint 2 éve vagyok fenn BMW-s Facebook csoportokban, ott elég keresettek a 4 hengeres motorok cserére és sokszor felteszik a kérdést, hogy mennyibe kerülne átalakítani 6 hengerre. Sok függ attól, hogy az előző tulaj mennyire tartotta karban, ez pedig elsőre nem szokott kiderülni csak mikor már használod az autót.
Más márkákkal nem vagyok tisztában, nekem ez a 2002-es 320i Touring a harmadik autóm (2019 márciusban vettem) előtte 2 Ladám volt.
Az én példám:
Mikor megvettem a kocsit tudtam, hogy vannak hibái (kis rozsda, nyárigumi szett cserés, szilentek, fék lassan cserés) és a vétel után ezekre ráment kb. 400.000 ft.
Tavaly szintén ráköltöttem kb. 400.000-et. Behullámosodott az első féktárcsa és a hátsóval együtt az is cserélve lett, a kétszéles nyári gumi (17"-os conti) 150.000 ft, levélrács 2x.000, szélvédőnél gumitömítés kb. 8.000, kétszer cseréltem fagyállót a motorban mert a kiegyenlítő tartály megadta magát amiből utángyártottat vettem kupakkal +20.000 ft. Ha egy éven belül tönkremegy kap gyárit +30.000 ft. Plusz még apróságok.
Idén műszaki, előtte egy kellemes hátsó felfüggesztés felújjítás és ha már arra járnak lecserélik a kicsit rozsdás fém fékcsövet 130-150.000 ft. Plusz ugyan ennyit félretettem a műszakira is, szokásos olaj és szűrőcserék, gyertyacsere, ki kell cserélni egy olajvezetéket mert olajos és van valami izé amit kb. 60.000 km-enként cserélnek, hogy ne egye az olajat a motor, mindig elfelejtem a nevét. Plusz még ami előjön. Némi csinosítás is szükséges, új szőnyegszett 15-20.000 ft, új motorháztető embléma, új sebváltógomb és újra kellene bőröztetni a kormányt de nem vészes (házaspár volt az előző tulaj és gyűrűben vezettek ) szeretnék bele Dension bluetooth rendszert, 40.000 ft.
Én úgy számoltam, hogy 2-300.000-et rá kell költeni évente abba még benne vagyok, jelenleg kicsit többet kér de ami cserélve lett azzal eddig nem igen volt gond.
Nem full extrás autót vettem, bár gyári M pack, digitklíma, multikormány, ülésfűtés, elektromos ülés, tolatóradar, isofix hátul, riasztó, lehet kihagytam valamit. Így volt teljes egy hétig a piacon mikor megvettem és csak azért ilyen sokáig mert csak vasárnap tudtunk értemenni. Délutánra egyébként ment volna más de lemaradt az autóról. -
molnarpeter
nagyúr
Nézd úgy, hogy valószínű nem lesz baj, viszont ha mégis gond volna, ne legyen anyagilag megterhelő egy vezérlés csere vagy hengerfej felújítás Szóval ha adott a megfelelő tartalék, és nem kell rákölteni, akkor jól jártál, ha pedig mégis, c'est la vie, legyen bekalkulálva. Látnok szerintem ritka a fórumon, szóval majd 5 év múlva megbeszéljük, milyen vétel volt Alternatívát jelenthet egy más motoros példány, pár évvel korábbról, amivel kevesebb a várható nyűg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen