-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29438 üzenetére
most hogy belengették az eu3 kitiltását is Bp-ről szmogriadó esetén
Erre van valami linked? Le vagyok maradva egy pár nappal.
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29453 üzenetére
Köszi, ezt én is láttam. Azt hittem azóta változott még és szigorítanak jobban. Akkor mégse vagyok annyira lemaradva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29489 üzenetére
Ha hiányzik valahonnan akkor pótolni kell tudod....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29547 üzenetére
Ezert is. Meg probalj meg egy elso kerekes, 300 loeros autoval padlogazt adni az apexen. Az egy dolog, hogy a kormanyt kirantja a kezedbol, mert olyanok a hajtasi befolyasok, de ahogy Te is irtad, egybol jon a rettenetes alulkormanyzottsag.
Ezert leszamitva a nagyon havas teli korulmenyeket, az RWD sokkal jobb dolog. Persze meg kell tanulni kezelni. Bar ugye a fejlett menetstabilizatorok miatt mar az sem kotelezo, mert az auto korrigal helyetted.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29558 üzenetére
Az E9x 20i mar 170 lovas... Meg ott meg a lovak is megvannak. Azert azt mar nehezen fogja meg akarmelyik kis turbos benzines. 0-100 az 8.2s, ami azert annyira nem rossz. Ellenben a 20D az agyonuti.
[rvilike]: Ott van a gyari gyorsulasi adat. Jobb, mint az e46 325i-je. A suly csak egy dolog, aminek igazabol nem a gyorsulasban van jelentosege. Az inkabb az auto kanyarban torteno viselkedeset hatarozza meg. Ebben akar meg jobb is lehet egy E36. De uj koraban is csak 9.2s volt a 320i 100-as sprintje.(akkoriban persze ez brutal jo volt) 20 evesen ez inkabb mar 10s folott van, hacsak nem kapott egy teljes motorgeneralt. Hiaba 1285kg a tomege... Azert a szivok is fejlodtek, sokkal jobb a teljesitmeny leadas/nyomatekgorbe, jobb a valto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29575 üzenetére
Igen, igazad volt, utana megtalaltam. Azt hittem az e46 faceliftol kezdve mar csak a 170 loeros verzio volt a piacon. Ez valami ECO felszereltseg volt?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29600 üzenetére
az ötös szériáknak azért valamivel komfortosabb a futóművük, nem?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29617 üzenetére
Nem, azt irtad, hogy nem lenne arokban. Magyarul azt allitottad, hogy egy 1450kg -os autoval hataron bevett kanyar mondjuk 120-al ugyan ugy teljesitheto egy 2t -s 7er -el is. Ugyan olyan korulmenyek kozott, ugyan azon sebesseggel. A futomunek ehhez mar nem sok koze lenne. Esetleg porig ultetve, egy rohadt nagy diffuzorral, meg egy hatso szarnnyal sikerulhet, de meg abban is ketelkednek.
Nem tudom akkor melyik hsz-re valaszoltal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29665 üzenetére
Nem egeszen.... Kulon van egy automosojuk, azzal szemben egy ketbeallos 'garazs', egy emelovel, ahol poliroznak. Es par utcaval arrebb a fenyezo muhely.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29669 üzenetére
Nekem Ok hoztak rendbe az auto fenyezeset, amit meg a polirozas.com -rol kaptam ajandekba talan a Balazstol?! 6 orat dolgoztak az auton... Ugyan ezt Balazs vagy ki 1 ora alatt megcsinalta, a tuzo napon.(mar irtam errol)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29682 üzenetére
ott mit fogok érezni? a 228 hp 5900-as fordulaton van, a 300nm 3500-on.
azt tudom hogy megy, nem is vitakérdés, főleg a 318i-hez képest, de olvasatomban ez nem dízeles karakterisztika. nézd meg hogy ehhez képest a dízeles "párja" a 330d-ben lévő M57D30 mit mutat. megint ott vagyunk hogy 2000 rpm alatt vagy körül brutális nyomatékcsúcs, aztán 3k-n el is csitul.
erre értettem hogy dízeles karakterisztika, mert ugye kolléga pont azt mondta hogy 2k-n elváltja. ilyen körülmények között a benzines mindig "gyengébb" lesz az azonos vagy némileg kisebb dízelhez képest. persze egy 1000 cmm és két henger hátrányban lévő társához képest akkor is menni fog ugyanabban a bódéban mint a veszedelem
KaiotEch
azért a 3-4k rpm messze van a szemkinyomástól. totalcaron volt a cikk a nyomaték öl nem a fordulatszám, azt érdemes megnézni
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29687 üzenetére
Tok mindegy igazad van mindegy hogy az összes dízel 2000 rpmen tol nyomaték csúcsot a benzines meg soha, erre akartam utalni, ha atmegy atmegy nem nem.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29694 üzenetére
N42B20 -rol beszelgetunk, nem? E46 -ban csak ket variansu 18i volt. 9.3s a 0-100. A sor6 150 lovasnak csak 9.8s, a 170 lovasnak 9s.
Persze poen, hogy a 150 lovas diesel mar uti mindegyiket, meg boyrace uzemmodban is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29718 üzenetére
mit veszel helyette?
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #29736 üzenetére
Sziasztok!
Köszi a válaszokat.
Most a 2.5 e36 után,költségcsökkentést akarok csinálni
A 4 hengeres benzinesekkel mi a gond?
320d szerintem nagyobb lutri. -
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #29774 üzenetére
20d-n mire kell figyelni?
Vennék én,de sosem volt dízel autom.
Főleg városban rövidtávokon rohangálós autó lesz, lehet szét menne ettől -
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29780 üzenetére
sztem sokan, de legalábbis egy itthoni réteg biztos úgy van vele, h "ahh úgyse lesz semmi, nálam nem fog előjönni" és ha előjön, akkor jön a "fosbmw" meg az "oldjukmegokosbaóccsón"
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29782 üzenetére
mondjuk olyat is olvastam h egyesek szerint tökmindegy mit csinálsz, a magyar üzemanyagok minősége nem éri el a nyugat európai üzemanyagok minőségét és hosszútávon tönkretesz ezt azt a dízel motoron. ismerős szerelő mondta francia kocsik porlasztójának a gyári dobozára (nemtom milyen márka/gyártó) rá van írva hátul hogy magyar, román, bolgár stb. üzemanyagra nem vonatkozik a garancia...
-
Isual
veterán
válasz CharlieDrop #29793 üzenetére
Tehát a nyugati megyéket leszámítva még az OMV prémium dízele is MOL+OMV adalék? A Shell V Power Diesel meg mindenhol MOL+Shell adalék?
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #29793 üzenetére
Úgy tudom a 100-as OMV mindenhova saját, a 95-ös Maxxmotion max a határnál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #29830 üzenetére
Aki kilinccsel jön ki a teszkóból, attól nem vennék. Ez általában igaz azon emberekre akik 17 és 25 év közé esinek, hoonigan felirat, vagy hasonló matricázott bmw-je van.
Nekem mondjuk eddig csak használt gumik voltak az autón. Audin is a 13 éves gumival jártam télen.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #29839 üzenetére
pár napja láttam egy i8at és feltűnt hogy ilyen zöld a rendszáma mint emennek. Idéntől van ilyene az elektromos kocsiknak?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #29865 üzenetére
Csak olvasgattam, abszolút nem értek hozzá. Ha esetleg erre kerül a sor van itt vagy tudtok ilyen BMW szakít BP vagy környékén?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29865 üzenetére
Ha csak 1-2 evre tervezi, akkor nem kell megijedni. Az elso ev alt. mindig 'varazslatos', a 'hiszti' mindig utana kovetkezik.
B-L-A-C-K: En H.Ezredes -t javallom. Kivulrol tudja ezeket az autokat, csukott szemmel is megcsinal rajtuk szerintem mar mindent, es tudja, mit kell keresni, ami hibafaktor lehet. Azt is megmondja, mennyit kell kolteni az autora kozvetlen a vetel utan, es mi az, ami lassan csereerett lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
yodamester10
őstag
válasz CharlieDrop #29910 üzenetére
Akkor kb nekem is ilyenben kell gondolkodnom
[link] -
yodamester10
őstag
válasz CharlieDrop #29912 üzenetére
Ha mindjárt ennyit kell költeni vásárlás után egy bmw-re akkor felejtős a márka.
-
yodamester10
őstag
válasz CharlieDrop #29916 üzenetére
Előző autóm egy xantia 3v6 volt és alig kellett rá költeni.Ha bele számolom az új téli gumikat komplett első fék szettet akkor 200-ban megállt 50 ezer kilométer használat alatt.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #29940 üzenetére
Jó persze, gondolom jóval jobban megy, csak +61le, de azért ez se rossz.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29942 üzenetére
Hja, kb. úgy. Mondjuk ha 600-at valaki rákölt, akkor azért az az autó jó is lesz még egy darabig szerencsére.
Én új téli gumikkal, felnikkel, biztosítással meg mindennel vagyok most olyan 600 körül. -
Cxgrav
senior tag
-
JanR
addikt
válasz CharlieDrop #29942 üzenetére
Es ez most dieselre vonatkozik, vagy altalanosan a BMW-re. Azt az "atlag 600"-t szinte minden autoba bele lehet olni. En csak benzineset keresek, 20i,25i,30i, de oszinten megmondom nem akarok vetel utan 600 ezret beleolni meg az autoba..
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29956 üzenetére
En megertem, de azt a 600K-t meg ennek tekinteteben is tulzasnak tartom 1 ev alatt. Abba mar egy motorgeneral is belefer. Aki viszont ugy veszi meg az autot, annak ugy is kell.
Vagy ha megis 600K, akkor utana 2-3 evig hozza sem kell nyulni. Ennyire dragabb lenne egy benzines E46 fenntartasa, mint egy E90-E92 diesel -e? Nem tudom elhinni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29958 üzenetére
E ritka esetben az van, amit irtam. Tobb evig majd nem kell az autohoz nyulni. De nagyon ritka, hogy egybol turbot, foleg injektorokat kell cserelni/felujitani. Az ilyen autot mar el sem szabad hozni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29967 üzenetére
Igen, a szijtarcsa az egyik olyan lehetseges dolog, amitol utszelen ragadhatsz. Alt. 140k km korul mar cserelni kellene oket. Na, nekem volt benne vagy 210k km, mikor le lett cserelve, es meg gyari volt. Es mintha ugy remlene, meg nem volt gatyan(eljen az UK, nincs nagy homereklet differencia), de azert biztonsagbol csereltettem. Az mondjuk egy fajo tetel, mert 80k+, de tudtommal minden markahoz eleg draga alkatresz.
Mennyit mentel nelkuluk?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29969 üzenetére
Es pont most akarod eladni, amikor minden jo? Az injektoroknak nem szabadna egyebkent sem megkotlani, ha nem tankolsz szemetet.
En most megcsinaltattam mindent, hasznalom meg 2 evig, ami kb. 30k km, es akkor fogok tuladni rajta. Akkorra pont elfogynak a gumik is alola... Vagy nem, nem tudom a Continentalok meddig birjak majd, bar azt olvastam, a 6-os mar tartosabb, mind az elodok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29969 üzenetére
Én így tuti nem adnám el
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29972 üzenetére
"Eddig sok jót nem hallottam az e9x szériáról,"
Gondolom a 4 hengeres benzin/diesel motorok miatt. Egyszeru, veszel egy estate -et a 184 lovas motorral. Ott ha minden igaz, akkor orvosolva van a lancproblema is. En is ilyeneket nezegetek, de nehez olyat talalni, ami megfelelo. iDrive alig-alig van bennuk, es ha van, akkor az is a mini kijelzos. Kozben meg egy Golf -ban vagy Octaviaban mar ott fityeg az erintos navi. Ulesfutes megint ritka, pedig a tobbseg boros, es a parkradar is csak a kijelzovel er valamit.
Ezt utalom a BMW -ben. A kisebb motoros modellek annyira puritan felszeretseguek, hogy az mar faj. A nagy kijelzo mar a kisautokban is kezd alap lenni, a nagyobbakban mar van ules futes/hutes, sokszor meg masszirozas is. A klima illat patronos, magatol parkol meg egy Focus is, a Volvo magatol fekez, a hifi alt. kiba jol szol, nem a gyari kozepes, mint a BMW-kben.Egy 2010 -es 2.0TDi Octavia biztosan jobban fel van szerelve, mint egy 320D, eleg csak a mi csaladinkbol kiindulni.(meg hatul is futheto az ules, nem csak elol) Nem melto az extra lista, ezert hiaba van rajtuk a BMW emblema, csak felig azok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29974 üzenetére
Nem, ez otthoni. Csaladi autorol beszelek. 3-as BMW-ben nem is volt rendelheto hatulra ulesfutes. Meg az E60-nal is nagyon ritka extra, eddig csak 545i-ben lattam. Ulesszellozes szinten, csak E60, es csak nagyon ritkan talalni, es csakis a komfort ulesekhez.
Flottas 3er -rol is tudnek meselni. Pixeles kijelzo, idrive -ot egyik sem latott. Bor talan van bennuk, egyszerubb volt tisztan tartani, de minden mas tekintetben full fapad az osszes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29978 üzenetére
Privibe jöhet róla több infó
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #29978 üzenetére
E39-re felmegy? - mert akkor lehet engem is érdekelne.
Picture me Rollin' by 2pac
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29982 üzenetére
Pedig pofás darab.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #30115 üzenetére
2011 -es. Addig gyartottak az e90-et is...
B-L-A-C-K: Az ulesek szerintem nagyon jok. Kenyelmesebbek, mint az e90 alapulesei, ellenben a sportulesekhez kepest nekem hianyzik a combtamasz. Szerintem best buy, nagyon oks. Bar ez nagyon jol felszerelt, csak a drl, xenon, DSG, hatso ulesfutes hianyzik belole.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #30156 üzenetére
En szinte csak este vezetek vagy hetvegen, de akkor 1-es, 2-es padlo.
Ezert is vakarom a fejemet, amikor Ti (itt a BMW fórumon) istenititek a skodakat meg volvokat meg nem tudom miket, hogy "korbeautozzak" a BMW-t... Eddig egy skoda sem allt mellem a lampanal, hogy gyorsuljunk.
Amugy mostanaban arra jottem ra, hogy eleg ez a 2 literes kis 150LE-s motor, mert nyomni kell neki, de igy legalabb lehet hallani a szep hangjat, ami 3.5 felett jon meg.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #30169 üzenetére
Szerintem a BMW inkább a vezetésre megy rá. És sajnos a minősége mindennek csökken, az új BMW-k talán már nem olyan jók.
(Szerk.: Nyilván a BMW is rájött, hogy nagyon jó, hogy ilyen szépen mennek a használtautópiacon a 15-20-25 éves BMW-k, de ebből ők nem élnek meg. És sajnos a régi BMW tulajok nem biztos, hogy váltani fognak újabb modellre)
Vezettem múltkor családtag 3 éves F10-esét és sajnos már itt-ott nyikorgott, zörgött. De a BMW feeling benne van (plane a fekete tetőkárpittal és a piros csíkos műszerfallal és ülésekkel. Oktaviaban nincs ilyen gyárilag!)Kinek mi tetszik az egyéni preferencia kérdése szerintem.
Így van! Kinek mi tetszik és mire használja!
Nekem egy fapados kupém van, de nekem nem kell nagy navi (nem használom, ha kell, a telefon sokkal okosabb), nem kell automata klíma (nem szoktam használni nagyon, mert nem bírom).
Egyedül egy combtámaszos M3-as ülés kellene, de mivel kisbabánk van (gyerekülés) és kiscicánk (karmokkal ), így mostmár marad a szövet ülés szerintem.Apropó, ülés! Feleségem, amikor tavaly terhes volt és mentünk több kocsival is (Skoda Oktaviával is!) alig várta, hogy átüljön a mi combtámasz nélküli, szövet BMW ülésünkbe. Az volt az egyetlen kocsiülés, amiben több órát is tudott ülni!
Pedig a legalapabb ülésünk van.Mindenki, aki beül mellém a kocsiba azért csodálkozik, hogy milyen alacsonyan van az ülés. Az oktaviaban meg széken ülsz
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #30184 üzenetére
francot! e46. ha ráadom a gyujtást automatikusan indul a digitklíma is.
Nincs is ezzel baj, ha hosszú utakra megy mindig az ember, de nekem momentán csak feleslegesen megy. Most állandóan ki kell kapcsolnom, azt meg gondolom nem fogja szeretni a kompresszor. -
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #30187 üzenetére
Nekem is mindig bekapcsol automatikusan a ventilátor. Kikapcsolom, leállítom, bekapcsolom és megy a legkisebben.
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #30187 üzenetére
Ugyan ez nálam is...a ventilátor kicsi ikonját nyomkodom és lekapcsol...
-
whbear
senior tag
válasz CharlieDrop #30203 üzenetére
+1 az M54B-nek. Nekem is nagy kedvencem.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #30223 üzenetére
Ha jól tévedek uzemszeruen utálja őket
-
atenza
senior tag
válasz CharlieDrop #30237 üzenetére
remek
sima 1.6 meg gyenge a golfból
120i nincs 2m-igCorollának a kinézetével nem vagyok megbékülve, de nagyon sokan dicsérik, hogy mennyire megbízható. Vezetni nem tudom milyen, remélem azért nem szörnyű és legalább a felfüggesztés/kormány/váltó jó, ha nem is szép az autó :S
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Androidos tablet topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest